IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Severe Torture banned in Zwitserland Volgende pagina
MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 05-09-2002 13:52 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

bron doa-forum

SEVERE TORTURE... BANNED in Switzerland and CENSORED in Germany !!!


Dutch Death Metal maniacs SEVERE TORTURE are banned from the stages in Switzerland.

The band was scheduled to play in the Z7 venue in Switzerland on their upcoming European tour as support for Cannibal Corpse. Official reason for this ban is the (according to the local promoter) perverse, disgusting and very offensive cover artwork of their new album MISANTHROPIC CARNAGE, which (also according to the local promoter) shows a total lack of respect for other human beings.

Severe Torture hereby appologizes to their Swiss fans and they hope to play in Switzerland soon!


On top of that the normal album-version got censored for the official shop distribution in Germany.

So for Germany the album is available in a limited edition with censored cover artwork.


[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 11-09-2006 15:27]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is altijd goed voor de publiciteit!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2002 13:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Argh! Excuses aanbieden was het laatste wat ik in dit geval zou doen. En als ze dat doen staan ze niet achter kun eigen cover-art. En dat is nep.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 13:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haah beters, servere torture rules, ik moet ze echt weereens zien!!!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 05-09-2002 14:00 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 13:53 schreef Slechtheid het volgende:
Argh! Excuses aanbieden was het laatste wat ik in dit geval zou doen. En als ze dat doen staan ze niet achter kun eigen cover-art. En dat is nep.


Volgens mij hebben ze hun excusses aangeboden tegenover hun zwitserse fans, vanwege het niet in staat zijn van spelen in Zwitserland. Ze staan heus wel achter hun cover art.


Op je knie en pijp voor genade!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 14:00 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Conservatieve idioten daar.. en in Duitsland helemaal.. zijn ze nog niet tevreden genoeg met hun Cannibal Corpse ban ofzo..

Ze lopen daar nu alleen maar belasting mis in DL, want als iemand die cd's echt wil hebben met originele artwork, dan besteld hij/zij deze gewoon via internet of mailorder vanuit het buitenlan d

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-09-2002 14:01]


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 05-09-2002 14:28 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Wat een gezeik om een getekend hoesje zeg !!
Als ze dat nou doen bij bijvoorbeeld Exhumed of Impaled, dat snap ik nog wel enigzins.
Maar dit is gewoon slap geouwehoer. Ik snap die heisa rondom die CC-hoezen eigelijk ook niet goed


BLASTBEATS FOREVER


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-09-2002 14:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 13:52 schreef Jenje het volgende:
Is altijd goed voor de publiciteit!

JUIST! Dat wilde ik net zeggen. Het zal ze in 1 klap een smak publiciteit bezorgen wat ze ander nooit zo snel hadden kunnen vergaren.
Kijk maar naar Dismember met "Pieces" en God Dethroned met "The Christhunt" bijv.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 14:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ach ja,, zo'n band wordt bekend, en dan pikken die lui die tegen dat soort artwork zijn het op..

overigens vind ik zo'n tekening ook niet schokkend.. zoiets vind ik veel lomper:



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-09-2002 15:05 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ze moeten dit op hun cd hoes zetten!!!!





Zenial


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 15:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 15:05 schreef Zenial het volgende:
Ze moeten dit op hun cd hoes zetten!!!!





hahah dan is er gelijk een globale ban


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-09-2002 18:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoe ziet die cover art er uit?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 18:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 18:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoe ziet die cover art er uit?


net zoals die cannibal corpse hoezen:



Niet interessant, noch schockerend


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 05-09-2002 18:17 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Wat een drukte om niets weer zeg..


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-09-2002 18:18 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmm... erg standaard


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-09-2002 18:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Haha, Swiss are faggots.


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 05-09-2002 18:30 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

god wat zielig, om zo een onschuldig hoesje, ik snap zowieso dat hele geban om "shockerende" dingen niet. Meestal als ik die dingen zie dan denk ik: wat is hier nu weer erg aan


I was me but now he's gone


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-09-2002 18:32 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik vind het hoesje eigenlijk helemaal niet shockerend, vooral omdat het om een getekende afbeelding gaat.


the only pleasure is pain


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 18:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dat cannibal corpse drama in duitsland is nogwel het meest absurde.. dat ze op wacken zelfs geen nummers mochten spelen van de eerste 3 cd's...



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-09-2002 18:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zijn ze ook. Leuke quote van Orson Welles op onze WC-deur:
quote:

In Italy for 30 years under the Borgias they had warfare, murder and bloodshed - they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci and the Renaissance.

In Switzerland, they had brotherly love; they had 500 years of democracy and peace - and what did they produce?
The cuckoo-clock.


Ze zijn gewoon niks behalve melk en sneeuw gewend daaro.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 05-09-2002 18:33 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

jammer voor de zwitsers zou ik zeggen.



General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 05-09-2002 18:34 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 5 september 2002 18:32 schreef Valorian666 het volgende:
Dat cannibal corpse drama in duitsland is nogwel het meest absurde.. dat ze op wacken zelfs geen nummers mochten spelen van de eerste 3 cd's...




Inderdaad, en op die live-cd van ze staan op de Duitse uitvoering de nummers van de eerste drie cd's dan ook niet.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 18:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 18:34 schreef General Skullfucker het volgende:
Inderdaad, en op die live-cd van ze staan op de Duitse uitvoering de nummers van de eerste drie cd's dan ook niet.


Hehe.. ja, maar zoals ik al zei, als je in Duitsland woont en je wilt normale uitvoeringen dan kan je die gewoon bestellen via internet/mailorder bijv. in NL.. Dus zo'n ban zorgt ook nog eens voor een neergang in hun scheize economie .


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-09-2002 18:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ach, die vier severe torture cd'tjes zal niet erg veel uitmaken.

stel dat Frans Bauer met zo'n cover een plaat uit zou brengen, dan zou er wel wat mis gaan met den economie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-09-2002 18:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 september 2002 18:42 schreef Valorian666 het volgende:
... Dus zo'n ban zorgt ook nog eens voor een neergang in hun scheize economie .


Men gaat massaal ongecensureerd werk uit het buitenland halen?
Dude; je zit er veels te diep in; bent flink wat gevoel voor verhouding van metal tot de buitenwereld verloren...dit stelt allemaal geen fuck voor.

Bekende simpele oplossing:

Hoesje als dit:



kun je simpelweg in de winkel verbergen achter een omslageje als dit:


Je slaat 'em terug en je hebt je splattercover; niemand geshocked; geen probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2002 19:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-09-2002 19:41 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

net zoals de dead infection cd's



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen