IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-06-2010 11:25 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Rockhard heeft ook regelmatig een cd'tje erbij zitten, en om de zoveel tijd een doorgaans erg vermakelijke dvd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 15-06-2010 14:00 by attematic Profiel van attematic

quote:
Op 15 juni 2010 1:38 schreef krisiunizer het volgende:
De flexidisk, zou die nog een keer een comeback beleven?


Tsja, bij de Aardschok is het toch ook bij een eenmalige actie gebleven? Die flexidisk van Stars on Thrash was overigens wel GE-NI-AAL aan elkaar gemixt.


10.10.1942 - 20.11.2011


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2010 16:35 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 15 juni 2010 11:25 schreef Ralph het volgende:
Rockhard heeft ook regelmatig een cd'tje erbij zitten, en om de zoveel tijd een doorgaans erg vermakelijke dvd.


Klopt. Ik vind de Rock Hard, ondanks het af en toe wel erg prominent aanwezige politieke geneuzel, wel zo'n beetje het beste blad wat er is.


Bareuh...


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 15-06-2010 17:50 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

Dit topic kent een patroon (andere bladen, ex-medewerkers en cd's bij het blad). Iemand nog nieuwe en/of zinnige zaken?

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 15-06-2010 17:51]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-06-2010 17:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Je vergeet de lay-out te melden...


Boeiender


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 15-06-2010 22:11 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Je kunt in Nederland niet zomaar een gratis CD bij een tijdschrift weggeven.
Want dan wordt het plotseling een CD met gratis tijdschrift. Ander BTW-tarief. Een hoop administatieve rompslomp.
Heb ik wel eens gehoord.

Terrorizer heeft in de UK wel eens een CD erbij. En als hij in Nederland verkocht wordt, zit die CD er ineens niet bij. Tenzij je hem op Schiphol koopt.

Er is iets mee. Ik ben vergeten wat precies.

Nu ja, inmiddels hebben we MP3.
Die Rock Hard CD's waren altijd wel leuk, maar de laatste tijd draai ik ze ook niet meer.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2010 22:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Bij de Ako bij station Utrecht heb je Terrorizer gewoon met een Fear candy cd erbij.

Overigens zijn die ellenlange URL-adressen in de Aardschok waar je een mp3 of een filmpje op kan binnenhalen niet erg handig. Verwijs dan liever naar de Aardschok site als portal waar die linkjes aanklikbaar klaarstaan, dan heb je daar ook meteen weer meer hits.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-06-2010 22:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2010 22:30 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 15 juni 2010 22:11 schreef krisiunizer het volgende:

Die Rock Hard CD's waren altijd wel leuk, maar de laatste tijd draai ik ze ook niet meer.


Ik ook niet, en ook de DVD's kijk ik nooit.


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-06-2010 22:34 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 15 juni 2010 22:11 schreef krisiunizer het volgende:
Je kunt in Nederland niet zomaar een gratis CD bij een tijdschrift weggeven.
Want dan wordt het plotseling een CD met gratis tijdschrift. Ander BTW-tarief. Een hoop administatieve rompslomp.
Heb ik wel eens gehoord.

Terrorizer heeft in de UK wel eens een CD erbij. En als hij in Nederland verkocht wordt, zit die CD er ineens niet bij. Tenzij je hem op Schiphol koopt.

Er is iets mee. Ik ben vergeten wat precies.

Nu ja, inmiddels hebben we MP3.
Die Rock Hard CD's waren altijd wel leuk, maar de laatste tijd draai ik ze ook niet meer.
Herman Brood heeft het een keer geprobeerd: een boek/cd combinatie. Zijn nog naar de rechter geweest geloof ik, die oordeelde dat het toch een cd was en geen boek, dus hoger btw tarief.

edit: en de aardschok site is kut, duurt veel te lang om te laden en het archief is ook niet snel meer toegankelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-06-2010 22:35]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2010 22:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2010 22:30 schreef De Ulk het volgende:
Ik ook niet, en ook de DVD's kijk ik nooit.


Wat voor dvd's zijn dat dan? Lijkt me wel leuk nml..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 15-06-2010 22:36 by C. Christ Profiel van C. Christ

Tja, of je krijgt "gemixte BTW" geneuzel....



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2010 22:39 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 15 juni 2010 22:35 schreef Mutilator het volgende:
Wat voor dvd's zijn dat dan? Lijkt me wel leuk nml..


Videoclips en interviews, op een grappige* manier aan elkaar gepraat door Gerre (Tankard) en Bobby (Sodom). Best vermakelijk, maar ik gun mezelf er de tijd niet voor om dat allemaal te bekijken.

* Duitse humor alert...


Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2010 22:42 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ik herinner me trouwens nog de cd Songs Of Pain, die kon je geloof ik jaren geleden gratis ophalen in de platenzaak met een coupon uit de Aardschok. Stonden o.a. Obituary en Deicide op. Man, man, dat was me wat, dat je zomaar een gratis cd kreeg!

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 15-06-2010 22:42]


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2010 22:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2010 22:42 schreef De Ulk het volgende:
Ik herinner me trouwens nog de cd Songs Of Pain, die kon je geloof ik jaren geleden gratis ophalen in de platenzaak met een coupon uit de Aardschok. Stonden o.a. Obituary en Deicide op. Man, man, dat was me wat, dat je zomaar een gratis cd kreeg!


Ja die ligt hier ook. En later kreeg je kortingsbonnen op Displeased' Smells like team spirit verzamelaars. Weer later Victims of the bubonic plague verzamelaars, die erg goed waren met een pre-versie van een Thyrfing nummer.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2010 22:47 by De Ulk Profiel van De Ulk

Hehe, die Bubonic Plague takkeherrie was aan mij niet besteed. Maar goed, gratis was gratis...


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-06-2010 22:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2010 22:47 schreef De Ulk het volgende:
Hehe, die Bubonic Plague takkeherrie was aan mij niet besteed. Maar goed, gratis was gratis...


Aan mij toevallig wel, maar de meerwaarde van die verzamelaars was dat er previously unreleased tracks op stonden/staan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2010 22:52 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ah, zo. Ik heb er wel een paar ergens in een doos, later waren dat van die 'gewone' promo's in van die kartonnen hoesjes.

Wel handig bij het DJ-en altijd, net als die Rock Hard-cd's.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 15-06-2010 22:53]


Bareuh...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-06-2010 22:58 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 15 juni 2010 22:27 schreef Mutilator het volgende:
Overigens zijn die ellenlange URL-adressen in de Aardschok waar je een mp3 of een filmpje op kan binnenhalen niet erg handig. Verwijs dan liever naar de Aardschok site als portal waar die linkjes aanklikbaar klaarstaan, dan heb je daar ook meteen weer meer hits.


Tegenwoordig hebben ze zoektermen ipv url-adressen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-06-2010 23:15 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 juni 2010 22:11 schreef krisiunizer het volgende:
Terrorizer heeft in de UK wel eens een CD erbij.


Wel eens? Altijd. Soms zelfs twee. Ook al een paar keer een DVDtje erbij gehad. Abonnement is £38 per jaar voor 13 edities, inclusief CD.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-06-2010 23:18 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 15 juni 2010 23:15 schreef Mark het volgende:
Wel eens? Altijd. Soms zelfs twee. Ook al een paar keer een DVDtje erbij gehad. Abonnement is £38 per jaar voor 13 edities, inclusief CD.
Lezen. Zit er in NL dus niet altijd bij, iets met rechten denk ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-06-2010 23:23 by Mark Profiel van Mark

Terrorizer heeft in de UK wel eens een CD erbij. Ik zei dus: nee, die zit er altijd bij, niet wel eens. Lezen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-06-2010 23:28 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 15 juni 2010 23:23 schreef Mark het volgende:
Terrorizer heeft in de UK wel eens een CD erbij. Ik zei dus: nee, die zit er altijd bij, niet wel eens. Lezen
Ik vatte die zin anders op, sorry hoor.

Jammer dat het zo lastig is om lid te worden van Terrorizer.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-06-2010 23:30 by Mark Profiel van Mark

http://www.errorizer.com/

Linkje rechtsboven klikken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


rotor
Usericon van rotor
Posted 15-06-2010 23:33 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 12 juni 2010 21:25 schreef KHPLF het volgende:
Met goede vormgeving/lay-out ook nog bedoelde ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-06-2010 23:39 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 15 juni 2010 23:30 schreef Mark het volgende:
http://www.errorizer.com/

Linkje rechtsboven klikken
Voor mij dan, ik heb geen internetbankieren.

En gaan ze van naam veranderen? Ik zie alleen maar metal hammer staan of lees ik weer niet goed?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen