IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Kvelertak Vorige pagina | Volgende pagina
rotor
Usericon van rotor
Posted 09-07-2010 14:37 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2010 23:23 schreef Spirit In Black het volgende:
Vette black 'n roll uit Noorwegen. Aanrader

www.myspace.com/kvelertak



Catchy nummertje. Vette drumfills, vooral die op 2:13


Silence
Usericon van Silence
Posted 09-07-2010 14:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 11:55 schreef Silence het volgende:
Daar kwam 't broertje van MH laatst mee aanzetten, binnenkort eens luisteren.
Nee, niks voor mij.


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-07-2010 15:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

*hier is ruimte voor eenzelfde soort mening van Metalhead22*



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Silence
Usericon van Silence
Posted 09-07-2010 15:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik denk inderdaad dat hij het ook niet geweldig zal vinden, maar je weet het nooit. Hij heeft 't nog geen kans gegeven geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 09-07-2010 15:12]


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 24-07-2010 11:49 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Best indrukwekkend voor een debuut. Afwisselend maar misschien iets te catchy. Desalniettemin een fijne "black n roll" plaat.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-07-2010 13:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 9 juli 2010 15:05 schreef Argh het volgende:
*hier is ruimte voor eenzelfde soort mening van Metalhead22*




Nee

Best vet dit!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-07-2010 13:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-07-2010 14:11 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zeer geschikte muziek voor in de auto


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-07-2010 14:11 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Misschien. Ik vind 't niks. Stap jij eens op de trein joh.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 22-08-2010 3:02 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Nu verscheidene malen beluisterd, en dit is echt heerlijke muziek. Favo nr tot nu toe nog steeds Sultans of Satan, alles zit in dat nummer


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-11-2010 11:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Leuk


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-11-2010 11:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ondanks het ietwat matige geluid en opener, toch de band de avond gister, dat was ook duidelijk te zien aan het publiek dat er was in 013.


LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 23-11-2010 11:51 by LEchappee Wijzig reactieProfiel van LEchappeeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LEchappee

mischien vanavond ff naar Antwerpen voor deze band te checken..



Bastet
Usericon van Bastet
Posted 23-11-2010 11:52 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

volgens mij is dit zo'n bandje a la alestorm: Geweldig eerste album, getekend worden bij een groot label, en dan aan de lopende band schrijven maar nooit het eerste album kunnen evenaren?.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-11-2010 12:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 11:45 schreef Spirit In Black het volgende:
Ondanks het ietwat matige geluid en opener, toch de band de avond gister, dat was ook duidelijk te zien aan het publiek dat er was in 013.


Ja dat vond ik ook. Die andere bands waren niet aan mij besteed.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 23-11-2010 13:06 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

mijn verwachtingen waren n beetje te hoog, maar desondanks wel echt vet. Bison is ook echt een ruige live band, COliseum past misschien beter in het voorprogramma van een band als Social Distortion ofzo, beetje misplaatst...


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-05-2011 22:26 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Kvelertak pas leren kennen. Holy thunderfuck! Ruig!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-05-2011 0:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Van het weekend hier een eerste indruk van gehad. Wat ik van deze band hoorde is prima en black n'roll dekt de lading totaal niet; er zitten veel meer invloeden in die vloeiend aaneen geregen worden

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-05-2011 0:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


York
Usericon van York
Posted 29-08-2011 10:12 by York (Ontwikkelaar) Wijzig reactieProfiel van YorkQuote dit berichthttp://www.yorkfolio.net

Echt één van de betere bands die ik dit jaar heb leren kennen. Ik heb ze ook live mogen aanschouwen op Brutal Assault in Tsjechië, echt een hele strakke set gespeeld met een goede show. Ik denk dat we daar nog wel meer van gaan horen.


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 29-08-2011 10:19 by ProgressiveFan Wijzig reactieProfiel van ProgressiveFanQuote dit bericht

Heb ze helaas nog niet live kunnen zien, maar hun album is echt heerlijk, kan er maar niet genoeg van krijgen!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-08-2011 10:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Blij dat ik toen die lp niet gekocht heb, eerste keer luisteren heerlijk, tweede keer luisteren lekker, derde keer na twee nummers uitgezet... vierde keer luisteren gaat denk ik niet meer gebeuren.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


York
Usericon van York
Posted 29-08-2011 10:40 by York (Ontwikkelaar) Wijzig reactieProfiel van YorkQuote dit berichthttp://www.yorkfolio.net

quote:
Op 29 augustus 2011 10:19 schreef ProgressiveFan het volgende:
Heb ze helaas nog niet live kunnen zien, maar hun album is echt heerlijk, kan er maar niet genoeg van krijgen!


Ik hoop dat ze binnenkort Nederland aandoen, dan ga ik er zeker weten weer heen


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-08-2011 11:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 29-08-2011 11:25 by ProgressiveFan Wijzig reactieProfiel van ProgressiveFanQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2011 11:19 schreef Spirit In Black het volgende:
dat treft:

Zondag 20 november - Doornroosje Nijmegen: Kvelertak samen met Toxic Holocaust + Trap Them + Wolves Like Us


Op dezelfde moment van mijn aangename kennismaking met Wolves Like US, dankzij het nieuwe topic van Acendant Grotesque, kom jij hier vertellen dat ze samen met Kvelertak gaan touren?
Even kijken of ze ook naar België komen, Nijmegen is toch al een eindje vanuit Antwerpen vrees ik...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-08-2011 12:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2011 11:25 schreef ProgressiveFan het volgende:
Op dezelfde moment van mijn aangename kennismaking met Wolves Like US, dankzij het nieuwe topic van Acendant Grotesque, kom jij hier vertellen dat ze samen met Kvelertak gaan touren?
Even kijken of ze ook naar België komen, Nijmegen is toch al een eindje vanuit Antwerpen vrees ik...

LOL, ja, ik zag het ook net


I wish I was a butterfly


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen