IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VII: "Fueled up and ready to go!" Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-08-2010 23:50 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 4 augustus 2010 23:16 schreef M. het volgende:
Zonde, dan mis je best veel aan het verhaal.


mmm, wat mis ik dan zoal? Hier is ik ook ingestapt bij 2.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-08-2010 0:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 augustus 2010 17:48 schreef Hypnos het volgende:
iemand ervaring om HDMI naar SCART om te zetten?


Waarom wil je dat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-08-2010 0:54 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 5 augustus 2010 18:59 schreef Morridin het volgende:
Is dat wel mogelijk? Digitaal naar analoog wil nog wel een gedoe zijn, had ik gehoord.

Over Dead Space; al tig keer uitgespeeld voor de cash om alles te upgraden voor de achieves. Daarna op de hoogste moeilijkheid en natuurlijk het beste armor meenemen dankzij een bug




Nice! Ik ga ook zeker nog eens opnieuw voor de resterende achievements, moet ook nog zero-g basketball uitspelen maar had ik gister geen zin meer in, maar save game goed bewaard

Daarnet trok ik het bijna echt niet meer haha, nog niet eerder zo hard geschrokken... maar ik heb het geluid dan ook loeihard staan op een dikke vette headphone...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-08-2010 2:30 by Argh Profiel van Argh

En uitgespeeld geweldige game! Dat allerlaatste haha, ik wist dat er nog iets zou komen maar alsnog schrok ik me de pleuris... kippenvel Vond trouwens de Hive mind een stuk gemakkelijker dan Leviathan... Ben nu erg benieuwd naar deel 2, maar deze ga ik zeker nog een aantal keren opnieuw spelen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-08-2010 8:24 by M. Profiel van M.

quote:
Op 5 augustus 2010 23:50 schreef Spirit In Black het volgende:
mmm, wat mis ik dan zoal? Hier is ik ook ingestapt bij 2.

Waar zal ik beginnen? Wat je mist is wat je allemaal op je schip hebt meegemaakt in 1. Allerlei types die je tegen zal komen waar je een geschiedenis mee hebt in 1. De manier waarop je je in 1 hebt gedragen heeft invloed in 2 en waarschijnlijk nog meer in 3 straks (als je in 2 een nieuwe game begint zonder te importeren selecteert het spel default-waarden voor die keuzes). En natuurlijk de hele story-arc in 1 tot en met de eindbaas, daar wordt veelvuldig naar gerefereerd en daar heb je ook veel kennis uitgehaald van het hoe en waarom van je huidige tegenstanders, die je nu niet hebt.

Ik kan het ook niet helpen, ze zijn gewoon nauw met elkaar verweven. "The Two Towers" lezen zonder dat je "The Fellowship of the Ring" hebt gelezen is vast ook leuk, maar ja.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 06-08-2010 9:55 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Oh, er is ook nog een flink voordeel als je deel 1 eerst uitspeelt. Je kunt daardoor namelijk bonus credits en experience points krijgen.
In deel 2 krijg je imo weinig geld, dus dat is best mooi meegenomen.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-08-2010 10:36 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

mmm en mmm, thx for the info!


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-08-2010 4:39 by Argh Profiel van Argh

Bioshock geleend van een maat van me, de demo wist me al niet te overtuigen maar hij bleef maar aandringen om het te spelen... ben nu een aantal levels verder en alsnog weet de game me niet te overtuigen.. sfeer is opzich leuk, maar subtitles lopen continu achter (ik kan prima engels verstaan en lezen, maar via die communicatieradio shit is het amper verstaanbaar en ik probeer toch zoveel mogelijk van het verhaal mee te krijger...), het schieten werkt vrij sloppy (FPS is nog steeds geen ding voor op een console, en wat is er trouwens met het RPG gedeelte gebeurt ala System Shock 2?!) en daarnaast vind ik de graphics vrij 'cartoony' , zit echt mijn best te doen om het leuk te vinden maar vrees dat het niet mijn ding is... al wil ik die maat van me nu ook weer niet teleurstellen hehe... het enige wat ik tot nu toe leuk vind is het hacken (pipe dream anyone?) maar wat is er nu precies zo geniaal aan dit spel?!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-08-2010 4:59]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 8:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Subs lopen achter? Raar.

Ik heb het op de PC gespeeld, dan is het een leuke shooter + rpg-lite. Maar het is vooral geweldig door de sfeer, het verhaal en de grafische stijl / grafische kwaliteit. Inderdaad wat cartoony, maar het ziet er wel prachtig uit allemaal. Het water is ook vet mooi.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-08-2010 9:21 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 augustus 2010 8:41 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb het op de PC gespeeld

Woord aan je moederrrrrrr...

PC gamen FTW

Starcraft 2 al uitgespeeld?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2010 9:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 augustus 2010 9:21 schreef M. het volgende:
Starcraft 2 al uitgespeeld?

Nee, ik ga traag Hard gaat me wel goed af, maar duurt wel lang per missie. En ik speel gewoon niet zo veel, twee weken geleden verhuisd en deze week vrijgenomen, maar nog veel te regelen, klussen en dergelijke. Ik ga nu maar even spelen, dan alvast spullen inpakken voor vakantie van morgen (schiet dus ook niet op ).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-08-2010 22:27 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 6 augustus 2010 8:24 schreef M. het volgende:
Waar zal ik beginnen? Wat je mist is wat je allemaal op je schip hebt meegemaakt in 1. Allerlei types die je tegen zal komen waar je een geschiedenis mee hebt in 1. De manier waarop je je in 1 hebt gedragen heeft invloed in 2 en waarschijnlijk nog meer in 3 straks (als je in 2 een nieuwe game begint zonder te importeren selecteert het spel default-waarden voor die keuzes). En natuurlijk de hele story-arc in 1 tot en met de eindbaas, daar wordt veelvuldig naar gerefereerd en daar heb je ook veel kennis uitgehaald van het hoe en waarom van je huidige tegenstanders, die je nu niet hebt.

Ik kan het ook niet helpen, ze zijn gewoon nauw met elkaar verweven. "The Two Towers" lezen zonder dat je "The Fellowship of the Ring" hebt gelezen is vast ook leuk, maar ja.



kutjens, moeilijk aan te komen dat eerste deel. In de winkels nergens te verkrijgen. Heb het dus gedownload, up and running en een paar uur verder; eindelijk en spectre en commander, loopt ie keihard vast op de galaxy map, behoorlijk essentieel....$%$#@&*

kan ik wellicht deel I van Mass Effect van iemand lenen?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-08-2010 22:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Net die nieuwe transformers geïnstalled. Ziet er erg mooi uit, maar ja, 3rd person shooter. Even niet bij nagedacht, dus laat maar weer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-08-2010 22:42 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat is er mis met 3rd person?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-08-2010 22:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat vind ik wel zo kut spelen, echt verschrikkelijk. Ik speel alleen maar first person shooters.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-08-2010 11:16 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 augustus 2010 22:27 schreef Spirit In Black het volgende:
kutjens, moeilijk aan te komen dat eerste deel. In de winkels nergens te verkrijgen. Heb het dus gedownload, up and running en een paar uur verder; eindelijk en spectre en commander, loopt ie keihard vast op de galaxy map, behoorlijk essentieel....$%$#@&*

kan ik wellicht deel I van Mass Effect van iemand lenen?

Heb je hem via Steam binnen gehaald of zo? Snap niet dat-ie vastloopt, is het misschien de één of andere grafische setting die misloopt? Driver-probleem? Ik heb hem zelf ook gedownload.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-08-2010 12:14 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

heb em via een torrent..zo'n ingepakte versie. Kun je em ook downloaden via steam dan? Had ik nog niet eens gekeken.

[edit] download via Steam loopt, nu weet ik iig zeker dat het een legale versie betreft. Nu eens kijken of ik de savegames kan achterhalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 08-08-2010 12:21]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-08-2010 12:00 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

en ja hoor, de savegames blijven gewoon werken, great! Nu doet de galaxy map het wel. Gaan we vrolijk verder.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 09-08-2010 13:32 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Yes! Blood 1 en 2 zijn te verkrijgen op http://www.gog.com/en/frontpage/
Voor een prikkie download je de games met een Dosbox erbij en complete installatie gegevens. Toch maar eens paypal nemen van de week



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-08-2010 14:53 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Zo, net Battlefield: Bad Company 2 gekregen. Installatie loopt al. Nu alleen nog al die gasten mijn huis uit jagen, zodat ik kan spelen. Misschien een idee om kerosine op de WarBQ te klatsen... zijn ze in no-time verschwunden.


Bruce Banner


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 09-08-2010 15:08 by Yirroth Profiel van Yirroth

Leuk spel! Alleen is mijn PC een ouwetje zonder dual-core, dus kan ik het niet spelen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-08-2010 17:22 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Hehe, dat spel is juist gek op dikke quad/hexa-cores als de Core i7 870 of de AMD Phenom II X6. Moet zeggen dat ik met mijn oude E6750 nog wel aardig mee kom maar van een leien dakje gaat het absoluut niet. Geweldig spel, dat wel

Geniale dialogen ook


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-08-2010 18:15 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

vond Bad Company visueel juist erg tegen vallen...en dat lag niet aan de pc.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-08-2010 18:44 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Net de single-player mode uitgespeeld. Uurtje of 6, niet al te overdreven qua speeltijd.

Eens kijken hoe hard ik in Multiplayer doodga.


Bruce Banner


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-08-2010 3:29 by Argh Profiel van Argh

Lekker aan het hacken & slashen en puzzels oplossen in Darksiders, wat een 'epic' spel tot nu toe! Verslind uren tijd hehe... de demo zelf alleen al is een complete dungeon waar je wel een middag/avond zoet mee bent, vette game!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen