IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Everyone Draw Mohammed Day Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2010 21:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Overigens heeft de beste man wel een punt, er bestaan namelijk wel degelijk goede omschrijvingen van de Profeet, en wel uit de mond van zijn eigen volgelingen:

"Mohammed was van gemiddelde lengte, niet dik, had een wit rond gezicht met volle zwarte baard waarin maar weinig grijze haren zaten. Zijn gezicht zou schijnen als de maan als hij vol was. Hij had brede schouders, halflang haar, donkere ogen en lange oogleden. Als hij liep, was het of hij een heuvel afdaalde. Hij had ook een moedervlek zo groot als een duivenei tussen zijn schouderbladen, die in de traditie bekend werd als het ‘zegel der profeten’."

Gezien dat dit rond 600 AD was en we nu in 2010 zitten, zal die baard nu wel wit zijn en zal hij ook wel wat kilootjes zijn aangekomen. Ik gok dus dat als je Mohammed wil voorstellen, je gewoon even moet googelen op de kerstman.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-08-2010 21:46 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:34 schreef Jihadinho het volgende:
Alsof Christenen nooit hebben gemoord om dat infantiele geloof van hun?


O, maar zeer zeker, echter, jihad-gerelateerde aanslagen kosten wekelijks zo'n 250 mensen het leven, dat kun je van Christenen niet zeggen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2010 21:46 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

(op Mark dus)

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 30-08-2010 21:46]



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-08-2010 21:47 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 20:58 schreef kwelgeest het volgende:
Er is in islamitische teksten, ik geloof gewoon de koran, maar dat weet ik niet zeker meer, iets te vinden dat heel goed als 'knapen' vertaalbaar is in het hiernamaals.


(andere post al in de massa verdwenen tijdens de edit)

Gaat o.a om een passage uit Soera 76:

De soera bestaat vooral uit een voorstelling van de hemel, Soera 76:19 spreekt van:

"And round about them shall go youths never altering in age; when you see them you will think them to be scattered pearls. "

Youths refereert hier naar jonge jongetjes.

Ook Soera 54:24 (vergelijkbare context):

"Round about them will serve, (devoted) to them, young male servants (handsome) as Pearls well-guarded."

Verderop in de Koran wordt bij de vrouwelijke maagden ook een vergelijking met parels gemaakt, bepaal zelf maar of seks met jongetjes ook nog zo verboden is in het hiernamaals.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jihadinho
Usericon van Jihadinho
Posted 30-08-2010 21:56 by Jihadinho Wijzig reactieProfiel van JihadinhoQuote dit bericht

Dit forum is belachelijk...Ik wilde gewoon wat over muziek praten en jullie lopen alleen maar een beetje moeilijk te doen en maken mijn religie belachelijk.Ik ben weg hier, bekijk het maar!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-08-2010 21:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:56 schreef Jihadinho het volgende:
Dit forum is belachelijk...Ik wilde gewoon wat over muziek praten en jullie lopen alleen maar een beetje moeilijk te doen en maken mijn religie belachelijk.Ik ben weg hier, bekijk het maar!
:' )



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 30-08-2010 21:58 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:56 schreef Jihadinho het volgende:
Dit forum is belachelijk...Ik wilde gewoon wat over muziek praten en jullie lopen alleen maar een beetje moeilijk te doen en maken mijn religie belachelijk.Ik ben weg hier, bekijk het maar!


Je religie maakt zichzelf belachelijk, ik citeer slechts.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2010 21:58 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zeg een ban voor Zelthor voor het zo maar weg lopen



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 22:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 21:58 schreef Morridin het volgende:
Ik zeg een ban voor Zelthor voor het zo maar weg lopen

Zo maar? Hallo, het was echt niet leuk meer.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2010 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tis helaas een ander IP


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-08-2010 22:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Deze is wel heel snel weer weg...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 22:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:01 schreef Jenje het volgende:
Tis helaas een ander IP

Leugens!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-08-2010 22:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:01 schreef Staalman het volgende:
Deze is wel heel snel weer weg...
'Moslim', heh. Snel op hun pikkie getrapt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-08-2010 22:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 augustus 2010 22:01 schreef Jenje het volgende:
Tis helaas een ander IP


Zegt ook niet alles. Iets met proxy enzo


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 22:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:04 schreef Burzum het volgende:
Zegt ook niet alles. Iets met proxy enzo

Dank u wel, medeplichtige Burzum


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2010 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:04 schreef Burzum het volgende:
Zegt ook niet alles. Iets met proxy enzo
Zelthor is te lui om steeds zo snel te wisselen ..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2010 22:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:01 schreef Jenje het volgende:
Tis helaas een ander IP


Heeft Mental toch weer een leuke avond gehad.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 22:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:06 schreef Jenje het volgende:
Zelthor is te lui om steeds zo snel te wisselen ..


Twee PC's

Verder; is dat eigenlijk geen goede check op dubbelaccounts, de in- en uitlogtijden? Of is dat teveel zooi om op te gaan slaan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2010 22:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Met twee Pcs hoef je toch niet in en uit te loggen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-08-2010 22:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:07 schreef ZelThoR het volgende:
Twee PC's

Verder; is dat eigenlijk geen goede check op dubbelaccounts, de in- en uitlogtijden? Of is dat teveel zooi om op te gaan slaan?
Ik kan hier met twee account tegelijk ingelogd staan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-08-2010 22:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:07 schreef ZelThoR het volgende:
Twee PC's


Amateur!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-08-2010 22:11 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 augustus 2010 22:08 schreef kwelgeest het volgende:
Ik kan hier met twee account tegelijk ingelogd staan.


Heb je dan niet op allebei hetzelfde IP?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-08-2010 22:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:11 schreef Morridin het volgende:
Heb je dan niet op allebei hetzelfde IP?
Vast wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 22:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 22:08 schreef Mark het volgende:
Met twee Pcs hoef je toch niet in en uit te loggen?

Sherlokc...
quote:
Op 30 augustus 2010 22:08 schreef kwelgeest het volgende:
Ik kan hier met twee account tegelijk ingelogd staan.

En dan onder twee verschillende IP's posten. Ik hoop het niet, anders heeft Burzum mij verkeerd ingelicht en heb ik die tweede PC voor niks gekocht


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-08-2010 22:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Je had beter moeten luisteren, ouwe zaadtor van me


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen