IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2010 18:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juni 2010 18:27 schreef Forever After het volgende:


Oe, da's wel nieuws inderdaad


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-07-2010 13:14 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Links: 'Allochtonen geen Duitse vlag'

Verschillende Turkse en Arabische Duitsers hangen tijdens het WK vlaggen op voor het Duitse team. Extreemlinkse activisten zijn daar niet blij mee. Zij vinden dat de vlag nationalistisch is en nazi-gevoelens losmaakt bij de Duitsers.

Ibrahim Bassal heeft de grootste vlag van Berlijn. Het ding meet twintig bij vijf meter, en is in heel Duitsland bekend. De extreemlinksen eisen nu dat Bassal de driekleur verwijdert. Zij hebben de vlag al meerdere malen gejat, waardoor Bassal zich nu genoodzaakt voelt om de vlag alleen nog maar tijdens wedstrijden op te hangen.

"Voor ons is het zwaaien met de vlag een politieke daad, een terugval in territoriaal denken en nationalistische rassentimenten", aldus een activist.


Zie ook: http://www.nd.nl/artikelen/2010/juli/02/bonje-om-pro-duits-vlagvertoon-migranten

Integreren er mensen, is het nog niet goed

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 02-07-2010 13:15]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-07-2010 13:17 by XXL Profiel van XXL

Mijn Duitse collega heeft een nederlandse vriendin en dus nederlandse vlaggetjes op zijn auto.

Da's neem ik aan ook niet gewenst?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-07-2010 13:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 juli 2010 13:14 schreef Mythics het volgende:
Zie ook: http://www.nd.nl/artikelen/2010/juli/02/bonje-om-pro-duits-vlagvertoon-migranten

Integreren er mensen, is het nog niet goed

Achterlijke idioten daar.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-07-2010 13:34 by Yirroth Profiel van Yirroth

Anti-fascisten zijn fascisten die tegen alles zijn.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 02-07-2010 13:35 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 2 juli 2010 13:14 schreef Mythics het volgende:
Zie ook: http://www.nd.nl/artikelen/2010/juli/02/bonje-om-pro-duits-vlagvertoon-migranten

Integreren er mensen, is het nog niet goed




"Zij vinden dat de vlag nationalistisch is"



Ohjajoh?


Bareuh...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-07-2010 13:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat zijn nazi-gevoelens precies?

'Ik voel me vandaag zo lekker nazi.'

Zoiets?

Ik hoop trouwens dat die vlaggenjatters ook geen Duits spreken. Taal is bij uitstek een vehikel tot uiting van nationalisme.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-07-2010 13:40]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 02-07-2010 14:00 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb eigenlijk best wel trek in een flink bak nazi met saté



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-07-2010 22:22 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-07-2010 9:45 by Staalman Profiel van Staalman

'Overleden' man heeft het moeilijk
Uitgegeven: 30 juni 2010 13:47
Laatst gewijzigd: 30 juni 2010 13:47

JOHANNESBURG - Een man in Zuid-Afrika, die bij de autoriteiten te boek staat als 'overleden', probeert al sinds 2006 duidelijk te maken dat hij springlevend is.

Het is voor hem nu onmogelijk om zijn auto te laten registreren. Ook het veranderen van de 'weduwestatus' van zijn vrouw blijkt moeilijk.

Claude Pretorius ontdekte het probleem bij het aanvragen van een paspoort. Hij kreeg het niet, omdat hij was 'overleden'.

Van de politie ontving hij uiteindelijk een beëdigde verklaring waarin vermeld stond dat Pretorius inderdaad nog in leven was.

Vorig jaar dook het probleem echter opnieuw op, toen hij zijn auto wilde laten registreren. Sindsdien is hij weer hard bezig om te bewijzen dat hij bestaat.

© ANP


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-07-2010 9:48 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 3 juli 2010 22:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur/2283139/nederlandse-musicalversie-van-daddy-cool.html

Nu ook al boney m. Kan iemand die man stoppen?


Ze hadden Boney M. aan het begin van hun muzikale loopbaan moeten laten stoppen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-07-2010 16:04 by Staalman Profiel van Staalman

Peuter bevrijd uit snikhete auto
Uitgegeven: 4 juli 2010 13:33
Laatst gewijzigd: 4 juli 2010 15:38

AMSTERDAM - Voorbijgangers hebben zaterdagmiddag bij een winkelcentrum in Assen een anderhalf jaar oud kind bevrijd uit een snikhete geparkeerde auto.

© NU.nl/Marco ScheermeijerDat heeft de politie zondag laten weten. Het kind verloor door de hitte zelfs even het bewustzijn.

De 26-jarige moeder was even gaan winkelen en had haar kindje aan de Nobellaan in de auto in de brandende zon achtergelaten. Drie voorbijgangers ontdekten het kindje vermoedelijk ongeveer twintig minuten later.

Zij forceerden een portier om de peuter uit de auto te halen en belden voor een ambulance. Broeders verzorgden het kind later. De peuter maakte het goed en werd met de inmiddels teruggekeerde moeder meegegeven.

De politie laat uitzoeken waar de vrouw woont en zal een melding doen bij Jeugdzorg, zo liet het korps weten.

© ANP


Godverdomme, hier kan ik toch wel zo kwaad om worden. Dat wijf moet echt een rotschop krijgen, volslagen imbeciele doos!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-07-2010 16:20 by Forever After Profiel van Forever After

Insmeren met carboleum en in de zon zetten.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-07-2010 16:48 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juli 2010 9:48 schreef Staalman het volgende:
Ze hadden Boney M. aan het begin van hun muzikale loopbaan moeten laten stoppen.



Hehehe, boney m heerst, man!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2010 16:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 juli 2010 16:04 schreef Staalman het volgende:
Peuter bevrijd uit snikhete auto
Uitgegeven: 4 juli 2010 13:33
Laatst gewijzigd: 4 juli 2010 15:38

AMSTERDAM - Voorbijgangers hebben zaterdagmiddag bij een winkelcentrum in Assen een anderhalf jaar oud kind bevrijd uit een snikhete geparkeerde auto.

© NU.nl/Marco ScheermeijerDat heeft de politie zondag laten weten. Het kind verloor door de hitte zelfs even het bewustzijn.

De 26-jarige moeder was even gaan winkelen en had haar kindje aan de Nobellaan in de auto in de brandende zon achtergelaten. Drie voorbijgangers ontdekten het kindje vermoedelijk ongeveer twintig minuten later.

Zij forceerden een portier om de peuter uit de auto te halen en belden voor een ambulance. Broeders verzorgden het kind later. De peuter maakte het goed en werd met de inmiddels teruggekeerde moeder meegegeven.

De politie laat uitzoeken waar de vrouw woont en zal een melding doen bij Jeugdzorg, zo liet het korps weten.

© ANP


Godverdomme, hier kan ik toch wel zo kwaad om worden. Dat wijf moet echt een rotschop krijgen, volslagen imbeciele doos!!
Las het met afgrijzen. Ken die buurt wel, ik gok op een iets te sletteig make up doos in ene legging. Dergelijk volk.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-07-2010 18:56 by XXL Profiel van XXL

"De politie laat uitzoeken waar de vrouw woont en zal een melding doen bij Jeugdzorg, zo liet het korps weten."



Deze politie, ja?




Politiehonden overleden in dienstwagen
Uitgegeven: 29 juni 2010 14:25

RHENEN - Twee politiehonden zijn maandagavond overleden in Rhenen nadat ze in de auto waren achtergelaten. De doodsoorzaak wordt onderzocht, liet de politie dinsdag weten.

Agenten en een hondengeleider gingen na een melding van een conflict een woning binnen.

De twee honden bleven achter in hun hokken in de daarvoor speciaal ingerichte auto. De motor, airconditioning en afzuiginstallatie bleven aan, stelt de politie.

Toen de hondengeleider zijn dieren wilden halen, omdat de bewoner van de woning met een mes dreigde, bleken de honden dood te zijn, mogelijk door een defect in de luchtcirculatie.

Door alle consternatie wist de man met het mes te ontkomen. Niemand raakte gewond.
© ANP



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-07-2010 20:27 by Forever After Profiel van Forever After

Mwah, lijkt me een andere regio.


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-07-2010 13:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Heerlijk, al dat gehuil over Paars-plus.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2010 14:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Onderzoek naar invallen RK Kerk

Er komt een gerechtelijk onderzoek naar de huiszoekingen die een Belgische onderzoeksrechter liet uitvoeren bij onder meer het aartsbisdom Mechelen-Brussel en kardinaal Danneels. Daarbij werden onder meer twee graven geopend, op zoek naar belastende documenten.

Het onderzoek komt er na klachten van de Rooms-Katholieke kerk in België. Advocaat Keuleneer van het aartsbisdom vroeg zich onder andere af of het doel wel de middelen heiligde en of de onschendbaarheid van de Heilige Stoel niet is geschonden. Mocht uit het gerechtelijk onderzoek blijken dat de huiszoekingen niet volgens het boekje zijn verlopen, dan zou eventueel verkregen bewijsmateriaal nietig verklaard kunnen worden.

De huiszoekingen werden uitgevoerd in opdracht van een onderzoeksrechter die misbruik door de Katholieke clerus onderzoekt.


RK Kerk begint een pedobende te lijken


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-07-2010 15:55 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Verliefde Fries wil niet weg uit peeskamer
Uitgegeven: 5 juli 2010 11:22
Laatst gewijzigd: 5 juli 2010 11:22

LEEUWARDEN - De politie heeft zondagmiddag in Leeuwarden een 39-jarige man uit het Friese Burdaard uit een peeskamer gehaald. De politie moest ingrijpen omdat de man, zo meldt de politie maandag, verliefd was geraakt op een 33-jarige prostituee. Hij wilde haar ''nooit meer verlaten.''

© ANP
De man bracht de vrouw van lichte zeden zaterdagavond een bezoek. Omdat hij na meerdere verzoeken van de vrouw niet wegging belde ze zondagmiddag om half zes de politie.

''Zijn aanhouding ging moeizaam, hij moest worden gedwongen'', aldus een politiewoordvoerder. De politie heeft een goed gesprek met de man gevoerd. ''Hij zag in dat hij het niet helemaal goed had gedaan.''

De man heeft een proces-verbaal gekregen en krijgt naar alle waarschijnlijkheid een boete wegens huisvredebreuk.


Nu.nl

:')


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-07-2010 16:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 juli 2010 15:55 schreef Forever After het volgende:
Nu.nl

:')
Wel romantisch, willen trouwen met het eerste meisje met wie je sex hebt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 06-07-2010 9:32 by Yirroth Profiel van Yirroth

Ik hoop dat zijn oekraiens goed is, het enige bordeel wat ik hier zo kan bedenken (naast de McDonalds bij de drugsnegerkes) zit vol met oostblokkers.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-07-2010 9:47 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 juli 2010 16:04 schreef Staalman het volgende:
Peuter bevrijd uit snikhete auto
Uitgegeven: 4 juli 2010 13:33
Laatst gewijzigd: 4 juli 2010 15:38

AMSTERDAM - Voorbijgangers hebben zaterdagmiddag bij een winkelcentrum in Assen een anderhalf jaar oud kind bevrijd uit een snikhete geparkeerde auto.

© NU.nl/Marco ScheermeijerDat heeft de politie zondag laten weten. Het kind verloor door de hitte zelfs even het bewustzijn.

De 26-jarige moeder was even gaan winkelen en had haar kindje aan de Nobellaan in de auto in de brandende zon achtergelaten. Drie voorbijgangers ontdekten het kindje vermoedelijk ongeveer twintig minuten later.

Zij forceerden een portier om de peuter uit de auto te halen en belden voor een ambulance. Broeders verzorgden het kind later. De peuter maakte het goed en werd met de inmiddels teruggekeerde moeder meegegeven.

De politie laat uitzoeken waar de vrouw woont en zal een melding doen bij Jeugdzorg, zo liet het korps weten.

© ANP


Godverdomme, hier kan ik toch wel zo kwaad om worden. Dat wijf moet echt een rotschop krijgen, volslagen imbeciele doos!!


+1, sowieso.. al is het helemaal niet warm, je laat je kind toch niet in de auto? WTF


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2010 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vreemde vondst bij Belgische aartsbisschop'

BRUSSEL - Justitie in België heeft bij de huiszoekingen in het aartsbisschoppelijke paleis van Mechelen documenten gevonden waarvan het zich afvraagt hoe die daar terecht zijn gekomen.
© ANP

Het gaat onder meer om documenten over pedofilie die alleen voor justitie bestemd waren en foto's van de lichamen van twee slachtoffer van kindermoordenaar Marc Dutroux.

Dat heeft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag gemeld.

De huiszoekingen vonden plaats op 24 juni. Volgens de krant zijn tientallen foto's gevonden van de opgravingen van de lichamen van Julie en Mélissa, slachtoffers van Dutroux.

Ook zouden in het bisschoppelijk paleis brieven over geheime en verbrande pedofiliedossiers zijn aangetroffen.

Verbaasd

De woordvoerder van de bisschoppen is verbaasd over de berichten. ''We weten niks over die dossiers. We vragen ons af waar die informatie vandaan komt'', aldus de woordvoerder.

Hij zegt dat tijdens de verhoren die volgden op de huiszoekingen niemand het over de documenten heeft gehad.

''Ik ben zelf verhoord en men heeft me helemaal niet ondervraagd over die documenten'', aldus de woordvoerder. Hij roept op tot ''voorzichtigheid''.

Kindermisbruik

Dinsdag wordt kardinaal Godfried Danneels als getuige ondervraagd door de justitie in Brussel als onderdeel van het onderzoek naar kindermisbruik door geestelijken.

De woordvoerder van de kardinaal heeft dat bevestigd.
© ANP


Bah, wederom blijkt hoe verdorven de kerk is en hoe goed ze zijn in eigen straatje schoonvegen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 06-07-2010 13:22 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Dutroux was een priester?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen