![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Headhunterz & Brennan Heart – The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix) |
|||||||||
|
Goth-Trad - Back to Chill BamBzzzBzzzBzzBzzZwuuu. |
|||||||||
|
Apenkruisers wordt wel een feestje. NU: http://www.myspace.com/seitaofficial klinkt ook niet verkeerd eigenlijk. |
|||||||||
|
(V.E.G.A.) - Cocaine |
|||||||||
|
quote: Now Playing |
|||||||||
|
Finntroll - Trollhameren Het doet maar even pijn! |
|||||||||
|
quote: Laten we Massive Assault niet vergeten. Best lekker inderdaad, hoewel ik betwijfel of ik het ooit nog op zal zetten als ik de MySpace-playlist heb afgeluisterd. |
|||||||||
|
quote:Je hebt gelijk, Massive Assault was ook goed te doen. Departure ook wel, behalve als er clean gezongen wordt. Morgen nog Devious checken, dan heb ik alles netjes beluisterd. NP: L'Ame Immortelle - 10 jahre tip van Mottighaerd, industrial(light) met vrouwenzang in het duits. Gaat wel de gothickant op dit. |
|||||||||
|
Ah, je gaat wel die kant op dus? Ik ben dan waarschijnlijk met Blastmaster in de Groningen. Eskmo - I Dream I'm Flying Lekkere dubstep. Edit: Haha, in de Groningen. Als de oude neger die ik ben. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-06-2010 2:09] |
|||||||||
|
quote:Dat was wel de bedoeling, het word nog een beetje spannend of ik al wel geld heb tegen die tijd. Ik leef al een week uit mijn keukenkastjes. |
|||||||||
|
Je bent altijd welkom voor een bruine boterham met pindakaas. Ik vind het altijd wel fijn om alles dat ik in huis heb op te maken. Edit: Milanese - Billy Hologram Voor Greycloak, zodat ik nog on topic ben. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-06-2010 2:21] |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Geiom - Canopy Desire |
|||||||||
|
Ik was vergeten dat die NB zo kort was. Dan maar over naar: ![]() |
|||||||||
|
Haha, goede albumtitel. Geiom - Six Times Seven |
|||||||||
|
Met een nog betere hoes. NP: The Stooges - The weirdness |
|||||||||
|
5ive - The telestic disfracture |
|||||||||
|
quote: Die ga ik ook eens checken, denk ik. Is het leuk? Volledig instrumentaal, las ik. Ik ben benieuwd. |
|||||||||
|
quote:Ik dacht ook dat het instumentaal was, maar ik hoor nu vocals, dat zal wel een uitzondering zijn. Voornamelijk instrumentaal dus. Ik vind het erg leuk ja. Deze tip werd mede mogelijk gemaakt door Panzerke, ere wie ere toekomt. edit: Alleen op dit album staan 2 nummers met vocals lees ik net. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 04-06-2010 3:49] |
|||||||||
|
Oké! Ja, ik dacht eerst dat hij een grapje maakte en dat het echt over de boyband ging. Ik zal het morgen eens beluisteren! |
|||||||||
|
quote:Niet de boyband dus, zou wel een briljante carrieremove zijn. zoek de verschillen. ![]() ![]() |
|||||||||
|
quote: OT: outro van voornoemd album. |
|||||||||
|
Yeasayer - O.N.E. |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Muziek algemeen |