IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Dillinger Escape Plan Vorige pagina | Volgende pagina
CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-09-2007 9:52 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Hoop niet dat het waar is, maar:

quote:
THE DILLINGER ESCAPE PLAN, MESHUGGAH: European Tour Cancelled - Sep. 5, 2007
According to Live 4 Metal, U.K. concert promoters have announced that the previously announced tour featuring THE DILLINGER ESCAPE PLAN and MESHUGGAH has been cancelled. It should be noted, however, that this information has not yet been corroborated by an official source.

Due on November 13, THE DILLINGER ESCAPE PLAN's new album, "Ire Works", was produced by Steve Evetts (SAVES THE DAY, EARTH CRISIS, SEPULTURA) and features the drumming of STOLEN BABIES' Gil Sharone following the departure of Chris Pennie (he now plays drums with COHEED AND CAMBRIA). Songtitles set to appear on the album include "Saigon Whore", "Doll Keeper" and "Party Smasher".

THE DILLINGER ESCAPE PLAN recently added former HEADS WILL ROLL guitarist Jeff Tuttle to its lineup.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-09-2007 9:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Is waarschijnlijk wel waar want het staat ook al in twee andere topics

Maar KUT dus

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-09-2007 12:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ARgh, dat is.. extreem köt! Ik kijk er zo naar uit Meshuggah en DEP te zien!!

Van de officiele MySpace van Dillinger:

quote:
Due to circumstances not in our control, and I'll leave it up to the other band on the tour to explain this one, The Dillinger Escape Plan/Meshuggah European tour in November WILL NOT be happening. If you bought tickets, contact whoever you bought them from for a refund. Again, if I started to comment on this right now it would probably not be good, so I'll leave it up to them to do the explaining. We were looking forward to this more than any of you can imagine and we are just as disappointed as anyone. HOWEVER, we ARE in the process of confirming a new great tour during the same time period, most likely in the same cities, and will announce it shortly. Stay tuned.

NOooooooooooooooeeeeeeeeeessssssssssssss

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-09-2007 12:22]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2007 14:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Gister de nieuwe plaat aangeschaft, teeerrring wat vet!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2007 15:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

lijkt de cd een beetje op de vorige??? (die vind ik namelijk supergoed)

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2007 15:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ja, staan ook een paar catchy songs op (zoals Retrofied op Miss Machine), maar ook super freaky shit, misschien wel heftiger dan op Calculating.

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-11-2007 16:33 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik merk dat ik oud word. Ik kan steeds minder tegen freaky shit

When your people matter, menstrual health matters

Argh
Usericon van Argh
Posted 22-11-2007 19:03 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

fix your face en lurch zijn snoeihard en brutaal , de catchy songs hebben even tijd nodig om te waarderen maar het echte werk zit em misschien wel in het allerlaatste nummer... toch stiekem wel een klein meesterwerkje met ontzettend goede productie (!) , enige nadeel is dat hij wat aan de korte kant is en er een aantal 'fillertjes' op staan...

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-01-2008 10:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Calculating Infinity was extreem, maar daardoor wel een uitputtingsslag. Miss Machine was net zo extreem, maar wel uit te zitten door er een aantal rustpuntjes in te brengen (zoals Phone Home) en Unretrofied.

Ook Ire Works is weer extreem. Niks commerciële knieval. Ook niet door Black Bubblegum of Milk Lizard. Het extreme gedeelte van tDEP is nooit minder extreem geworden. De platen worden IMO alleen maar beter. Want zelfs een hele snelle, geflipte, technische pleurisherrieplaat kan eentonig worden. Op Ire Works is de variatie vergroot door refreinen die echt blijven hangen, maar nooit zoetsappig worden. Daarvoor vervormd en verdraaid tDEP alles nog lekker. En daardoor vind ik dit het de grootste progressie die tDEP tot op heden heeft gemaakt. Fijne plaat!

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 19-01-2008 19:33 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

IMHO is Ire Works 'slechts' een mini-Miss Machine. MM was echt geweldig, zo bruut, zo geplaatst, zo perfect uitgebalanceerd. Ire Works bevat net teveel dezelfde freak-shit, en leuke Justin Timberlake - refreintjes.. Maar tja, net niet zoals Miss Machine.

Inter faeces et urinam nascimur

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2009 18:21 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

THE DILLINGER ESCAPE PLAN Working On 'Dark And Evil' New Album - Apr. 24, 2009
Guitarist Ben Weinman of THE DILLINGER ESCAPE PLAN spoke to U.K.'s Rock Sound magazine about the progress of the songwriting sessions for the band's next album, tentatively due before the end of the year via an as-yet-undisclosed new label.

"The new songs sound dark and evil," he stated. "Very early '90s thrash-influenced.

"Lately I have been realizing the purpose of why I started DILLINGER all those years ago. It was to make people truly uncomfortable and to make them not feel accepting of what is happening in their surroundings. When I was growing up, I discovered metal and it interested me, I liked that it was dark and talked about the fact that the world is not all puppy dogs and ice cream cones. But then it just got ridiculous, humourous. I look at black metal bands and they are suppose to be so evil. But it's not real. It's about fiction. About goblins and the gates of hell; pretty much a bad horror movie.

"The music we are writing is influenced by the feelings I get when I hear and see the real evils of this world. Horrible things that make me really question if there is a God or not. This shit is not comfortable, the world is not comfortable, babies are getting raped in your town for God's sake. Young girls are being sold as sex slaves, but most people sitting at their computers downloading music don't want to know. They want to sit on a message board or play fantasy football while their mommy makes them a sandwich.''

THE DILLINGER ESCAPE PLAN's new album will be recorded in July/August with producer Steve Evetts (EVERY TIME I DIE, SEPULTURA).

The band's 1998 album "Under the Running Board" was reissued in October via Relapse. The new CD includes the entire Steve Evetts-produced effort as well as 10 bonus tracks.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-04-2009 18:37 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Tjonge, wat een indrukwekkende, maatschappij-kritische statement wordt hier gemaakt.. Anyway, een wat hardere tDEP zou wel vet zijn. Ik ben bij Miss Machine al een beetje afgehaakt, maar Calculating Infinity en die mini-cd van daarvoor (met The Mullet Burden ) luister ik nog zeer regelmatig..

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-04-2009 20:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

10 & 11 juli overigens live te bewonderen in respectievelijk Doornroosje & FortaRock Festival, te Nijmegen; www.doornroosje.nl, www.fortarock.nl

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 26-04-2009 15:08 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 18:37 schreef El Chulo het volgende:
Tjonge, wat een indrukwekkende, maatschappij-kritische statement wordt hier gemaakt..

Als Ben Weinman een auteur zou zijn, zou ik zeker zijn boeken lezen

Argh
Usericon van Argh
Posted 07-09-2009 22:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Klein stukje van het nieuwe werk

Veel te kort om over te kunnen oordelen eigenlijk, maar dacht ik post 't toch maar even.. kan persoonlijk niet wachtten op een nieuwe release, en dan maar hopen dat ze ergens in de buurt spelen, want;

2x live gezien, energieker en geflipter kan een podium niet worden

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-09-2009 22:28]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 08-09-2009 9:32 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

de nieuwe stukjes klinken wel weer 'ouderwets'... ben benieuwd!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-09-2009 12:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 22:05 schreef Argh het volgende:

2x live gezien, energieker en geflipter kan een podium niet worden

+1 ja. Die liveshows zijn echt geniaal. Op cd kan ik er eerlijk gezegd niet zoveel mee.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-01-2010 15:59 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

SQT
Usericon van SQT
Posted 03-01-2010 16:07 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 3 januari 2010 15:59 schreef jbassist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ryYWG3h28ms

Laip!

Best vet hier en daar, maar tDEP doet me steeds minder, merk ik. Op het immer briljante Irony is a Dead Scene na, luister ik het nog amper. Jammer, wel.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2010 21:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2010 15:59 schreef jbassist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ryYWG3h28ms

Laip!

Ha, vet! Klink weer ouderwetsch chaotisch, heerlijk!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 04-01-2010 6:41 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

bijzonder ruig nummer!

Argh
Usericon van Argh
Posted 17-02-2010 20:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Argh
Usericon van Argh
Posted 13-03-2010 17:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

gelekt! fucking benieuwd... nog ff geduld

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-03-2010 23:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 19-03-2010 18:34 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Het is weer een briliantje: HARD en geslepen :-D Nu al de nr 1 release van 2010. En dat allemaal ook nog eens in een prachtig pakketje.

Inter faeces et urinam nascimur

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com