IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Zuiver het horrortopic! (Het grote zombie topic des Wims) Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 17-05-2010 21:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zo.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-05-2010 21:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dawn of the Dead!



Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 17-05-2010 21:11 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

Mag ik hier mn asice zombie posts ook in kopieren?

Erg benieuwd naar deze.

The dead 2009/10


www.thedead-movie.com/


www.youtube.com/watch?v=ANpgVWVvpjs

Doet toch erg denken aan Resident Evil 5



[Dit bericht is gewijzigd door Vinnie BBQ op 17-05-2010 21:11]



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-05-2010 21:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wel een originele titel.

Resident Evil films zijn trouwens ook tof. Vooral de eerste. De games ken ik dan weer niet.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2010 21:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 mei 2010 21:06 schreef Silence het volgende:
Zo.


Hahaha, vet!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-05-2010 21:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Telt Braindead ook? Is tevens één van mijn favoriete films in alle genres. En Bad Taste uiteraard. Vooral omdat in het begin de buitenaardse wezens bij gebrek aan budget in een spijkerpakje zijn gestoken voor de herkenbaarheid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-05-2010 21:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zombiefilms zijn geen horrorfilms?


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-05-2010 21:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Tuurlijk wel, maar horrorfilms zijn toch ook films? En daar hiervoor hebben we ook een apart topic.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2010 21:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 mei 2010 21:14 schreef bastianus het volgende:
Telt Braindead ook? Is tevens één van mijn favoriete films in alle genres. En Bad Taste uiteraard. Vooral omdat in het begin de buitenaardse wezens bij gebrek aan budget in een spijkerpakje zijn gestoken voor de herkenbaarheid.


Ik hoop dat ik nu niet iedereen voor het hoofd stoot, maar gave films, hoor. Alleen zijn het meer bedoeld lachwekkende films en daar heb ik niets mee. Leuk voor de leuk, maar m'n ouwe horrorhart wordt er niet warm of koud van.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 17-05-2010 21:18 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

1 Van m'n favorieten die ik nog maar net zo'n 3 maanden ken.

Dead Men Walking (2005/USA?)

Zeer vette zombie film, die zich afspeelt in een zwaar bewaakte gevangenis. Zelden zulke agressieve en luidruchtige zombies gezien in een film. En bloed? Daar is zeer zeker niet op bezuinigd.

Geweldige headshots ook.

Enige minpuntjes...het geluid van de schietijzers in deze film. En ene keer 2 keer kunnen schieten na het doorladen en de andere keer een stuk of 5 keer...had wel wat meer over nagedacht mogen worden.



Even wat screenshots aan mekaar geflanst.





bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-05-2010 21:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik hoop dat ik nu niet iedereen voor het hoofd stoot, maar gave films, hoor. Alleen zijn het meer bedoeld lachwekkende films en daar heb ik niets mee. Leuk voor de leuk, maar m'n ouwe horrorhart wordt er niet warm of koud van.
Snap ik wel. Maar ik ben sowieso liefhebber van flauwe films. The naked gun-films en Hot Shots vind ik ook hoogtepunten. Bad taste en Braindead vind ik alleen nog iets gaver vanwege de gore effecten tussendoor.
Evil dead enzo, daar vind ik dan weer niks aan. Ik vind die echte zombiefilms weer te serieus en saai. Niet echt eng ofzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 17-05-2010 21:21 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

Bastianus ken je Zombieland? wat vind je daar dan van?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-05-2010 21:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:16 schreef Silence het volgende:
Tuurlijk wel, maar horrorfilms zijn toch ook films? En daar hiervoor hebben we ook een apart topic.
Ik zie het nut er niet zo van in als het ook gewoon in het horrortopic kan en als we dan ook nog posts gaan kopieren, beetje vaag. Van mij mag hij dicht.

SLOTJE.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 17-05-2010 21:22 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 17 mei 2010 21:14 schreef bastianus het volgende:
Telt Braindead ook? Is tevens één van mijn favoriete films in alle genres. En Bad Taste uiteraard.
Ben zelf niet zo'n purist eigenlijk. Films zoals 28 Days Later, Pontypool etc. zijn niet echte zombie films, maar vind ik hier ook wel tussen passen.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-05-2010 21:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:21 schreef bokaj het volgende:
Ik zie het nut er niet zo van in als het ook gewoon in het horrortopic kan en als we dan ook nog posts gaan kopieren, beetje vaag. Van mij mag hij dicht.

SLOTJE.
Post kopiëren? Ik heb wel wat beters te doen. Niks als reclame wat hier vandaag in de bus viel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 17-05-2010 21:24 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 17 mei 2010 21:21 schreef bokaj het volgende:
Ik zie het nut er niet zo van in als het ook gewoon in het horrortopic kan en als we dan ook nog posts gaan kopieren, beetje vaag. Van mij mag hij dicht.

SLOTJE.
Gast...het zijn mn eigen posts. Verwacht je dat ik dan over de zelfde zombie film 2 verschillende verhalen ga typen?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-05-2010 21:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:21 schreef Jolijn het volgende:
Bastianus ken je Zombieland? wat vind je daar dan van?
Die wil ik zeker nog gaan kijken. Heb er al mee in handen gestaan bij de videotheek. Geloof ik laten schieten omdat mijn vrouw toen liever Australia wilde kijken. Die overigens ook niet tegenviel. Maar ga hem wel kijken, het concept lijkt me te gek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-05-2010 21:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:21 schreef bokaj het volgende:
Ik zie het nut er niet zo van in als het ook gewoon in het horrortopic kan en als we dan ook nog posts gaan kopieren, beetje vaag. Van mij mag hij dicht.

SLOTJE.


Ik vind dat er wel degelijk onderscheid is tussen een zombiefilm en een horrorfilm, we gaan toch ook niet black en death metal in 1 topic discusseren?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-05-2010 21:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:21 schreef bokaj het volgende:
Ik zie het nut er niet zo van in als het ook gewoon in het horrortopic kan en als we dan ook nog posts gaan kopieren, beetje vaag. Van mij mag hij dicht.

SLOTJE.
Ongesteld?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-05-2010 21:26 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Precies. Nu kan je niet overal onderscheid in maken, maar ik snap dat er zat mensen zijn die zich ergeren aan de vele zombie posts terwijl jij er niet van houdt. Dus: nu weer ontopic.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-05-2010 21:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mooi nummer van the Cranberries ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-05-2010 21:30 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:25 schreef Argh het volgende:
Ik vind dat er wel degelijk onderscheid is tussen een zombiefilm en een horrorfilm, we gaan toch ook niet black en death metal in 1 topic discusseren?
Dit is dan ook een muziekforum. Maar wat is het verschil dan tussen een zombiefilm en een hororfilm?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-05-2010 21:31 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 17 mei 2010 21:21 schreef bokaj het volgende:
Ik zie het nut er niet zo van in als het ook gewoon in het horrortopic kan en als we dan ook nog posts gaan kopieren, beetje vaag. Van mij mag hij dicht.

SLOTJE.


het maakt mij verder niet uit wat men graag wil met dit topic ik wilde gewoon ff hoi zeggen.


Bij deze.


Hoi.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-05-2010 21:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 mei 2010 21:30 schreef bokaj het volgende:
Dit is dan ook een muziekforum. Maar wat is het verschil dan tussen een zombiefilm en een hororfilm?


Een koning kan wel een boer laten, maar een boer geen koning.



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 17-05-2010 21:31 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:25 schreef bastianus het volgende:
Die wil ik zeker nog gaan kijken. Heb er al mee in handen gestaan bij de videotheek. Geloof ik laten schieten omdat mijn vrouw toen liever Australia wilde kijken. Die overigens ook niet tegenviel. Maar ga hem wel kijken, het concept lijkt me te gek.


Ik vind em erg de moeite waard. Een amerikaanse Shaun of the Dead, zeg maar, en toch anders. en omdat ie niet zo lang duurt... als het tegenvalt, issie zo afgelopen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-05-2010 21:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 21:31 schreef Black Jew het volgende:
het maakt mij verder niet uit wat men graag wil met dit topic ik wilde gewoon ff hoi zeggen.


Bij deze.


Hoi.
Hoi.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen