IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina
Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-02-2013 3:22 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 februari 2013 3:12 schreef iPim het volgende:
En jouw hersenen omtrent spelling?


God,God, meneer ziet ook zes/zeven/acht spellings- /typefouten.
Maar ondanks mijn type-/spellingfouten blijft het feit staan dat het geen MISSER van Aardschok is dat ze 6 pagina's aan Epica besteden, aangezien er geen fout gemaakt is...


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-02-2013 3:28 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Is meneer soms autistisch dat hij valt over dat soort niet ter zake doende fouten? En dus de inhoud van een reactie daarom maar geheel negeert? Ach, ja, tieners, waren vroeger al niet serieus te nemen, en duidelijk nu nog steeds niet.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-02-2013 3:32 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 24 februari 2013 3:17 schreef iPim het volgende:
Misschien zuigt de pauperspelling de inhoud uit meneer z'n reactie leeg?
Ik vind dat het iets aandoenlijks heeft. Ik zie dan altijd een een corpulente man voor die worstelend met zijn net iets te dikke worstenvingers in verhouding tot de grootte van zijn toetsenbord/mobiel/iPad/etc een post plaatst. Marcel H., Jenje, Kwelgeest, nark(maar die is gewoon te groot, niet dik). BVT laatst ook al. Iedereen wordt een dagje ouder en dan groei je niet meer in de lengte.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-02-2013 3:34 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 24 februari 2013 3:28 schreef Marcel H. het volgende:
Is meneer soms autistisch dat hij valt over dat soort niet ter zake doende fouten? En dus de inhoud van een reactie daarom maar geheel negeert? Ach, ja, tieners, waren vroeger al niet serieus te nemen, en duidelijk nu nog steeds niet.
Jonguh, het is het internet. Van twee kanten.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-02-2013 3:35 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 februari 2013 3:32 schreef bokkie666 het volgende:
Ik vind dat het iets aandoenlijks heeft. Ik zie dan altijd een een corpulente man voor die worstelend met zijn net iets te dikke worstenvingers in verhouding tot de grootte van zijn toetsenbord/mobiel/iPad/etc een post plaatst. Marcel H., Jenje, Kwelgeest, nark(maar die is gewoon te groot, niet dik). BVT laatst ook al. Iedereen wordt een dagje ouder en dan groei je niet meer in de lengte.


Corpulent ben ik zeker en worstenvingers heb ik absoluut ook en oud ben ik absoluut ook (over twee maanden word ik alweer 45 hahaha) Dus jep, jij slaat de spijker totaal op de kop.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-02-2013 3:54 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Ik ga ook die kant op.

Wie heeft het Epica-interview afgenomen?


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 24-02-2013 9:45 by Metal-D (Speciaal lid) Profiel van Metal-D

quote:
Op 24 februari 2013 3:05 schreef Marcel H. het volgende:
Nee de plank wordt ook niet mis geslagen aangezien er biets fouts in het ertikel staat (ga ik even van uit aangezien ik her artikel niet gelezen heb) Dat meneer de band kut vind en daarom geen zes pagian's waard vidt is geen geen fuck up van Aardschok, maar gewoon van het ene hersencellettje van meneer.


Ik vind een misser meer dan alleen een fout. Ik had het er toevallig vanochtend nog met mijn broer over welke female fronted metalband er vandaag op de Aardschok zou staan. En ja, hoor: Epica deze keer. 6 pagina's ook nog eens. Vind ik oprecht een misser, want ik vind de verhouding daarmee zoek met andere bands die interessant spul hebben uitgebracht. Vind ik hè, hoef jij het niet mee eens te zijn. Heeft niet zo veel met hersencelletjes te maken....

quote:
Op 24 februari 2013 3:28 schreef Marcel H. het volgende:
Is meneer soms autistisch dat hij valt over dat soort niet ter zake doende fouten? En dus de inhoud van een reactie daarom maar geheel negeert? Ach, ja, tieners, waren vroeger al niet serieus te nemen, en duidelijk nu nog steeds niet.


Dit soort reacties geeft de (machteloze) triestheid van Marcel H. mooi aan. Een te dikke veertiger die op zaterdagnacht, waarschijnlijk dronken van het werklozenbier, zich (achter de computer) op de kast laat jagen en een 'vroeger was alles beter'-tje doet en verongelijkt doet terwijl hij zelf begon te zieken.

Ik zou willen zeggen 'get a life!', maar ik vrees dat het daarvoor te laat is.






nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-02-2013 9:55 by nark Profiel van nark

Wat ik dan weer triest vind is dat er mensen zijn die geld uitgeven aan de Aardschok om het vervolgens hier af te gaan kraken, zonde van je tijd en geld zou ik dan zeggen maar dat is mijn mening he....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 24-02-2013 10:06 by Metal-D (Speciaal lid) Profiel van Metal-D

Dat is zeker triest! Maar er staat nog steeds iedere maand wel iets leuks in, alleen vind ik het jammer dat de meter nog al eens doorslaat naar de female fronted metalbandjes.
Daarnaast lees ik liever van papier dan van scherm. En vier tientjes voor een jaar Aardschok is te verwaarlozen, toch?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-02-2013 10:10 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 februari 2013 23:57 schreef Metal-D het volgende:
Cover + 6 pagina' (!!!!) Epica....... Nuff said.


Ah, Epica is het nieuwe Metallica?

Waardeloos.


Boeiender


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-02-2013 10:10 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

quote:
Op 24 februari 2013 9:55 schreef nark het volgende:
Wat ik dan weer triest vind is dat er mensen zijn die geld uitgeven aan de Aardschok om het vervolgens hier af te gaan kraken, zonde van je tijd en geld zou ik dan zeggen maar dat is mijn mening he....

Ja. Dat is natuurlijk de makkelijke uitweg. Zeggen dat je iets maar moet gaan negeren.
Een gegeven blijft echter dat mensen binnen hetzelfde (al dan wel extreem brede) interessegebied verschillende opvattingen hebben.
De Aardschok heeft een machtspositie (al is die aanzienlijk kleiner geworden sinds de opkomst van het internet). Het is een plateau dat keurt en verkondigt en plaatst zich hierdoor in een schijnwerper wanneer het gaat om kritiek.
Of daar nou direct iets mee gedaan wordt doet er niet toe.

Onverschilligheid is de vijand.

Een tijd geleden las ik hier van iemand een post over hoe de commercie de recensiewereld zou hebben aangetast.
Dat was een bazenpost en sluit naadloos aan op het gegeven dat er bands rondstruinen die veel meer aandacht verdienen dan imagegedreven female-fronted powerakkoorden hooplahoop extravanganza.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-02-2013 10:22 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 februari 2013 9:45 schreef Metal-D het volgende:
Dit soort reacties geeft de (machteloze) triestheid van Marcel H. mooi aan. Een te dikke veertiger die op zaterdagnacht, waarschijnlijk dronken van het werklozenbier, zich (achter de computer) op de kast laat jagen en een 'vroeger was alles beter'-tje doet en verongelijkt doet terwijl hij zelf begon te zieken.

Ik zou willen zeggen 'get a life!', maar ik vrees dat het daarvoor te laat is.


Mooie haatpost, hulde




[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 24-02-2013 10:23]


... hoe de hazen lopen ...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-02-2013 10:25 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

+ Dat je iets eerst gelezen moet hebben, voordat je er commentaar op kunt geven.
Zelf koop ik ongeveer twee keer per jaar een muziekblad. Zo van de week de Metal Hammer omdat ik'm toevallig zag liggen en deze editioe een special over occult rock bevat en met een compilatiepromo met 'Satanistische', en 'psychedelische' doom bandjes komt.
Op zich stond er verbazingwekkend veel informatie in, maar het blijft kut geschreven met veel teveel aandacht voor bands waar ik nog nooit van gehoord heb en waar, als ik de foto's zie en koppen lees, goede redenen voor zijn.
Veel domme (woord)grapjes, hak-op-de-tak-structuren, veel domme metaforen. Misschien leuk voor pubers die nog wat meer op gimmick geilen, maar wil je een inhoudelijk stuk, dan zijn die glossies om te janken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-02-2013 11:17 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 februari 2013 9:45 schreef Metal-D het volgende:
Dit soort reacties geeft de (machteloze) triestheid van Marcel H. mooi aan. Een te dikke veertiger die op zaterdagnacht, waarschijnlijk dronken van het werklozenbier, zich (achter de computer) op de kast laat jagen en een 'vroeger was alles beter'-tje doet en verongelijkt doet terwijl hij zelf begon te zieken.

Ik zou willen zeggen 'get a life!', maar ik vrees dat het daarvoor te laat is.







Dit is hoofdredactie?
Toen ik deze post voor het eerst las, als quote, zat ik serieus te denken aan een trollaccount om Marcel te pesten. Maar nee, het is serieus.
Sorry hoor, ZM, maar dergelijk op de man spelen, om totaal niets, kan echt niet van een HOOFDredactielid getolereerd worden. Tyft deze aap er zonder pardon uit, want serieus omgaan met zijn functie gaat'm blijkbaar boven de pet.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 24-02-2013 11:18]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-02-2013 11:46 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 februari 2013 3:32 schreef bokkie666 het volgende:
[...], Kwelgeest, [...].

Met die corpulentie valt het wel mee, hoor. Paar kilo'tjes teveel, maar dat is iets anders. Ik ben ook nog geen dertig. Wie weet over tien jaar.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-02-2013 11:55 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 februari 2013 3:28 schreef Marcel H. het volgende:
Is meneer soms autistisch dat hij valt over dat soort niet ter zake doende fouten?
Dat krijg je als men de discussie inhoudelijk niet aankan.
Is zes pagina's Epica een misser? In de context van deze topic wel, denk ik zo. Volgens mij gaat deze topic meer over smaak dan technische inhoud of spelfouten.
In de context van de Aardschok zelf denk ik niet. Ik denk dat zes pagina's Epica gewoon is wat de lezer van Aardschok wil; zeker als er een paar 'uitdagende' foto's van hoe-heet-die-troela bijstaan.
Dat de Aardschok een commercieel kudtblad is, lijkt mij evident. En dat merk je in hun zeer suggestieve manier van 'journalistiek' bedrijven. Maar hoe wil je een (commercieel) metalblad behouden zonder met regelmaat grote bands, distributiekanalen en labels naar de mond te schrijven? De markt voor een onafhankelijk, kritisch blad is gewoon te klein, gok ik zo.
Zelf ben ik zo'n tien/twaalf jaar geleden gestopt met de Aardschok lezen, gewoon omdat het mijn blad niet meer was. Wellicht dat meerdere posters in deze topic dat eens moeten doen. Je gaat immers toch ook niet klagen dat er geen goede naaktreportage van Nicolette Kluijver in de Penny staat of geen diepteinterview met Berlusconi in de Opzij?

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 24-02-2013 12:07]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-02-2013 12:02 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 24 februari 2013 11:17 schreef Kvelgeest het volgende:
Sorry hoor, ZM, maar dergelijk op de man spelen, om totaal niets, kan echt niet van een HOOFDredactielid getolereerd worden. Tyft deze aap er zonder pardon uit, want serieus omgaan met zijn functie gaat'm blijkbaar boven de pet.


Doe eens even niet zo overgevoelig


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-02-2013 12:07 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 februari 2013 12:02 schreef iPim het volgende:
Doe eens even niet zo overgevoelig
Zeker wel. Hormonale cyclus endezo; ben daardoor ff niet autonoom.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 24-02-2013 12:08 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 24 februari 2013 11:46 schreef Kvelgeest het volgende:

Met die corpulentie valt het wel mee, hoor.




Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-02-2013 12:10 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Moet jij niet weer even duchtig corpuleren?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-02-2013 12:26 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

quote:
Op 24 februari 2013 11:55 schreef Kvelgeest het volgende:
Dat krijg je als men de discussie inhoudelijk niet aankan.
Is zes pagina's Epica een misser? In de context van deze topic wel, denk ik zo. Volgens mij gaat deze topic meer over smaak dan technische inhoud of spelfouten.
In de context van de Aardschok zelf denk ik niet. Ik denk dat zes pagina's Epica gewoon is wat de lezer van Aardschok wil; zeker als er een paar 'uitdagende' foto's van hoe-heet-die-troela bijstaan.
Dat de Aardschok een commercieel kudtblad is, lijkt mij evident. En dat merk je in hun zeer suggestieve manier van 'journalistiek' bedrijven. Maar hoe wil je een (commercieel) metalblad behouden zonder met regelmaat grote bands, distributiekanalen en labels naar de mond te schrijven? De markt voor een onafhankelijk, kritisch blad is gewoon te klein, gok ik zo.
Zelf ben ik zo'n tien/twaalf jaar geleden gestopt met de Aardschok lezen, gewoon omdat het mijn blad niet meer was. Wellicht dat meerdere posters in deze topic dat eens moeten doen. Je gaat immers toch ook niet klagen dat er geen goede naaktreportage van Nicolette Kluijver in de Penny staat of geen diepteinterview met Berlusconi in de Opzij?


Amen!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-02-2013 12:34 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 24 februari 2013 3:32 schreef bokkie666 het volgende:
Ik vind dat het iets aandoenlijks heeft. Ik zie dan altijd een een corpulente man voor die worstelend met zijn net iets te dikke worstenvingers in verhouding tot de grootte van zijn toetsenbord/mobiel/iPad/etc een post plaatst. Marcel H., Jenje, Kwelgeest, nark(maar die is gewoon te groot, niet dik). BVT laatst ook al. Iedereen wordt een dagje ouder en dan groei je niet meer in de lengte.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-02-2013 12:58 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

En ondanks al dat (fysieke) volume is dit topic nog niet vol.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-02-2013 13:10 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Die Marcel H., is dat nou dezelfde pipo die laatst ruzie liep te zoeken met die gasten van Grand Supreme Blood Cum?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 24-02-2013 13:10 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen