IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 11:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 juni 2010 11:27 schreef Greycloak het volgende:
+ machinist, die zit daar ook niet op te wachten.


en anders kan hij behoorlijk goed timen!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-06-2010 11:35 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 24 juni 2010 11:31 schreef Greycloak het volgende:
Achievement unlocked..?


Hahaha, het waren er geen zes miljoen, maar toch al best een prestatie.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2010 11:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 juni 2010 11:33 schreef ElitE het volgende:
keizersnedes?
Nee dat gelukkig niet. Onze kinderen komen gewoon uut de kut.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 11:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Oh nouja je weet nu dat je je pasgeboren kinderen dus wel even door de kut moet halen om astma te voorkomen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2010 11:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 juni 2010 11:39 schreef ElitE het volgende:
Oh nouja je weet nu dat je je pasgeboren kinderen dus wel even door de kut moet halen om astma te voorkomen.
Haha dat zou wat zijn. Na zo'n heftige keizersnee nog even het blaag met de keum door de pruim halen. Ik zie het al voor me...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 11:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe, maar alleen even de lede maten ook al volstaat.

Een koeienpruim moet ook wel voldoende zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-06-2010 12:11 by Nimbus Profiel van Nimbus

Voor M.

quote:
SULLIVAN'S ISLAND -- Singing on a public street might become illegal.

Town Council approved an ordinance last week that added whistling, hooting, hollering and singing on a public street to a list of potentially disturbing noises.

According to the proposed law, it would be illegal to yell, shout, hoot, whistle or sing on public streets especially overnight from 11 p.m. to 7 a.m. or at any time or place if it's annoying people nearby, in an office or in a home. The new provision would be ratified at the regular July council meeting.

Sullivan's Island Town Administrator Andy Benke said in an e-mail that town officials have nothing against singing. The wording is a copy of the North Charleston law where annoying singing already is illegal.

With the addition, Sullivan's Island's and North Charleston's noise ordinances would match.

Spencer Pryor, North Charleston police public information officer, said he can't remember police issuing a singing fine once in the seven years he's served the town.

Sullivan's Island Town Council adopted the new rules in an attempt to resolve what has been a serious issue on the island -- regulating peace and quiet in the neighborhoods closest to the commercial district.

Islander Marshall Stith, who owns Station 22, one of the commercial businesses, said he's happy about the change because he lives just two blocks away from the small commercial zone.

"Sullivan's Island takes pride in being a residential community. During the late night hours, neighbors should have the opportunity for peace and quiet," he said.

He said most businesses do a good job of trying to keep their customers quiet.

Sullivan's Island code already prohibits crying, calling, shouting, whistling, rattling, using a bell, gong, clapper, horn or hammer, drum or making about any other loud noise imaginable.

The law also says establishments aren't allowed to play or operate amplified music between the hours of 10 p.m. and 10 a.m. Sunday through Thursday and from 11 p.m. to 10 a.m. Friday and Saturday.

"It's one tool the town can use to maintain the residential character of the island," Stith said.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 12:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is een bepaalde limiet in dB niet wat makkelijker te doen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-06-2010 12:18 by XXL Profiel van XXL

Kinderen zijn tegenwoordig sowieso te vatbaar voor van alles en nog wat. Gewoon niet zo overdreven hygiënisch en steriel doen en ze weer buiten laten spelen en smerig laten worden voor wat extra weerstand enzo.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-06-2010 12:27 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 juni 2010 11:27 schreef Greycloak het volgende:
+ machinist, die zit daar ook niet op te wachten.
Ongelofelijk trieste sukkel.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 12:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

+1 nu horen kinderen sowieso vaker ziek te zijn in hun jeugd omdat ze hun weerstand moeten opbouwen. Maar mensen gaan gelijk aan de medicijnen bij een griepje.

Waarom zou je koortstremmende middelen als paracetamol en iboprofen geven, Ja ze hebben het even slecht maar koorts is als het onder de 40.5 blijft gewoon goed.

Daarnaast is de alles in de mond stop fase niet alleen voor leren wat eetbaar is, maar ook gewoon een manier om een zo groot mogelijke diversiteit aan bacterien in je darmen te smeren.

Honden met slecht werkende darmen gaan daarom welleens poep van andere honden eten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 12:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 juni 2010 12:27 schreef Slechtheid het volgende:
Ongelofelijk trieste sukkel.


Wat? denk je dat de machinist het leuk vind dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-06-2010 12:33 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 juni 2010 12:29 schreef ElitE het volgende:
Wat? denk je dat de machinist het leuk vind dan?


Een neef van me heeft ooit een meisje onder het achterwiel in de dooie hoek van zijn vrachtwagen gehad.

Hij is als gevolg daarvan een behoorlijke tijd uit het arbeid proces geweest omdat hij niet meer achter het stuur durfde te stappen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 12:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

lijkt me niet meer dan normaal idd.

Al is het bij een vrachtwagen misschien nog wel erger omdat je het idee hebt dat je daar meer aan kon doen(al is dat misschien niet zo)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2010 12:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 juni 2010 12:27 schreef Slechtheid het volgende:
Ongelofelijk trieste sukkel.
Goh, wist niet dat jouw pa ook machinist was?



Gelukkig weet jij altijd waarover je praat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-06-2010 12:52 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nee, en jij ook zéker niet. Maar wil jíj exact dezelfde discussie voor de 5e keer? Ik niet.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 12:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Maar wat bedoel je nu? vind je het voor de machinist niet erg dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2010 12:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 juni 2010 12:52 schreef Slechtheid het volgende:
Nee, en jij ook zéker niet. Maar wil jíj exact dezelfde discussie voor de 5e keer? Ik niet.
Dude, mijn pas was wél machinist (wijs het aan op het spoor en hij bestuurt het) dus ik weet zéker wel waarover ik praat.
Maar vertel, wat was de standplaats van je pa? Denk dat mijn pa hem dan wel kent! De enige machinist bij de NS die er niet mee zit dat ie af en toe mensen voor de trein krijgt. Dat kán niet missen.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-06-2010 12:59]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2010 13:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 juni 2010 11:19 schreef Greycloak het volgende:
Sla de debuut-cd van TMDC eens open. Staat een uitspraak van De Ruyter in die wel dégelijk een politieke lading heeft. Kan me van die vereniging wel voorstellen dat ze het liever niet hebben maar toch.

Welke dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2010 13:04 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 juni 2010 13:02 schreef ZelThoR het volgende:
Welke dan?
"Indien het hier in 't vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."

Apotheosis, achterkant boekje. Persoonlijk vind ik hem meer dan een beetje politiek, die uitspraak.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2010 13:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 juni 2010 12:52 schreef Slechtheid het volgende:
Nee, en jij ook zéker niet. Maar wil jíj exact dezelfde discussie voor de 5e keer? Ik niet.

Hele andere context dan de discussie waar jij waarschijnlijk aan refereert, zelfmoordenaarbegrijper die je er rondloopt

Grey maakte gewoon een goed punt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2010 13:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 juni 2010 13:04 schreef ZelThoR het volgende:
Hele andere context dan de discussie waar jij waarschijnlijk aan refereert, zelfmoordenaarbegrijper die je er rondloopt

Grey maakte gewoon een goed punt
Nou dan ben jij ook een ongeloveloze sukkel. Puh.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2010 13:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 juni 2010 13:04 schreef Greycloak het volgende:
"Indien het hier in 't vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."

Apotheosis, achterkant boekje. Persoonlijk vind ik hem meer dan een beetje politiek, die uitspraak.

Hangt volledig van de context af hoe politiek het is Dit lijkt wel op een (heel onderkoelde) politieke mening. Maar dan wel een paar niveau's hoger/abstracter dan "islam moet optiefen"; dit is misschien meer een filosofisch standpunt die ook in de politiek geuit wordt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 14:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 juni 2010 12:58 schreef Greycloak het volgende:
Dude, mijn pas was wél machinist (wijs het aan op het spoor en hij bestuurt het) dus ik weet zéker wel waarover ik praat.
Maar vertel, wat was de standplaats van je pa? Denk dat mijn pa hem dan wel kent! De enige machinist bij de NS die er niet mee zit dat ie af en toe mensen voor de trein krijgt. Dat kán niet missen.




Als het niet allemaal zelfmoordenaars zijn is het wel een beetje krom hoor

Maar gebeurt het dan echt zo vaak?


K kan me voorstellen dat het schrikken is maar met zelfmoordenaars zou ik er ook niet te moeilijk over doen, restecpts voor de zelfbeschikking. Al zou een zakje helium over de kop wel wat beter zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-06-2010 14:23 by De Ulk Profiel van De Ulk

Het lijkt mij behoorlijk traumatisch, zelfmoordenaar of niet.


Bareuh...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen