IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 07 november 2010 in 013 Tilburg: Imperial Never Say Die! tour 2010 Parkway Drive, Comeback Id, Bleeding Through e.a. Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-05-2010 17:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

IMPERIAL NEVER SAY DIE! TOUR 2010


w/ Parkway Drive, Comeback Kid, Bleeding Through, Emmure, War From A Harlots Mouth, Your Demise, We Came As Romans.

29.10.10 Germany Oberhausen @ Turbinenhalle
30.10.10 France Paris @ Elysee Montmartre
31.10.10 UK Birmingham @ O2 Academy 1
01.11.10 UK Newcastle @ O2 Academy 1
02.11.10 UK Glasgow @ ABC
03.11.10 UK London @ Forum
04.11.10 UK Portsmouth @ Pyramids
05.11.10 UK Manchester @ Academy 1
06.11.10 Belgium Aarschot @ Stadsfeestzaal
07.11.10 Holland Tilburg @ 013
08.11.10 Germany Hamburg @ Grosse Freiheit
09.11.10 Sweden Stockholm @ Fryshuset/Klubben
11.11.10 Germany Berlin @ Huxleys
12.11.10 Germany Karlsruhe @ Substage
13.11.10 Czech Rep Prague @ Abaton
14.11.10 Poland Kraków @ Rotunda
16.11.10 Italy Bologna @ Estragon
17.11.10 Switzerland Pratteln @ Z7
18.11.10 Germany München @ Backstage Werk
19.11.10 Germany Leipzig @ Werk 2
20.11.10 Germany Würzburg @ Posthalle

7 november Party time!!!!!

aanwezig


[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-05-2010 19:57]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-05-2010 17:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vond ik de line-up van vorig jaar toch interessanter.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-05-2010 17:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Comeback Kid! Harde band. De rest vind ik niet echt heel interessant.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-05-2010 17:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Mokerhard zeg maar. Vind ze de vreemde eend in de bijt bij deze tour. Zo'n band moet je in een één of klein kuthok zien, veel beter!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-05-2010 17:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Mee eens al heb ik me vorig jaar prima vermaakt bij ze toen ze op Zwarte Cross speelden.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-05-2010 18:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

EMMMMMMMMMMMMMURE en YOUR DEMMMMMMMMMMMMISE!!!!

Wiehahoooooooow

De rest is ook wel weer netjes


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Jonaannfi
Usericon van Jonaannfi
Posted 18-05-2010 23:13 by Jonaannfi Wijzig reactieProfiel van JonaannfiQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nnfiband

Zeker aanwezig!

Your Demise, Emmure ( zo damn baas live ) en PWD. Nais



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-11-2010 8:52 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ik ben er ook bij. Maarr..

Wegens een misverstand heb ik 2 tickets voor de Never Say Die! tour op overschot. Aankomende zondag 7 november in 013, Tilburg. Prijs: €20,- per stuk. Dus de originele prijs zonder de servicekosten. Bij interesse mail me op koenmattheeuws [at] hotmail [dot] com

[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 02-11-2010 9:06]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-11-2010 9:01 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 2 november 2010 8:52 schreef Ktulu het volgende:
...Stuur me een pm bij interesse.


PM's bestaan niet op Zware Metalen


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-11-2010 9:05 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Eau. In dat geval mail me op koenmattheeuws [at] hotmail [dot] com


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-11-2010 11:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hard aanwezig in Leuven, om wat gaten in de muur te slaan bij Emmure en Your Demise

BenKnuckles Verbouwingen nv.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 02-11-2010 11:15 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Comeback Id ? :')


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-11-2010 11:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Yo Knuckles, als jij zegt hoe goed de eerste twee bands zijn zaterdag dan weet ik of ik er gelijk heen ga :p, adners kom ik gewoon binnen bij your demise. De laatste vijf bands gaan hopelijk hard. Ik had wel dat ze in 013 nog maar de helft van de tickets kwijt geraakt zijn, en dat hoop ik toch niet...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-11-2010 18:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De eerste twee bands zijn We Came As Romans en War From a Harlots Mouth? Die eerste lijkt mij niets, maar WFAHM moet je zeker gaan bekijken, vette math/weetikveelmetbreakdownscore.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-11-2010 21:07 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Op het vaste land (bij ons dus) speelt WFAHM na YD.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-11-2010 22:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 11:13 schreef BenKnuckles het volgende:


BenKnuckles Verbouwingen nv.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-11-2010 10:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 18:48 schreef BenKnuckles het volgende:
De eerste twee bands zijn We Came As Romans en War From a Harlots Mouth? Die eerste lijkt mij niets, maar WFAHM moet je zeker gaan bekijken, vette math/weetikveelmetbreakdownscore.


Had WFAHM niet een nieuw album binnenkort ofzo?
Ja, op hun myspace lees ik dat ze ''MMX'' hebben gereleased, dat is dan compleet langs me heen gegaan. Even kijken of ik m ergens kan krijgen om even snel te beluisteren. Maar WCAR heeft echt de meest verschrikkelijkste backstreet boys zang die live niet te harden is.
Ik vond ''in shoals'' een beetje een oppervlakkige plaat zonder identiteit kan ik me nog herinneren.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-11-2010 20:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Morgen in Leuven, siked! Ga eigenlijk enkel voor Your Demise en Emmure, de rest is mooi meegenomen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 05-11-2010 20:35 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 8:52 schreef Ktulu het volgende:
Ik ben er ook bij. Maarr..

Wegens een misverstand heb ik 2 tickets voor de Never Say Die! tour op overschot. Aankomende zondag 7 november in 013, Tilburg. Prijs: €20,- per stuk. Dus de originele prijs zonder de servicekosten. Bij interesse mail me op koenmattheeuws [at] hotmail [dot] com


Nog steeds te koop.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 06-11-2010 5:22 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 8:52 schreef Ktulu het volgende:
Ik ben er ook bij. Maarr..

Wegens een misverstand heb ik 2 tickets voor de Never Say Die! tour op overschot. Aankomende zondag 7 november in 013, Tilburg. Prijs: €20,- per stuk. Dus de originele prijs zonder de servicekosten. Bij interesse mail me op koenmattheeuws [at] hotmail [dot] com


Nog 1 over: €18,-!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-11-2010 20:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Yo bennie, beter ga je vertellen hoe hard het was :p


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-11-2010 11:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Toch nog aanwezig!
Kegelen in Tilburg hehe


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-11-2010 12:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Waarom zou je als scene kid hier niet heen gaan dan?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-11-2010 13:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2010 20:24 schreef iPim het volgende:
Yo bennie, beter ga je vertellen hoe hard het was :p


WTF, meer kan ik er echt niet op zeggen. Emmure was geniaal (dûh), Your Demise viel door de setlist betrekkelijk tegen (en de zanger kan de cleane zang niet echt aan, zo blijkt), Bleeding Through was verrassend goed en Parkway Drive was zoals het altijd is.

Vette show, nu even mijn heup laten recupereren


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-11-2010 13:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nog je oordopjes ingedaan tijdens WCAR? Ik ben benieuwd wat Comeback Kid gaat doen, ze zijn de enige die niet echt volgeladen met breakdowns zijn. Waren er veel mensen?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-11-2010 13:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Er was verschrikkelijk veel volk, wat bij Parkway Drive nogal nefast werkte.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen