IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : So say we all! (Televisie serie topic 4) Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 26-05-2011 16:01 by Nimbus Profiel van Nimbus

Bijna door de seizoenen van Black Adder heen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2011 16:10 by Nix Profiel van Nix

Of heb je nu tijd over, ofzo


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 26-05-2011 18:31 by Nimbus Profiel van Nimbus

Beetje wel, maar is ook een serie die al lang in de wachtrij stond.
Top vermaak trouwens.

Meh.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-05-2011 18:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 mei 2011 16:00 schreef intothevoid het volgende:
De nieuwe South Park (S15e05) is wel weer vrij geniaal. WunderSlaush.
Hehe, wel gaaf ja. WuderSlaush Kapoenschja..


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-05-2011 19:26 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 mei 2011 20:42 schreef attila_de_hun het volgende:
zo, zometeen episode 5 van de GoT maar eens gaan kijken. Na vier goede afleveringen is de verwachting voor deel5 ook weer maximaal.

Tyrion
George RR Martin
HBO


Heb nu twee afleveringen gezien en het ziet er erg goed uit

Wat ik me echter wel afvraag, het is alweer een aardige tijd geleden dat ik GoT gelezen heb, maar waar is die Greyjoy (?) telg van de Iron Islands die bij de Starks in ballingschap zit en waar is die relifreak broer van (ik geloof) king Robert? Dat zijn toch redelijk belangrijke personages dacht ik zo, voor later in de serie.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-05-2011 19:27]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2011 12:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




so true


signature


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 27-05-2011 12:50 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Doen mensen dat, ja? Ik vind dat ronduit irritant, een TV die op de achtergrond aan staat als ik achter de PC zit. Komt ook doordat er 90% van de tijd die ik achter de PC doorbreng muziek op staat.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-05-2011 12:57 by intothevoid Profiel van intothevoid

Ik heb gewoon geen tv.


You have time. You are doing fine.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2011 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 mei 2011 12:50 schreef Sonic Titan het volgende:
Doen mensen dat, ja? Ik vind dat ronduit irritant, een TV die op de achtergrond aan staat als ik achter de PC zit. Komt ook doordat er 90% van de tijd die ik achter de PC doorbreng muziek op staat.


en die andere 10% is het stil


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2011 13:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 mei 2011 19:26 schreef Mark het volgende:
Heb nu twee afleveringen gezien en het ziet er erg goed uit

Wat ik me echter wel afvraag, het is alweer een aardige tijd geleden dat ik GoT gelezen heb, maar waar is die Greyjoy (?) telg van de Iron Islands die bij de Starks in ballingschap zit en waar is die relifreak broer van (ik geloof) king Robert? Dat zijn toch redelijk belangrijke personages dacht ik zo, voor later in de serie.


Ja,hij (Theon)is zeker van belang en is ook gewoon in de serie aanwezig hoor. In de latere delen komt hij iest meer prominent inbeeld. De relifreakbroer is oftwel een oom van Theon (op de Iron islands) of je bedoelt Stannis. Het is eerder de vrouw van Stannis die religieus is(en Stannis en familie komen pas in het tweede deel meer in beeld).


Not Invented Here
Usericon van Not Invented Here
Posted 29-05-2011 11:03 by Not Invented Here Profiel van Not Invented Here

Net 6 episodes van GoT gezien op 2 dagen tijd
Fantastische serie! Ook al weet ik goed genoeg wat er gaat gebeuren


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2011 11:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 mei 2011 11:03 schreef Not Invented Here het volgende:
Net 6 episodes van GoT gezien op 2 dagen tijd
Fantastische serie! Ook al weet ik goed genoeg wat er gaat gebeuren

U kent de boeken??


Not Invented Here
Usericon van Not Invented Here
Posted 29-05-2011 15:32 by Not Invented Here Profiel van Not Invented Here

quote:
Op 29 mei 2011 11:47 schreef attila_de_hun het volgende:
U kent de boeken??


Uiteraard!

Maar het stoort niet, toch? Ik stond enkel even versteld van Catelyn Tully. Ik had me haar altijd veel jonger voorgesteld.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 29-05-2011 16:05 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

Tijdje terug met The Killing begonnen, gebaseerd op een Deense serie (Forbrydelsen). Speelt zich af in Seattle, dus veel regen en een naargeestig sfeertje en gaat over het onderzoek naar de dood van een jong meisje. Begon wat moeizaam maar begint toch wel tof te worden inmiddels.

http://www.amctv.com/shows/the-killing



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2011 0:09 by spectre Profiel van spectre

Ik vond het vanaf de eerste minuut al fantastisch, beetje dezelfde sfeer als het helaas gecancelde Rubicon


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-06-2011 0:36 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dit weekend toch maar eens een Game of Thrones-marathon gehouden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-06-2011 1:01 by Nimbus Profiel van Nimbus

The Thin Blue Line ook uitgekeken.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 12-06-2011 21:16 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Desert Car Kings nu op Discovery


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2011 10:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2011 0:36 schreef Ralph het volgende:
Dit weekend toch maar eens een Game of Thrones-marathon gehouden.


Geef de boeken ook een kans zou ik zeggen!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-06-2011 23:29 by Nimbus Profiel van Nimbus

Begonnen met Allo Allo.
En ook maar een begin maken met The Shield, dat is wel aan aanrader vernam ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-06-2011 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ik merk dat ik de laatste weken erg graag kijk naar zowel Castle als Criminal Minds. Erg typische 'familie-politie-moord-oplossing-zoekertjes' (vooral die eerste zit vol met clichés), maar iedere week zit ik toch mooi voor het scherm te kijken en anders neem ik het op.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-06-2011 23:20 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 mei 2011 16:05 schreef CTTS het volgende:
Tijdje terug met The Killing begonnen, gebaseerd op een Deense serie (Forbrydelsen). Speelt zich af in Seattle, dus veel regen en een naargeestig sfeertje en gaat over het onderzoek naar de dood van een jong meisje. Begon wat moeizaam maar begint toch wel tof te worden inmiddels.

http://www.amctv.com/shows/the-killing

Ik heb de dvdbox van de Deense versie, wel goeie serie Kocht die box voornamelijk omdat ze op Canvas Forbrydelsen altijd uitzonden op vrijdagavond en in een zatte bui naar een Deense seriekijken is echt niet zo makkelijk,focusen op ondertiteling enzo
Wel typisch dat ze in Ameika altijd een remake moeten maken van een succesvolle Scandinavische serie. nu ook met The Girl with the Dragon tattoo, de Zweedse versie is gewoon schitterend!


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 14:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

http://twitchfilm.com/news/2011/06/darren-aronofsky-to-direct-michael-chabons-hobgoblin-for-hbo.php

DARREN ARONOFSKY TO DIRECT MICHAEL CHABON'S HOBGOBLIN FOR HBO

If ever there were a match made in heaven, this is it.

It has just been announced that Darren Aronofsky will direct the pilot of Hobgoblin, a proposed new series for HBO written by Michael Chabon and his wife Ayelet Waldman. The idea of Aronofsky working with Chabon - the brilliant author of Wonder Boys, The Amazing Adventures Of Kavalier And Clay, and The Yiddish Policemen's Union - is the sort of thing to inspire a bit of song and dance as the two men appear to have been made for each other, both of them constantly finding new highly intelligent nooks and crannies in challenging genre oriented material.

That said, the material in question - that'd be the new show Hobgoblin - is a story revolving around con men and stage magicians who band together and use their skills of deception and trickery to help bring down Hitler in WWII. And that is just plain brilliant.

While this isn't the first dance for Aronofsky and HBO - at one point he was developing a horror series for the network - this one immediately becomes must-see viewing.


Wat een verhaal! En Aronofsky!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 17-06-2011 14:37 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Jammer, dat weerhoudt hem een tijdje om een film te regisseren.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2011 14:58 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 juni 2011 14:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
That said, the material in question - that'd be the new show Hobgoblin - is a story revolving around con men and stage magicians who band together and use their skills of deception and trickery to help bring down Hitler in WWII. And that is just plain brilliant.

Wat een verhaal! En Aronofsky!


Nou. Hustler in een WOII setting.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen