IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : So say we all! (Televisie serie topic 4) Vorige pagina | Volgende pagina
*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 13-10-2010 13:54 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 13 oktober 2010 9:30 schreef spectre het volgende:
Wat een godenserie, dat Breaking Bad! Ik ben bijna klaar met seizoen 3


+100! wil meeeeer


But there is no real me: only an entity, something illusory................


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-10-2010 14:19 by MetalJan Profiel van MetalJan

Gisteren The Killing 2 (Forbrydelsen) afgekeken. Iets minder dan deel 1, maar nog steeds goed te doen!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-10-2010 14:28 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 13 oktober 2010 13:14 schreef Mutilator het volgende:
Nee, Sopranos is een serie die altijd aan te raden is. Die humor is eerder zwart en subtiel. De rest slaat op Robot Chicken.

Robot Chicken is niet bepaald subtiel.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2010 22:41 by Mark Profiel van Mark

Yay, nieuwe aflevering van 'An Idiot Abroad' met Pilkington! In Mexico ditmaal.

taxichauffeur: "Your girlfriend have a nice body?"
Karl: "She used to have."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-10-2010 22:46 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 oktober 2010 22:41 schreef Mark het volgende:
Yay, nieuwe aflevering van 'An Idiot Abroad' met Pilkington! In Mexico ditmaal.

taxichauffeur: "Your girlfriend have a nice body?"
Karl: "She used to have."


Mark, jij hoort misschien meer dan mij, wordt er over nieuwe afleveringen van the it crowd gesproken aldaar? Of was dit het?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2010 22:48 by Mark Profiel van Mark

Er was toch een paar maanden terug al een nieuw seizoen, seizoen 4? Er is in ieder geval al een 5e en 6e seizoen in de planning, dus voorlopig gaat het nog wel even door.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-10-2010 23:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ow? Okay, thanks!!!!!!!x!!!!!!!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2010 23:21 by Mark Profiel van Mark

"The pyramids kinda look like a game of Jenga that's gotten out of hand."

:')

Karl is kvlt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2010 14:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Weet iemand of dit wat is: http://en.wikipedia.org/wiki/Survivors_(2008_TV_series) ?

Survivors was a British science fiction television series produced by the BBC. It depicts the activities of a group of people who survived a virulent strain of heretofore unknown influenza which has wiped out most of the human race. According to the producers, the series is not a remake of the original BBC television series Survivors (1975–1977), created by Terry Nation, but is loosely based on the novel by the same name that Nation wrote after the first series. Two series have so far been produced of the new series. Series 1 ran on BBC One and BBC HD in November–December 2008, and series 2 ran in January–February 2010, ending with a cliffhanger. It was announced on 13 April 2010 that, due to poor viewing figures, Survivors had been cancelled.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 16:20 by Mark Profiel van Mark

Ik heb destijds overwogen om het te gaan kijken, maar het is er nooit van gekomen. De BBC trailers zagen er wel veelbelovend uit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2010 16:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ja, trailer vond ik er ook goed uitzien. En dat het zo snel gecancelled is zegt natuurlijk niet alles.

Misschien maar gewoon een keer proberen dan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-10-2010 16:22 by Schaep Profiel van Schaep

Inmiddels alle afleveringen van Black Books gezien, en druk bezig met Twin Peaks.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 16:22 by Mark Profiel van Mark

Black Books heerscht


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2010 16:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-10-2010 16:23 by Schaep Profiel van Schaep

Ja, geniale serie!

Jammer dat er niet meer afleveringen zijn.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 16:25 by Mark Profiel van Mark

Drie seizoenen, that's it. Is trouwens van dezelfde schrijver als IT Crowd (alleen dan dus samen met Dylan Moran, de gast die Bernard Black speelt).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2010 16:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 oktober 2010 16:25 schreef Mark het volgende:
Drie seizoenen, that's it. Is trouwens van dezelfde schrijver als IT Crowd (alleen dan dus samen met Dylan Moran, de gast die Bernard Black speelt).

Heeft die Doran nog verder wat gedaan, eigenlijk? Behalve in Shaun of the Dead spelen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-10-2010 16:26 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 15 oktober 2010 16:22 schreef Schaep het volgende:
Inmiddels alle afleveringen van Black Books gezien, en druk bezig met Twin Peaks.


That gum you like is going to come back in style


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-10-2010 16:27 by Schaep Profiel van Schaep

Ah, over IT Crowd heb ik de laatste tijd meer gehoord, toch maar eens opzoeken, als ik mijn kijkachterstand heb ingehaald!

quote:
Op 15 oktober 2010 16:26 schreef Argh het volgende:
That gum you like is going to come back in style


Wat een lijp gedeelte was dat! Ernstig dat ik er niet eerder aan ben begonnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-10-2010 16:28]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 16:55 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 oktober 2010 16:25 schreef ZelThoR het volgende:
Heeft die Doran nog verder wat gedaan, eigenlijk? Behalve in Shaun of the Dead spelen?


Dylan Moran, niet Doran

Hij is een stand-up comedian, eigenlijk geen acteur. Dus hij doet voornamelijk stand-up comedy tours (twee jaar geleden nog live gezien in Sheffield, geniale humor). Maar zo nu en dan, afgezien van Black Books waar hij dus aan meeschreef en een hoofdrol had, doet hij mee met filmprojectjes van collega-komieken of acteurs. Simon Pegg vooral, bij Shaun of the Dead en ook in Run Fatboy Run. dat is het geloof ik wel zo'n beetje qua acteerwerk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2010 16:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 oktober 2010 16:55 schreef Mark het volgende:
Dylan Moran, niet Doran

Hij is een stand-up comedian, eigenlijk geen acteur. Dus hij doet voornamelijk stand-up comedy tours (twee jaar geleden nog live gezien in Sheffield, geniale humor). Maar zo nu en dan, afgezien van Black Books waar hij dus aan meeschreef en een hoofdrol had, doet hij mee met filmprojectjes van collega-komieken of acteurs. Simon Pegg vooral, bij Shaun of the Dead en ook in Run Fatboy Run. dat is het geloof ik wel zo'n beetje qua acteerwerk.

Check, duidelijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-10-2010 17:00 by Mark Profiel van Mark

Kan je trouwens zijn comedy-DVDs aanraden, hij maakt goede standup. 'monster' en 'Like, totally' zijn prima te doen Gave gast, een echte volbloed Ier. Zijn Bernard Black karacter is ook maar deels acteren, deels echt hemzelf


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 22:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 oktober 2010 16:22 schreef Mark het volgende:
Black Books heerscht


Even checken dus.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-10-2010 2:55 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 oktober 2010 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Even checken dus.


Echt wat voor jou, denk ik.

Het eerste seizoen van Twin Peaks zit er inmiddels op.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2010 16:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wie heeft dat wijf in Twin Peaks nu vermoord?


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen