IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-07-2010 15:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 juli 2010 15:42 schreef RudiEngel het volgende:
Serieus? Walgelijk opgehyped bandje die het alleen moet hebben van zijn connecties. Ze stonden toch ook al in het voorprogramma van Kiss? En binnenkort op Lowlands. Jammer inderdaad dat het kennelijk op die manier werkt.


En ook zomaar voorprogramma van Megadeth en volgens mij ook Channel Zero.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2010 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ze zullen wel een pijnlijke bips hebben en kramp in de kaken


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-07-2010 15:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nuja, slecht vind ik het niet hoor,
was het Soilwork de laatste keer?


nuja, een commercieel blad moet zich wenden tot de grote stille meerderheid en die zijn nu eenmaal mainstream, ook in metalland. en ja, waarom zou iemand uit Within Temptation stappen zonder garanties van de media/label dat hij zal opgenomen worden in de mainstream?

logischeigenlijk

net zoals Revamp ook wel aangeprezen zal zijn




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-07-2010 15:56]


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2010 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Alles wat de ex-After Forever clan doet word zonder blikken of blozen opgehemeld daar. Bijna gênant.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 30-07-2010 15:57 by Cainam Ladicius Profiel van Cainam Ladicius

quote:
Op 30 juli 2010 15:28 schreef Hypnos het volgende:


Nonpoint, Taproot, Hoobastank en Amerika achterna


Jezus, wat kut



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-07-2010 15:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

@Hypnos:

Tuurlijk, hoort er ook wel bij, maar mijns inziens moet je oppassen wel grenzen je overschrijdt. Als je (te vaak) bands alleen maar om het commerciele argument aanprijst verlies je alle geloofwaardigheid.

Iets als ReVamp bijvoorbeeld zou ik een stuk terechtere en beter te verdedigen CD-van-de-maand vinden, omdat ik verwacht dat daar een stuk meer kwaliteit in zit dan dit.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-07-2010 15:58]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-07-2010 16:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik hoop het maar vrees van niet

ik had toch graag Witchery gezien

en black en death metal, bestaat dat officiaal nog?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-07-2010 16:04]


signature


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-07-2010 17:01 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 juni 2010 13:07 schreef De Ulk het volgende:
Dat doen ze al jaren, hoor. Niet erg chique, inderdaad.


ik vind het eerder ronduit schofterig! en dan druk ik me nog zacht uit want dan heb ik een ban te pakken! wat een wanvertoning!


number_17
Usericon van number_17
Posted 02-08-2010 0:25 by number_17 Profiel van number_17http://www.ashladan.be

Rock Tribune had deze maand ook wel een kleine misser.
In de review van Murder Intentions word er gewoon beweerd dat er geen goede deathmetal in België te vinden is. Volgens mij zijn vele het er over eens dat er juist veel goede deathmetal uit België komt.

En het stukje over het interview met KoRn was prachtig. Een coverstory zonder story is natuurlijk een epische faal maar het vervangende stukje maakt alles goed. Even een dikke vinger naar Roadrunner.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-08-2010 0:42 by Staalman Profiel van Staalman

Ligt eraan hoe je het leest, ik vond het een enorm kneuzestuk! Plaats dan een artikel van een andere band, en laat ze aub opflikkeren bij de Rocktribune met hun worstelpagina's.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2010 1:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

die Allejon in de top10 van aard is ook maar hmm...


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-08-2010 1:18 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 2 augustus 2010 1:00 schreef Hypnos het volgende:
die Allejon in de top10 van aard is ook maar hmm...
De hele top 10 is toch altijd maar hmmmm....?

[/mening]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2010 1:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Witchery


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-08-2010 1:40 by bokaj Profiel van bokaj

Is die beter dan het oudere werk? Dat vond ik altijd maar mwa.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2010 1:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik vond ze altijd al ok, behalve de voorlaatste , die was mwa


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-08-2010 1:49 by bokaj Profiel van bokaj

Ik zal 't eens luisteren.

Er staat wel een hele enge vrouw bij het Sonic Syndicte interview om even weer ontopic te gaan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2010 9:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 augustus 2010 0:25 schreef number_17 het volgende:
Rock Tribune had deze maand ook wel een kleine misser.
In de review van Murder Intentions word er gewoon beweerd dat er geen goede deathmetal in België te vinden is. Volgens mij zijn vele het er over eens dat er juist veel goede deathmetal uit België komt.

Dat is geen misser, dat is een mening. Imnsfho is België een hééééle grote vestiging van de copyshop.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 02-08-2010 11:34 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 2 augustus 2010 0:25 schreef number_17 het volgende:
En het stukje over het interview met KoRn was prachtig. Een coverstory zonder story is natuurlijk een epische faal maar het vervangende stukje maakt alles goed. Even een dikke vinger naar Roadrunner.


Wat stond er dan? Want Roadrunner is hier niet de schuldige. Het is dat vreselijke management van de band zelf die de boel steeds cancelt.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-08-2010 11:41 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 30 juli 2010 15:55 schreef Hypnos het volgende:
net zoals Revamp ook wel aangeprezen zal zijn


Ga jij die plaat eerst maar eens beluisteren voordat je er wat over zegt. Prima album imho. Kan je ding misschien niet zijn, maar kwalitatief is het wel in orde.

http://www.zwaremetalen.com/recensie/16010/ReVamp-ReVamp.html


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


number_17
Usericon van number_17
Posted 02-08-2010 11:54 by number_17 Profiel van number_17http://www.ashladan.be

quote:
Op 2 augustus 2010 11:34 schreef RudiEngel het volgende:
Wat stond er dan? Want Roadrunner is hier niet de schuldige. Het is dat vreselijke management van de band zelf die de boel steeds cancelt.
Het is ook deels gericht aan het management van de band.
Maar een maand terug hadden ze dezelfde problemen ook al met Soulfly.

Gaat er ook vooral over dat de promotie grotendeels weg is. Promo's naar ipools. Interviews naar afdankertjes. Vroeger waren beide partijen blij emt een interview, nu zegt de band: "je meot blij zijn dat je 10 minuten krijgt". Etc etc.

Het stukje wordt gewoon even als uitlaatklep gebruikt heb ik zo het idee.

Weet zo niet meer alles uit mijn hoofd. Zit nu op mijn werk en heb hem niet bij de hand. Maar ik ben blij dat er een keer kritisch gereageerd word door een groter blad. Het egoisme van bepaalde labels word steeds groter en niemand (van mini webzines tot en emt de Aardschok toe) doet er eigenlijk iets aan (en daar van ik zelf ook onder om eerlijk te zijn).


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 02-08-2010 12:07 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Dat van die iPools is gewoon kostenbesparing, vooral vanwege het watermerk. Ik heb wel eens gehoord dat een promo met watermerk rond de 7-8 euro (per stuk dus) kost en downloads met watermerk nagenoeg niets, dus daar kan ik wel inkomen.

Dat van die interviews is wel een slechte zaak. Ik heb dat zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar het klinkt absoluut als een verkeerde instelling.

Maar goed, ik vind het alsnog een beetje cheap dat de meningsverschillen tussen blad en label op de lezers losgelaten worden. Boycot dan gewoon een maand hun bands en maak er hooguit een vermelding van in het hoofdredactioneel.

Dat ze een band op de cover zetten waarvoor het interview nog moet plaatsvinden, is gewoon stom. Zeker als ze de maand ervoor al problemen hadden met hetzelfde label.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 02-08-2010 12:09 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Ps. In het geval van Korn hebben we bij Aardschok het zekere voor het onzekere genomen. Interview vond de avond voordat we naar de drukker gingen plaats en daarom hebben we voor de zekerheid 'maar' 2 pagina's ingepland. Als ze er 3 of 4 wilden, hadden ze maar sneller moeten zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 02-08-2010 12:10]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-08-2010 12:46 by nark Profiel van nark

Mijn Favo litteken is door Oscar Holleman gedaan en die gast heeft geld genoeg om zijn bandjes in te kopen bij Kiss, Megadeth, Mojo of wie dan ook.
Als ik een bandje had die zo'n kans kreeg dan deed ik het ook wel. Als je het niets vind dan luister je toch niet, simpel zat.
Lijkt op het Delain gezijk toen die begonnen en die zijn er ook niet slechter van geworden mijns inziens.
Leven en laten leven


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-08-2010 13:08 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Ja maar het bewijs dat Aarsschok corrupt is, is nu toch wel bewezen dacht ik. Het is daarmee meer een promoblaadje voor een aantal platenmaatschappijen geworden, met objectieve journalistiek heeft het niets meer van doen.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2010 13:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Muziekjournalistiek is nooit objectief, een groot deel ervan bestaat uit het beoordelen van muziek. En dat kan niet objectief (of je moet alles noten gaan beschrijven, maar dat komt ook niet over).


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen