IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twitter redt poepende man zonder wc-papier [nieuws topic] Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2010 13:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 mei 2010 23:27 schreef MR. N het volgende:[quote]Het blijkt dat de hedendaagse situatie alsvolgt is:
-Gezinshereniging is sterk aan het afnemen. Verder blijkt dat diegenen die hierheengehaald worden sneller integregen en sneller een baan vinden.
-Meerendeel van de instromende niet-westerse allochtonen (met uitzondering van de asielzoekers) zijn tegenwoordig hoger opgeleid, en zijn van belang voor de kenniseconomie. Denk aan Indische ICT experts en dergelijke. Het merendeel heeft al een baan voordat men hier komt.
-Asielzoekers zijn sterk afgenomen.
-De regelgeving is sterk aangescherpt de laatste jaren.


Heb je hier ook controleerbare cijfers bij of zijn het slechts aannames?
Specificeer bijvoorbeeld eens ‘laatste jaren’. Natuurlijk, sinds het aantreden van Balkenende I is er wel wat veranderd. Maar sinds het aantreden van Balkenende IV (met generaalpardon en een PvdA-er van allochtone afkomst op immigratie) zijn de regels weer wat versoepeld en neemt de immigratie weer toe.

Ik heb even wat geGoogled en vind niet direct heel veel relevants (veel cijfers en rapporten op Internet zijn van rond de eeuwwisseling) maar uit een wetenschappelijk rapport van/voor CDA vind ik dat in 2006 slechts zo’n 10% van de Turken en Marokkanen (man en vrouw) met een Nederlandse huwde en ongeveer zo’n 30% een partner liet invliegen (rest huwde allochtoons binnen NL).

Over gezinshereniging vind een tabelletje op IOM.nl en daarin bespeur ik geen afname.
In een bijlage van VROM zie ik dat gezinshereniging tussen 2003 en 2007 indd gedaald is, maar vanaf 2008 weer stijgt.

Uit een rapport van SCP haal ik:
“Het aantal personen met een niet-westers herkomst is in de afgelopen jaren snel
gegroeid. In de periode 2000-2008 is het aantal niet-westerse migranten met 357.000
toegenomen, een relatieve stijging van 25%. De autochtone bevolking is in dezelfde
periode met 101.000 personen gegroeid, een relatieve stijging van 1%.
De verwachting is dat het aantal niet-westerse migranten in de komende jaren verder
zal toenemen (Loozen en Van Duin 2007). Prognoses wijzen uit dat omstreeks 2018 het
aantal niet-westerse migranten voor het eerst boven de 2 miljoen zal liggen. Prognoses
voor de periode 2007-2020 laten zien dat de omvang van de niet-westerse groep met 18%
zal toenemen, terwijl de autochtone bevolking naar verwachting ongeveer gelijk blijft
(teruggang van 0,5%; de prognose is dat de krimp van de autochtone bevolking inzet na
2020). Vanwege het verschil in groeitempo zal het aandeel niet-westerse migranten in de
bevolking in de komende jaren dus verder toenemen. Naar verwachting neemt het aantal
personen met een niet-westerse achtergrond tussen 2007 en 2020 met 11% toe.”

http://www.mejudice.nl/artikel/48/integratie-niet-beter-voor-hoger-opgeleide-immigranten

Wellicht ook een interessant stukje.

Op de website van het IND zie ik dat er in 2009 een stijging was het aantalasielaanvragen. In 2007 en 2004 lagen de aantallen wat lager maar de restvan de afgelopen jaren was het aantal vrij constant. Ook voor 2010 laat het eerste kwartaal geen daling zien.

Het klopt dat er kennismigranten binnenkomen uit India en China. In de top-4 staan echter ook Japan en de V.S. Het is dus wat kort door de bocht om op basis van deze cijfers te stellen dat “-Meerendeel van de instromende niet-westerse allochtonen (met uitzondering van de asielzoekers) zijn tegenwoordig hoger opgeleid, en zijn van belang voor de kenniseconomie.”

Er zijn wel positieve tendensen waar te nemen (steeds meer kennismigranten, minder allochtone schoolvertalers, meer allochtonen die zich voor hoger onderwijs inschrijven), maar niet-westerse allochtonen blijven nog steeds achter en daar komt bij dat ze nog steeds echt oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers, in de kaartenbakken van het cwi en in de wao.

quote:
Ook kan men bij de autochtone bevolking een berekening maken, dan komen mensen die weinig opleiding hebben slecht uit de bus, omdat ze minder belasting betalen, meer huursubsidie krijgen en vaker een uitkering krijgen.


Natuurlijk kan dat. Dit is echter, net als de aantallen niet-westerse immigranten, niet relevant in deze discussie. Het gaat immers om het vraagstuk of de immigratie van niet-westerse immigranten onze economie schaadt en of wij hun dus nodig hebben om de kosten van de vergrijzing op te vangen.
Gezien we in een financieel/economische crisis verkeren en er behoorlijke collectieve kosten in ons vooruitzicht liggen is het niet logisch om door te gaan met het importeren van mensen die ons meer kosten dan ze ons opleveren (daar komt nog eens bij dat Nederland nogal vol is, dus al hadden we het geld de grenzen van de leefbaarheid ook meewegen). Gezien niet-westerse allochtonen ons meer kosten dan opleveren is hun immigratie dus ook niet de oplossing voor ons vergrijzingsprobleem.

Dat er ook afbakenbare groepen autochtone Nederlands bestaan die er minder florissant voorstaan verdient ook onze aandacht. Daar moet ook wat gebeuren. Maar hun ‘komst’/toename heb je niet in de hand. Zij worden immers hier geboren.
En ik denk niet dat er hier zieltjes te winnen zijn voor Platoonse eugenetica.

quote:
Ik haal hier geen PVV bij.

Daar doelde je wel op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-05-2010 14:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Ouders kettingroker (2) aangepakt

De Indonesische autoriteiten hebben een onderzoek ingesteld naar de ouders van een twee jaar oud kettingrokertje. Een filmpje van de peuter verscheen gisteren op videowebsite Dumpert.

In het filmpje is peuter Ardi Rizal uit Sumatra te zien terwijl hij lange hijsen neemt van een sigaret in het gezelschap van volwassenen. Zijn vader gaf hem zijn eerste sigaret toen hij amper achttien maanden oud was en inmiddels rookt hij ongeveer veertig peuken per dag.

(SN)

WTF no 2 vandaag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-05-2010 14:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Opzij wil excuses van Balkenende

Het feministisch maandblad Opzij wil excuses van de CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende. Tijdens het debat gisteravond zei hij "U kijkt zo lief" tegen RTL-presentatrice Mariëlle Tweebeeke.

Tweebeeke drong aan op een antwoord op de vraag welke driepartijencoalitie volgens Balkenende het beste zijn voor de economie. Nadat Balkenende twee keer ontwijkend had geantwoord en ze bleef vragen, deed hij de gewraakt uitspraak.

Normen en waarden
Opzij-hoofdredacteur Margriet van der Linden noemt de opmerking van Balkenende "haast seksistisch", "ronduit aanmatigend" en "totaal ongepast".

Volgens van der Linden zou de demissionair premier er verstandig aan doen te zeggen dat zo'n uitspraak niet meer van deze tijd is. "Het past niet in een moderne maatschappij waarin mensen de mond vol hebben van normen en waarden", aldus van der Linden.

'Kroegtaal'
Ook op Twitter zijn er veel reacties op de uitspraak van Balkenende. Zo twitterde Femke Halsema (GroenLinks): "#ukijktzolief (of iets heel vegelijkbaars) zei Balkenende ook inderdaad eens tegen mij. 'Fijne' openingszin voor de kroeg? ahum." Mariette Hamer (PvdA) twitterde: "@DominiqueHeyde @DominiqueHeyde. Dat excuus zou jpb niet misstaan!".

Wat een hypocriet gezeik. Gewoon wat sociale onhandigheid van de man, laten ze er a.u.b. niet meer van maken. Laten al die feministes zich eens druk gaan maken om nuttige dingen.
En dames en heren politici: Kap eens met dat getwitter! De inhoud, daar zou het over moeten gaan.





[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-05-2010 14:58]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-05-2010 15:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha als dat al seksisme is kunnen vrouwen maar beter een hoofddoekje dragen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-05-2010 15:05 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind het altijd zo raar dat die "stoere" feministes de mannen aanvallen die wat sociaal onhandig zijn, maar waar in principe geen enkel gevaar te duchten valt. Ik bedoel, het is JP maar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-05-2010 15:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha idd. maar Balkenbrei gaf toch ook al 3x aan de vraag niet te antwoorden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-05-2010 15:07 by bastianus Profiel van bastianus

Laten ze zich i.d.d. maar beter druk maken over de gemiddeld vrij ondergeschikte positie van vrouwen in bepaalde geïmporteerde culturen, en vooral de (veel voorkomende) gewelddadige uitwassen daarvan. Maar ja, da's weer niet politiek correct.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-05-2010 15:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ja inderdaad als je Balkenende in een seksuele context weet te plaatsen is het tijd voor professionele hulp.

nu maar echt nieuws dan:

Schiffmacher wil dode Japanner kopen

Tattookoning Henk Schiffmacher wil graag de lichaam van een dode Japanner hebben voor zijn verzameling met tattoo-curiosa. Dat vertelt de Amsterdammer aan HP de Tijd.

De huid van deze overleden Japanner is volledig bedekt met tattoo's en inmiddels als kunstwerk te koop. Schiffmacher onderhandelt over de prijs. Overigens staat Schiffmacher open voor donaties van ledematen en lichaamsdelen waarop een tatoeage staat. Ooit kreeg hij van een man zijn been aangeboden met een fraai kunstwerk maar de arts die het been moest afzetten weigerde er aan mee te werken.

Schiffmacher zal na zijn dood ook (delen van) zijn lichaam in zijn tattoo-museum laten opnemen, waaronder zijn hand. Wie nu alvast een lichaamsdeel met tattoo wil doneren kan terecht bij zijn shop Hanky Panky op de Wallen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-05-2010 17:03 by WMP Profiel van WMP

quote:
5 schoolmeisjes zwanger na bizar seksspelletje

Op een middelbare school voor lager onderwijs in Ostrada, een stad in het noorden van Polen, zijn vijf meisjes van veertien en vijftien zwanger geraakt na een bizar seksspelletje. Het spelletje, genaamd 'de zon' of 'een ster', heeft als belangrijkste kernmerk een complete orgie.

Tijdens het spelletje liggen de meisjes met hun benen wijd en hun hoofden naar elkaar, zodat de vorm lijkt op een ster. Terwijl de meisjes hun ogen gesloten houden, worden ze allemaal tegelijk genomen door een groep jongens. De winnaar is degene die erin slaagt als laatste klaar te komen.

Het vieze spelletje heeft al geleid tot een reeks tienerzwangerschappen. "Dit jaar zijn al vijf meisjes zwanger geraakt, twee zijn inmiddels bevallen", aldus schooldirectrice Anna Czarnocka.

De politie heeft de zaak nu in onderzoek. Ze klagen dat zowel de ouders als de leerkrachten niet bereid zijn tot medewerking. Niemand praat over seks op school. Daarnaast is er geen psycholoog die de meisjes erop wijst dat zulke spelletjes kunnen leiden tot een zwangerschap.


Ies kriesteleke koeltoer.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-05-2010 18:50 by XXL Profiel van XXL

Als ze nou gewoon voor de ster gaan raken de dames ook niet zwanger.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2010 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. hmm das wat anders dan zakdoekje leggen ..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-05-2010 0:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Man vindt ondergronds gangenstelsel in tuin


Een man uit Bergen op Zoom is bij het graven in zijn tuin op een onderaards gangenstelsel uit de achttiende eeuw gestuit. Het gemetselde gangenstelsel bleek in uitstekende staat te verkeren en maakte begin 1700 deel uit van de vestingwerken van Bergen op Zoom. De gemeente spreekt van een 'vondst met een bijzonder grote historische waarde'.

Het gangenstelsel, dat was aangelegd als verdedigingslinie, is in totaal zo'n 250 meter lang. De gemetselde gewelven hebben een hoogte en breedte van zo'n 75 centimeter en komen uit op verschillende kamers. De gewelven zitten ongeveer drie meter onder het huidige straatpeil en lopen kriskras onder straten en huizen door.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-05-2010 0:24 by Count Steel Profiel van Count Steel

Wow, da's gaaf voor z'n kids!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-05-2010 0:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Echt een droom zoiets, ik weet niet of ik het zo melden, eerst een tijdje genieten natuurlijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-05-2010 0:26 by Count Steel Profiel van Count Steel

Haha idd


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 28-05-2010 10:00 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Leuk om lijken te verstoppen



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2010 13:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ongelooflijk. kan er iemand mij, serieus, uitleggen hoe het mogelijk is dat een 13-jarige zulke rare neigenigen heeft en ook of daar ooit wat aan te doen valt. Dit is te bizar voor woorden



AMSTERDAM - Een dertienjarige jongen heeft vorig jaar geprobeerd een 91-jarige vrouw te verkrachten in Amsterdam. Hoewel er bloed, DNA en vingerafdrukken zijn gevonden, ontkent de jongen. Zijn vader zegt dat het om een complot gaat.

Het incident gebeurde in de woning van het slachtoffer in een Amsterdams verzorgingstehuis. De jongen greep de vrouw vast, sleurde haar naar het bed en dreigde haar dood te schieten. Vervolgens scheurde hij haar kleding kapot en probeerde haar te verkrachten. Dit meldt het Parool.

De poging mislukte, maar het slachtoffer liep wel hevige verwondingen op en voelde zich onteerd en vies. De rechtbank boog zich deze maand over de zaak en achtte de poging tot verkrachting bewezen. Desondanks heeft de jongen geen straf gekregen. Rechters willen eerst meer duidelijkheid over de persoonlijkheid en motieven van de verdachte. De jongen zit zo lang vast in een justitiële jeugdinrichting.

Het slachtoffer kende de verdachte al enige tijd. De jongen had al eerder bij haar voor de deur gestaan, waarbij hij haar oneerbare voorstellen had gedaan. Zo zou hij gevraagd hebben of hij de vrouw naakt mocht zien. Dit voorval werd destijds gemeld bij de politie.

De jongen ontkent dat hij de vrouw ooit oneerbare voorstellen heeft gedaan, hij zou die bewuste dag Koranlessen hebben gevolgd in een moskee in het buitenland. Dit alibi wordt echter niet ondersteund.

Zijn ouders denken dat hun zoon slachtoffer is van een complot. Zij geloven niet dat er DNA en vingerafdrukken van hun zoon op de plaats delict zijn aangetroffen. Ook de verwondingen die hij had door toedoen van het slachtoffer overtuigen de ouders niet.

Verschillende deskundigen hebben de jongen inmiddels onderzocht, met wisselende uitkomsten. Wel staat vast dat hij al eerder problematisch gedrag heeft vertoond. Zo is de jongens vaker betrokken geweest bij geweldsincidenten en vertoonde al eerder grensoverschrijdend gedrag richting meisjes. De vader ziet de buitenwereld als schuldige voor de gedragsproblemen van zijn zoon.




[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-05-2010 13:47]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-05-2010 13:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tegenwoordig zien die ouwetjes er ook steeds jonger uit.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2010 13:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

dat zal het dan zijn... (maar nu serieus graag, ik vraag me dat echt af)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2010 13:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 mei 2010 13:51 schreef ElitE het volgende:
tegenwoordig zien die ouwetjes er ook steeds jonger uit.


aan de andere kant, de eerst mooie 50+er moet ik nog tegenkomen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-05-2010 13:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Streng religieuzen hebben wel vaker last met het uiten van seksualiteit. Als de jongen ook nog wat geweld heeft meegemaakt dan is het niet moeilijk om toe te passen op een wat zwakker chickie. Al begrijp ik nog maar moeilijk dat hij zich aangetrokken voelt door haar, maar misschien had hij een lieve oma.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2010 14:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 mei 2010 13:57 schreef ElitE het volgende:
Streng religieuzen hebben wel vaker last met het uiten van seksualiteit. Als de jongen ook nog wat geweld heeft meegemaakt dan is het niet moeilijk om toe te passen op een wat zwakker chickie. Al begrijp ik nog maar moeilijk dat hij zich aangetrokken voelt door haar, maar misschien had hij een lieve oma.


ik vermoed het ook. alleen van die lieve oma mischien niet. ik, en miljoenen anderen, hebben ook lieve oma's gehad en wij hebben zulke neigingen niet.

maargoed, sluit 'm maar op


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 28-05-2010 14:15 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 28 mei 2010 0:23 schreef ElitE het volgende:
Man vindt ondergronds gangenstelsel in tuin


Een man uit Bergen op Zoom is bij het graven in zijn tuin op een onderaards gangenstelsel uit de achttiende eeuw gestuit. Het gemetselde gangenstelsel bleek in uitstekende staat te verkeren en maakte begin 1700 deel uit van de vestingwerken van Bergen op Zoom. De gemeente spreekt van een 'vondst met een bijzonder grote historische waarde'.

Het gangenstelsel, dat was aangelegd als verdedigingslinie, is in totaal zo'n 250 meter lang. De gemetselde gewelven hebben een hoogte en breedte van zo'n 75 centimeter en komen uit op verschillende kamers. De gewelven zitten ongeveer drie meter onder het huidige straatpeil en lopen kriskras onder straten en huizen door.



Gaaf!
Wel een beetje dubieus om te zeggen dat je in de tuin aan het graven bent als je tot 3 meter diep gaat! Hoewel een zwembad in Bergen op Zoom ook niet zo raar is met zoveel ruimte.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 28-05-2010 14:18 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 mei 2010 13:46 schreef attila_de_hun het volgende:

De vader ziet de buitenwereld als schuldige voor de gedragsproblemen van zijn zoon.





Ga gerust naar een andere buitenwereld als dat beter is voor de opvoeding zou ik zeggen



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-05-2010 14:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe dat viel mij ook al op, maar er zat daar misschien een ingang of luchtkoker die wat hoger zat ofzo.
Of hij was al met zn eigen gangenstelsel bezig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen