IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : So say we all! (Televisie serie topic 4) Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 17-06-2011 16:17 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 17 juni 2011 14:37 schreef Naturens Galleri het volgende:
Jammer, dat weerhoudt hem een tijdje om een film te regisseren.
Zal wel meevallen, hij gaat alleen de pilot doen staat er.

Daarbij:
http://www.nu.nl/film/2535228/black-swan-regisseur-maakt-bijbelse-fantasyfilm.html

Veel moois in de maak van één van mn favoriete regisseurs


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2011 16:48 by Mark Profiel van Mark

Bijbelse fantasy? Is dat niet een beetje dubbelop?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 16:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 juni 2011 14:58 schreef Mark het volgende:
Nou. Hustler in een WOII setting.

Haha, touché! Ik had het iets epischer in gedachten, als het inderdaad hier op neerkomt valt het mogelijk wat tegen


Quis moderabat ipsos moderatores?


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 17-06-2011 16:59 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 17 juni 2011 16:17 schreef Daops het volgende:
Zal wel meevallen, hij gaat alleen de pilot doen staat er.

Daarbij:
http://www.nu.nl/film/2535228/black-swan-regisseur-maakt-bijbelse-fantasyfilm.html

Veel moois in de maak van één van mn favoriete regisseurs

Natuurlijk gaat hij eerst alleen een pilot doen anders is het geen pilot. Pulp Fiction wel gezien joh?

Bovendien wat is er leuk aan als hij slechts het begin doet en het daarna aan een ander overlaat, we weten allemaal wat daarvan komt.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 17:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 juni 2011 16:59 schreef Naturens Galleri het volgende:
Natuurlijk gaat hij eerst alleen een pilot doen anders is het geen pilot. Pulp Fiction wel gezien joh?

Bovendien wat is er leuk aan als hij slechts het begin doet en het daarna aan een ander overlaat, we weten allemaal wat daarvan komt.

Je ziet toch wel redelijk vaak dat de pilot/de eerste paar door iemand wordt geregisseerd dan de rest. Toegegeven, van de voorbeelden die ik zo 1-2-3 zeker weet is het dan de bedenker zelf (Lost, True Blood), dus niet helemaal vergelijkbaar met deze situatie

Maar goed, bij series wisselen regisseurs überhaupt veel dus ik kan me ook niet echt voorstellen dat hij zich hier helemaal op gaat toeleggen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-06-2011 15:14 by Daops Profiel van Daops

Ja, de meeste series worden toch door verschillende regisseurs gemaakt? Van Lost, CSI en The Sopranos weet ik het zeker in ieder geval. Ja, ik heb Pulp Fiction gezien

Aronofsky is momenteel hot als regisseur na Black Swan. Perfecte reclame als je hem je pilot laat doen, en het erna aan anderen overlaat als de zak met geld binnen is.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2011 11:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

seizoen I van Game of thrones is afgelopen

maar de serie was super en nu maar wachten op seizoen II dus


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-06-2011 11:36 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik ben ondertussen zo ver gegaan de boeken te bestellen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2011 12:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 juni 2011 11:36 schreef Ralph het volgende:
Ik ben ondertussen zo ver gegaan de boeken te bestellen.


en zoals zo vaak zijn de boeken nog beter!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2011 12:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik ga later deze week "Falling skies" maar eens uitsjekken. Heeft iemand die inmiddels al gezien ?


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-06-2011 13:31 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 21 juni 2011 11:36 schreef Ralph het volgende:
Ik ben ondertussen zo ver gegaan de boeken te bestellen.
Ik ben ook begonnen met lezen door de tv-serie. Vanavond de slotaflevering kijken. En bijna een jaar wachten op seizoen 2

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 21-06-2011 13:31]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-06-2011 13:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 21 juni 2011 13:31 schreef Daops het volgende:
Ik ben ook begonnen met lezen door de tv-serie. Vanavond de slotaflevering kijken. En bijna een jaar wachten op seizoen 2


Pff, blij toe om eerlijk te zijn. Meer dan genoeg om nog te kijken tot die tijd. Moet seizoen 3 van True Blood nog zien, heb nog twee seizoenen Stargate Atlantis liggen en ben inmiddels ook behoorlijk geïnteresseerd geraakt in Deadwood, dus die staat ook nog wel op het to-do lijstje.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2011 13:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 juni 2011 13:34 schreef Ralph het volgende:
Pff, blij toe om eerlijk te zijn. Meer dan genoeg om nog te kijken tot die tijd. Moet seizoen 3 van True Blood nog zien, heb nog twee seizoenen Stargate Atlantis liggen en ben inmiddels ook behoorlijk geïnteresseerd geraakt in Deadwood, dus die staat ook nog wel op het to-do lijstje.


Deadwood moet je de hoogset prioriteit geven. dat is een zeldzaam heersende serie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2011 19:18 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 21 juni 2011 11:27 schreef attila_de_hun het volgende:
seizoen I van Game of thrones is afgelopen

maar de serie was super en nu maar wachten op seizoen II dus


Was inderdaad een prima eerste seizoen, zeer benieuwd of ze dit vast weten te houden. Een van de beste series in jaren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2011 19:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Iemand de eerste dubbele aflevering van Falling Skies gezien? Ik vond het wel vermakelijk. Soort van The Walking Dead gevoel maar dan met aliens ipv zombies en wat meer survivors. Ik hou wel van die post-apocalyptische settings.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-06-2011 19:34 by bokaj Profiel van bokaj

Op welke zender was dat? Niks van meegekregen verder, maar klinkt wel interessant.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2011 19:37 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Geen idee op welke zender dat was, ik doe niet aan uitzendingen, alleen aan downloaden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2011 19:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 juni 2011 19:18 schreef Mark het volgende:
Was inderdaad een prima eerste seizoen, zeer benieuwd of ze dit vast weten te houden. Een van de beste series in jaren.


en... heb je Theon al gespot inmiddels?


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 20:41 by Soekie Profiel van Soekie

quote:
Op 22 juni 2011 19:37 schreef Onweerwolf het volgende:
ik doe niet aan uitzendingen, alleen aan downloaden.


Indeed!! eigen tijd bepalen en kan je de hele ratteplan in marathon vorm kijken.
Net The Killing seizoen 1 afgekeken, aanrader als je van crimi's houd. Goede spanningsopbouw, en renewed voor seizoen 2.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2011 21:22 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 juni 2011 20:41 schreef Soekie het volgende:
Indeed!! eigen tijd bepalen en kan je de hele ratteplan in marathon vorm kijken.
Net The Killing seizoen 1 afgekeken, aanrader als je van crimi's houd. Goede spanningsopbouw, en renewed voor seizoen 2.


En... geen reclame!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-06-2011 21:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 juni 2011 19:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Iemand de eerste dubbele aflevering van Falling Skies gezien? Ik vond het wel vermakelijk. Soort van The Walking Dead gevoel maar dan met aliens ipv zombies en wat meer survivors. Ik hou wel van die post-apocalyptische settings.

Gedownload!

Ik kwam ook iets tegen wat pilot werd genoemd, maar daar stond ook 01x01 bij, dus ik neem aan dat dat gewoon die eerste aflevering is?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 21:34 by Soekie Profiel van Soekie

De 1e aflevering is vaak de pilot, ook al wordt dat niet altijd zo benoemd.


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 21:34 by Soekie Profiel van Soekie

Hailzz voor geen reclame!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-06-2011 21:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 juni 2011 21:34 schreef Soekie het volgende:
De 1e aflevering is vaak de pilot, ook al wordt dat niet altijd zo benoemd.

Maar niet altijd, daarom vroeg ik het


Quis moderabat ipsos moderatores?


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 21:37 by Soekie Profiel van Soekie

ja... daar heb je wel een punt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen