IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Number Twelve Looks Like You (mathcore) Vorige pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2010 11:20 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Moet je cool zijn om grindcore te spelen?
Gast...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-05-2010 11:26 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Hahaha, inderdaad.

TDEP is prima, maar de rest van die mathcore kutbands kun je links laten liggen. Het fenomeen 'liedjes' maken is bij de meeste onbekend welk resulteerd in emotieloze technisch geneuzel en vooral veel aanelkaar geplakte riffjes en solo's.


[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 02-05-2010 11:26]


Evil Dick


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-05-2010 11:27 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Grindcore is het coolste genre ever, face it! Hoe kun je heersers zoals Barney, Phil Vane en Danny Lilker niet cool vinden? Harde bazen!


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-05-2010 11:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

NP: Scorpions - Wind Of Change


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2010 12:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 11:26 schreef Crypt_666 het volgende:
Hahaha, inderdaad.

TDEP is prima, maar de rest van die mathcore kutbands kun je links laten liggen. Het fenomeen 'liedjes' maken is bij de meeste onbekend welk resulteerd in emotieloze technisch geneuzel en vooral veel aanelkaar geplakte riffjes en solo's.


Ga deze band maar luisteren, dan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 02-05-2010 12:32 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 mei 2010 11:26 schreef Crypt_666 het volgende:
Hahaha, inderdaad.

TDEP is prima, maar de rest van die mathcore kutbands kun je links laten liggen. Het fenomeen 'liedjes' maken is bij de meeste onbekend welk resulteerd in emotieloze technisch geneuzel en vooral veel aanelkaar geplakte riffjes en solo's.



Wat een wijsheid...

Ik zet de nieuwe van The Crinn nog n keer an...en daarna nog een keer door de wasstraat gehaald worden door PsyOpus....geweldig!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2010 12:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 11:27 schreef Crypt_666 het volgende:
Grindcore is het coolste genre ever, face it! Hoe kun je heersers zoals Barney, Phil Vane en Danny Lilker niet cool vinden? Harde bazen!



Zeg ik dat ik die gasten niet cool vind?
Ik vind jouw beredenatie wat betreft math/grindcore totaal de plank/steen misslaan.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-05-2010 12:35 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 12:34 schreef Count Steel het volgende:
Zeg ik dat ik die gasten niet cool vind?
Ik vind jouw beredenatie wat betreft math/grindcore totaal de plank/steen misslaan.
Daar was ik al achter ja, maar hoe zie jij het dan?


Evil Dick


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 02-05-2010 12:37 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

...misschien heeft het gewoon iets te maken met persoonlijke smaak? En niet met wie er het "coolst" is...ik bedoel, uhm, grow up?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2010 12:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik begin lafjes geil te worden bij bands als The Number 12 Looks Like U, Into The Moat, From a Second Story Window etc. etc. En van grind als Nasum, Napalm Death, Lock Up etc etc uiteraard ook.

Ik zie mathcore meer als een soort doorontwikkelde grindcore. Of grindcore met 1000 en 1 andere invloeden.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 02-05-2010 12:41 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

From A Second Story Window ook? Ik trek die cleane stem van die zanger echt totaal niet..."taste happens" laten we maar zeggen

Als er cleane zang in het spel voorkomt wordt het sowieso al snel tricky; zie 'Elementary' van The End bijvoorbeeld.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2010 12:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 12:39 schreef Count Steel het volgende:
Ik zie mathcore meer als een soort doorontwikkelde grindcore. Of grindcore met 1000 en 1 andere invloeden.

Of van hardcore, of van (oude ) metalcore. Etc.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-05-2010 12:46 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ben wel benieuwd hoe Dillinger Escape Plan zou klinken zonder zang... vind die zang eigenlijk overbodig. Wat die freaks doen op hun instrumenten is al druk genoeg. Daar hoeft geen zang bij om de muziek aan te kleden. Ik ben altijd zwaar onder de indruk van wat ze live doen, de zang stoort dan zelfs. Je verstaat die gast toch niet... leuk dat ie zinnige teksten schrijft....


Evil Dick


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 02-05-2010 12:51 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Luister maar eens naar Lye By Mistake dan
http://www.myspace.com/lyebymistake

Persoonlijk vind ik instrumentale muziek die me langer dan 1 nr blijft boeien erg zeldzaam...Juist de zang bij Dillinger geeft extra energie aan de performance


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2010 12:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 12:45 schreef ZelThoR het volgende:
Of van hardcore, of van (oude ) metalcore. Etc.


Idd, etc

En nu de kroeg in, ik groet U


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-05-2010 21:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Inmiddels redelijk bekend met het album Nuclear.Sad.Nuclear. Lekker gestoord ja ik trek dit toch wel heel goed eigenlijk.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2010 21:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 11:26 schreef Crypt_666 het volgende:
TDEP is prima, maar de rest van die mathcore kutbands kun je links laten liggen. Het fenomeen 'liedjes' maken is bij de meeste onbekend welk resulteerd in emotieloze technisch geneuzel en vooral veel aanelkaar geplakte riffjes en solo's.



En het is jou nog niet opgevallen dat er ook mensen zijn die niet per se naar 'liedjes' moeten luisteren?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-05-2010 0:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 21:19 schreef Burzum het volgende:
Inmiddels redelijk bekend met het album Nuclear.Sad.Nuclear. Lekker gestoord ja ik trek dit toch wel heel goed eigenlijk.


vet mooi vind ik dit haha :D ik ben er ook verslaafd aan geraakt, maar zoals ik al eerder zei is simpelere muziek nu ineens wat saai ofzo.. ik denk dat je het album 'mongrel' ook wel gaaf gaat vinden en de nieuwe (iets meer 'mainstream') wat minder.. check iig 'mongrel' ook even, staat 'grandfather' (met briljant einde) ook op


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-02-2012 5:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Deze band... ik krijg er geen genoeg van! Na jaren niet, beste mathcore band ooit.. dus dikke schop omhoog godverdomme!



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-02-2012 11:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nah, niet de beste IMO, maar zeker een tof bandje. Zo Mongrel weer eens opzetten.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen