IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Antifa Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 05-01-2010 22:20 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 5 januari 2010 22:08 schreef bastianus het volgende:
Nu weet ik toevallig dat die radicale dierenactivisten, die voor een groot deel ook in de kraakbeweging zitten, door de AIVD heel goed in de gaten worden gehouden. Ik ken er een paar, en er zijn er onlangs nog een heel stel opgepakt. Ik denk dat AIVD en de regering momenteel zowel rechts-extremisten als links-extremisten heel kort houden en goed in de gaten houden. Er is nogal een trend in de huidige Nederlandse politiek om alles wat afwijkt van het "normale" heel hard aan te pakken. De onlangs ingevoerde anti-kraakwet is daar een goed voorbeeld van, maar het verbod van Temnozor bijvoorbeeld ook.
Persoonlijk denk ik dat het vooral komt doordat we een erg behoudende regering hebben.

En omdat, al dan niet geholpen door de besluiteloosheid en nietszeggendheid van de huidige regering/politiek in het algemeen, meer en meer mensen steeds sterker naar links of rechts neigen. Als iedereen zich eens niet zo druk zou maken over anderen, zou het stuk gezelliger zijn.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-01-2010 22:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 21:33 schreef bastianus het volgende:
Bizar inderdaad dat extreem-links en extreem-rechts zoveel overeenkomsten vertonen. Ook hun manieren om mensen hun mening op te dringen, of het vertoon van geweld om dit te doen. Triest ook dat men blijkbaar niet in staat is iets van de geschiedenis te leren, men blijft maar elkaars bijeenkomsten verstoren.
Hetgene dat in de volksmond 'extreem-rechts' heet is dan in werkelijkheid ook flink links; Alleen nationaal- ipv internationaalgericht

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-01-2010 22:20]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2010 22:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 22:20 schreef kwelgeest het volgende:
Hetgene dat in de volksmond 'extreem-rechts' heet is dan in werkelijkheid ook flink links; Alleen nationaal- ipv internationaalgericht

Nieuw flinks noemt mijn vader dat inderdaad altijd. Leuk je weer eens te lezen trouwens.
Edit: Kwamen wij ook niet al eens tot de conclusie dat de programma's van SP en NSDAP opvallend veel overeenkomsten vertoonden?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-01-2010 22:36]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 06-01-2010 8:22 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 22:25 schreef bastianus het volgende:
Edit: Kwamen wij ook niet al eens tot de conclusie dat de programma's van SP en NSDAP opvallend veel overeenkomsten vertoonden?
Er zijn echter ook enkele cruciale verschillen die elke afgewogen vergelijking zullen overheersen.
Ik kan trouwens ook zo honderd overeenkomsten tussen jouw en Hitler opnoemen.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 06-01-2010 10:19 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:


komt wel van NVU

ik weet niet hoe ik die moet positioneren


Ik denk dat ik niet overdrijf wanneer ik zeg hetzelfde ongeveer als de AFA: eenzijdig alleen vanuit een andere politiek extreme visie (die ik en velen met mij evenmin delen). Wat dat betreft ben ik eigenlijk niet zo blij met steun uit de rechts-extreme hoek.

Maar goed, inmiddels begrijp ik dat de eerste interviews met Hub & Heuy ook zijn gedaan; ik hoop dat die journalisten de kern van het gesprek goed doen uitkomen en niet te veel selectief weglaten voor de sensatie, maar gewoon een eerlijk beeld schetsen. Ik heb ook zo'n vermoeden dat de dreigende confrontatie tussen links en rechts de grote oorzaak is van het afblazen in Roermond gezien de stilte van politici in deze. Ach, wat de AFA tot nu toe heeft bereikt is denk ik een hoop ergernis bij anderen (niet alleen hun politieke tegenstanders) en een gestegen verkoop van Temnozor-CD. Misschien kan er van die gestegen verkopen een kaartje uit Moskou naar Nijmegen af?

(ge-edit: even bold weghalen wat ik met deze tijdelijke Mac vaak heb)

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 06-01-2010 10:20]


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-01-2010 11:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 8:22 schreef Jelle het volgende:
Er zijn echter ook enkele cruciale verschillen die elke afgewogen vergelijking zullen overheersen.
Ik kan trouwens ook zo honderd overeenkomsten tussen jouw en Hitler opnoemen.


Ennnnn GO !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2010 14:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 8:22 schreef Jelle het volgende:
Er zijn echter ook enkele cruciale verschillen die elke afgewogen vergelijking zullen overheersen.
Ik kan trouwens ook zo honderd overeenkomsten tussen jouw en Hitler opnoemen.

Zo weinig?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2010 14:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 8:22 schreef Jelle het volgende:
Er zijn echter ook enkele cruciale verschillen die elke afgewogen vergelijking zullen overheersen.


Nou. Hitler was behoorlijk "links" en de SP is ook behoorlijk nationalistisch op sommige punten. Zo rechts als de NSDAP in mijn geschiedenisboekjes werd afgeschilderd waren ze in elk geval niet. Het was vooral een arbeidersbeweging, die b.v. veel meer overeenkomst vertoont met de NVU in Nederland. SP en NVU zit, op de jodenhaat na bij de NVU, echt niet zoveel verschil in qua partijprogramma.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 14:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2010 0:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




Zou antifa hier aanstoot aan nemen?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-01-2010 0:33 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Is dat Amon?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2010 0:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 0:33 schreef bokaj het volgende:
Is dat Amon?



No comment


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2010 1:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-01-2010 1:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

drug free....?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-01-2010 1:01]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2010 1:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

was Hitler een dopehead?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-01-2010 1:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zeker wel, hij kreeg aardig wat meth, voor een aantal kwaaltjes, maar veel van zn kwaaltjes waren ook weer drugs gerelateerd hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2010 1:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Fascisme blijks inderdaad steeds meer links te zijn



hij leefde in een bunker, kon zijn vrouw niet bevredigen, had maar 1 teelbal, ... eigenlijk wel zaken die je meer in de marginaliteit (extreem linkse) kant van de maatschappij terugvindt inderdaad


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-01-2010 1:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa speed komt denk bij beide extremen veel voor, misschien bij extreem rechts nog meer.


Hij was wel weer erg "cultureel" met zn schilderijen

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-01-2010 1:21]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2010 1:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

speed is inderdaad universeel


cultureel was hij wel, schilderijen,

en tags!?


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-01-2010 1:33 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 1:26 schreef Hypnos het volgende:

cultureel was hij wel, schilderijen,


:')

Als jullie grootouders zijn schilderijen hadden gekocht, was dit nooit gebeurd!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2010 1:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 1:33 schreef nuclearwarfare het volgende:
:')

Als jullie grootouders zijn schilderijen hadden gekocht, was dit nooit gebeurd!


hij voelde zich miskend,

zo loop je schade op.


Kijk naar Hans Van Temse


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-01-2010 1:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 1:33 schreef nuclearwarfare het volgende:
:')

Als jullie grootouders zijn schilderijen hadden gekocht, was dit nooit gebeurd!
Haha, ik stel me een aflevering van "Tussen kunst en kitsch" voor. Gefeliciteerd mevrouwtje....


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 09-02-2010 13:03 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Erg grappig; na de brief van de AIVD heeft de AFA een open brief aan de AIVD op haar site geplaatst:
quote:
Niet alleen staat deze brief bol van de feitelijke onjuistheden omtrent de werkwijze van deze anti-fascistische en anti-racistische actiegroep, maar is een regelrechte inbreuk op ons recht van vrije meningsuiting en vereniging.


Haha, precies dezelfde argumenten die ze bij Temnozor van de tafel veegden...
- feitelijke onjuistheden
- inbreuk op vrije meningsuiting en vereniging

Dit gaat nog leuk worden!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-02-2010 13:13 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Het is altijd al best vermakelijk hoor.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 09-02-2010 13:13 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Oh mijn god wat een stelletje aartshypocrieten zijn het zeg!

Zouden ze dit zelf niet door hebben denk je?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen