IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2010 14:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 juni 2010 14:23 schreef De Ulk het volgende:
Het lijkt mij behoorlijk traumatisch, zelfmoordenaar of niet.
Ik denk juist dat de zelfmoordenaar er naderhand weinig last van heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-06-2010 14:29 by De Ulk Profiel van De Ulk



Bareuh...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2010 14:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 juni 2010 14:28 schreef bastianus het volgende:
Ik denk juist dat de zelfmoordenaar er naderhand weinig last van heeft.

Trauma kan ook fysieke verwonding inhouden, denk dat dat wel van toepassing is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2010 14:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 juni 2010 14:30 schreef ZelThoR het volgende:
Trauma kan ook fysieke verwonding inhouden, denk dat dat wel van toepassing is

Ik kan me nog herinneren dat er vroeger een niet al te slimme gast was die verkeerd op de rails was gaan liggen, die was de armen en benen kwijt. Was toen zo'n sterk verhaal dat je nog weleens hoorde in de kroeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-06-2010 14:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 juni 2010 14:21 schreef ElitE het volgende:
Als het niet allemaal zelfmoordenaars zijn is het wel een beetje krom hoor

Maar gebeurt het dan echt zo vaak?


K kan me voorstellen dat het schrikken is maar met zelfmoordenaars zou ik er ook niet te moeilijk over doen, restecpts voor de zelfbeschikking. Al zou een zakje helium over de kop wel wat beter zijn.
Aan mijn pa's kant van de familie is het aardig "familie Spoor".
Neef van me was net een paar maanden klaar met de opleiding en onderweg, en is binnen 3 maanden naar een andere functie gegaan omdat ie tussen (paar jaar geleden, kán er naast zitten) Hilversum en A'dam binnen 3 weken 3 personen eronder kreeg.
In de buurt van Assen is het ook vaak boem.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 14:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja de overlevingskans bij een treinzelfmoord is 10%

Dus de kans is erg groot dat dat op een echt verhaal gebaseerd is.

De meest betrouwbare techniek is om je nek op de rails te leggen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 14:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 juni 2010 14:32 schreef Greycloak het volgende:
Aan mijn pa's kant van de familie is het aardig "familie Spoor".
Neef van me was net een paar maanden klaar met de opleiding en onderweg, en is binnen 3 maanden naar een andere functie gegaan omdat ie tussen (paar jaar geleden, kán er naast zitten) Hilversum en A'dam binnen 3 weken 3 personen eronder kreeg.
In de buurt van Assen is het ook vaak boem.


Ah dat is wel aardig deprimerend. Ik ben er laatste tijd ook een beetje op aan het letten maar laatste maand was het toch ook al 3 keer raak op het moment dat ik op het station was(niet op mn eigen traject gelukkig)

Wat dat betreft is het wel tijd voor wat meer kennis over succesvolle methoden.(al verlaagd dat de drempel ook wel weer.)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rotor
Usericon van rotor
Posted 24-06-2010 14:39 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 24 juni 2010 14:21 schreef ElitE het volgende:
Maar gebeurt het dan echt zo vaak?
Onze gitarist is conducteur en eens in de zoveel maanden is het weer raak. Hij ziet ze (meestal) niet springen maar als hoofdconducteur is hij verplicht te checken hoe de situatie is, of de springer dood is etc.
Zijn allereerste geval was een jonge meid die met haar hoofd dwars op de rails was gaan liggen.

Tijdens de eerste echte zomerweek van dit jaar sprongen er in alleen in Helsinki meerdere mensen per dag.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-06-2010 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hier in Assen (psychiatrische instelling aan het spoor ) is het inderdaad meerdere keren per jaar 'raak'.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 15:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Familie oud lijk in Friesland mogelijk vervolgd

De twee broers en twee zussen van de dode man die deze week werd gevonden nadat zijn lijk al vier jaar bij hen op zolder lag, zijn verhoord voor hun rol bij zijn dood. Het Openbaar Ministerie ziet ze als verdachten en bekijkt of ze worden vervolgd. Het lichaam werd maandag in het Friese dorp Minnertsga gevonden.

Het 50-jarige slachtoffer is onderzocht en lijkt niet door een misdrijf om het leven te zijn gekomen. Een uitgebreider en inwendig onderzoek moet dat nog bevestigen. Dat zal naar verwachting begin volgende week plaatsvinden.

De broers en zussen die ook in het huis wonen, worden verdacht van verlating van een hulpbehoevende met de dood als gevolg. De vier claimen dat ze niet wisten dat hun broer dood in zijn zolderkamer lag. Hij zou ze hebben gevraagd hem met rust te laten.

Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Leeuwarden gaat het om een strenggelovige familie. Hoewel Minnertsga een klein dorp is, waren de vijf bewoners van het huis er niet erg bekend. Een aantal van hen kwam niet of nauwelijks buiten de deur. De familie zat in een isolement.

Een buurvrouw zei in dagblad Metro dat het orthodox-christelijke geloof van de familie contact met buitenstaanders verbood. Dat gold ook voor dokters. "Wordt er iemand ziek, dan is dat de wil van God. Als Hij dat wil, dan sterf je."

De familieleden worden psychisch onderzocht. Het vooronderzoek kan volgens het OM wel weken duren.


Hehe


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-06-2010 21:58 by XXL Profiel van XXL

Dertig jaar celstraf voor Franse kannibaal
Uitgegeven: 24 juni 2010 19:51

ROUEN - Een Franse gedetineerde die zijn celgenoot doodde en een van diens longen vervolgens opat, is donderdag in Rouen veroordeeld tot nog eens dertig jaar celstraf.


De 39-jarige Nicolas Cocaign, wiens gezicht is getatoeëerd met een doodskop, kreeg in de Franse media de bijnamen 'De kannibaal van Rouen' en 'Hannibal Lecter'.

Cocaign vermoordde zijn celgenoot in januari 2007. Hij sloeg hem, stak hem met een schaar en smoorde hem met een vuilniszak.

Hij sneed zijn borst open met een scheermesje en at daarna een deel van de long rauw op. De rest bakte hij met wat uien.

Moeilijke jeugd

Tijdens het gerechtelijk onderzoek had de verdachte nog laten weten dat hij de ziel van het 41-jarige slachtoffer tot zich wilde nemen, maar in de rechtbank benadrukte hij zijn moeilijke jeugd en zijn geestelijke instabiliteit.

''Niemand luisterde naar me. Ik heb diverse keren om hulp gevraagd en gezegd dat ik in staat was tot gevaarlijke dingen. Ik ondernam actie en pas toen namen ze me serieus'', verklaarde de man eerder voor de rechter.
© ANP



WTF???

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-06-2010 21:59]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 22:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-06-2010 23:03 by XXL Profiel van XXL

Damn. Het lijkt zo'n nette jongen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 23:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik zou hem wel geld geven als ik hem op het station tegen kwam.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-06-2010 23:05 by XXL Profiel van XXL

Dan hoeft hij iig niet meer de afgedankte kleding van Joran te dragen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 23:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of dan kan hij hetzelfde rustgevende behang nemen als van de rechtbank.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-06-2010 23:13 by bokaj Profiel van bokaj

Het verbaasd mij meer dat je in Frankrijk kunt koken in je cel. Dat kan in Nederland niet eens.

En hoe tatoeëer je iemand met een doodskop? Kan dat niet beter met een naald?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 23:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat vond ik ook een vreemd stukje inderdaad. Of hij heeft een paar kaarsjes onder de stalen pleepot gezet.

Misschien dat hij daarom een beetje in de war was.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 25-06-2010 0:58 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 24 juni 2010 23:13 schreef bokaj het volgende:
En hoe tatoeëer je iemand met een doodskop? Kan dat niet beter met een naald?


Huis kapotslaan met scherpe puntjes, oostindisch inkt erin kwakken en laten helen?

Ik heb wel mijn twijfels bij de details.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-06-2010 13:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 juni 2010 15:56 schreef ElitE het volgende:
Familie oud lijk in Friesland mogelijk vervolgd

De twee broers en twee zussen van de dode man die deze week werd gevonden nadat zijn lijk al vier jaar bij hen op zolder lag, zijn verhoord voor hun rol bij zijn dood. Het Openbaar Ministerie ziet ze als verdachten en bekijkt of ze worden vervolgd. Het lichaam werd maandag in het Friese dorp Minnertsga gevonden.

Het 50-jarige slachtoffer is onderzocht en lijkt niet door een misdrijf om het leven te zijn gekomen. Een uitgebreider en inwendig onderzoek moet dat nog bevestigen. Dat zal naar verwachting begin volgende week plaatsvinden.

De broers en zussen die ook in het huis wonen, worden verdacht van verlating van een hulpbehoevende met de dood als gevolg. De vier claimen dat ze niet wisten dat hun broer dood in zijn zolderkamer lag. Hij zou ze hebben gevraagd hem met rust te laten.

Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Leeuwarden gaat het om een strenggelovige familie. Hoewel Minnertsga een klein dorp is, waren de vijf bewoners van het huis er niet erg bekend. Een aantal van hen kwam niet of nauwelijks buiten de deur. De familie zat in een isolement.

Een buurvrouw zei in dagblad Metro dat het orthodox-christelijke geloof van de familie contact met buitenstaanders verbood. Dat gold ook voor dokters. "Wordt er iemand ziek, dan is dat de wil van God. Als Hij dat wil, dan sterf je."

De familieleden worden psychisch onderzocht. Het vooronderzoek kan volgens het OM wel weken duren.


Hehe
Door die titel dacht ik eerst dat het over de familie van bokaj ging..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-06-2010 13:35 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 24 juni 2010 21:58 schreef XXL het volgende:
Hij sneed zijn borst open met een scheermesje en at daarna een deel van de long rauw op. De rest bakte hij met wat uien.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-06-2010 7:14 by XXL Profiel van XXL

Huilen tijdens WK-duel wordt peuter fataal
Uitgegeven: 29 juni 2010 06:33

AUSTIN - Een man in de Amerikaanse staat Texas heeft zijn twee jaar oude stiefdochter gedood, omdat ze tijdens een WK-wedstrijd onophoudelijk huilde. Dat meldde de plaatselijke krant McAllen Monitor maandagavond (lokale tijd).


De man, een 28-jarige illegale immigrant, was naar het WK-duel van zaterdag tussen de Verenigde Staten en Ghana aan het kijken, toen het meisje begon te huilen.

Gefrustreerd sloeg hij haar met een gebalde vuist zo hard op haar borst, dat haar ribben braken.

Toen ze stopte met ademen, probeerde de man haar te reanimeren, maar tevergeefs. Daarna duwde hij een schroef in haar mond, zodat het zou lijken of ze gestikt was, zo meldt de krant.

De man is aangeklaagd voor moord en kan bij veroordeling de doodstraf krijgen.
© ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-06-2010 7:30 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juni 2010 11:29 schreef ElitE het volgende:
Dat er meer gevallen van astma enzo bij keizersnedes voorkomen ja, maar ik geloof niet dat de microbiele flora is onderzocht. Dat is eigenlijk nog een vrij nieuwe wetenschap. Komende 10 jaar moeten we opeens leren dat er goede bacterien zijn. het wordt ook allemaal zo moeilijk


goede bacterien schijnt voor veel mensen een moeilijk bevatten iets te zijn. vooral hier. aan de deur van de supermarkt staan ontsmettende doekjes om het handvat van je karretje af te vegen, iedereen heeft ontsmettende handgel in zn tas of broekzak, om de 5 minuten worden de handen gewassen... ik bedoel, hygiene is goed, maar blijkbaar begrijpen ze hier niet dat het juist goed is om af en toe eens iets binnen te krijgen in lichte vorm. hoe kun je anders een weerstand opbouwen?

en het mooiste is dat de huizen van de meeste mensen hier niet onderdoen voor de gemiddelde varkensstal bij boer jansen

anyway, wel interessant om te zien dat een natuurlijke geboorte zoveel verschillen heeft met een keizersnede.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


valfar
Usericon van valfar
Posted 29-06-2010 9:52 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 24 juni 2010 21:58 schreef XXL het volgende:
Hij sneed zijn borst open met een scheermesje en at daarna een deel van de long rauw op. De rest bakte hij met wat uien.


Waarom de longen? Het lijkt mij dat een menselijk lichaam toch veel lekkerdere onderdelen heeft?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 29-06-2010 9:52]



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-06-2010 9:54 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 29 juni 2010 9:52 schreef valfar het volgende:
Waarom de longen? Het lijkt mij dat een menselijk lichaam toch veel lekkerdere onderdelen heeft?


Sommige mensen zijn nou eenmaal gek op die rooksmaak, zoals je ook hebt bij gerookte paling of rookworst.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 29-06-2010 9:54]


Bareuh...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen