IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2010 18:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

@ Zelthor, kan zijn, maar nu met een tv-producent in zee (huhuh) gaan is toch wel aardig aandachtshoerderig.

quote:
Op 2 augustus 2010 18:39 schreef WMP het volgende:
Dus tot op heden ben jij ook gewoon saai, grijs en calvinistisch?

[edit]@ Yirroth dus


Hij heeft wel wat niet calvinistische en bereikbare pijlen op zijn boog...
quote:
Op 1 augustus 2010 19:44 schreef Yirroth het volgende:


Een toekomstdroom die ik nu kan bedenken is om goed te kunnen leven van muziek en vormgeving. Daarnaast misschien ook iets doen met wetenschap, maar de wetenschappen die mij interesseren zijn vaak gebaseerd op wiskunde, wat ik onder martelmethodes ipv wetenschap schaar.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 18:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2010 18:43 schreef MR. N het volgende:
@ Zelthor, kan zijn, maar nu met een tv-producent in zee (huhuh) gaan is toch wel aardig aandachtshoerderig.

Vind ik het alsnog -erg- overdreven om te zeggen dat ze een aandachtshoer is. Er zijn mensen die het willen zien, als jij dat niet erg vindt moet je het vooral verkopen Het is niet bepaald bedelen om aandacht (ik denk dat dit vrij makkelijk gefixed was), en verder zie ik niet waar 'iedereen' vandaan haalt dat dat kind zo nodig aandacht moet hebben. Als dat zo was heeft ze er ook bijzonder weinig moeite voor gedaan (tot nu toe).

Als je op een podium staat ben je toch ook niet opeens een aandachtshoer? Of een film maakt? Of wat dan ook wat in het publiek komt?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2010 18:54 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 augustus 2010 18:51 schreef ZelThoR het volgende:
Vind ik het alsnog -erg- overdreven om te zeggen dat ze een aandachtshoer is. Er zijn mensen die het willen zien, als jij dat niet erg vindt moet je het vooral verkopen Het is niet bepaald bedelen om aandacht (ik denk dat dit vrij makkelijk gefixed was), en verder zie ik niet waar 'iedereen' vandaan haalt dat dat kind zo nodig aandacht moet hebben. Als dat zo was heeft ze er ook bijzonder weinig moeite voor gedaan (tot nu toe).

Als je op een podium staat ben je toch ook niet opeens een aandachtshoer? Of een film maakt? Of wat dan ook wat in het publiek komt?


Als je op een podium staat ben je op dat moment een aandachtshoer, anders ga je niet op een podium staan lijkt me.

Als je de rechten op je zeiltocht verkoopt, wat kan omdat je flink in de spotlight hebt gestaan en daar niet van weggelopen bent, ben je ook een aandachtshoer, wel een slimme, maar toch aandachtshoer.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 18:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2010 18:54 schreef MR. N het volgende:
Als je op een podium staat ben je op dat moment een aandachtshoer, anders ga je niet op een podium staan lijkt me.

Nou ja, dat vind ik dan een erg negatieve benaming in die context Maar goed, ja, als je zo makkelijk het label aandachtshoer krijgt dan heeft Laura die ook wel verdiend, ja. Net als iedereen die iets leukers dan een jutezak draagt en dan de straat op gaat
quote:
Als je de rechten op je zeiltocht verkoopt, wat kan omdat je flink in de spotlight hebt gestaan en daar niet van weggelopen bent, ben je ook een aandachtshoer, wel een slimme, maar toch aandachtshoer.

Bij aandachtshoer vind ik toch wel horen dat je die spotlights opzoekt, dan past onze aandachthoererij op het podium toch weer een stuk meer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-08-2010 18:59 by Helvete Profiel van Helvete

Wat doen jullie moeilijk over zo'n meisje, het is maar sensatienieuws.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 19:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2010 18:59 schreef Helvete het volgende:
Wat doen jullie moeilijk over zo'n meisje, het is maar sensatienieuws.

Wat doe jij moeilijk over ons, we hebben het maar over een meisje wat sensatienieuws is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-08-2010 19:04 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 2 augustus 2010 18:25 schreef MR. N het volgende:
Maar goed, nieuwe naaierij, niet onverwacht natuurlijk:

"Wegenbelastingvrij-status bedreigd” verhaal



Zo gek vind ik dat niet hoor. Maar ja, welke wel?

Eigenlijk is de huidige situatie ook niet eerlijk.

Auto's met energie label A, dus alleen met hele lage of geen CO2 uitstoot, hoeven (allemaal?) geen wegenbelasting te betalen.

Valt je auto onder een hoger label omdat je auto een boven de normwaarde CO2 uitstoot betaal je wel wegenbelasting. Alleen gaat men dan ook nog even het gewicht van de auto er bij betrekken en betaal je afhankelijk van hoe zwaar je auto is nog meer zelfs al zit je maar net boven de norm.

Volgens mij was het (deels) zo dat je in eerste instantie wegenbelasting betaalde afhankelijk van het gewicht van de auto met het idee dat een zwaardere auto meer schade toebrengt aan het wegdek. Correct me if I am wrong.

Al die auto's met label A brengen doen dat blijkbaar niet. Beetje vreemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-08-2010 19:06]


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-08-2010 19:05 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 2 augustus 2010 19:03 schreef ZelThoR het volgende:
Wat doe jij moeilijk over ons, we hebben het maar over een meisje wat sensatienieuws is

FF normaal doen tegen Laura en Helvete.


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 19:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2010 19:05 schreef Forever After het volgende:
FF normaal doen tegen Laura en Helvete.

Hoho, ik verdedig haar de hele tijd

En Helvete moet normaal tegen mij doen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-08-2010 19:06]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-08-2010 19:07 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 2 augustus 2010 19:06 schreef ZelThoR het volgende:
Hoho, ik verdedig haar de hele tijd


Oh, dan is het goed.


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-08-2010 19:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Het gemiddelde fototopic van ZM is meer aandachthoererij dan de perikelen van dit zeilmeisje. Wat een azijnpisserij allemaal.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 19:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Precies.
quote:
Op 2 augustus 2010 18:57 schreef ZelThoR het volgende:
Net als iedereen die iets leukers dan een jutezak draagt en dan de straat op gaat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-08-2010 19:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik hou het op jaloezie. Er is immers een groot verschil in succes .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 19:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Werd Kimmey daarom ook aandachtshoer genoemd?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2010 19:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ja, want die had veel succes....

Ohnee, dat kwam door de lichtinval natuurlijk.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 19:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2010 19:43 schreef MR. N het volgende:
Ja, want die had veel succes....

Ohnee, dat kwam door de lichtinval natuurlijk.

Zoals GL al zei, het gaat om het -verschil- in succes


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-08-2010 20:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 augustus 2010 18:54 schreef MR. N het volgende:
Als je op een podium staat ben je op dat moment een aandachtshoer, anders ga je niet op een podium staan lijkt me.




Niet iedereen die op een podium gaat staan is er één, hè. Er zijn er ook zat die het zwaar kut vinden, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2010 20:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 augustus 2010 20:36 schreef De Tegenpartij het volgende:
Niet iedereen die op een podium gaat staan is er één, hè. Er zijn er ook zat die het zwaar kut vinden, hehe.


Ik snap niet dat je dan voor je hobby iets doet wat je zwaar kut vindt.


Boeiender


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-08-2010 20:50 by bazzio Profiel van bazzio

Hobby en kut klinkt toch wel aardig.


Bazzio Attacks!!!


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-08-2010 20:59 by Yirroth Profiel van Yirroth

Yup. maar het steekwoord "podium" komt hierbij... tenzij je exhibitionist bent natuurlijk.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-08-2010 21:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl




Maar serieus, lang niet elke muzikant vind het een geweldig iets om live te moeten optreden. Talloze voorbeelden van mensen die kotsend backstage staan te staan voor een optreden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-08-2010 21:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Heb je zelf ook weleens gekotst?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-08-2010 21:14 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Jij nooit dan?


Je moeder.


herrie
Usericon van herrie
Posted 02-08-2010 21:18 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 2 augustus 2010 21:00 schreef De Tegenpartij het volgende:



Maar serieus, lang niet elke muzikant vind het een geweldig iets om live te moeten optreden. Talloze voorbeelden van mensen die kotsend backstage staan te staan voor een optreden.



...wat natuurlijk niet altijd alleen met het optreden an sich heeft te maken...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-08-2010 21:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 augustus 2010 21:00 schreef De Tegenpartij het volgende:



Maar serieus, lang niet elke muzikant vind het een geweldig iets om live te moeten optreden. Talloze voorbeelden van mensen die kotsend backstage staan te staan voor een optreden.
Henk Westbroek.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen