IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 19-07-2010 14:23 by Yirroth Profiel van Yirroth

Buschauffeur redt mensen van de dood

AMSTERDAM - Een Amerikaanse buschauffeur heeft maandag tien mensen van de dood gered.

De chauffeur zag rook uit een huis in de Amerikaanse stad Buffalo komen en zette direct zijn bus met passagiers aan de kant.
Hij bonkte op de deur en wekte de tien bewoners van het huis. Nadat iedereen uit het huis was, stapte Richard Lucas weer achter het stuur van zijn bus en vervolgde de rit.

Een vrouw die samen met haar drie kinderen en een neef op de eerste verdieping woonde zei dat ze allemaal dood hadden kunnen gaan als Lucas niet was gestopt.
Op de vraag waarom Lucas doorreed na zijn heldendaad antwoordde hij: "Mensen moeten naar hun werk. Daar zorgen wij voor."

nu.nl


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-07-2010 19:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 juli 2010 22:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Pirate Bay illegaal in Nederland

De omstreden Zweedse website The Pirate Bay moet al zijn activiteiten in Nederland onmiddellijk staken. Voor elke dag dat de torrentsite nog bereikbaar is in Nederland, moeten de beheerders 50.000 euro betalen.

Dit heeft de rechtbank in Amsterdam in een bodemprocedure bepaald. In een kort geding, dat stichting Brein tegen The Pirate Bay had aangespannen, werd eerder hetzelfde vonnis uitgesproken.

De website thepiratebay.org en alle daarbij horende trackers en databases moeten ontoegankelijk worden gemaakt voor Nederlandse gebruikers. De site zou onrechtmatig handelen door gebruikers in staat te stellen op grote schaal inbreuk te maken op auteursrechtelijk beschermde werken.

De rechtszaak werd door internetgebruikers met argusogen bekeken. The Pirate Bay heeft de auteursrechtelijk beschermde bestanden namelijk niet zelf op haar servers staan, maar links er slechts naar. De uitspraak biedt dan ook een precedent voor andere websites.

Brein kwam overigens eerder vandaag in opspraak, nadat de stichting had beweerd honderden 'illegale' websites offline te hebben gehaald. Vreemd, aangezien niemand hier iets van gemerkt heeft.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2010/07/pirate_bay_illegaal_in_nederla.html


Zat er natuurlijk een keer aan te komen, maar toch... klote!


Ziggo wint van Brein

Ziggo is niet verplicht om de toegang tot The Pirate Bay te blokkeren. Dat is het oordeel van de rechter in een kort geding dat door de stichting Brein was aangespannen.

Volgens de rechter heeft Brein niet kunnen bewijzen dat het overgrote deel van de Ziggo-abonnees inbreuk maakt op het auteursrecht van de artiesten die door Brein worden vertegenwoordigd. Daarom gaat een blokkade van The Pirate Bay veel te ver, aldus de rechter.

De uitspraak van vandaag heeft geen invloed op de bodemprocedure die Brein tegen Ziggo heeft aangespannen, maar het vonnis geldt wél totdat er in die langlopende zaak een uitspraak is.

En:

http://www.brein.info/nieuws/bericht.asp?nieuwsberichtid=223


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-07-2010 20:45 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Linkse terroristen doden journalist

Bij een doelgerichte terreuraanslag vanmiddag in de Griekse hoofdstad Athene is een journalist om het leven gekomen. Volgens de politie zit de linkse ondergrondse organisatie Revolutionaire Sekte achter de daad. Het gaat om de eerste moord op een journalist in Griekenland in ruim twintig jaar.

De linkse extremisten hadden juni vorig jaar een agent in Athene gedood. Verder namen ze toen een politiebureau en een commerciële televisiezender onder vuur. De vermoorde onderzoeksjournalist Sokratis Giolias (37) leidde de nieuwsafdeling van een kleine radiozender. Hij werd voor zijn huis doodgeschoten.


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-07-2010 6:06 by watery black Profiel van watery black

dit was hier vandaag op het nieuws. die man heerscht.


http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=6693568n


[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 20-07-2010 6:07]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-07-2010 6:38 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 20 juli 2010 6:06 schreef watery black het volgende:
dit was hier vandaag op het nieuws. die man heerscht.


http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=6693568n

Bah, wat Amerikaans.


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-07-2010 6:47 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 20 juli 2010 6:38 schreef Helvete het volgende:
Bah, wat Amerikaans.


feelgood nieuws



die man heeft wel meer vrouwen betast in zijn leven dan welke andere vent dan ook


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 20-07-2010 10:52 by Paljas Profiel van Paljas

quote:
Op 20 juli 2010 6:38 schreef Helvete het volgende:
Bah, wat Amerikaans.


Amerikaans nieuws kijken, en dan klagen dat het te Amerikaans is....


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-07-2010 18:19 by Silence Profiel van Silence



KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 20-07-2010 18:23 by KHPLF Profiel van KHPLF

Och

BP doet het beter.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-07-2010 18:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Afmaken die lui!


Je moeder.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-07-2010 20:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 juli 2010 19:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ziggo wint van Brein

Ziggo is niet verplicht om de toegang tot The Pirate Bay te blokkeren. Dat is het oordeel van de rechter in een kort geding dat door de stichting Brein was aangespannen.

Volgens de rechter heeft Brein niet kunnen bewijzen dat het overgrote deel van de Ziggo-abonnees inbreuk maakt op het auteursrecht van de artiesten die door Brein worden vertegenwoordigd. Daarom gaat een blokkade van The Pirate Bay veel te ver, aldus de rechter.

De uitspraak van vandaag heeft geen invloed op de bodemprocedure die Brein tegen Ziggo heeft aangespannen, maar het vonnis geldt wél totdat er in die langlopende zaak een uitspraak is.

En:

http://www.brein.info/nieuws/bericht.asp?nieuwsberichtid=223


http://tweakers.net/nieuws/68655/brein-sluit-aanpak-individuele-uploaders-niet-uit-na-verlies-ziggo-zaak.html

Toch maar eens gaan overwegen om dat nieuwsgroepen gedoe te gaan begrijpen, want dit schiet ook niet op.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-07-2010 20:16 by WMP Profiel van WMP

En wat denkt Brein dan te gaan bereiken? Vooralsnog is downloaden nog legaal in Nederland, dus Brein zal dat toch echt eerst moeten zien te veranderen.
Jammer dat 'de industrie' zoveel moeite en geld steekt in dit soort tevergeefse moeite in plaats van het bedenken en uitwerken van innovatieve manieren om met de tijd mee te gaan.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-07-2010 20:25 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Downloaden is legaal, ja, qua films en muziek. Maar uploaden niet en dat doe je natuurlijk ook als je wat via een torrent binnen haalt. Vandaar mijn interesse in nieuwsgroepen, daar down je alleen maar. Alleen vond ik het allemaal nogal omslachtig werken.

Waarschijnlijk zullen ze eerst de grootgebruikers qua data verkeer achter de broek zitten, lijkt me. Of ze gaan voorbeelden stellen, net zoals een tijdje terug in de us waar mensen een vermogen moesten betalen, toen ze een paar mp3tjes gedowned hadden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2010 20:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 20 juli 2010 20:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Downloaden is legaal, ja, qua films en muziek.


Uploaden is hier ook sowieso illegaal, maar ik dacht dat in België het downloaden van muziek voor privégebruik legaal was en het downloaden van films en programma's illegaal.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-07-2010 20:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Qua belgie weet ik het niet. Nederland:

http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=19250

Dat is wat ik zo gauw vond, ik had geen zin om het allemaal op de buma site te gaan zoeken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2010 21:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Oh, dan kan het best zijn dat films downloaden 'hier' ook wel legaal is. Voor de rest ben ik wel erg eens met dit:

quote:
Op 20 juli 2010 20:16 schreef WMP het volgende:
Jammer dat 'de industrie' zoveel moeite en geld steekt in dit soort tevergeefse moeite in plaats van het bedenken en uitwerken van innovatieve manieren om met de tijd mee te gaan.


Verder vind ik het feit dat je van Sabam een boete kan krijgen door muziek op je mp3 te luid af te spelen of door op een werf een radio te laten spelen ook wel wat ver gaan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-07-2010 23:39 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dat is eerste ben ik wel voorstander van maar om andere redenen. Machtig irritant!

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-07-2010 23:39]


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-07-2010 14:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

http://www.guardian.co.uk/world/2010/jul/21/arab-guilty-rape-consensual-sex-jew

A Palestinian man has been convicted of rape after having consensual sex with a woman who had believed him to be a fellow Jew.

Sabbar Kashur, 30, was sentenced to 18 months in prison on Monday after the court ruled that he was guilty of rape by deception. According to the complaint filed by the woman with the Jerusalem district court, the two met in downtown Jerusalem in September 2008 where Kashur, an Arab from East Jerusalem, introduced himself as a Jewish bachelor seeking a serious relationship. The two then had consensual sex in a nearby building before Kashur left.

When she later found out that he was not Jewish but an Arab, she filed a criminal complaint for rape and indecent assault.

Although Kashur was initially charged with rape and indecent assault, this was changed to a charge of rape by deception as part of a plea bargain arrangement.

Handing down the verdict, Tzvi Segal, one of three judges on the case, acknowledged that sex had been consensual but said that although not "a classical rape by force," the woman would not have consented if she had not believed Kashur was Jewish.

The sex therefore was obtained under false pretences, the judges said. "If she hadn't thought the accused was a Jewish bachelor interested in a serious romantic relationship, she would not have cooperated," they added.

The court ruled that Kashur should receive a jail term and rejected the option of a six-month community service order. He was said to be seeking to appeal.

Segal said: "The court is obliged to protect the public interest from sophisticated, smooth-tongued criminals who can deceive innocent victims at an unbearable price – the sanctity of their bodies and souls. When the very basis of trust between human beings drops, especially when the matters at hand are so intimate, sensitive and fateful, the court is required to stand firmly at the side of the victims – actual and potential – to protect their wellbeing. Otherwise, they will be used, manipulated and misled, while paying only a tolerable and symbolic price."

Gideon Levy, a liberal Israeli commentator, was quoted as saying: "I would like to raise only one question with the judge. What if this guy had been a Jew who pretended to be a Muslim and had sex with a Muslim woman?

"Would he have been convicted of rape? The answer is: of course not."

Arabs constitute about 20% of Israel's population, but relationships between Jews and Arabs are rare. There are few mixed neighbourhoods or towns, and Arabs suffer routine discrimination.

Israeli MPs are considering a law requiring prospective Israeli citizens to declare loyalty to Israel as a "Jewish, democratic state". Many Arabs would balk at swearing allegiance to a state which they see as explicitly excluding or marginalising them.

Dan Meridor, a deputy prime minister in Binyamin Netanyahu's government, is opposed to the proposal. "Why does every bill need the word 'Jewish' in it – to show the Arab citizens that it doesn't belong to them? Then we're all shocked when they radicalise their stance.

"The majority doesn't need to remind the minority that it is in fact a minority all the time," he added.


Wtf; Vooral dit stuk:

The sex therefore was obtained under false pretences, the judges said. "If she hadn't thought the accused was a Jewish bachelor interested in a serious romantic relationship, she would not have cooperated," they added.

Je mag dus 'rape' roepen als je seks hebt met een man zich voordoet als een geschikte partner, maar zich aardiger/rijker/vriendelijker/succesvoller/etc. voordoet dan hij is, en je met achteraf kennis, geen seks met die persoon zou willen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 21-07-2010 14:14]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-07-2010 14:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
The sex therefore was obtained under false pretences, the judges said.

Dan kun je elke man wel voor verkrachting veroordelen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-07-2010 14:12]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2010 14:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe wat hij zegt dus

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-07-2010 14:14]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-07-2010 14:16 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Volgens mij ben ik ook verkracht .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-07-2010 14:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

"Alleen omdat ik dacht dat het bij neuken zou blijven heb ik er mee ingestemd, maar achteraf bleek opeens dat ze een serieuze relatie wilde, DE HOER."


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2010 14:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Toen ze later vertelde dat haar haar geverfd was kreeg ik een rilling over mn rug en voelde ik me vies. Ik heb haar schreeuwend het huis uit gestuurd en heb uren lang huilend onder de douche gestaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-07-2010 14:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Onder valse voorwendselen trouwen en kinderen krijgen, da's pas erg. Dus, hup, alle mannen met een ik-ben-nu-moeder-en-dus-geen-vrouw-meer naar de rechter!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-07-2010 14:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 juli 2010 20:16 schreef WMP het volgende:
En wat denkt Brein dan te gaan bereiken? Vooralsnog is downloaden nog legaal in Nederland, dus Brein zal dat toch echt eerst moeten zien te veranderen.
Jammer dat 'de industrie' zoveel moeite en geld steekt in dit soort tevergeefse moeite in plaats van het bedenken en uitwerken van innovatieve manieren om met de tijd mee te gaan.


Er is al een voorstel om downloaden te gaan verbieden. Gelijktijdig wordt dan de thuiskopieheffing afgeschaft. Het vorige kabinet heeft echter gesteld dat de grote spelers in de business zelf maar eens met een plan moeten komen om de boel te reguleren. Daarnaast is het natuurlijk nog maar de vraag hoe dit verbod gehandhaafd gaat worden en met name hoe deze handhaving gaat plaatsvinden zonder inbreuk te maken op privacy.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen