IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wat is die plaat waard? Vorige pagina | Volgende pagina
peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 15-05-2010 22:55 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

Klopt idd, zitten cd's in. Maar ja alles wat je in de gulden tijd hebt gekocht is volgens mij nu vrijwel altijd het dubbele waard. Eigenlijk boeit het me ook niet zo wat een plaat waard is in geld. Ik wil gewoon sommige platen gewoon erg graag hebben, die heb ik niet gekocht met het idee om ze ooit te verkopen. Dat neemt niet weg dat het altijd leuk is om ff op zo een site te kijken wat anderen er voor vragen.







american psycho


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2010 22:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik gebruik popsike eigenlijk meer om te checken of sommige items inderdaad ook op vinyl zijn verschenen. Prijzen let ik niet zoveel op, ik bepaal zelf wat ik voor een item over heb.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 15-05-2010 22:58 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 22:54 schreef De Ulk het volgende:
Nee, precies. Ik vind het vaak ook interessanter om te kijken naar wat ik nog niet heb


Ik vind best irritant om te zien wat ik nog niet heb. Bij mij haalt het echt de heb zucht naar boven. Niet echt ZEN , geloof ik


american psycho


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2010 23:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat is echt de verzamelaarsmentaliteit, hehe. Die heb ik gelukkig niet. Zo wil ik deze plaat al zo'n 25 jaar hebben, is te krijgen volgens die site voor 27 euro. Maar dat is me al te duur. Schandalig eigenlijk.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 23:02 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hehe, ach, ik ben gewend aan het idee dat ik nooit ALLES zal kunnen hebben wat ik wil. Wel mooi, eigenlijk, zo ben ik in ieder geval nooit klaar met verzamelen.


Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 23:04 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 23:01 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat is echt de verzamelaarsmentaliteit, hehe. Die heb ik gelukkig niet. Zo wil ik deze plaat al zo'n 25 jaar hebben, is te krijgen volgens die site voor 27 euro. Maar dat is me al te duur. Schandalig eigenlijk.




Ik heb daar een paar jaar geleden iets van 25 euro voor betaald. Leuk hoor, maar ik zoek eigenlijk Return Of The Vampire. Maar die is overal waar ik kijk 80 à 90 euro. Dat gaat me te ver.


Bareuh...


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 15-05-2010 23:06 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 23:01 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat is echt de verzamelaarsmentaliteit, hehe. Die heb ik gelukkig niet. Zo wil ik deze plaat al zo'n 25 jaar hebben, is te krijgen volgens die site voor 27 euro. Maar dat is me al te duur. Schandalig eigenlijk.




Mmm 25 jaar, als je een euro per jaar had gespaard dan had je hem nu al kunnen kopen


american psycho


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 23:10 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Bij High Roller moet ie anders 60 euro op gaan brengen.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2010 23:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 mei 2010 23:04 schreef De Ulk het volgende:
Ik heb daar een paar jaar geleden iets van 25 euro voor betaald. Leuk hoor, maar ik zoek eigenlijk Return Of The Vampire. Maar die is overal waar ik kijk 80 à 90 euro. Dat gaat me te ver.


Ik zie hem wel eens bij een concert te koop liggen. Daar doettie ook nogal meer.

Return of the vampire, ik dacht dat ik die op lp had, maar blijkbaar niet. En ik kan de cd ook niet zo gauw vinden, weird. Ik weet zeker dat ik of de lp of de cd heb. Iig wel het shirt, hehe.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2010 23:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 mei 2010 23:06 schreef peer het volgende:
Mmm 25 jaar, als je een euro per jaar had gespaard dan had je hem nu al kunnen kopen


Ja, damn, ja, ik weet het.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 23:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 23:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zie hem wel eens bij een concert te koop liggen. Daar doettie ook nogal meer.

Return of the vampire, ik dacht dat ik die op lp had, maar blijkbaar niet. En ik kan de cd ook niet zo gauw vinden, weird. Ik weet zeker dat ik of de lp of de cd heb. Iig wel het shirt, hehe.




Ik heb 'm noodgedwongen op cd. T-shirt moet ik ook nog ergens hebben.

Veel van de nummers die op die Curse Of The Pharaos staan, staan ook op Return Of The Vampire trouwens.


Bareuh...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-05-2010 23:18 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ligt er ook aan of de band nog steeds aan het werk is. Als er bijvoorbeeld een nieuwe Slayer plaat uitkomt wakkert die oude zut ook weer aan.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2010 23:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, klopt. Maar ja, toch wil ik hem nog wel hebben. Ik heb wel de originele tape, een keer van de eerste drummer van m'n ouwe bandje gekregen, ook wel gaaf.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 15-05-2010 23:56 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 mei 2010 23:04 schreef De Ulk het volgende:
Ik heb daar een paar jaar geleden iets van 25 euro voor betaald. Leuk hoor, maar ik zoek eigenlijk Return Of The Vampire. Maar die is overal waar ik kijk 80 à 90 euro. Dat gaat me te ver.


Nooit verwacht dat dat ding voor veel tegenwoordig van de hand gaat. Detijds volgens mij gewoon ongelimiteerd geperst (al was het wel in een tijd dat elpeeverkopen hard achteruitholden ivm opkomst cd)


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2010 23:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 23:56 schreef Marcel H. het volgende:
Nooit verwacht dat dat ding voor veel tegenwoordig van de hand gaat. Detijds volgens mij gewoon ongelimiteerd geperst (al was het wel in een tijd dat elpeeverkopen hard achteruitholden ivm opkomst cd)


Nee, is in een oplage van 1000 geperst, net als In The Shadows.


Bareuh...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-05-2010 0:02 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 mei 2010 23:58 schreef De Ulk het volgende:
Nee, is in een oplage van 1000 geperst, net als In The Shadows.


Dacht trouwens dat ik hem ook op vinyl had, blijk ik hem op originele cassette te hebben, zelfs niet op cd dus

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 16-05-2010 0:02]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-05-2010 0:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Het is in ieder geval de nummer twee op mijn zoeklijst.

Nummer één is Dead Winter Dead van Savatage, Is alleen in Griekenland op vinyl uitgekomen, in een oplage van 500. Maar die komt er ook nog wel...


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-05-2010 0:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat in the beginning al 43 dollar moet opbrengen, jeetje.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-05-2010 0:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Da's wel belachelijk, die is niet zeldzaam.


Bareuh...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-05-2010 0:27 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik heb wel veel goedkope platen die ik voor nog goedkoper gekocht heb, telt dat ook?

Verder heb ik niet echt een idee van verzamelwaarde. Soms zegt iemand tegen me "Hee, die is zeldzaam". Leuk om te horen, maar ik heb er verder niet zoveel aan daar ik toch niets verkoop. Ik heb in het verleden eenmalig een dertigtal CD's verkocht, en van diverse albums die daar tussen zaten heb ik nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik ze weg gedaan heb.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-05-2010 0:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat leek me ook al. Ach, ik ben allang blij dat ik de 12" van black funeral/black masses voor weinig op de kop heb weten te tikken, die doet tegenwoordig ook nogal wat euro's.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


valfar
Usericon van valfar
Posted 16-05-2010 3:51 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb toch een leuke backup met o.a.:

Opeth - Blackwater Park
Porcupine Tree - Deadwing (blue) + FOABP (pinkpop editie)
Steven Wilson - Insurgentes
Xasthur/Leviathan - Split
Morbid Saint - Spectrum of Death

Maar goed, dat is allemaal relatief, je moet het net op het goede moment aanbieden. Hopelijk is dat goede moment rond mijn pensioen



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-05-2010 4:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Negura Bunget - Inaborat Kosmos staat er niet op. Gelimiteerd tot 734 copies. Iemand intresse?


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 16-05-2010 10:25 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht



Wil je muilperen?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-05-2010 12:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2010 0:27 schreef Vargen666 het volgende:
Ik heb wel veel goedkope platen die ik voor nog goedkoper gekocht heb, telt dat ook?

Verder heb ik niet echt een idee van verzamelwaarde. Soms zegt iemand tegen me "Hee, die is zeldzaam". Leuk om te horen, maar ik heb er verder niet zoveel aan daar ik toch niets verkoop. Ik heb in het verleden eenmalig een dertigtal CD's verkocht, en van diverse albums die daar tussen zaten heb ik nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik ze weg gedaan heb.

Ik verkoop ook niks, maar soms krijg je een aanbieding die te mooi is om waar te zijn. En dan is het handig als je ergens je vraag kwijt kunt omtrent de prijs en dergelijke.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen