IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : So say we all! (Televisie serie topic 4) Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2011 21:38 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 juni 2011 21:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gedownload!

Ik kwam ook iets tegen wat pilot werd genoemd, maar daar stond ook 01x01 bij, dus ik neem aan dat dat gewoon die eerste aflevering is?


De aflevering die ik heb gezien is 1x01 + 1x02.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-06-2011 21:38 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 29 mei 2011 16:05 schreef CTTS het volgende:
Tijdje terug met The Killing begonnen, gebaseerd op een Deense serie (Forbrydelsen). Speelt zich af in Seattle, dus veel regen en een naargeestig sfeertje en gaat over het onderzoek naar de dood van een jong meisje. Begon wat moeizaam maar begint toch wel tof te worden inmiddels.

http://www.amctv.com/shows/the-killing


Flink downhill gegaan met die serie de laatste tijd, seizoen 1 afgelopen inmiddels maar de laatste paar afleveringen waren dusdanig dat ik twijfel of ik seizoen 2 nog wel ga kijken.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-06-2011 21:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2011 21:34 schreef Soekie het volgende:
Hailzz voor geen reclame!


Ik neem programma's op met een harddiscrecorder. Reclames vooruitspoelen X128. En nog legaal ook.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 21:44 by Soekie Profiel van Soekie

quote:
Op 22 juni 2011 21:38 schreef CTTS het volgende:
Flink downhill gegaan met die serie de laatste tijd, seizoen 1 afgelopen inmiddels maar de laatste paar afleveringen waren dusdanig dat ik twijfel of ik seizoen 2 nog wel ga kijken.


ja kan wel begrijpen wat je bedoeld, vond het persoonlijk wel okay, maar er zijn zoveel series, goede series, dat keuzes daarin wel goed zijn, wat je blijft volgen of niet.
Zelf ben ik afgehaakt halverwege seizoen 1 van Justified...

Sons of Anarchy nu in de download, 3 seizoenen, dus ik heb nog wel even te gaan


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 21:45 by Soekie Profiel van Soekie

quote:
Op 22 juni 2011 21:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik neem programma's op met een harddiscrecorder. Reclames vooruitspoelen X128. En nog legaal ook.


Ja, dat is wel beter idd, maar er is te veel tofs wat te downloaden is dat ik het toch niet kan laten


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-06-2011 21:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 juni 2011 21:38 schreef Onweerwolf het volgende:
De aflevering die ik heb gezien is 1x01 + 1x02.

Da's ook wat ik gedownload heb, maar ik kwam 1x01 ook los tegen met 'live and learn' en met 'pilot'. edit: en die stonden bij een iemand op de computer, vandaar de verwarring.

Net even op wiki gekeken en daar zag ik zo snel niks over een losse pilot, dus ik ga er inderdaad maar van uit dat het een en dezelfde is

Ben benieuwd!

edit: nog beter: "Scenes from the pilot were screened on April 1, 2011, as part of WonderCon 2011.[8] The United Kingdom received the world premiere of the pilot episode in full, at the first annual Kapow! Comic Con, on April 12, 2011.[9] It premiered on TNT on June 19, 2011.[1]"

"# Title Directed by Written by Original air date U.S. viewers
(million)
1 "Live and Learn" Carl Franklin Robert Rodat June 19, 2011 5.91[3"

Dezelfde dus

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-06-2011 21:47]


I wish I was a butterfly


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 21:50 by Soekie Profiel van Soekie

Je wordt gewoon voor het lapje gehouden dus... niet raar de verwarring.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2011 21:51 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Check! Hier en daar vond ik het wat wat stereotype elementen hebben e.d. Beetje Hollywood, niet echt vooruitstrevend maar als je gewoon zoekt naar vermaak en een stukje spanning alsmede degelijk acteerwerk enzo dan is dit prima te doen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2011 21:55 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 22 juni 2011 21:38 schreef CTTS het volgende:
Flink downhill gegaan met die serie de laatste tijd, seizoen 1 afgelopen inmiddels maar de laatste paar afleveringen waren dusdanig dat ik twijfel of ik seizoen 2 nog wel ga kijken.
Wat een klinkklare onzin


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-06-2011 21:57 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 22 juni 2011 21:44 schreef Soekie het volgende:
ja kan wel begrijpen wat je bedoeld, vond het persoonlijk wel okay, maar er zijn zoveel series, goede series, dat keuzes daarin wel goed zijn, wat je blijft volgen of niet.
Zelf ben ik afgehaakt halverwege seizoen 1 van Justified...



Die twee 'rechercheurs' en dan elke aflevering weer een plot twist of een nieuwe verdachte..het werd wat vermoeiend

quote:

Sons of Anarchy nu in de download, 3 seizoenen, dus ik heb nog wel even te gaan


Een meer dan prima serie, tijdje terug seizoen 3 afgekeken.



Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 22:02 by Soekie Profiel van Soekie

quote:
Op 22 juni 2011 21:57 schreef CTTS het volgende:
Die twee 'rechercheurs' en dan elke aflevering weer een plot twist of een nieuwe verdachte..het werd wat vermoeiend


Een meer dan prima serie, tijdje terug seizoen 3 afgekeken.


Ik moest heel erg aan 24 denken mbt dat gedeelte, maar die heb ik ook allemaal uitgezeten

Ja, kijk wel uit naar Sons of Anarchy, goed voor de testosteron heb ik gehoord

[Dit bericht is gewijzigd door Soekie op 22-06-2011 22:02]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2011 22:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 juni 2011 19:52 schreef attila_de_hun het volgende:
en... heb je Theon al gespot inmiddels?



Jaja Zit nog te wachten op Stannis.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2011 22:05 by spectre Profiel van spectre

Onwaar, niet elke aflevering heeft een andere verdachte. Linden en Holder hebben in totaal denk ik 4 personen max op de korrel gehad. Wel ga je zelf als kijker op gegeven moment natuurlijk meerdere mensen verdenken.

De plot-twists waren ook niet zo rijkelijk aanwezig, sterker nog.. de serie wordt vooral bekritiseerd omdat het nogal sloom zou gaan. Ikzelf vind dat niet zo omdat elke aflevering (13 in totaal) een complete dag is en ik me best kan voorstellen dat een onderzoek twee weken kan duren.

- Sterk acteerwerk
- Lekkere sfeer
- Gaaf onderwerp
- Vette soundtrack van 'We Fell to Earth'

Damn!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 22:09 by Soekie Profiel van Soekie

quote:
Op 22 juni 2011 22:05 schreef spectre het volgende:
Onwaar, niet elke aflevering heeft een andere verdachte. Linden en Holder hebben in totaal denk ik 4 personen max op de korrel gehad. Wel ga je zelf als kijker op gegeven moment natuurlijk meerdere mensen verdenken.

De plot-twists waren ook niet zo rijkelijk aanwezig, sterker nog.. de serie wordt vooral bekritiseerd omdat het nogal sloom zou gaan. Ikzelf vind dat niet zo omdat elke aflevering (13 in totaal) een complete dag is en ik me best kan voorstellen dat een onderzoek twee weken kan duren.

- Sterk acteerwerk
- Lekkere sfeer
- Gaaf onderwerp
- Vette soundtrack van 'We Fell to Earth'

Damn!


.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-06-2011 22:30 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 22 juni 2011 22:05 schreef spectre het volgende:
Onwaar, niet elke aflevering heeft een andere verdachte. Linden en Holder hebben in totaal denk ik 4 personen max op de korrel gehad. Wel ga je zelf als kijker op gegeven moment natuurlijk meerdere mensen verdenken.

De plot-twists waren ook niet zo rijkelijk aanwezig, sterker nog.. de serie wordt vooral bekritiseerd omdat het nogal sloom zou gaan. Ikzelf vind dat niet zo omdat elke aflevering (13 in totaal) een complete dag is en ik me best kan voorstellen dat een onderzoek twee weken kan duren.

- Sterk acteerwerk
- Lekkere sfeer
- Gaaf onderwerp
- Vette soundtrack van 'We Fell to Earth'

Damn!


Hm.. als ik http://suspecttracker.amctv.com/ bekijk, tel ik er toch zeker 6 die als potentiële dader naar voren zijn geduwd door de schrijvers, en inderdaad meer omdat je zelf mensen gaat verdenken.

Sloom vond ik het niet, wel vermoeiend. Zeker de verhaallijn met die campagne. Sfeer was in het begin sterk maar na verloop van tijd had ik het gevoel dat het druilerige en depressieve mijn strot door geduwd werd (na elke droge scene komt er vrijwel standaard eentje met een plensbui).

Acteerwerk is over het algemeen prima inderdaad, zeker Stan vind ik erg goed. Maar vooral het, naar mijn idee, onlogische van het onderzoek maakt het erg irritant. Het pas echt checken van computer/auto in de laatste afleveringen was wel erg suf. Net als het verhaal wat die tante zich ineens herinnerde. En zo zijn er in het verhaal nog wat dingen die het voor mij erg onlogisch en wat geforceerd maken.

Al met al voor mij meer irritaties dan positieve punten.

[Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 22-06-2011 22:31]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2011 9:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 juni 2011 22:04 schreef Mark het volgende:
Jaja Zit nog te wachten op Stannis.


Komt pas in het tweede seizoen. het zal mij benieuwen wie die neer gaat zetten. Ik ben ook erg benieuwd naar veel van de nieuwe karakters zoals Devos, Strong belwas, the unsullied (maar die komen pas later denk ik) en vooral Jaqen H'gar (ook al is die min of meer in beeld geweest)


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2011 9:41 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 juni 2011 19:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Iemand de eerste dubbele aflevering van Falling Skies gezien? Ik vond het wel vermakelijk. Soort van The Walking Dead gevoel maar dan met aliens ipv zombies en wat meer survivors. Ik hou wel van die post-apocalyptische settings.


shit, ik wist dat ik iets vergeten was

klinkt goed, eens kijken of er deze week nog een rerun gaat zijn


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2011 9:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 juni 2011 19:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Iemand de eerste dubbele aflevering van Falling Skies gezien? Ik vond het wel vermakelijk. Soort van The Walking Dead gevoel maar dan met aliens ipv zombies en wat meer survivors. Ik hou wel van die post-apocalyptische settings.


Walking dead was wel lekker bloederig en "goor". Geld dat ook voor die Falling skies serie?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-06-2011 19:18 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 juni 2011 21:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Da's ook wat ik gedownload heb, maar ik kwam 1x01 ook los tegen met 'live and learn' en met 'pilot'. edit: en die stonden bij een iemand op de computer, vandaar de verwarring.

Net even op wiki gekeken en daar zag ik zo snel niks over een losse pilot, dus ik ga er inderdaad maar van uit dat het een en dezelfde is

Ben benieuwd!

edit: nog beter: "Scenes from the pilot were screened on April 1, 2011, as part of WonderCon 2011.[8] The United Kingdom received the world premiere of the pilot episode in full, at the first annual Kapow! Comic Con, on April 12, 2011.[9] It premiered on TNT on June 19, 2011.[1]"

"# Title Directed by Written by Original air date U.S. viewers
(million)
1 "Live and Learn" Carl Franklin Robert Rodat June 19, 2011 5.91[3"

Dezelfde dus


Inmiddels ook s01e03 gezien gisteren. Blijft boeiend.

Zometeen maar eens beginnen aan het nieuwe (en waarschijnlijk laatste) seizoen van Weeds.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-06-2011 19:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 23 juni 2011 9:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Walking dead was wel lekker bloederig en "goor". Geld dat ook voor die Falling skies serie?


Mja, mja, hij is wel gewelddadig maar tot dusverre niet zo rauw als The Walking Dead. Meer thriller dan horror dus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-06-2011 19:28 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 21 juni 2011 13:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Deadwood moet je de hoogset prioriteit geven. dat is een zeldzaam heersende serie


Godverdomme nou! Kost me heel veel moeite om het bij maximaal één aflevering per avond te houden (omdat ik ook nog andere dingen te doen en te zien heb).


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-06-2011 19:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 juni 2011 19:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Inmiddels ook s01e03 gezien gisteren. Blijft boeiend.

Zometeen maar eens beginnen aan het nieuwe (en waarschijnlijk laatste) seizoen van Weeds.

Ik moet de pilot en 02 nog kijken

Ja, waarschijnlijk laatste? Jammer! Nou ja, moet seizoen 6 ook nog kijken, dat scheelt


I wish I was a butterfly


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-06-2011 19:57 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

sons of anarchy is een van de meeste gaye dingen die ik de afgelopen tijd heb gezien.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-06-2011 20:31 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 28 juni 2011 19:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, waarschijnlijk laatste? Jammer! Nou ja, moet seizoen 6 ook nog kijken, dat scheelt


Ja, had ik ergens gelezen maar dat is alweer een tijd geleden inmiddels.

Net eerste aflevering van S07 gezien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-06-2011 8:28 by spectre Profiel van spectre

Weeds!

Heerlijk dat dat were is begonnen, nog een paar weekjes en dan begint Breaking Bad ook weer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen