IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VII: "Fueled up and ready to go!" Vorige pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-11-2010 16:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 november 2010 15:59 schreef Ralph het volgende:
Die dekt de lading inderdaad iets beter. Maar FPS games spelen anno 2010 gewoon meer dan prima op consoles. Muis + keyboard is inderdaad iets accurater (en sneller), maar zo groot als het verschil ooit was, toen console-shooters gewoon bijna onspeelbaar waren, is het al lang niet meer.

Ze spelen zeker fijn, maar dat shooters fijn spelen op console staat echter wel los van de accuratesse van de besturingsmogelijkheden Juist omdat ze (wat je net al zei) de shooters meer en meer met consoles (en dus controllers) in het achterhoofd ontwerpen. Daarom gaat de snelheid van rondkijken omlaag, auto-aim / 'magnetische' kogels, enzovoorts. Als je die hulpjes uitzet wordt de muis+keyboard-combinatie weer de heerser


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-11-2010 16:06 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ho even, het ging hier niet over allerlei hulpjes he! Dat is een andere discussie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-11-2010 16:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 november 2010 16:06 schreef Ralph het volgende:
Ho even, het ging hier niet over allerlei hulpjes he! Dat is een andere discussie.

Nee, dat klopt. Ik ben het met je eens dat als je nu PC (/muis en keyboard) tegen console (/controller) voor GOW doet dat er dan weinig verschil is. Echter is dat een beetje flauw, dat is als testen of een superatleet sneller is dan een kleuter door van de superatleet z'n benen aan elkaar te binden

Overigens wordt voor zoiets als CoD volgens mij nog steeds een (groot) verschil aangepast in de handling op PC's versus die van consoles. Ik weet niet welke groep er dan de overhand heeft als die cross-platform multiplayer zou krijgen met die verschillende handling; de consolers gaan er wel aan als de hulpjes uit gaan


I wish I was a butterfly


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-11-2010 16:48 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 16 november 2010 19:45 schreef Argh het volgende:
Haha mafkees, ik denk niet dat ik dat ga halen, nu nog ff 100%


Hahaha, zeker niet! Daarvoor zou ik nog 46 Dark World levels en 44 bandages moeten halen (na de update tenminste).

Inmiddels al wel 228 levels (warp zones meegerekend) gehaald, allemaal op A+. Als ik de laatste twee Cotton Alley levels en de I Wanna Be The Guy warp zone heb gehaald ben ik wel tevreden.

quote:
Op 17 november 2010 7:36 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
Vraagski voor de ps3/xbox bezitters.

Kon je nou bij Soul Calibur 4 ook characters van andere spelers downloaden???

Of ben ik leip?


Nee, maar je kan ze wel namaken. Online spelen als Jezus met een roze string onder zijn gewaad blijft mooi!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 17-11-2010 16:49]


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-11-2010 16:50 by Argh Profiel van Argh

Hoef je in de Dark world dan niet alles te spelen om die te completen? Ik kom echt niet voorbij sommige levels en heb het doorzettingsvermogen niet... dat had ik al amper bij de laatste paar light world levels, maar toch maar ff doorgezet.. vooral dat laatste level heeft wel een tijdje geduurd haha.. eenmaal op de terugweg MOEST je ook wel


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-11-2010 16:57 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 17 november 2010 16:50 schreef Argh het volgende:
Hoef je in de Dark world dan niet alles te spelen om die te completen? Ik kom echt niet voorbij sommige levels en heb het doorzettingsvermogen niet... dat had ik al amper bij de laatste paar light world levels, maar toch maar ff doorgezet.. vooral dat laatste level heeft wel een tijdje geduurd haha.. eenmaal op de terugweg MOEST je ook wel


Nee, je hoeft maar 85 Dark World levels te halen (waarbij het bereiken van een warp zone telt als drie levels) voordat de laatste eindbaas toegankelijk wordt.

Ik heb drie levels overgeslagen in Chapter 4 en daarna alleen in Chapter 5 en 7 nog een level gehaald. Daarnaast had ik nog twee warp zones bereikt.

In de Dark World van Chapter 6 kan je zien hoeveel levels je nog te gaan hebt.


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-11-2010 17:14 by Argh Profiel van Argh

Nice Ik moet de darkworld levels nog unlocken van de laatste wereld haha... nouja maar weer ff proberen vanavond als Mass Effect 2 me niet opslokt

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-11-2010 17:14]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-11-2010 17:15 by Argh Profiel van Argh





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-11-2010 20:25 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 17 november 2010 17:15 schreef Argh het volgende:





Hahaha genieten!





ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-11-2010 20:59 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Heb eigenlijk nog nooit echt fanatiek FPS op de console gespeeld. Ben wel een paar daagjes actief geweest met Serieus Sam op de gamecube en een paar uurtjes met Black op de PS2. Heb wel ooit nog eens FEAR op de XBOX 360 gespeeld, en godsamme wat was dat irritant. Ben echt gewoon een FPS'er op de pc. F.E.A.R 1 en 2, Bioshock 1 en 2, Serious Sam 1 en 2, Left 4 Dead 1 en 2, dat zijn mijn games.

En de afgelopen dagen dus ook CoD. Ben daar trouwens ngo niet helemaal van overtuigd, het ziet er echt vet uit, alleen de verhaallijn is mij vrij wazig en surrealistisch maar het health systeem vind ik wel apart en de wapens zijn wel vet, alleen jammer dat je vrij weinig ammo hebt per reload. Een of twee mannetjes en je moet alweer herladen, is best irritant als je behoorlijk onder vuur ligt, maar kom.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-11-2010 21:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Beter mikken = minder reloaden

Verhaallijn is chaos, ja.


I wish I was a butterfly


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-11-2010 21:42 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Honderden zoniet duizenden uren Goldeneye en Perfect Dark op de N64 gespeeld. Nergens last van gehad.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-11-2010 21:53 by Schaep Profiel van Schaep



Haha, ook een klassiekertje!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-11-2010 4:58 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 17 november 2010 16:48 schreef Schaep het volgende:
Inmiddels al wel 228 levels (warp zones meegerekend) gehaald, allemaal op A+. Als ik de laatste twee Cotton Alley levels en de I Wanna Be The Guy warp zone heb gehaald ben ik wel tevreden.


:')

Nu weet ik het zeker!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-11-2010 7:34 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

quote:
Op 17 november 2010 21:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Beter mikken = minder reloaden

Verhaallijn is chaos, ja.


Nee goh echt? Wel een beetje meer respect voor de visueel minder bedeelden hier hè! Zo irritant, word je echt 10 seconden lang beschoten door een zo'n mannetje, normaal iemand zou hem zo gevonden hebben, ik ben echt uren aan het zoeken voordat ik hem eens eindelijk op een dakje boven verscholen zie staan, heerlijk.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-11-2010 8:22 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Laatste tijd bezig met zowel Batman: Arkham Asylum, en het tweede deel van DeathSpank, Thongs of Virtue. De eerste is een meesterlijke game, de tweede vooral erg simpel en verslavend, en enorm grappig. Beetje Monkey Island meets Diablo (tevens geschreven door Ron Gilbert, de geestelijk vader van Monkey Island).



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-11-2010 18:40 by Schaep Profiel van Schaep



Argh
Usericon van Argh
Posted 18-11-2010 20:13 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 18 november 2010 4:58 schreef Schaep het volgende:
:')

Nu weet ik het zeker!


Ziek, hoe lang heb je over The Kid gedaan?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2010 16:20 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 november 2010 20:13 schreef Argh het volgende:
Ziek, hoe lang heb je over The Kid gedaan?


Drie uur, haha.

Ik heb wel het langst gedaan over het laatste level, terwijl die volgens de meeste mensen het makkelijkst is.


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-11-2010 16:36 by Argh Profiel van Argh

Netjes hoor , gaat mij denk ik echt niet lukken.. hoewel ik gister ook alweer een aantal cotton alley levels gehaald heb waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou kunnen halen... en verder af en toe een darkword level van Hell behalen. Nog ff door met de competitie tussen mij en een maat van me ook hehe


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2010 17:05 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 19 november 2010 16:36 schreef Argh het volgende:
Netjes hoor , gaat mij denk ik echt niet lukken.. hoewel ik gister ook alweer een aantal cotton alley levels gehaald heb waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou kunnen halen... en verder af en toe een darkword level van Hell behalen. Nog ff door met de competitie tussen mij en een maat van me ook hehe


Haha, na het uitspelen van de Light World zei ik ook dat ik het spel niet meer zou spelen, dus wie weet!

De meest frustrerende levels vond ik de warp zone van The Kid, de eindbaas van de Dark World en het laatste level van Cotton Alley (dat is ook het enige level dat ik niet op A+ heb gehaald). Het is allemaal wel te halen, maar je moet er wel veel geduld voor hebben.

Nadat ik The Kid had vrijgespeeld heb ik ook wel een dansje gedaan, terwijl dat voor mij niet echt gebruikelijk is, haha.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-11-2010 17:57 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Godverdegodver!!! Dead space missie 4-3: dat speelt toch niet met een controller AARGH!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-11-2010 18:17 by Schaep Profiel van Schaep

Makkelijk.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-11-2010 18:17 by bokaj Profiel van bokaj

game over.


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 20-11-2010 18:18 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen