IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mollenvangen Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2010 11:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik had nogal last van mollen op m'n tuin en had wat mollenklemmen gekocht. Al die oude baasjes op de tuin hadden zoiets van "komt er zo'n broekkie die de mollen wel even gaat vangen...". Nu heb ik er dus in 3 dagen al 5 stuks naar het Molhalla gestuurd en heb ik bij die oudjes diep respect afgedwongen. Een beetje nazoeken op het WWW leerde mij dat een mollenvanger zo'n beetje 10 tot 25 euro vraagt per gevangen mol. Nu zit ik eraan te denken om dit als hobbymatig iets erbij te gaan doen. Ik zou hier eventueel zelfs een cursus voor kunnen volgen zodat ik gecertificeerd zou zijn. Vraag: mensen hier die last van mollen hebben, redelijk in de buurt wonen en van de mollen af willen?



spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2010 11:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Mollen zijn lievvv!!!!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-06-2010 11:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 11:41 schreef varanus het volgende:
Al die oude baasjes op de tuin hadden zoiets van "komt er zo'n broekkie die de mollen wel even gaat vangen...".

lol


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2010 11:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Reclamemateriaal...


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2010 11:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gurbe, ga naar www.erkenningen.nl, voor bepaalde vormen voor mollenbestrijding (en woelratten) moet je een licentie hebben.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-06-2010 11:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Held!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2010 11:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 11:44 schreef Jenje het volgende:
Gurbe, ga naar www.erkenningen.nl, voor bepaalde vormen voor mollenbestrijding (en woelratten) moet je een licentie hebben.


Met klemmen is dat niet nodig, en geklooi met fosforwaterstof en dergelijke zie ik niet zitten..


spelfout weggehaald...


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-06-2010 11:49 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hier lukt het 9 van de 10 keer wel.


Veel succes!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-06-2010 11:50 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Misschien kun je ze aan Elite verkopen voor op de BBQ.


 


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2010 11:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Of slofjes van maken...


spelfout weggehaald...


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-06-2010 12:31 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Gurbe, mijn tuin is geheel dichtbetegeld, maar als je met dieptebommen gaat werken laat maar weten, dat wil ik niet missen!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2010 13:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik zou het met het vangen van muskusratten proberen te combineren, schijnt nogal lucratief te zijn. Volgens mij gaat de provincie daarover. Een stamgast van mijn kroeg vroeger was rattenvanger, die kon er een goede boterham van beleggen. Jammer dan dat hij zijn geld voornamelijk in de drankrekening bij ons stak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2010 13:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien zijn er wel mensen die ze willen kopen voor op de bbq.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-06-2010 13:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vet zielig man!

Je moet van die flessen met molentjes hebben, dan gaan ze ook wel weg en doe je de dieren geen kwaad!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2010 13:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 13:50 schreef Schaep het volgende:
Vet zielig man!

Je moet van die flessen met molentjes hebben, dan gaan ze ook wel weg en doe je de dieren geen kwaad!
Hippie..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-06-2010 13:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 13:51 schreef bastianus het volgende:
Hippie..


Haha, mijn moeder was de ruigste mollenmoller van de straat, meer dan honderd in een zomer was geen uitzondering (ze turfde ze af).

Ps, Zelf heb ik hier trouwens wel een muis-vriendelijke muizenval. Van toen ik nog jong en naïef was. De laatste muis die hier is gesignaleerd is gestorven onder mijn machete.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-06-2010 13:59]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2010 13:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 13:55 schreef Schaep het volgende:
Haha, mijn moeder was de ruigste mollenmoller van de straat, meer dan honderd in een zomer was geen uitzondering (ze turfde ze af).
Als ze ook nog een stem als één van de Golden Girls had, zware sjek rookte en zelf een autowiel kon vervangen zonder krik, houd ik me bij deze gedeisd tegen je.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-06-2010 14:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 13:57 schreef bastianus het volgende:
Als ze ook nog een stem als één van de Golden Girls had, zware sjek rookte en zelf een autowiel kon vervangen zonder krik, houd ik me bij deze gedeisd tegen je.


Haha, het gaat meer om een tactische positionering van de klemmen dan om mannelijkheid.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2010 14:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 14:00 schreef Schaep het volgende:
Haha, het gaat meer om een tactische positionering van de klemmen dan om mannelijkheid.
Zoals bij de meeste vechtsporten eigenlijk..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-06-2010 14:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Goed punt.

Sorry Varanus, nog geen mol kunnen spotten op mijn balkon.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 04-06-2010 14:09 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2010 11:41 schreef varanus het volgende:
Ik had nogal last van mollen op m'n tuin en had wat mollenklemmen gekocht. Al die oude baasjes op de tuin hadden zoiets van "komt er zo'n broekkie die de mollen wel even gaat vangen...". Nu heb ik er dus in 3 dagen al 5 stuks naar het Molhalla gestuurd en heb ik bij die oudjes diep respect afgedwongen. Een beetje nazoeken op het WWW leerde mij dat een mollenvanger zo'n beetje 10 tot 25 euro vraagt per gevangen mol. Nu zit ik eraan te denken om dit als hobbymatig iets erbij te gaan doen. Ik zou hier eventueel zelfs een cursus voor kunnen volgen zodat ik gecertificeerd zou zijn. Vraag: mensen hier die last van mollen hebben, redelijk in de buurt wonen en van de mollen af willen?




Lol...Molhalla
Afmaken die rotbeesten!


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2010 14:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En jawel, nummer 6 ook te pakken. Een van m'n klemmen staat blijkbaar erg goed, daar heb ik er al 4 mee gevangen.


spelfout weggehaald...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-06-2010 14:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Die tactiek je weet!


Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 04-06-2010 17:35 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

ik heb 1 keer 2 mollen gevangen op een halve vierkante meter. en ik heb nog een tijdje als mollenvanger gewerkt op de Noorderbegraafplaats te Leeuwarden. Dat was altijd jackpot, als je ziet hoe groot het daar is. A molecatcher's dream....!
Na werktijd dan, en de gewerkte uren mocht ik als overuren opschrijven maar belastingtechnisch gezien leverde mij dat veel te weinig op. Dus na 2 maanden gstopt en nu is daar een bedrijf aan de slag die de mollen voor veel meer geld vangt. Het is een leuke hobby, maar ik heb het wel gehad met die ongein. Voor die paar rotcenten kom ik m'n nest niet meer voor uit op zaterdag en zondag.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-06-2010 17:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat is toch waar Into The Grave wordt gehouden?



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 04-06-2010 17:42 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Nee dat is het oldehoofsterkerkhof.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen