IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VII: "Fueled up and ready to go!" Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-05-2010 17:36 by Dentz Profiel van Dentz

het is Red Faction geworden.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 10-05-2010 18:00 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Dat is pas zonde van je geld!


Wil je muilperen?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-05-2010 18:17 by Dentz Profiel van Dentz

Tot dusver vind ik het de 15 pop wel waard.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-05-2010 18:26 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 10 mei 2010 17:01 schreef Onweerwolf het volgende:



Wut?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-05-2010 22:23 by Dentz Profiel van Dentz

Wiiiiiiiiiiiiiiiiii, random dingen opblazen!!!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-05-2010 22:24 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 10 mei 2010 13:00 schreef Sjaakie het volgende:
Armed assault II, zou ongeveer de tegenhanger van Operation Falshpoint 2 moeten zijn ofzo. Schijnt wel erg gaaf te zijn, maar game alleen op ps3, dus kan m niet draaien (pc game)


Jeps, inmiddels heel wat reviews gelezen en filmpjes bekeken. Klinkt als het grafisch equivalent van een natte droom
Ik begin er morgen aan.

edit; Modern Warfare 2 dus uitspeeld inmiddels. Geweldig uitgewerkt (drone/Hellfire ), dat moet gezegd worden, maar uiteindelijk nijgt het me te veel naar een arcade shooter. Not my cup of tea.

edit2;
Dit is toch geniaal man


[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 10-05-2010 22:32]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2010 3:16 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 10 mei 2010 18:17 schreef Dentz het volgende:
Tot dusver vind ik het de 15 pop wel waard.


Haha, ik dacht al, wat zeg ik nu. :')


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-05-2010 3:27 by Helvete Profiel van Helvete

Verwarrend, al die plaatjes van Crypt_666!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2010 11:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 mei 2010 17:18 schreef Mythics het volgende:

Het originele F.E.A.R wist een geweldige sfeer neer te zetten, niet alleen vanwege het kleurgebruik, maar ook vanwege het design van de levels. Deze werden namelijk wel lineair, maar realistisch gehouden (havengebied, waterzuiveringsinstallatie, het Armatech gebouw, de vervallen wijk van Auburn) waarbij de enige verstoring in dit realisme het einde was, waar Alma zich bevond. Die combinatie vond ik persoonlijk vrij sterk (dus een enkele verstoring van dit 'realisme' op de plaats waar de ontknoping plaatsvind) en had wat dat betreft een zekere charme. Een ander pluspunt; die radio's met politie en nieuwsberichten.

Echter, in F.E.A.R 2 is niet alleen het hele kleurgebruik veranderd (en een overschot aan 'blur') maar ook de omgevingen zelf. Een groot ondergronds lab onder het gigantische gebouw van Genevieve Aristide, een groot ondergronds lab onder een basisschool, een immens grote en verborgen metro welke naar een lab in / onder een kerncentrale gaat.. dat werkt in mijn ogen niet. Daarbij vond ik ook de afwezigheid van berichten raar; er heeft een kernexplosie plaatsgevonden maar we horen geen sirenes, we zien geen vliegtuigen.. alsof het hele gebied in een ander universum ligt.

Ja inderdaad, een stuk minder realistisch. Ik stoorde me er niet aan, echter, ik vond het bizar apocalyptische sfeertje erg gaaf.

Toegegeven, de grootsheid van de omgevingen had wel wat minder gemogen. Maar ja, aangezien de AI toch niet meer zo tof was waren veel kleine omgevingen mogelijk ook gewoon klote geweest

En; blijven mensen meestal niet even weg uit een gebied waar een kernexplosie heeft plaatsgevonden?
quote:
Maar goed, ik draaf een beetje door volgens mij

Boeien.

Trouwens, derde deel is ook onderweg: http://en.wikipedia.org/wiki/F.3.A.R.



quote:
Nog bedankt voor de beta key voor Starcraft 2 trouwens

Graag gedaan! Het is gaaf, hè?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 11-05-2010 11:08 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 10 mei 2010 22:24 schreef Metalhead22 het volgende:
Jeps, inmiddels heel wat reviews gelezen en filmpjes bekeken. Klinkt als het grafisch equivalent van een natte droom
Ik begin er morgen aan.

edit; Modern Warfare 2 dus uitspeeld inmiddels. Geweldig uitgewerkt (drone/Hellfire ), dat moet gezegd worden, maar uiteindelijk nijgt het me te veel naar een arcade shooter. Not my cup of tea.

edit2;
Dit is toch geniaal man


Heb je OPeration Flashpoint 2 al gespeeld trouwens?

Ik kwam er net achter dat Arma II wel draait bij me, dus even gevraagd of mn vriendin die overmorgen mee kan brengen uit GB, lekker cheap.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-05-2010 12:38 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 11 mei 2010 3:16 schreef Schaep het volgende:
Haha, ik dacht al, wat zeg ik nu. :')

:')


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-05-2010 19:57 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 11 mei 2010 11:08 schreef Sjaakie het volgende:
Heb je OPeration Flashpoint 2 al gespeeld trouwens?

Ik kwam er net achter dat Arma II wel draait bij me, dus even gevraagd of mn vriendin die overmorgen mee kan brengen uit GB, lekker cheap.


Ja, die heb ik hier ook. Puik spel, maar veel te kort helaas.
Jammer dat er zo weinig is gedaan met de enorme afmetingen van het gebied.

Heb inmiddels wat uurtjes ArmAII gespeeld, moet zeggen dat ik het (nog?) niet heel lekker vind spelen. Voelt soms wat buggy aan.

edit; ik moet er wel bij zeggen dat ik tot nu toe alleen nog maar de bootcamp mode heb gespeeld om alles een beetje onder de knie te krijgen. Valt nog best tegen

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-05-2010 19:59]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 11-05-2010 20:21 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ik ben net weer begonnen in Operation Flashpoint.

Ik vond in het begin ook dat het erg kort duurde, maar ben net een nieuw spel gestart, en nu ook al die secondary objectives erbij aan het doen, dan duurt het al een stuk langer.

Dat enorme uitgestrekte gebied kun je trouwens prima gebruiken man, ideaal om te flanken of van achter aan te vallen, hehe

Die Arma II binnenkort proberen

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 11-05-2010 20:22]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-05-2010 23:44 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ik begin morgen ook maar opnieuw denk ik.
Dat Arma II doet me niet veel, ik vind het niet fijn spelen.

Daarnaast zijn de stemmen zó verschrikkelijk slecht gedaan dat ik er wel van kan huilen

(1:32 :')! Dit kun je toch niet serieus nemen man)

(dit is bij álles wat er ingame word gezegd dus, non-stop dus eigenlijk.)

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-05-2010 23:45]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-05-2010 0:04 by Dentz Profiel van Dentz

Wtf.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-05-2010 0:06 by Argh Profiel van Argh

Gewoon een keertje lekker oldschool "Hidden & Dangerous 2" gaan installen/spelen (incl patches) , heerlijk 'realistisch'


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-05-2010 8:55 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

De enige game waar ik al heeeeel lang op wacht..



(Lowres beelden van een pre-alpha build van de game)



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-05-2010 16:00 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 mei 2010 0:06 schreef Argh het volgende:
Gewoon een keertje lekker oldschool "Hidden & Dangerous 2" gaan installen/spelen (incl patches) , heerlijk 'realistisch'


Ah, ik heb de eerste Hidden & Dangerous vroeger verschrikkelijk veel gespeeld. Dat spel ademde pas sfeer uit, prachtig was dat

Is deel 2 wat? Daar ben ik nooit aan toegekomen namelijk.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-05-2010 16:53 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 12 mei 2010 8:55 schreef Ethereal het volgende:
De enige game waar ik al heeeeel lang op wacht..



(Lowres beelden van een pre-alpha build van de game)




Die staat ook op mijn lijstje.

Wat de speler van die demo betreft FAIL!!!
Het is godverdomme Monza, pleur op met je gespin.


 


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-05-2010 21:14 by Dentz Profiel van Dentz

Ik ben nu al enkele uren bezig geweest met Red Faction: Guerrilla en tot dusver valt het me niks tegen.
Grafisch dik voor elkaar, gameplay is sterk en er zijn voldoende wapens en voertuigen. Besturing voelt goed aan al had het kiezen van de wapens wel wat makkelijker gekund, ook het achteruit kijken terwijl je in een voertuig zit is niet echt handig.
Missies in story mode zijn afwisselend en uitdagend, de side missions vallen al gauw in herhaling.
Mooie is wel dat je ook zelf wat aan kunt klooien en troep kunt opblazen.
Meest gave is nog wel Geomod 2 waarbij alle gebouwen volledig kapot kunnen.



Geen game om meer dan 30.- aan uit te geven, het heeft na vele uren spelen een Farcry 2 smaakje vrees ik. Maar als je hem tegen komt in de koopjesbak is deze zeker de moeite waard.



[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 14-05-2010 21:16]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 14-05-2010 21:15 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 11 mei 2010 11:06 schreef ZelThoR het volgende:
Graag gedaan! Het is gaaf, hè?


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-05-2010 22:27 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 12 mei 2010 16:00 schreef Metalhead22 het volgende:
Ah, ik heb de eerste Hidden & Dangerous vroeger verschrikkelijk veel gespeeld. Dat spel ademde pas sfeer uit, prachtig was dat

Is deel 2 wat? Daar ben ik nooit aan toegekomen namelijk.


Ik heb me er goed mee vermaakt ja, super sfeer, toffe missies en hoge moeilijkheidsgraad... besturing is alleen wat lastig onder de knie te krijgen en wat onoverzichtelijk, verder kun je uit belachelijk veel dingen kiezen en werk je weer behind enemy lines met een team van 4 man... sommige missies doe je alleen.. het is ook van tevoren goed nadenken welke wapens je meeneemt en wat je verder allemaal nog meeneemt...

ik heb echt UREN moeten doen over een missie in afrika, zo verschrikkelijk moeilijk haha maar wel geniaal als je em eenmaal gehaald hebt

Graphics zijn natuurlijk wel veroudert maar dat hoeft voor mij de pret niet te drukken


[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-05-2010 22:37]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2010 14:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Wil iemand nog een beta-key voor Starcraft 2? Weer één over :')

Procedure: de eerste die een mail naar het e-mailadres in mijn profiel (!) stuurt krijgt de key teruggestuurd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2010 15:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ralph krijgt de key, veel Spass!

Oh, en bereid je voor op een lange tijd patches binnenhalen na de al lang durende originele download Gewoon zo snel mogelijk beginnen met de installatie, niet wachten tot je zin hebt om te spelen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-05-2010 15:22 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Gewoon direct bij thuiskomst installeren en dan pas beginnen met koken dus. Thanks man.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen