IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vlad Tepes Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-04-2002 23:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2002 20:52 schreef Nuclearbastard het volgende:
Huhu, info over Vlad Tepes? Alleen de vraag al!


Hmm... beetje flauw he, zo'n reactie...

Moet ik dan openen met de standaardopening van bandtopics: 'vlad tepes, wat vinden jullie ervan'? .

Ik geef toe dat ik vrijwel niets van deze band weet, en als ik hierdoor door sommige als minder true ofzo wordt gezien dan boeit me dat niets, zeker niet als het gaat om bepaalde mensen op dit forum waarvoor ik (om redenen die ik hier verder niet zal noemen (om de boel niet nog verder off-topic te brengen)) toch al geen respect kan opbrengen.

Maarja... Vlad Tepes is kennelijk te Evil voor dit forum ofzo.. De kenners willen er niets over zeggen omdat ze bang zijn dat er dimmu fans op af komen (idioot, immers: al komen er dimmu fans op af, dan zal dit gebeuren door de aard van de muziek, niet omdat er op zo'n forum over gesproken wordt) en de niet kenners zeggen ook niets omdat ze anders in respect dalen bij de zogenaamde true-horde die iedereen hier de grond in boort die niet alles van elke obscure blackmetal band weet..




O ja, Necromantica:

Als je niets nuttigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niets...

'O gut, ze worden populair'..

Als mensen dit enkele jaren geleden tegen jouw hadden gezegt, was je waarschijnlijk net zo als veel van je leeftijdsgenootjes nu ergens in een korn-tijdperk beland.., dit wil je anderen toch niet aandoen door op dit soort topics met zo'n stompzinnige reactie te komen??

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-04-2002 23:08]


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 16-04-2002 1:21 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

vlad tepes maakt ROMMEL..


ik vin der geen hol aan..
wat een troep zeg..



Heaven, once so proud, look as it comes down


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-04-2002 12:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Sodeju, het gaat weer eens over een BM band hoor. Wil diegene die het kinderachtigst is NU zo hard mogelijk schreeuwen!

Dank u heer/dame ... (vul zelf namen in)


Valorian, ik zou ook wel eens meer over deae band willen weten aangezien ik zoals je weet ook nog op zoek ben naar materiaal. Misschien kunnen we aankomend weekend iets vinden.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-04-2002 13:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja ik begrijp het ook niet echt meer, als je niemand erbij wil hebben en telkens dezelfde muziek onder hetzelfde groepje mensen distribueert komt na verloop van tijd vanzelf de klad in de scene. Maar ja.


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 16-04-2002 13:11 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2002 21:07 schreef Nuclearbastard het volgende:
Vlad Tepes is geen Dimmu Borgir met honderden websites of fanclubs!



Inderdaad, daarom werd er ook gevraagd of er nog mensen waren die er iets over weten of over kunnen vinden. Als ze honderden sites zouden hebben was er waarschijnlijk info genoeg.



'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-04-2002 14:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Dwaallicht: Tja ik begrijp het ook niet echt meer, als je niemand erbij wil hebben en telkens dezelfde muziek onder hetzelfde groepje mensen distribueert komt na verloop van tijd vanzelf de klad in de scene. Maar ja.



Ik vraag me dan ook af wat die paar mensen hier op dit forum doen.. als je je kennis toch niet deelt..
Misschien moeten we voor info over obscure bands maar naar het dimmu-board ofzo..

Vargen:

Ja... laten we maar even kijken he zaterdag.. al verwacht ik geen vlad tepes voor een normale prijs te vinden.. alles wat ze gemaakt hebben is nogal gewild..


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 16-04-2002 14:21 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 13:11 schreef GkuA het volgende:
Inderdaad, daarom werd er ook gevraagd of er nog mensen waren die er iets over weten of over kunnen vinden. Als ze honderden sites zouden hebben was er waarschijnlijk info genoeg.




Deze band kiest bewust voor weinig info! Alles is zo gelimiteerd om te voorkomen dat mensen als jullie aan die muziek kunnen komen. Het feit dat jullie dit niet snappen zegt genoeg. FUCK OFF!


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Graef Paerdestaert
Usericon van Graef Paerdestaert
Posted 16-04-2002 14:24 by Graef Paerdestaert Wijzig reactieProfiel van Graef PaerdestaertQuote dit bericht

En zo is dat


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 16-04-2002 14:25 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

GRAEFJE! Jij hier?


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Graef Paerdestaert
Usericon van Graef Paerdestaert
Posted 16-04-2002 14:29 by Graef Paerdestaert Wijzig reactieProfiel van Graef PaerdestaertQuote dit bericht

Jazekers!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2002 14:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

stelletje pubers..

Ik denk datjullie het niet door hebben. Degenen die info over deze band zoeken, zijn al jaren trouwe black fans en dus geen dimmu ect. Aangezien we zelf degenen zijn geweest die deze band hebben ontdekt voor ons eigen plezier, maar verder geen of weinig info konden vinden (wat niet perse over de band hoeft te gaan maar over muziek op een schijfje) Vragen we aan mensen die toevallig wel wat meer info hebben om hulp.. Tss wat doe je hier als je zo achtelijk wilt reageren. Och och wij zijn zoo evil en zoo underground

Maar verder wil ik wel graag dat dit topic open blijft en er gereageerd wordt door mensen die echt wat te zeggen hebben. en niet zo ongelooflijk kinderachtig bezig zijn.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 16-04-2002 15:22 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2002 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensen houden we het gezellig.
Op een nieuwe discussie over wie nep of echt is zitten we niet te wachten!!


kakker
Usericon van kakker
Posted 16-04-2002 19:37 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

Snap niet waarom jullie niet aan diegenen vragen die er werkelijk verstand van hebben, underground labels, ipv elkaar maar voor mongool uit te gaan maken. Dat is de enigste manier om er achter te komen. En dat weten jullie, want jullie hebben het op "eigen kracht" ontdekt!!!


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 16-04-2002 19:38 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

rommel is het... rommel...


jullie zijn gek!


Heaven, once so proud, look as it comes down


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-04-2002 19:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 19:37 schreef kakker het volgende:
Snap niet waarom jullie niet aan diegenen vragen die er werkelijk verstand van hebben, underground labels, ipv elkaar maar voor mongool uit te gaan maken. Dat is de enigste manier om er achter te komen. En dat weten jullie, want jullie hebben het op "eigen kracht" ontdekt!!!



Nou.. aangezien niemand hier er meer over wil/kan zeggen is dat waarschijnlijk de enige oplossing.. stuur wel een mailtje naar B.A.Prod. ofzo..


VUIG: Vlad Tepes troep?? Ik vond het wel ok klinken voor zover ik het heb gehoord op mp3's.. niet zo gaaf als Belketre trouwens, .. Torgeist vond ik weer minder.. anyway.. ik heb pas enkele nummers geluisterd dus ik ben er nog niet helemaal uit..




VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 16-04-2002 20:54 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

whahahaha..


Heaven, once so proud, look as it comes down


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-04-2002 21:22 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 19:38 schreef VUIG het volgende:
rommel is het... rommel...


jullie zijn gek!

Dat vinden sommige van fluisterwoud ook, dus...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-04-2002 21:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

dus?


Ik, Wil Schuurman


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-04-2002 22:26 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 16 april 2002 21:28 schreef Snagger het volgende:
dus?
Dus smaken verschillen.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-04-2002 21:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Maar black metal fans niet!! HAHAHAAAAAA!!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-04-2002 21:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

WHAHAHAHAHAHAHA!!!!!



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 10-06-2002 19:54 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Vlad Tepes is lachwekkend. Van wat ik er van gehoord heb iig. Had na 2 nummers de moeite genomen meer te luisteren...


11.45: restate my assumptions


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-06-2002 21:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

jullie moeten gewoon niet zo zeiken
Ik heb die band al eerder gevonden

alleen door op vlad te zoeken..


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-06-2002 21:41 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 10 juni 2002 21:13 schreef wladimir het volgende:
jullie moeten gewoon niet zo zeiken
Ik heb die band al eerder gevonden

alleen door op vlad te zoeken..

Ik geloof dat de topicstarter geinteresseerd is in origineel materiaal.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen