IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 29-06-2010 12:42 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Elektronisch Patiëntendossier sneuvelt voorlopig in Senaat

DEN HAAG - Demissionair minister Ab Klink van Volksgezondheid moet voorlopig stoppen met voorbereidingen voor de invoering van het elektronisch patiëntendossier (EPD).

Een motie daartoe zal dinsdag worden aangenomen door de Eerste Kamer. Dat heeft D66-senator Hans Engels dinsdag gezegd.
Volgens Engels wil de Eerste Kamer wachten met de behandeling van een wet voor de invoering van het EPD, totdat Klink toegezegde wijzigingen in het voorstel heeft doorgevoerd.

Zo heeft de minister beloofd maatregelen te nemen om de privacy van mensen beter te garanderen in het systeem.

Kritiek
Het EPD is een computersysteem waarmee artsen en andere zorgverleners onder meer informatie kunnen uitwisselen over patiënten en hun medicijngebruik.
Het systeem is mikpunt van veel kritiek, onder meer omdat de beveiliging van de gegevens en de privacy van patiënten niet voldoende gewaarborgd zouden zijn.


http://www.nu.nl/internet/2280510/elektronisch-patientendossier-sneuvelt-voorlopig-in-senaat.html


Whooohooo!!!!


Edit: voorlopig gaat het om een aanname, maar ik hoop het. Ik heb weinig vertrouwen in privacy-aantastende politici en nog minder in de overheid m.b.t. IT-zaken.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 29-06-2010 12:46]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2010 22:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'Saban op vrije voeten'

Misdaadjournalist John van den Heuvel meldt in RTL Boulevard dat Saban B. op vrije voeten is gesteld. De mensenhandelaar ontsnapte vorig jaar en vluchtte vanuit Nederland naar Turkije.

Daar werd hij maanden later opgepakt en vastgezet op basis van verdenking van het witwassen van drugsgeld en van afpersing. Tijdens een zogenoemde pro-formazitting in het Turkse Antalya besloot de rechter dat hij na het betalen van 16.000 euro weer een vrij man is. Wel moet hij zich om de twee weken melden en zijn paspoort achterlaten. Van den Heuvel stelt dat justitie in Nederland hier niet blij mee is.

(SN)

Mooi idee, zo'n EU. Sommige landen doen echt hard hun best er bij te mogen...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-06-2010 23:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 29 juni 2010 22:42 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Mooi idee, zo'n EU.






Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2010 23:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

I lolled.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-06-2010 7:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'Sneller miskraam bij overgewicht'

Zwangere vrouwen die te zwaar zijn, hebben een grotere kans op een miskraam dan vrouwen die niet zwaarlijvig zijn. Dat blijkt uit een Britse studie.

Bij het onderzoek werden 318 vrouwen via IVF bevrucht. Vrouwen met een hogere Body Mass Index, bleken een significant grotere kans op een miskraam te lopen. Het is vooralsnog onduidelijk waardoor dit precies komt. De onderzoekers vermoeden dat te dikke vrouwen meer insuline in hun bloed hebben wat voor misvorming van de baarmoeder zorgt.

Bijdragen

"Te dikke vrouwen hebben dus geen baat bij vruchtbaarheidsbehandelingen als ze niet zwanger kunnen worden", luidt het commentaar van één van de onderzoekers. Ook het hebben van een hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes kunnen bijdragen aan de grotere kans op een miskraam.

(SN)

Darwin.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-06-2010 7:52 by Staalman Profiel van Staalman

Polonaise door auto slecht idee
Uitgegeven: 28 juni 2010 17:49
Laatst gewijzigd: 28 juni 2010 17:49

BIELEFELD - Niet elke polonaise is een feestje. Dat ondervond een groep Duitse voetbalsupporters die in Bielefeld op een originele manier de intocht van 'die Mannschaft' in de kwartfinale van het WK luister wilden bijzetten. Hun optocht ging dwars door een auto die voor een stoplicht stond te wachten.

De 25-jarige vrouw achter het stuur schrok zo van de bonte stoet die het portier opentrok om over haar achterbank te paraderen, dat haar voet van de rem schoot en de wagen tegen een overstekende voetganger op reed. De man raakte ernstig gewond.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-06-2010 13:51 by XXL Profiel van XXL

Jongens dwingen meisje met beelden tot seks
Uitgegeven: 30 juni 2010 12:41

BEST - Drie jongens van 15 en 16 jaar uit Best zijn deze week aangehouden omdat zij een meisje van 14 onder dreiging van publicatie van 'compromitterende' beelden op internet hebben gedwongen tot seks.


De politie heeft dat woensdag bekendgemaakt.

Op deze manier werd het slachtoffer een aantal maanden geleden een aantal keer verkracht, zei een politiewoordvoerder. De drie jeugdige verdachten zitten vast voor verder onderzoek.

© ANP



Misschien eens wat foto's van die jongens op het web zetten. Kijken hoe leuk ze dat gaan vinden, en vooral ook hoe gaaf hun familie, vrienden, kennissen en toekomstige werkgevers dat vinden.

Ow, wacht: Dat mag niet want de privacy van daders is in dit land heilig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 14:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juni 2010 13:51 schreef XXL het volgende:
Ow, wacht: Dat mag niet want de privacy van daders is in dit land heilig.

Zeik niet zo. Het zijn nu überhaupt nog verdachten. Verder ben ik op zich best voor 'alternatieve' straffen, maar of in dat elk geval zo goed uitpakt als bovenstaande tough-guy-praat doet vermoeden.

Sowieso, waarom publiek op internet? Dat klinkt meer alsof er tegemoet gekomen moet worden aan de SBS-fetisjisten. Familie informeren gebeurt in het geval van jeugd toch wel (en terecht), mocht justitie echt meer willen kun je toch ook direct andere mensen in de omgeving vertellen wat die lui gedaan hebben? Lijkt me ook weinig goeds doen, maar goed. Ik denk dat je behoorlijk onderschat wat de impact van zoiets kan zijn. Het is niet alleen dat die jongens zich dan kapot schamen, hè. Wat als die lui nooit meer aan het werk komen, hebben wij daar wat aan? Levert dat de maatschappij netto meer op?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-06-2010 14:06]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-06-2010 14:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 juni 2010 13:51 schreef XXL het volgende:



Misschien eens wat foto's van die jongens op het web zetten. Kijken hoe leuk ze dat gaan vinden, en vooral ook hoe gaaf hun familie, vrienden, kennissen en toekomstige werkgevers dat vinden.

Ow, wacht: Dat mag niet want de privacy van daders is in dit land heilig.



Oh ja, en dan mogen wij ze zeker onderhouden omdat ze vervolgens geen baan kunnen krijgen. Of hun brood maar laten verdienen in een sector waarbij het strafblad geen obstakel is (kleine criminaliteit schijnt geen problemen te maken van een uitzending op SBS6!). :')

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 30-06-2010 14:08]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 14:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Opdat wij de geneugten van een zich telkens verder uitbreidende machtsstaat maar weer eens zien:

http://www.thestar.com/opinion/editorialopinion/article/830298--excessive-arbitrary-policing

Excessive, arbitrary policing
Difficult task of summit security does not justify the undermining of Canadian constitutional values


The following is the executive summary of “A Breach of the Peace,” a report released Tuesday by the Canadian Civil Liberties Association on police activities during the G20 summit in Toronto:

The Canadian Charter of Rights and Freedoms guarantees everyone in Canada the right to freedom of expression and the right to peaceful assembly. It also guarantees the right of all persons to be free from arbitrary detention and unreasonable search and seizure. These constitutional liberties — and the limits they place on government and police — are the foundations of our free and democratic society. The G20 summit did not authorize or warrant their suspension. Constitutional guarantees matter because, as is often said, without them, “even the most democratic society could all too easily fall prey to the abuses and excesses of a police state.”

It is the opinion of the Canadian Civil Liberties Association that police conduct during the G20 summit was, at times, disproportionate, arbitrary and excessive. In our view, despite instances of commendable and professional conduct, the policing and security efforts, especially after 5 p.m. on June 26 and June 27, failed to demonstrate commitment to Canada’s constitutional values.

The conditions for some of the policing problems that were experienced during the summit were set during the preparatory stage. This report outlines some of the issues that undermined the security efforts. For example, the lack of transparency surrounding the designation of the security perimeter as a “public work” led to misunderstandings as to the scope of search-and-seizure powers and, in our view, to an inappropriate use of the these powers. The large number of police officers during the week leading to the G20 generated both a suspicion of wasted resources and a sentiment of potential intimidation. June 26 represents a turning point. Widespread property damage was committed by a cohort of vandals in the downtown of Toronto on that day. We condemn this criminal activity and acknowledge that it warranted a response by police. The response which police provided, however, was unprecedented, disproportionate and, at times, unconstitutional.

Over the next 36 hours, over 900 people (possibly close to 1,000) were arrested by police — the largest mass-arrest in Canadian history. Media, human rights monitors, protestors and passersby were scooped up off the streets. Detained people were not allowed to speak to a lawyer or to their families. Arbitrary searches occurred in countless locations across the city, in many instances several kilometres from the G20 summit site. Peaceful protests were violently dispersed and force was used. In an effort to locate and disable 100-150 vandals, the police disregarded the constitutional rights of thousands.

In preparation for this report, the CCLA dispatched over 50 human rights monitors to make first-hand observations of the police presence at G20-related demonstrations throughout the week. Our report chronicles the incidents that the CCLA’s human rights monitors witnessed throughout the summit and, where indicated, reports we have received from members of the public and have verified and found trustworthy. There are, of course, many examples of very competent and professional conduct on the part of police officers throughout the week which were noted by our monitors. We certainly acknowledge that the police faced a difficult task. Nonetheless, Canadians are entitled to policing that does not undermine constitutional values. Unfortunately, we consider that the abuses chronicled in this report exceed the threshold of a few isolated incidents. In our view, they represent instances of inappropriate policing that cannot simply be swept away as the G20 ends. They demand accountability.

The CCLA is calling on all levels of government to take immediate action to correct some of the weaknesses in the legal framework surrounding public order policing in Canada. It also demands that independent inquiries be conducted into several aspects of the policing during the G20 summit.

In particular, we ask for:

• Repeal or significant amendment of the Public Works Protection Act to meet basic constitutional standards.

• Withdrawal of all charges laid under the Public Works Protection Act.

• Implementation of consultation and transparency requirements for regulatory processes.

• Apology from the Ontario government for the process used to adopt the designation pursuant to the Public Works Protection Act.

• Implementation of better guidelines for the establishment of security perimeters.

• Regulation of new crowd control technologies prior to their use and deployment.

• Compensation for business owners and for persons wrongfully arrested.

• Amendments to the Criminal Code to modernize and bring up to constitutional standards the provisions relating to breach of the peace, unlawful assemblies and riots.

Full independent inquiry into the actions of the police during the G20, in particular:

a.) The dispersal of protesters at the designated demonstration site in Queen’s Park on Saturday June 26.

b.) The detention and mass arrest on the Esplanade on the night of Saturday June 26.

c.) The arrests and police actions outside the Eastern Ave. detention centre on the morning of Sunday, June 27.

d.) The prolonged detention and mass arrest of individuals at Queen St. W. and Spadina Ave. on the evening of Sunday, June 27.

e.) The conditions of detention at the Eastern Ave. detention centre.




Ook veel leuke ooggetuigenverslagen te vinden, al dan niet met een korrel zout blijft het schandelijk.

http://www.facebook.com/#!/note.php?note_id=397205503638&id=511491565

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-06-2010 14:18]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-06-2010 14:25 by XXL Profiel van XXL

Sorry, ik had mijn geitenwollen sokken en sandalen vandaag vergeten aan te doen.

Die kids hebben uiteraard een moeilijke jeugd gehad en dienen derhalve geknuffeld te worden.

Schaamte van de dader weegt uiteraard zwaarder dan de emotionele last die dat meisje de rest van haar leven mee mag dragen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 14:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juni 2010 14:25 schreef XXL het volgende:
Sorry, ik had mijn geitenwollen sokken en sandalen vandaag vergeten aan te doen.

Die kids hebben uiteraard een moeilijke jeugd gehad en dienen derhalve geknuffeld te worden.

Schaamte van de dader weegt uiteraard zwaarder dan de emotionele last die dat meisje de rest van haar leven mee mag dragen.

We zeggen toch dat er méér gebeurt dan die schaamte? Ik zei het zelfs letterlijk. OK, ik heb niet letterlijk gezegd dat die schaamte an sich prima is, maar dat leek me uit context wel duidelijk. GL en ik hebben gewoon niet zo'n zin om een uitkering voor iemand te betalen omdat jij hem zo graag bij Hart voor Nederland aan de schandpaal genageld wil zien, OK?

Wat gedraag je nu ook als een dwaas, zeg Doe niet zo verongelijkt als je niet eens de moeite wil nemen om te lezen En dan ook nog van die achterlijke dooddoeners erbij :') Sorry hoor, ik schat je eigenlijk toch best hoog in, maar op dit soort momenten snap ik dat niet meer zo goed.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-06-2010 14:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 juni 2010 14:25 schreef XXL het volgende:
Sorry, ik had mijn geitenwollen sokken en sandalen vandaag vergeten aan te doen.

Die kids hebben uiteraard een moeilijke jeugd gehad en dienen derhalve geknuffeld te worden.

Schaamte van de dader weegt uiteraard zwaarder dan de emotionele last die dat meisje de rest van haar leven mee mag dragen.


Waar zeg ik dat? Ik heb het over financiële consequenties. Als jij persoonlijk voor die jongen wil betalen om je te kunnen aftrekken over zijn publieke afstraffing op SBS6, be my guest, maar belast de rest van Nederland er aub niet mee.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-06-2010 14:37 by XXL Profiel van XXL

Dan is bijvoorbeeld een paar jaar cel denk ik ook geen optie?

Daar draait namelijk die zelfde gemeenschap voor op.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-06-2010 14:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 juni 2010 14:31 schreef ZelThoR het volgende:

Wat gedraag je nu ook als een dwaas, zeg Doe niet zo verongelijkt als je niet eens de moeite wil nemen om te lezen En dan ook nog van die achterlijke dooddoeners erbij :') Sorry hoor, ik schat je eigenlijk toch best hoog in, maar op dit soort momenten snap ik dat niet meer zo goed.


Ik denk eigenlijk dat XXL die post al had klaarstaan, en zonder het te lezen op reply drukte toen hij jouw/mijn post zag. Ik geloof niet dat iemand de vorige 2 posts kan hebben gelezen om vervolgens oprecht zo'n onzinnige post te plaatsen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-06-2010 14:55 by XXL Profiel van XXL

Wat zou nou, in jouw optiek, in dit soort zaken een gepaste straf zijn?

- Foei niet meer doen!!!
- Aan de schandpaal.
- Een paar maandjes opsluiten met wat groot geschapen geile homoseksuele negers.
- Anders, namelijk.....


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-06-2010 14:57 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 juni 2010 14:37 schreef XXL het volgende:
Dan is bijvoorbeeld een paar jaar cel denk ik ook geen optie?

Daar draait namelijk die zelfde gemeenschap voor op.


Ik zie meer nut in een celstraf dan in een publieke afbranding die moet leiden tot een leven zonder werk.


P.S. Op het moment van typen draag ik noch sokken, noch sandalen :O


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 15:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juni 2010 14:37 schreef XXL het volgende:
Dan is bijvoorbeeld een paar jaar cel denk ik ook geen optie?

Daar draait namelijk die zelfde gemeenschap voor op.

Goed punt! Eigenlijk wel heel interessant, ik zou wel willen weten wat duurder is; X jaar cel of een leven lang geen werk. Ik denk toch dat laatste, omdat er naast het niet hebben van werk allerlei andere vervelende activiteiten waarschijnlijk worden
quote:
Op 30 juni 2010 14:55 schreef XXL het volgende:
Wat zou nou, in jouw optiek, in dit soort zaken een gepaste straf zijn?

- Foei niet meer doen!!!
- Aan de schandpaal.
- Een paar maandjes opsluiten met wat groot geschapen geile homoseksuele negers.
- Anders, namelijk.....

Een gepaste -alternatieve- straf, dus? In dit geval denk ik dat er weinig helpt. Ja, die schaamte, maar die krijg je ook wel als je de ouders en school inlicht. Eerlijk gezegd denk ik dat meer dan dat er vooral toe leidt dat iemand echt loslaat van de maatschappij. Zelfde psychologische principe als een (Amerikaans) kneusje wat zolang getergd en gepest wordt dat hij knapt en een middelbare school uitmoordt.

Als ze echt iemand verkracht hebben zijn ze ook al te ver om ze makkelijk weer 'normaal' te krijgen. Dan kan een vernedering juist net dat laatste beetje zijn wat ze nodig hebben om echt geflipt te raken. Dus voor mij wordt dit toch opsluiten en een psycholoog/psychiater opzetten. Pas weer vrijlaten als het zeker is dat ze niets meer doen. Lijkt wel TBS Overigens zou ik dat wel echt als straf zien, TBS, het is hoe dan ook vrijheidsberoving (al kan daar nog genoeg aan verbeterd worden om incidenten te voorkomen, het principe ondersteun ik wel).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 30-06-2010 15:16 by ErikS Profiel van ErikS

Ik zelf zou voor celstraf, psychiatrische verpleging danwel TBS (want als je als 15 jarige geen greintje normbesef hebt is er iets mis, hetzij in de opvoeding, hetzij de aanwezigheid ernstige persoonlijkheiddstoornis) gaan, plus een beroepsverbod voor het soort werk waar ze met kwetsbare (minderjarige) vrouwen werken.

Want betreft schandpalen etc., we leven nu eenmaal in een land waar ook de (vermeende) daders rechten hebben. Persoonlijk vind ik dat we daar best trots op mogen zijn. Het alternatief is dat we tot een soort bananenrepubliek vervallen, of een of andere enge theocratie. Dat lijkt me iig niet wenselijk.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-06-2010 15:19 by XXL Profiel van XXL

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/diversen/39089-kosten-van-een-gevangenisstraf.html



Kosten van een gevangenisstraf?

Bedden in een ziekenhuis en kamers in een verzorgingshuis zijn duur, maar vergeleken met de kosten van een verblijf in een gevangenis valt het best mee in de medische sector. Een kamer in een verzorgingstehuis kost volgens diverse bronnen op het internet tussen de €60 en €75 per dag. Eén gevangene kost de samenleving ongeveer tussen de €145 en €180 per dag. Een delinquent met terbeschikkingstelling kost nog veel meer aan belastinggeld. Het is goedkoper om onze gedetineerden in een luxe vier sterren hotel te plaatsen, helaas ontbreekt daar echter de beveiliging. Een gevangene in Belgie kost slechts €102 per dag.

Wat kost een meerjarige detentie?

Uitgaande van €180 aan kosten per dag, bedragen de jaarlijkse kosten dus €65.700. Een detentie van 20 jaar kost de samenleving dus in totaal: €1.314.000. In Nederland zitten 36 gevangenen vast met een levenslange duur. Hierbij zijn de totale kosten afhankelijk van de levensduur van de gevangene en van het moment waarop hij deze straf heeft gekregen.

De hoogte van de kosten van gevangenissen

Jaarlijks geeft de Nederlandse overheid steeds meer geld uit aan gevangeniswezen. De reden van de toenemende kosten is gedeeltelijk veroorzaakt door strenge eisen wat betreft de brandveiligheid. Ook de reclassering is een oplopende kostenpost. Per jaar kost het gevangeniswezen 2,3 miljard euro aan belastinggeld. De toenemende kosten komt ook doordat bepaalde kosten niet meer onder de AWBZ vallen, maar voor rekening komen van de Ministerie van Justitie.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 15:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ja, dat gedeelte weet ik wel, dat vind ik niet zo interessant

Maar de kosten van een jaar uitkering + verlies van productiviteit + eventuele criminaliteit en dergelijk, daar wordt het interessant. Nou ja, eigenlijk alleen die laatste twee.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-06-2010 16:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Rijkswaterstaat: niet zwemmen in rivieren
ANP op 30 juni '10, 12:39, bijgewerkt 30 juni 2010 12:43

ARNHEM - Rijkswaterstaat gaat de komende weken op de strandjes in de uiterwaarden langs de grote rivieren flyers uitdelen, waarin recreanten worden gewaarschuwd om niet in de rivier te gaan zwemmen, van bruggen en sluizen te springen of van kades te duiken.

Het is op de meeste plekken verboden en in elk geval altijd levensgevaarlijk.

De dienst probeert al een paar jaar om mensen ervan te overtuigen dat de Waal, de Rijn, de Maas, de IJssel en de Lek geen recreatiewater zijn. Toch nestelen zich zodra het warm is steeds meer mensen op de rivierstrandjes. ‘Vooral bij Nijmegen en Deventer is het heel erg druk, ook deze dagen weer. Maar zelfs pootjebaden raden we ten sterkste af. Elk jaar verdrinken er mensen die denken dat onze waarschuwingen voor hen niet gelden’, aldus een woordvoerder van Rijkswaterstaat.



Mkay, waarom is pootjebaden levensgevaarlijk? Heb dit bericht op een paar plekken gezien, en nergens staat waarom het zwemmen "in elk geval" levensgevaarlijk is. Beetje een verkeerd persbericht lijkt me.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 16:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Afschuiven van de ondergrond.

Wordt in dat nieuwsbericht wel wat overdreven gesteld, ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-06-2010 16:06 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ehm... Stroming?


Bareuh...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 16:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juni 2010 16:06 schreef De Ulk het volgende:
Ehm... Stroming?

Jaoh, maar dan zitten alleen je voetjes erin, denk niet dat je er dan zo ingezogen wordt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen