IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Het Barbecue Topic (Barbecue, Barbeque, BBQ, Grill) Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-06-2010 11:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Vorig weekend heerschende BBQ gehad met paardenbiefstuk Favoriet hier ook op de bbq is een zeer uit de kluiten gewassen champignon, steeltje er uit, wat kruidenboter in het gaatje en op de bbq to de champignon zacht is en de boter gesmolten.
Ook een stuk feta (ben de naam van die feta vergeten die we gebruiken) die op de bbq. Als je het eet dan lijkt het qua gevoel en geluid net of je op piepschuim bijt, maar is super lekker! Ook een couscous salade en een eigen gemaakte aardappelsalade mag natuurlijk niet ontbreken. Ik grill gemiddeld 2x per week.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2010 11:22 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik zelf heb een bbq op kolen, maar bijvoorbeeld binnenkort bij ons studentenhuis feest hebben we een Argentijnse gril, gewoon een heel speenvarken braaien in de achtertuin.


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2010 11:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 11:22 schreef Rotzak het volgende:
een heel speenvarken braaien in de achtertuin.


Hebben wij met de vrienden ook al eens gedaan.

Je had de slager waar we hem gehaald hebben eens moeten zien glunderen toen hij dat beest mocht prepareren.
Kennelijk iets wat ze niet meer dagelijks doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-06-2010 11:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Hier een tijd terug een schaap opgekocht, die laten opdelen. Tijd terug eerst de ribbenkast op de bbq gehad. Vergt wel oefening als je het er niet als een verkoold hoopje karkas er weer wilt afhalen. Wat kruiden er insteken Hmmmmmmm Binnenkort weer schaap bbq. Deze keer wordt het wel een karwij want we willen de poot gaan grillen, maar die is veel te groot voor de bbq. Ff kijken of de halalslager op de hoek mij uit de brand kan helpen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 27-06-2010 13:55 by Kattekop Wijzig reactieProfiel van KattekopQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 11:12 schreef Cadaveria het volgende:
Ook een stuk feta (ben de naam van die feta vergeten die we gebruiken) die op de bbq. Als je het eet dan lijkt het qua gevoel en geluid net of je op piepschuim bijt, maar is super lekker!


Haloumi smelt niet. Lekker met citroen-rode pepermarinade.



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-06-2010 14:03 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Haloumi kaas! Waar koop je dat?

Hier in Zutphen 1x bij de Turk gezien, maar dan over datum.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-06-2010 15:13 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Dun ontbijtspek rond een banaan wikkelen, sateprikker erdoor, op de BBQ = OMNOMNOMNOM


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 27-06-2010 18:08 by Kattekop Wijzig reactieProfiel van KattekopQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 14:03 schreef soepkoeltoer het volgende:
Haloumi kaas! Waar koop je dat?

Hier in Zutphen 1x bij de Turk gezien, maar dan over datum.


Van oorsprong is het een Cypriotische kaas, dacht ik. Je kan kijken of er een Griekse deli in je buurt zit die het heeft. Sommige grotere supermarkten in multiculti buurtjes hebben het ook. Anders op zoek naar een Midden-oosterse middenstander near you.

Over banaan op de barbie gesproken. Overlangs opensijden en de schil iets losmaken aan de zijkanten. Volstoppen met chocolade naar keuze. Aluminiumfolie eromheen en dan zo op de barbie plaatsen dat de choco er niet uit loopt. Klaar als de schil zwart is, de banaan gaar (wordt wat doorzichtig) en de chocolade gesmolten is.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-06-2010 18:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wij beginnen altijd met speklappen. Druipend vet laat de vlammen wel komen.
Van de beierse worst-gevallen, kipfilet, shouderkarbonade, het goedkopere spul. Ondanks dat totaal niet minder lekker. Calvé sausjes doen het goed. Stuk ananas, perzik. Stokbroodje, koud biertje en tijdens een pauze een dikke joint. Héérlijk.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 27-06-2010 18:27 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

wij eindigen juist altijd met speklappen omdat anders de vlammen komen, iets wat je dient te vermijden tijdens het BBQ'en, als je het mij vraagt. En als je dan de speklapjes eraf haalt fikken de vlammen het rooster nog even mooi schoon, ideaal




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-06-2010 18:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vlammen zijn fijn om de boel aan te krijgen.
Mijn vader gebruikt soms ook zijn verfstripper gewoon recht op de kolen. Dat is een opgevoerde fohn.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-06-2010 19:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 18:27 schreef blackstar666 het volgende:
wij eindigen juist altijd met speklappen omdat anders de vlammen komen, iets wat je dient te vermijden tijdens het BBQ'en, als je het mij vraagt. En als je dan de speklapjes eraf haalt fikken de vlammen het rooster nog even mooi schoon, ideaal


+1, niet alleen om het rooster schoon te krijgen, maar ook als een soort vuurkorf effect aangezien het hier in de avond vrij snel afkoelt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2010 20:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Morgen eens ff bij de C1000 gaan kijken of zo'n BBQ box wat is.



 


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2010 21:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat is lekkerder: pindasaus of satésaus?

Voor de Belgen onder ons: waarom geen satésaus over de saté? Toch een van de redenen waarom ik niet in jullie land ben gaan wonen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-07-2010 21:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Wat is het verschil? Is het niet hetzelfde onder een andere naam zoals patat en friet.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-07-2010 21:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2010 21:16 schreef Mutilator het volgende:
Toch een van de redenen waarom ik niet in jullie land ben gaan wonen.


Eén van de vijfhonderd redenen denk ik?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-07-2010 21:38 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 21 juli 2010 21:23 schreef bokaj het volgende:
Wat is het verschil? Is het niet hetzelfde onder een andere naam zoals patat en friet.


Ja.

En laten we alsjeblieft die discussie niet opnieuw oprakelen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-07-2010 1:04 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik wil ook nog steeds een BBQ
Hopelijk binnenkort als we het wat breder hebben. En nee, zo'n wegwerpding mot ik niet. K wil een echte, op houtskooltjes.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-07-2010 1:06 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Niks mis met die wegwerpers.
Heb er meerdere opgefikt de laatste tijd, dikke prima.

Maar uiteraard is zo'n echte beter


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-07-2010 2:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dingen die bij ons áltijd op het BBQ menu staan zijn: stokbrood, rauwkost en paté royal dipsaus. Paté Royal dipsaus maakt stront nog lekker.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-07-2010 7:53 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hier altijd Turks brood, salade, satésaus en een hele hoop vlees. Maat van me had de vorige keer saté van varkenshaas gemaakt en meegenomen. Donders, dat was goed eten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2010 8:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2010 1:04 schreef Mottighaerd het volgende:
Ik wil ook nog steeds een BBQ
Hopelijk binnenkort als we het wat breder hebben. En nee, zo'n wegwerpding mot ik niet. K wil een echte, op houtskooltjes.


Je hebt voor 6 euro al zo'n bbq emmer met rooster en waar je kooltjes in moet flikkeren. En in kleurtjes, roze en blauw of groen of oranje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-07-2010 14:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

die werkt niet heel relaxed, de C1000 heeft van die wegwerp hibachi dingen. Maar die gaan wel 1 seizoen mee, ik heb mijnes gewoon aan mn balkonhek geschroefd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2010 14:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2010 14:06 schreef ElitE het volgende:
die werkt niet heel relaxed, de C1000 heeft van die wegwerp hibachi dingen. Maar die gaan wel 1 seizoen mee, ik heb mijnes gewoon aan mn balkonhek geschroefd


Genoeg andere bbq dingen voor weinig centjes En eh een hibawattes?

Hmm ik hou wel van sate op den bbq, die paps maakt dan he want die zijn de beste En pakketjes gesneden groenten bijvoorbeeld boontjes, paprika, champignons, ui, courgette met wat kruidenboter in alu folie warm maken op de bbq


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-07-2010 14:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De wegwerpers van de Hema zijn perfect, je moet alleen aan alle vier de zijkanten met een mes ventilatiegaten maken van ongeveer twee centimeter, dan blijft het goed gloeien. En het geheim van goed barbecueën is volgens mij geduld, als je het proces probeert te versnellen wekt dat vaak ergernis, en je hebt de kans dat de Indianen uit het dichtstbijzijnde reservaat op de rooksignalen afkomen. En met een beetje pech heb je ze dan beledigd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen