IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten (Katten topic deel 7) Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-07-2010 22:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ook, maar ik kan ook hard lachen om een natgegooide kat


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-07-2010 22:15 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 22 juli 2010 22:06 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat is er mis met wegjagen? Zolang het maar niet met een luchtbuks of iets anders lomps, dan zie ik het probleem niet.
Ik zei alleen maar: ksssssssst. Vent ging bijna over de rooie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2010 22:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 juli 2010 22:15 schreef bokaj het volgende:
Ik zei alleen maar: ksssssssst. Vent ging bijna over de rooie.


Ook wel wat overdreven van die vent dan haha!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-07-2010 22:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat kun je stellen, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-07-2010 22:24 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 juli 2010 21:27 schreef herrie het volgende:
1) toevallig kringloop spul in huis staan? heb ik in het verleden ook gehad en bleek dus kattenlucht in de te zitten van de vorige eigenaar (of die kussens weggooien);
2) steriliseren wil ook helpen
3) andere kattenbakvulling proberen (c1000 meuk was voor de katten van me ex erg prettig)
4) lijkt ook wel een vorm van aandacht vragen... kunnen katten heel goed... (vooral tijdens verhuizing, etc > toevallig "net" samen gaan wonen ofzo? veranderingen vinden katten niet altijd leuk.



1) Nope, alles is nieuw
2) Ze zijn beide gesteriliseerd; daardoor hielden ook de "kijk mij, ik ben krols"-plasjes op.
3) We hebben verschillende soorten gebruikt, maar dat lijkt geen enkele invloed te hebben. Doorgaans hebben we wat duurder grind dat goede korrels maakt en de luchtjes absorbeert (voor ons mensen in ieder geval)
4) Ze zijn gek op aandacht ja, maar die krijgen ze ook en we spelen ook vaak (gek op rietjes en pluisbeestjes etc.)
Daarnaast woonde Silence praktisch gezien hier al, we hebben het nu alleen officieel gemaakt ivm haar studiefinanciering en dergelijke. Wat dat betreft is er dus niks veranderd.

quote:
Op 22 juli 2010 21:31 schreef Vargen666 het volgende:
MH: Is er uberhaupt "iets" in huis veranderd? Dus ander leefpatroon van jullie zelf, meubels, lucht, etc.? Als een gezonde kat ergens zomaar gaat plassen is er altijd een reden voor. Vaak ontevredenheid, dat iets in huis ze niet aanstaat.

En ja, kattenbakvulling die ze niet bevalt. Maar je zegt dat ze ook wel op de bak gaan? Weet je zeker dat de kat die op de bank plast ook op de bak gaat?


Nee, er is niks veranderd. Geen nieuwe meubels, geen nieuwe indeling, niks noppes nada.

Het punt is dat we niet zeker weten welke kat het precies doet. En of alleen zij het doet, of de ander ook. We hebben ze beide wel eens betrapt, maar dat volgens mij alleen in de tijd dat ze nog niet gesteriliseerd waren.

quote:
Op 22 juli 2010 21:35 schreef MMayo het volgende:
En nog aanvullend.. hoeveel bakken heb je in huis staan? Sommige katten houden niet van poepen en piesen in dezelfde bak en willen dan ook wel eens naast de bak of op de bank piesen. Is de bak schoon genoeg? En jullie hebben toch nu tijdelijk een hondje erbij in huis wat stress opleverd voor die beestjes?

Ik heb hier ook een kat in huis gehad die alles onderzeek, die heb ik uiteindelijk weg moeten doen omdat het niet meer ging. Bleek een gedragsprobleem te zijn, veroorzaakt door angst voor mijn 2 andere katten.

En wat betreft die bank, daar blijven ze op pissen omdat het luchtje er nog aan zit, zorgen dat je die er goed uit krijgt met bijvoorbeeld schoonmaakazijn of iets in die richting. Wellicht wil dat helpen.


Wij hebben op dit moment één grote bak, die dagelijks goed word schoongemaakt. Het "territorium" van de katten is de woonkamer en het balkon. Op de zolder mogen ze niet, ze mogen in principe de slaapkamer op maar om daar nou een tweede bak neer te zetten...De hond heeft geen invloed, het gebeurde al ver voordat dat beestje hier voor het eerst is geweest.
De bank hebben we met verschillende dingen schoongemaakt ja, onder andere Biotex. Chloor, bleekmiddel en andere meuk gooi ik niet op de bank. De hoezen van de kussens en de kussens zelf doen we na een "ongelukje" direct in de wasmachine. De vlek en de geur zijn dan weer weg maar niet veel later kan het zo weer raak zijn.

quote:
Op 22 juli 2010 21:42 schreef NotYourBitch het volgende:
Ik heb iets gehoord over St.Janskruid dat katten dat niet lekker vinden.


Hmm, kijken of ik daar ergens wat van kan krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-07-2010 22:24]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2010 22:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 juli 2010 22:24 schreef Metalhead22 het volgende:
Wij hebben op dit moment één grote bak, die dagelijks goed word schoongemaakt. Het "territorium" van de katten is de woonkamer en het balkon. Op de zolder mogen ze niet, ze mogen in principe de slaapkamer op maar om daar nou een tweede bak neer te zetten...De hond heeft geen invloed, het gebeurde al ver voordat dat beestje hier voor het eerst is geweest.
De bank hebben we met verschillende dingen schoongemaakt ja, onder andere Biotex. Chloor, bleekmiddel en andere meuk gooi ik niet op de bank. De hoezen van de kussens en de kussens zelf doen we na een "ongelukje" direct in de wasmachine. De vlek en de geur zijn dan weer weg maar niet veel later kan het zo weer raak zijn.



Tja een bak kost niet veel geld en je zou het kunnen proberen, niet elke kat wil namelijk op 1 bak piesen en schijten. Kunnen ze ook later bedenken.. stom, maar soms helpt een 2e bak wel (soms ook niet).

Je zei dat het plassen al voor het hondje er was gebeurde? Maar ik las ook dat het een tijdje was gestopt, zouden ze wellicht destijds gestopt zijn na krolsgebeuren en dierenarts bezoek en nu weer begonnen zijn ivm verandering door hondje? En wat betreft die wasmachine wasjes, voor ons is de geur dan weg.. voor katten niet.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-07-2010 22:34 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 22 juli 2010 22:16 schreef MMayo het volgende:
Ook wel wat overdreven van die vent dan haha!
Ik heb hem maar niet verteld dat het beestje zodra die een poot bij mij in de tuin zet onder de O van ongedierte valt.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2010 22:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 juli 2010 22:34 schreef bokaj het volgende:
Ik heb hem maar niet verteld dat het beestje zodra die een poot bij mij in de tuin zet onder de O van ongedierte valt.


Verstandig


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-07-2010 22:39 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 juli 2010 22:31 schreef MMayo het volgende:
Tja een bak kost niet veel geld en je zou het kunnen proberen, niet elke kat wil namelijk op 1 bak piesen en schijten. Kunnen ze ook later bedenken.. stom, maar soms helpt een 2e bak wel (soms ook niet).

Je zei dat het plassen al voor het hondje er was gebeurde? Maar ik las ook dat het een tijdje was gestopt, zouden ze wellicht destijds gestopt zijn na krolsgebeuren en dierenarts bezoek en nu weer begonnen zijn ivm verandering door hondje? En wat betreft die wasmachine wasjes, voor ons is de geur dan weg.. voor katten niet.


We overwegen het wel hoor, een tweede bak, we weten alleen geen geschikte locatie. Wat ik al zei, ik wil geen kattenbak op de slaapkamer en ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten om een bak op de zolder neer te zetten. Maar daar zijn wel zelf ook druk over aan het discussiëren hoor

Ja, we hebben toen de krabpaal, voerhoek en kattenbak verder ten opzichte van elkaar verplaatst. Dit was ver nadat ze gesteriliseerd zijn. Dit heeft een hele tijd geholpen, wij blij, we dachten dat we er vanaf waren. Tijd later begon het gewoon weer. Wat ik al zei, de hond is eigenlijk pas de afgelopen week in het spel gekomen, het plasprobleem speelt dus al veel langer.

Over dat Kattenplaza forum; vertel mij wat
Mevrouw heeft zich daar aangemeld en dezelfde vraag gesteld; veelal dezelfde antwoorden als die hier van jullie. Punt is dat ze verslaafd is geraakt aan dat forum en dat ik om de 5 minuten moet komen kijken voor de zoveelste schattige foto van een poezebeest

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-07-2010 22:40]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2010 22:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 juli 2010 22:39 schreef Metalhead22 het volgende:
We overwegen het wel hoor, een tweede bak, we weten alleen geen geschikte locatie.

Ja, we hebben toen de krabpaal, voerhoek en kattenbak verder ten opzichte van elkaar verplaatst. Dit was ver nadat ze gesteriliseerd zijn. Dit heeft een hele tijd geholpen, wij blij, we dachten dat we er vanaf waren. Tijd later begon het gewoon weer. Wat ik al zei, de hond is eigenlijk pas de afgelopen week in het spel gekomen, het plasprobleem speelt dus al veel langer.

Over dat Kattenplaza forum; vertel mij wat
Mevrouw heeft zich daar aangemeld en dezelfde vraag gesteld; veelal dezelfde antwoorden als die hier van jullie. Punt is dat ze verslaafd is geraakt aan dat forum en dat ik om de 5 minuten moet komen kijken voor de zoveelste schattige foto van een poezebeest


Haha ja hoe herkenbaar @ kattenforum.

Wat betreft die kattenbakken, kunnen gewoon naast elkaar staan, hoeft niet in huis verspreid. Dierenarts weet zeker dat het geen gruis is of een onsteking? Plas opgevangen en alles?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-07-2010 22:46]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2010 22:44 by MMayo Profiel van MMayo

Luna zonnebaden op balkon


Sulletje Elmo


Isis


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-07-2010 22:49]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-07-2010 22:57 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juli 2010 22:24 schreef Metalhead22 het volgende:

De vlek en de geur zijn dan weer weg maar niet veel later kan het zo weer raak zijn.






Dus het zijn poezen, lijkt me? Ooit was ik bij een bekende. Toen had ik zo'n stoer leren jack met van die ritsen ed, zo'n motorjack, zal ik maar zeggen. Had z'n kater er op gepist of gesproeid. Kreeg de geur er nooit meer uit, daaaaag 500 gulden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-07-2010 23:22 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 juli 2010 22:06 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat is er mis met wegjagen? Zolang het maar niet met een luchtbuks of iets anders lomps, dan zie ik het probleem niet.




@MH22: Al gedacht aan een webcam gericht op de bank op te hangen zodat je erachter komt welke poes daar telkens plast?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-07-2010 23:27 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 22 juli 2010 23:22 schreef Mutilator het volgende:





Ik gebruik altijd dit


Net zoveel effect, alleen is dat ter plekke..voor als ze op de tafel springt onder het eten ofzo.
Afleren doen ze het toch niet van die dingen, maar als ik de plantenspuit al vast pakt neemt ze meteen een sprint


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-07-2010 23:39 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Coontjes waren nooit echt onder de indruk van de plantenspuit. Als je ze nat spoot keken ze alleen maar zo van "Je spuit me nat, is dat echt nodig?" en gingen vervolgens gewoon lekker door met waar ze mee bezig waren.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-07-2010 0:39 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 22 juli 2010 23:39 schreef Vargen666 het volgende:
Coontjes waren nooit echt onder de indruk van de plantenspuit. Als je ze nat spoot keken ze alleen maar zo van "Je spuit me nat, is dat echt nodig?" en gingen vervolgens gewoon lekker door met waar ze mee bezig waren.


Ik ken het probleem.... Van luid d'r naam roepen schrikt ze ook niet op. Als ik zachtjes in dr gezicht blaas dat werkt dan weer wel.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-07-2010 7:43 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 22 juli 2010 22:39 schreef Metalhead22 het volgende:
Over dat Kattenplaza forum; vertel mij wat
Mevrouw heeft zich daar aangemeld en dezelfde vraag gesteld; veelal dezelfde antwoorden als die hier van jullie. Punt is dat ze verslaafd is geraakt aan dat forum en dat ik om de 5 minuten moet komen kijken voor de zoveelste schattige foto van een poezebeest
Maar ze zijn zo lief,al die nestjes.

En nog even toe te voegen: áltijd hetzelfde plekje, wat wil dat zeggen? Voor de steralisatie was het overal en nergens. Kort daarna was het op de bank, handdoeken en plastic zakjes. Nu alléén op een bepaalde hoek in de bak. Het liefst half over het kussen. Ik ben helemaal voor die 2e bak, al dan niet tijdelijk, om te zien of dat de oplossing is. Verder dacht ik aan een soort geurtje waar katten niet van houden op dat gedeelte van de bank, of dat deel afdekken als we weg zijn. Ik ben alleen bang dat we het probleem dan verplaatsen.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.


Tommentor
I win, you lose
Usericon van Tommentor
Posted 23-07-2010 8:03 by Tommentor Profiel van Tommentorhttp://www.myspace.com/tompolloi

Heb zelf 3 katten, maar 1 daarvan is altijd een zwak beesie geweest. Hartruis en onwijs veel stress. We hebben gekeken of ze bij mijn oma wat rustiger werd, maar daar was het idem dito. Toen we haar weer terug mee naar huis namen werd ze aangevallen door die andere 2 katten. Misschien dat ze uit de groep word verstoten omdat ze zwak is? Ze is toen het raam uitgesprongen en loopt nu al een paar weken rond het huis. Ik zet wel constant eten en drinken voor dr buiten, maar dit houd ze niet lang vol want ze is nu al erg vermagerd.


Kill on Command!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2010 10:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 juli 2010 8:03 schreef Tommentor het volgende:
Heb zelf 3 katten, maar 1 daarvan is altijd een zwak beesie geweest. Hartruis en onwijs veel stress. We hebben gekeken of ze bij mijn oma wat rustiger werd, maar daar was het idem dito. Toen we haar weer terug mee naar huis namen werd ze aangevallen door die andere 2 katten. Misschien dat ze uit de groep word verstoten omdat ze zwak is? Ze is toen het raam uitgesprongen en loopt nu al een paar weken rond het huis. Ik zet wel constant eten en drinken voor dr buiten, maar dit houd ze niet lang vol want ze is nu al erg vermagerd.


Logisch dat ze door die anderen aangevallen wordt als ze elders een tijdje is geweest, ander luchtje.. Maar eh, zou je dat beestje niet eens vangen en naar een dierenarts brengen? Niet of weinig eten/drinken en zichtbaar vermageren klinkt nou niet bepaald gezond wel? Dat jij weken zo kunt toekijken, onbegrijpelijk.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2010 10:28 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 juli 2010 7:43 schreef Silence het volgende:
En nog even toe te voegen: áltijd hetzelfde plekje, wat wil dat zeggen?


Juah, de geur zit er nog in.. hoe hard je de bende ook wast.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-07-2010 10:45 by Silence Profiel van Silence

Ook na grondig schoonmaken met Biotex?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2010 10:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 juli 2010 10:45 schreef Silence het volgende:
Ook na grondig schoonmaken met Biotex?



Katten ruiken beter dan mensen, helaas. En als de geur er nog inzit, hoe klein dan ook, blijven ze er op zeiken.

Edit:
Misschien werkt dit voor jullie bank?
http://www.ecodor.nl/
https://www.medpets.nl/dierenarts/bestellen/UrineOff+Kat/864/1/1/?gclid=CI2w6suhgaMCFU5_3godFXhxdQ

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-07-2010 10:51]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2010 10:48 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Gewoon pure chloor.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2010 10:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 juli 2010 10:48 schreef Slechtheid het volgende:
Gewoon pure chloor.


Jij huisman jij! Probeer het eens uit op je eigen bank


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2010 10:51 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen