IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 19-04-2003 22:10 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Je hebt van die volkswijken, als er zo'n jongen of meisje met een hanekam loopt, lachen die ordi's en fluisteren ze, maar zelf zijn het de grote viezeriken, van die vies nauwelijks aan te pakken volksmensen, je spuugt er gewoon op, ordinaire kleding, met die wijven met stiletto hakken.
Ja dan zijn wij maar normale mensen, trek er geen reet van aan. En blijf wie je bent.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-04-2003 22:14 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:06 schreef Jebes het volgende:
Blijven oefenen, op een keer zijn ze wel bang voor je


Ik kan het best dreigend zeggen, eergisteren hoorde ik nog van iemand dat hij dacht dat ik het meende terwijl ik het voor de grap zei. Het probleem is dat ik niet sterk ben en er ook niet sterk of agressief uit zie zoals de heer Krieg. Ik heb trouwens nog nooit gevochten en ben daar trots op.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 19-04-2003 22:22 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:14 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik kan het best dreigend zeggen, eergisteren hoorde ik nog van iemand dat hij dacht dat ik het meende terwijl ik het voor de grap zei. Het probleem is dat ik niet sterk ben en er ook niet sterk of agressief uit zie zoals de heer Krieg. Ik heb trouwens nog nooit gevochten en ben daar trots op.


Ik ben niet agressief, maar je hebt toch wel handen en voeten hoop ik, gewoon slaan en schoppen. Als iemand tegen je zegt, je gezicht staat me niet aan, dan zeg ik je gezicht staat me niet aan, dan snappen ze er niks meer van, en dan haal je uit, wanneer hij aan het denken is geslagen. Vaak bumpen de mensen op de autosnelweg, ik stop dan of rij langzaam, dan halen ze me in, dwingen mij tot stoppen dan stap ik uit, met m'n Cannibal corpse shirt aan, dus extra stangen, en gif die vent een douw en rijd hij door, of mijn vriendin is wel eens lastig gevallen, toen ze de hond uit liet, ik heb die vent even duidelijk gemaakt, dat hij z'n kop moest houden, en een keer werd ik gedreigd door een vrouw, ze zou haar zonen even op m'n afsturen, ik zei is goed bel ik even m'n vrienden, daarna liep ze huilend weg nooit meer teruggezien.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 19-04-2003 22:25 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:03 schreef NecRomantica het volgende:
maar soms is het ook zo leuk om te schelden.

Dit moet je alleen samen met je vrienden doen


changed to 'ouwe'


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 22:27 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:25 schreef dzouwe het volgende:
Dit moet je alleen samen met je vrienden doen


Wat bedoel je daarmee?


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 19-04-2003 22:30 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Als ik het niet alleen afkan, haal ik m'n lieve vriendjes erbij. Maar metalheads worden toch altijd met een schuin oog nagekeken. Niets van aantrekken. Blijf gewoon jezelf, dan is er niets aan de hand.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 19-04-2003 22:31 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:27 schreef NecRomantica het volgende:
Wat bedoel je daarmee?
Weet ik veel?


changed to 'ouwe'


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 22:31 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:31 schreef dzouwe het volgende:
Weet ik veel?


Whaha ok, ik dacht dat je aan een of andere situatie zat te denken


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-04-2003 22:34 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:22 schreef Heer Krieg het volgende:
Ik ben niet agressief, maar je hebt toch wel handen en voeten hoop ik, gewoon slaan en schoppen. Als iemand tegen je zegt, je gezicht staat me niet aan, dan zeg ik je gezicht staat me niet aan, dan snappen ze er niks meer van, en dan haal je uit, wanneer hij aan het denken is geslagen. Vaak bumpen de mensen op de autosnelweg, ik stop dan of rij langzaam, dan halen ze me in, dwingen mij tot stoppen dan stap ik uit, met m'n Cannibal corpse shirt aan, dus extra stangen, en gif die vent een douw en rijd hij door, of mijn vriendin is wel eens lastig gevallen, toen ze de hond uit liet, ik heb die vent even duidelijk gemaakt, dat hij z'n kop moest houden, en een keer werd ik gedreigd door een vrouw, ze zou haar zonen even op m'n afsturen, ik zei is goed bel ik even m'n vrienden, daarna liep ze huilend weg nooit meer teruggezien.


Ik begrijp wel waarom je mensen schopt of slaat, maar ik doe het niet. De reden daarvoor is dat ik me niet wil verlagen tot het niveau van dat soort mensen en dat ze vaak een grote bek hebben omdat ze met een groep zijn. Als ik iemand die met zo'n groep is dan zou slaan word ik heel waarschijnlijk zelf bruut in elkaar geschopt.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 19-04-2003 22:35 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:31 schreef NecRomantica het volgende:
Whaha ok, ik dacht dat je aan een of andere situatie zat te denken
zoals???


changed to 'ouwe'


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 22:39 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 22:35 schreef dzouwe het volgende:
zoals???

Weet ik veel, daarom vroeg ik "wat bedoel je ermee". Wie weet wat jij allemaal heb meegemaakt.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-04-2003 0:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind het HEEERLIJK om uitgescholden te worden

Heerlijk... ik gun de mensen die mij uitschelden echt al het plezier van de wereld toe!!

Als je enkel op anderen let in je leven.. tjah...


Ik, Wil Schuurman


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-04-2003 0:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik word het laatste jaar uitgescholden voor kale, nazi en gabber. Ik snap nog steeds niet hoe dat komt.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Lies
Usericon van Lies
Posted 20-04-2003 0:59 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Niemand praat nog tegen mij op straat.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-04-2003 1:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nooit last van; als ik een staartje draag zie ik er redelijk "alledaags" uit; bijvoorbeeld op het werk enzo, met "alledaagse" kleren.

Met m'n haar los, en lekkere kleren aan, durft men het denk ik niet zo snel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


carnal forge
Usericon van carnal forge
Posted 20-04-2003 12:23 by carnal forge Wijzig reactieProfiel van carnal forgeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/necrobutcher

quote:
Op 19 april 2003 19:34 schreef Azagthoth het volgende:
Hoe kome je aan die dikke neus dan?


5 keer gebroken gehad!!



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-04-2003 12:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik ken de meeste scheldwoorden inmiddels wel.Ik gaer vaak niet eens meer op in.Tenzij ik al een kutbui heb


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 20-04-2003 12:36 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 0:59 schreef Lies het volgende:
Niemand praat nog tegen mij op straat.
ahh


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 12:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Dude, hoe krijgen jullie het voor elkaar zo vaak uitgescholden te worden in het openbaar!! Als ik door de stad loop of zo heb ik nooit ergens last van, misschien zie ik er wel zo intimiderend uit dat ze niet meer durven.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 20-04-2003 12:38]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-04-2003 13:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 september 2002 13:58 schreef ghoulliette het volgende:
ja mensen die commentaar geven op mijnchagerijnige hoofd

mensen die zeggen dat ik lelijk ben.

kleine kindjes die gaan huilen

bejaarden die me vies aankijken

mensen die niet naast me durven te staan, etc.


Klinkt heel bekend, of ze schelden me uit, voor o.a. kankerhoer, kanker..etc..

Heel flauw, soms zeggen ze letterlijk: "Jij hoort niet in deze maatschappij thuis."

En waarom? Alleen omdat ik niet in trendy kleding loop.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


natassja
Usericon van natassja
Posted 20-04-2003 13:03 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

er zal vast wat gezegd worden over mij maar hoor dat nooit, ook heb ik nooit ruzie, probeer wel eens maar nee lukt niet


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-04-2003 13:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:01 schreef Leviathanica het volgende:
Klinkt heel bekend, of ze schelden me uit, voor o.a. kankerhoer, kanker..etc..

Heel flauw, soms zeggen ze letterlijk: "Jij hoort niet in deze maatschappij thuis."

En waarom? Alleen omdat ik niet in trendy kleding loop.

Dit geloof ik niet. Er zijn hordes mensen die niet in trendy kleding lopen, en die geen last hebben.

Je gaat mij niet vertellen dat het allemaal alleen maar door je kleding komt.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-04-2003 13:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Kankerhoer heb ik nog nooit wel gehoord...

Wel de geeikte dingen : heks,spook,satan,liedje van the addams family..

Van kleine meisjesrinsesje!

Meest originele tot nu toe *gefluister*..kijk! Kelly Osborne


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


natassja
Usericon van natassja
Posted 20-04-2003 13:10 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

dat geloof ik ook niet nee, je moet mensen toch echt zelf wat zeggen om zon reactie te krijgen lijkt me


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-04-2003 13:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 april 2003 13:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Dit geloof ik niet. Er zijn hordes mensen die niet in trendy kleding lopen, en die geen last hebben.

Je gaat mij niet vertellen dat het allemaal alleen maar door je kleding komt.


De trendy's zeggen dat, en als je me niet wil geloven, geloof je het toch lekker niet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen