IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Sjon
Usericon van Sjon
Posted 13-06-2010 13:33 by Sjon Profiel van Sjon

Bah, dikke mensen.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 13-06-2010 13:50 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Gadverdamme. Straks ontploft het in het vliegtuig. Huu!


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-06-2010 21:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 juni 2010 13:21 schreef Nix het volgende:
" 'Ik ben heel gezond. Ik ga elke drie maand langs bij de dokter', luidt het beslist."
Ze kan beter aankomen. O wacht, dat doet ze al.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-06-2010 21:43 by Schaep Profiel van Schaep

Weg met dikke mensen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-06-2010 21:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 juni 2010 21:43 schreef Schaep het volgende:
Weg met dikke mensen.
Prima toch? Biedt me maar iets aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2010 14:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Jongen sekst met koe en moet trouwen

Een 18-jarige jongen uit Indonesië is door de bewoners van zijn dorp gedwongen met een koe te trouwen. Hij had seks met het dier gehad, maar claimde dat de koe 'hem had verleid'.

Ngurah Alit werd op heterdaad betrapt toen hij naakt achter het beest stond. Later zou hij verklaren dat hij in de veronderstelling verkeerde dat de koe een jonge en mooie vrouw was, die hem had verleid met lieve woordjes.

De dorpsbewoners geloofden dit verhaal echter vreemd genoeg niet, en dwongen de jongen te trouwen met het dier. Dat is namelijk wat je moet doen als je seks met iemand hebt gehad, zo redeneerden zij.

(SN)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2010 14:47 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 juni 2010 21:46 schreef bastianus het volgende:
Prima toch? Biedt me maar iets aan.


We kunnen wel een keer naar een theehuisje gaan.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2010 17:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 juni 2010 14:47 schreef Schaep het volgende:
We kunnen wel een keer naar een theehuisje gaan.
Hè, gezellie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2010 19:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Werkloze Nederlandse vrouwen krijgen van de Friese overheid een make-over met nieuwe kledij, make-up en een gratis lidmaatschap van een datingsite om hen zo aan een rijke man te helpen, zodat ze geen uitkering van de overheid meer nodig hebben.

Datingsite
De overheid in Friesland, in het noorden van Nederland, helpt zijn werklozen de ware liefde te vinden. Ze doen dit omdat vrouwen met een partner geen bijstand nodig hebben en omdat een make-over een boost geeft aan hun zelfvertrouwen, ambitie en motivatie. Ze krijgen een nieuwe haarstijl, outfit en tips van een 'lifecoach' over hoe ze een nieuwe partner of job vinden. Ze volgen ook lessen in sociale en presentatievaardigheden op datingsite Mens & Relatie, waar ze ook gratis lid van worden. Professionele fotografen nemen hun foto's. De website beweert een slaagkans van 75 procent te hebben bij het vinden van een professionele partner. "We weten dat mensen met een relatie een betere gezondheid hebben, gelukkiger zijn, meer geld verdienen en langer leven."

Verspilling
Politici bekritiseerden dit omdat ze het initiatief niet ethisch vinden en een verspilling van belastinggeld. Directeur van Mens & Relatie Radboud Visser: "Dit is een totaalconcept om werklozen geen uitkering meer te moeten geven. We weten uit cijfers dat mensen met een relatie gezonder, gelukkiger zijn, meer verdienen en langer leven. Ze maken minder gebruik van de gezondheidszorg en sociale zekerheid. Dus dachten we in Friesland te besparen door een nieuwe partner te vinden voor werklozen." De eerste kandidaat heeft zich al ingeschreven, het systeem is beschikbaar voor zowel mannen als vrouwen, de initiatiefnemers verwachten wel dat voornamelijk vrouwen zich inschrijven. De kostprijs van dit project bedraagt evenveel als de kost van een maandelijks uitkering. "Als we iemand van de uitkering krijgen, verdient de overheid dat geld na een maand dus al terug ", aldus Visser. Meer dan 600 mensen hebben recht op dit initiatief.

Stopgezet
Na alle media-aandacht die dit nieuws veroorzaakte, zette de overheid dit plan even stop. Visser: "Of je nu op een date gaat of op een sollicatiegesprek, je moet in beide gevallen zorgen dat je er goed en verzorgd uitziet, voor jezelf zorgen en de juiste dingen zeggen. Ik ben er zeker van dat mensen die deze 'opleiding' achter de rug hebben, minder lang een uitkering nodig hebben omdat ze snel een job en een partner zullen vinden."


ze hebben mijn idee gepikt!


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 19:26 by bokaj Profiel van bokaj

Slecht bericht, was maar in 1 of 2 gemeentes, heeft dus niks met de provincie te maken en al oud nieuws ook.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2010 20:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

een goed idee vind ik zelf


je bespaart als rijke man ook een stuk
je hoeft geen taallessen te betalen
en geen transportkosten


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-06-2010 22:17 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Teletekst ma 14 jun
***************************************
Damschreeuwer opnieuw in de fout

***************************************
` De Damschreeuwer is vorige week op de
dag dat hij vrijkwam uit voorarrest
direct weer in de fout gegaan. Twee
medewerkers van de gemeente Amsterdam
hebben aangifte gedaan van belediging.

De man wilde het Nationaal Monument op
de Dam beplakken en werd aangesproken
door gemeentelijke toezichthouders.
Daarop volgde duw- en trekwerk. Ook riep
de man beledigende en discrimerende
teksten richting het tweetal. Hij werd
opgepakt en moest één nacht in de cel
doorbrengen.

De man verstoorde op 4 mei op de Dam de
Dodenherdenking met een luide schreeuw.
In de paniek vielen ruim 60 gewonden.
***************************************






 


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 22:30 by bokaj Profiel van bokaj

'Damschreeuwer wist niet dat het herdenking was'
Uitgegeven: 14 juni 2010 08:06
Laatst gewijzigd: 14 juni 2010 08:05

AMSTERDAM - De man die de dodenherdenking op de Dam in Amsterdam met een schreeuw verstoorde, wist niet waarom al die mensen daar stonden. "Ik denk niet dat ik me realiseerde dat het dodenherdenking was", zegt hij maandag in het AD.

Paul Groeneveld"Ik ging van de ene naar de andere kroeg en ik vond dat die mensen daar maar stonden te suffen", stelt hij verder. Het AD sprak de man zaterdag op zijn vaste stek, een bankje aan het Spui in Amsterdam.

Hij werd donderdag vrijgelaten omdat het hof geen bewijs zag dat hij de koninklijke familie al dan niet bewust in gevaar had gebracht.

De man, die zichzelf Adam noemt, houdt volgens de krant de vreemdste verhandelingen over ripdeals en filosofische bespiegelingen over het leven, maar heeft ook zijn heldere momenten. Inmiddels heeft hij niet meer het uiterlijk van een orthodoxe jood. Zijn baard is eraf en zijn haar is gemillimeterd.


Bom

Na zijn schreeuw begon een meisje te gillen, liet iemand een koffer vallen en waarschuwde een ander voor een 'bom'. Daarop ontstond een gedrang, waarbij tientallen gewonden vielen. Om hem langer in voorarrest te kunnen houden, werd Adam beschuldigd van het in gevaar brengen van koningin Beatrix.

Spijt heeft Adam niet. Op de beelden is volgens hem duidelijk te zien dat de mensen niet na zijn schreeuw, maar de gil van het meisje in paniek raken. Wel betreurt hij 'wat die mensen op de Dam elkaar hebben aangedaan'.

De barkeeper van café Luxembourg, vlakbij zijn bankje, is het volgens de krant met hem eens. "Ze moeten hem lekker met rust laten."

© Novum







bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2010 22:32 by bastianus Profiel van bastianus

Lijkt me een typisch gevalletje psychiatrie, in een psychose ofzo. Niet iemand die met voorbedachte rade zijn acties uithaalt in elk geval. Tja, dat krijg je er nu van als je zo op de zorg bezuinigt, dan lopen deze en ergere gevallen gewoon op straat te zieken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 15-06-2010 12:42 by Yirroth Profiel van Yirroth

Ah, dus straatmarrokkaan zijn is ook een psychotische aandoening?










[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 15-06-2010 12:43]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2010 12:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

90% van nederland mag dan opgenomen worden


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-06-2010 13:27 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 14 juni 2010 14:43 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA


Ach. Zoveel gasten die thuis een koe op de bank hebben zitten.. :')


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-06-2010 14:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 juni 2010 12:53 schreef Jenje het volgende:
90% van nederland mag dan opgenomen worden
Volgens mij haalt 90% van Nederland niet zulke wazige acties uit als de damschreeuwert. Maar goed, het mag hoor, heb ik weer werk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-06-2010 17:04 by Yirroth Profiel van Yirroth

Volgens mij leest Jenje mijn opmerking verkeerd, naar aanleiding van Bastianus' "op straat lopen zieken" maakte ik een grapje over "straatmarokkaan zijn", waarop hij met 90% komt.

Ik betwijfel of 90% van de marokkaanse jongeren "straatmarokkaan zijn".


Over Marokko gesproken... tijd voor Medieval 2: Total War, ik ga de moren uit Spanje schoppen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2010 22:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Over Mokro's gesproken:

quote:
Marcouch: zet lokjoden in

Ahmed Marcouch, aanstaand Kamerlid voor de PvdA, wil 'lokjoden' inzetten om daders van antisemitisch geweld aan te pakken. Dat meldt hij op BNR Nieuwsradio als reactie op het nieuws dat sommige joden in Amsterdam niet met een keppeltje over straat durven.

"Wat mij betreft zet je een lokjood in, maar je pakt ze. Je moet alles doen om de pakkans te vergroten", zei Marcouch. "Het lijken incidentjes, maar dit is ernstig."

In het nieuwe stadsdeel Amsterdam-West heeft de gemeente al maatregelen proberen te treffen tegen het geweld tegen joden. Daar is een schuilsynagoge gebouwd, waar geen duidelijke joodse kenmerken op te bekennen zijn. Dat is nodig omdat de joden in de buurt regelmatig worden bedreigd door Marokkanen.

(SN)

Nou, die Cohen moet inderdaad maar eens voor Nederland gaan doen wat ie voor Amsterdam heeft gedaan...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-06-2010 11:47 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Etherpiraten hard aangepakt

Het Agentschap Telecom gaat illegale radiostations harder aanpakken. Vooral in het noorden en oosten van het land groeit het aantal piraten die op FM uitzenden. Die zouden de uitzendingen van legale zenders en ook het vliegverkeer verstoren. Wie een zendmast in de tuin heeft en deze gebruikt voor illegale uitzendingen, krijgt nu meteen een boete van 2500 euro.

Vooral in de provincies Overijssel, Drenthe en Friesland groeit het aantal etherpiraten en daarmee ook het aantal klachten. ''Hierdoor kunnen gevaarlijke situaties ontstaan'', zegt Peter Spijkerman, directeur-hoofdinspecteur van Agentschap Telecom. Hij kiest daarom voor een lik-op-stukbeleid. Als piraten in de fout blijven gaan kan de boete oplopen tot ruim 30.000 euro.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2010 12:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 juni 2010 11:47 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Etherpiraten hard aangepakt

Het Agentschap Telecom gaat illegale radiostations harder aanpakken. Vooral in het noorden en oosten van het land groeit het aantal piraten die op FM uitzenden. Die zouden de uitzendingen van legale zenders en ook het vliegverkeer verstoren. Wie een zendmast in de tuin heeft en deze gebruikt voor illegale uitzendingen, krijgt nu meteen een boete van 2500 euro.

Vooral in de provincies Overijssel, Drenthe en Friesland groeit het aantal etherpiraten en daarmee ook het aantal klachten. ''Hierdoor kunnen gevaarlijke situaties ontstaan'', zegt Peter Spijkerman, directeur-hoofdinspecteur van Agentschap Telecom. Hij kiest daarom voor een lik-op-stukbeleid. Als piraten in de fout blijven gaan kan de boete oplopen tot ruim 30.000 euro.

Zonde, ik vind dat toch een belangrijk stukje cultuur. Ik mis toch de uit de lucht gehaalde zenders als radio Palee, radio de Vrijbuiter en radio Mona Lisa. Vooral de quizzen op dat soort zenders blijven legendarisch. En fijne muziek voor bij de afwas ook altijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-06-2010 12:55 by XXL Profiel van XXL

Goede zaak. Aanpakken die hap.

Dat scheelt een hoop nederlandstalige jankmuziek bij ons op het werk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2010 13:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Den Haag verbiedt Snoop Dogg op Parkpop


DEN HAAG - De populaire Amerikaanse rapper Snoop Dogg mag niet optreden op het Haagse muziekfestival Parkpop dat 27 juni plaatsvindt. Dat heeft de gemeente Den Haag donderdag laten weten.

De ‘driehoek’ van burgemeester, politie en justitie, die zich onder meer bezighoudt met de openbare orde, heeft dit besloten ‘om het open en vriendelijke karakter’ van Parkpop te kunnen garanderen. De gemeente voegt daar aan toe dat bijvoorbeeld housemuziek ook niet toegestaan is op Parkpop omdat dit ‘niet past bij de sfeer’ van het gratis toegankelijke festival.

De gemeente heeft organisator Ducos Productions gevraagd een vervangende hoofdact te zoeken. De organisatie geeft hier gehoor aan, zo laat een zegsvrouw donderdag weten. ‘Al is het wel heel vervelend als tien dagen van tevoren de headliner uit het programma wordt geschrapt’, stelt ze. Ducos Productions heeft van de gemeente ook geen expliciete reden gekregen waarom het optreden afgelast moet worden. De organisatie kan nog niet zeggen wie het gat in de programmering gaat vullen.

Parkpop is naar eigen zeggen het grootste gratis popfestival van Europa en vindt dit jaar voor de dertigste keer plaats in het Haagse Zuiderpark. Andere acts tijdens de jubileumeditie van Parkpop op zondag 27 juni zijn onder meer Nena, Nick Lowe en Juliette Lewis.

De Amerikaanse rapper staat op 28 juni op het programma in de Melkweg in Amsterdam. Alle kaarten voor die show zijn uitverkocht.

Bowwowwow yippeeyoyippeeyee. Waarom zeggen ze niet gewoon dat ze geen negers willen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 17-06-2010 13:40 by Yirroth Profiel van Yirroth

Waarschijnlijk willen ze de stereotiepjes weren.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen