IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten (Katten topic deel 7) Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2010 10:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 juli 2010 10:51 schreef Slechtheid het volgende:



Niet? Flauw zeg.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-07-2010 10:58 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 23 juli 2010 10:47 schreef MMayo het volgende:
Edit:
Misschien werkt dit voor jullie bank?
http://www.ecodor.nl/
https://www.medpets.nl/dierenarts/bestellen/UrineOff+Kat/864/1/1/?gclid=CI2w6suhgaMCFU5_3godFXhxdQ
Bedankt!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-07-2010 11:03 by spectre Profiel van spectre

Bij mij hielp enkel een elektrische mat op de bank leggen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tommentor
I win, you lose
Usericon van Tommentor
Posted 23-07-2010 11:08 by Tommentor Profiel van Tommentorhttp://www.myspace.com/tompolloi

quote:
Op 23 juli 2010 10:27 schreef MMayo het volgende:
Logisch dat ze door die anderen aangevallen wordt als ze elders een tijdje is geweest, ander luchtje.. Maar eh, zou je dat beestje niet eens vangen en naar een dierenarts brengen? Niet of weinig eten/drinken en zichtbaar vermageren klinkt nou niet bepaald gezond wel? Dat jij weken zo kunt toekijken, onbegrijpelijk.


Lekker makkelijk praten he? Elke keer als ik haar zie ga ik naar buiten met 2 man om dr proberen te vangen/lokken. Doe nou niet alsof ik niets om dat dier geef. Alle buren weten dat ze buiten is en proberen haar ook te pakken te krijgen. Als je naar dr kijkt rent ze al weg. Ik ben er al een paar keer mee naar de dierenarts geweest, en die konden alleen hartruis ontdekken.


Kill on Command!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2010 11:13 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 juli 2010 11:08 schreef Tommentor het volgende:
Lekker makkelijk praten he? Elke keer als ik haar zie ga ik naar buiten met 2 man om dr proberen te vangen/lokken. Doe nou niet alsof ik niets om dat dier geef. Alle buren weten dat ze buiten is en proberen haar ook te pakken te krijgen. Als je naar dr kijkt rent ze al weg. Ik ben er al een paar keer mee naar de dierenarts geweest, en die konden alleen hartruis ontdekken.



Ik praat makkelijk? Jij bent degene die makkelijk praat, kijk naar je eigen uitleg.. dan zie je dat je voor het gemak een aantal dingen er niet bij hebt gezet.

Hoe kun je overigens naar de dierenarts zijn geweest als je dr niet hebt kunnen vangen? Bedoelde je dat je voorheen wel eens geweest bent en er toen niks was? Wellicht is er nu wel iets, aangezien de kat dus zichtbaar aan het vermageren is. Of was dit voor haar ontsnapping ook al zo?


Tommentor
I win, you lose
Usericon van Tommentor
Posted 23-07-2010 11:42 by Tommentor Profiel van Tommentorhttp://www.myspace.com/tompolloi

quote:
Op 23 juli 2010 11:13 schreef MMayo het volgende:
Ik praat makkelijk? Jij bent degene die makkelijk praat, kijk naar je eigen uitleg.. dan zie je dat je voor het gemak een aantal dingen er niet bij hebt gezet.

Hoe kun je overigens naar de dierenarts zijn geweest als je dr niet hebt kunnen vangen? Bedoelde je dat je voorheen wel eens geweest bent en er toen niks was? Wellicht is er nu wel iets, aangezien de kat dus zichtbaar aan het vermageren is. Of was dit voor haar ontsnapping ook al zo?


Ik ben voorheen al meerdere malen bij de dierenarts geweest. Ze is altijd al aan de vrij dunne kant geweest (stress?). De dierenartsen hebben eigenlijk nooit wat kunnen vinden. Ze hebben me wel verzekerd dat ze geen pijn had en dat was voor mij een hele opluchting. Geloof me ik hou zielsveel van mijn katten en doe alles voor ze. Misschien was mijn uitleg inderdaad niet gedetailleerd genoeg mijn excuses dan. Het doet mij ook pijn als ik uit het raam dat beesie zie lopen en langzaam zie afzwakken.


Kill on Command!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2010 11:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 juli 2010 11:42 schreef Tommentor het volgende:
Ik ben voorheen al meerdere malen bij de dierenarts geweest. Ze is altijd al aan de vrij dunne kant geweest (stress?). De dierenartsen hebben eigenlijk nooit wat kunnen vinden. Ze hebben me wel verzekerd dat ze geen pijn had en dat was voor mij een hele opluchting. Geloof me ik hou zielsveel van mijn katten en doe alles voor ze. Misschien was mijn uitleg inderdaad niet gedetailleerd genoeg mijn excuses dan. Het doet mij ook pijn als ik uit het raam dat beesie zie lopen en langzaam zie afzwakken.


Okee, is ook wel een klotesituatie dan.

Wel eens een vangkooi geprobeerd dan? Deze kun je vaak lenen bij dierenambulance om een kat te vangen, misschien dat het werkt?

Kat van mijn pa is ook erg vermagerd, door ouderdom, die loopt met z'n laatste leventje onder de arm.


Tommentor
I win, you lose
Usericon van Tommentor
Posted 23-07-2010 12:24 by Tommentor Profiel van Tommentorhttp://www.myspace.com/tompolloi

quote:
Op 23 juli 2010 11:45 schreef MMayo het volgende:
Okee, is ook wel een klotesituatie dan.

Wel eens een vangkooi geprobeerd dan? Deze kun je vaak lenen bij dierenambulance om een kat te vangen, misschien dat het werkt?

Kat van mijn pa is ook erg vermagerd, door ouderdom, die loopt met z'n laatste leventje onder de arm.


Dat zou misschien nog een optie kunnen zijn ja. Zal even informeren bij onze lokale dierenambulance dankje voor de tip. Ik had hem eergisteren bijna te pakken. Gelokt met wat eten en proberen te grijpen met een schepnet. Dan kom je er achter hoe snel katten zijn....

Het is erg om dieren te zien aftakelen


Kill on Command!


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2010 3:16 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 23 juli 2010 10:48 schreef Slechtheid het volgende:
Gewoon pure chloor.


katten vinden chloor lekker ruiken en gaan dan dus nog harder daar plassen. ik maakte mijn kattenbak ook 1 keer in de week schoon met heet water en een scheutje chloor. als de bak dan weer klaar was was het eerste wat mijn kater deed op de bak gaan. en denk maar niet dat hij er het eerste uur vanaf kwam

anyway, ik weet niet of het waar is, maar ik heb gehoord dat biotes giftig is voor katten...?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-07-2010 11:29 by Silence Profiel van Silence

Biotex wordt op alle kattenfora aangeraden om schoon te maken, hehe. Dus ik dénk dat dat wel meevalt.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-07-2010 14:54 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious





Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-07-2010 14:58 by Silence Profiel van Silence

Haha, die onderste... Mooi ding!


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 26-07-2010 15:02 by Lalena Profiel van Lalena

Leuke foto idd! En mooi beestje


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-07-2010 15:11 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 22 juli 2010 22:15 schreef bokaj het volgende:
Ik zei alleen maar: ksssssssst. Vent ging bijna over de rooie.


Heet hij Argus toevallig?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


herrie
Usericon van herrie
Posted 26-07-2010 17:36 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 22 juli 2010 22:24 schreef Metalhead22 het volgende:

3) duurder grind
4)
Daarnaast woonde Silence praktisch gezien hier al, we hebben het nu alleen officieel gemaakt ivm haar studiefinanciering en dergelijke. Wat dat betreft is er dus niks veranderd.




@ 3) duurder grind??? fuck them!
@ 4) stelletje boefjes! en ik godverdomme maar belasting betalen (*vloekt verder in godver-topic*)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-07-2010 23:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm ik heb mn kat uitgekozen op zelfstandigheid, nu hij dat wel als ik thuis ben. Maar altijd als ik aan de deur kom staat hij te miauwen. Ik ben bang dat hij dat nu non stop doet als ik weg ben. En dat is behoorlijk kut want ik ben meestal 1 a 2 dagen in de week in Belgie terwijl mn buren alleen ff wat eten geven.

Ik heb nu al een paar keer geprobeerd heel zachtjes aan te komen zodat hij mn sleutels en mn voetstappen niet hoort maar toch staat hij dan te miauwen.(al is het wat lastig om echt stil naar boven te lopen, ik hoor hem pas op 2 meter afstand omdat hij zo'n zacht homofiel miauwtje heeft.)

Zijn er manieren om hem wat meer op zn gemak te houden als ik weg ben bij een hond is dat toch wat minder mysterieus. Vreemd trouwens dat hij nu niet echt miauwt als ik apart in een andere kamer ga zitten(ik heb de slang hier los...)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-07-2010 23:38 by Dentz Profiel van Dentz



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-07-2010 23:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

met nietjes werd het ook niet veel beter, maar ik zal adhésif du canard ook maar eens proberen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-07-2010 9:34 by Silence Profiel van Silence

Heeft hij genoeg speeltjes en dingen om zich te vermaken als je weg bent? Je kunt ook een geluids of beeld opname maken als jij even boodschappen gaat doen. En anders zul je toch een 2e moeten aanschaffen.


ShieldofThor
The dark clears
Usericon van ShieldofThor
Posted 27-07-2010 10:25 by ShieldofThor Profiel van ShieldofThorhttp://www.shieldofthor.nl

quote:
Op 27 juli 2010 9:34 schreef Silence het volgende:
Heeft hij genoeg speeltjes en dingen om zich te vermaken als je weg bent? Je kunt ook een geluids of beeld opname maken als jij even boodschappen gaat doen. En anders zul je toch een 2e moeten aanschaffen.

Een 2e erbij hoeft niet perse te helpen... bij mij staan ze met z'n 2en voor de deur te mauwen als ik thuis kom


May the Shield of Thor keep fiends away!


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-07-2010 11:27 by Silence Profiel van Silence

http://www.royalcanin.nl/kalender2011/foto?id=8783

http://www.royalcanin.nl/kalender2011/foto?id=8770
Stemmen a.u.b.?

Wel een sneue stemming eigenlijk, iedereen deelt 1'nen uit, om zo zelf hoger uit te komen. Het hoogste cijfer uit de contest is een 6.4.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-07-2010 11:28]


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-07-2010 16:07 by Silence Profiel van Silence

Zijn er hier mensen die hun katten versvoer geven? BARF of NRV methode? Eigenlijk vind ik het wel heel goed (en leuk) om de katjes steeds meer op vers voer te zetten. Ze hebben gisteren voor het eerst rauwe kip gehad (Luna vond het lekker), en een muisje (in stukjes geknipt met een beetje tonijn at Mara dit op), en vandaag lever. Lever vonden ze allebei niet zo, alleen Mara heeft een paar muizenhapjes op.

Binnenkort kuikentjes, runder of lamshart en kippenmaagjes proberen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-07-2010 16:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

goed idee, albertheijn heeft nog welleens runderhart, ook maar eens proberen.

En ik denk dat ik de ingevroren zwangere cavia maar aan de kat geef.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-07-2010 3:54 by watery black Profiel van watery black

Vanaf zaterdagavond heb ik ook weer 2 katjes in huis!

Ze zijn dan wel niet van mij, maar toch.

Eigenlijk kan ik beter zeggen dat de 2 katjes mij in huis hebben

We gaan verhuizen en de huiseigenaars hebben 2 katten. En het mooiste is nog wel dat ze van karakter precies hetzelfde zijn als mijn katten waren. Ik geloofde mijn ogen niet toen ik ze voor het eerst zag. Ik kreeg meteen een brok in mn keel... Qua tekening zijn ze wel verschillend maar qua bouw en persoonlijkheid lijken ze sprekend. En de kleine heeft precies dezelfde grote ogen als mijn Bitsy. Zelfs mijn man zei het, en die is niet zo'n kattenfan, haha....

Ik kan niet wachten Als we geinstalleerd zijn zal ik wel wat foto's spammen.



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Tommentor
I win, you lose
Usericon van Tommentor
Posted 29-07-2010 9:22 by Tommentor Profiel van Tommentorhttp://www.myspace.com/tompolloi

Goed nieuws! Mijn kat die buiten liep (zie berichten hierboven) is weer binnen. Zwaar vermagerd en een hele doffe vacht, maar volgensmij gaat het wel redelijk goed met haar. De lege maag schreeuwde waarschijnlijk zo erg om eten dat ze niet nadacht en zo naar binnen liep. De andere 2 katten weten niet echt wat ze ermee aan moeten, maar dat zal weer een kwestie van wennen zijn?


Kill on Command!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen