IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Hoe Joran v/d Sloot de komende 25 jaar zeepjes mag rapen in Sarita Colonia Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-06-2010 17:33 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Deze schavuit heeft nu toch wel een eigen topic verdiend dacht ik zo, ik las net een alleraardigst stukje in de Volkskrant over de gang van zaken in de Peruaanse gevangenis

Gevangenis Peru is hel op aarde

Van onze verslaggeefster Maud Effting op 05 juni '10, 16:05, bijgewerkt 06 juni '10, 14:32
Joran van der Sloot (AFP)

AMSTERDAM - Mocht Joran van der Sloot worden veroordeeld in Peru, dan belandt hij waarschijnlijk in de Sarita Colonia gevangenis.

Volgens voorzitter Jasper Bloemendal van de stichting Nederlandse gevangenen in Peru zijn de omstandigheden daar erbarmelijk.

Bloemendal, die zich inzet om de toestand voor Nederlanders daar te verbeteren, bezocht de Peruaanse gevangenis twee keer. Door de bewakers om te kopen slaagde hij erin binnen te komen. ‘Dat gebouw is gemaakt voor 800 mensen, maar er zitten 4000 gevangenen. Met 6 of 7 bewakers in totaal. Waar je ook loopt, overal lopen er mensen tegen je aan. Twintig centimeter voor je is iemand, achter je, links, rechts.’

Beerputten

De gevangenen slapen op het beton, op de trap, op de vensterbanken, aldus Bloemendal. ‘En mensen die helemaal geen geld hebben, slapen naast de beerputten, omdat daar nog plek is. Het is daar zo smerig en de stank is zo verschrikkelijk. ’s Nachts wordt er continu gegild, geschreeuwd, geïntimideerd. ’s Nachts zijn er ook geen cipiers – omdat het dan te gevaarlijk is om naar het toilet te gaan, doen mensen hun behoefte in een plastic zak. Alleen mensen die geld hebben, kunnen een plek op een stapelbed kopen.’

Helemaal gestoord

Jonge jongens worden psychisch ‘helemaal gestoord’ in die gevangenis, zegt hij. ‘Een 19-jarige jongen die ik daar de eerste keer heb ontmoet, is overgeplaatst naar een andere gevangenis. Hij heeft het niet gered. Nadat hij een keer schoenen en 30 euro van de ambassade had gekregen, is hij bijvoorbeeld helemaal in elkaar geslagen. En die schoenen was hij kwijt.’ Ook zijn er bendes actief en wordt er verkracht en gemoord. ‘De Nederlanders gaan in groepen met elkaar om. Maar zelfs de Nederlanders vertrouwen elkaar soms niet allemaal.’

Met de gezondheid van de Nederlanders was het niet best gesteld, zegt hij. ‘Een 75-jarige man die drie maanden geleden is gearresteerd, is inmiddels overleden.’ Ook ontmoette hij een 60-jarige man bij wie alle tanden uit zijn mond waren geslagen. ‘Een tandarts is er niet’, zegt Bloemendal. ‘Nouja, er is wel een tandarts maar die trekt alleen maar tanden.’

Drinkwater kopen

Verder komt er twee uur per dag geel, smerig water uit drie pvc-pijpen voor de hele gevangenis, zegt hij. ‘Alleen als je geld hebt, kun je drinkwater kopen.’

Volgens Bloemendal waren de Nederlanders emotioneel, toen ze hem zagen. ‘Maar huilen deden ze niet. Dat kun je daar niet laten zien, dan ben je zwak in zo’n gevangenis.’ Tijdens zijn bezoek zag hij de gevangenen in gescheurde t-shirts hele dagen op het beton zitten, in de brandende zon. ‘Ze rotten daar gewoon letterlijk weg. Het zijn levende doden.’

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1386657.ece/Gevangenis_Peru_is_hel_op_aarde


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-06-2010 17:35 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Begint dat nou hier ook van voor af aan...


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2010 17:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

De tering. Afwijkende mening is hier kennelijk niet mogelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2010 19:20]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 06-06-2010 17:42 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Toch één bekende Nederlander die het WK dus niet op TV kan zien...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-06-2010 17:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 juni 2010 17:41 schreef XXL het volgende:
Joran wordt er in geluisd.

Zoals ik die knul inschat is hij niet ZO dom dat hij een moord pleegt in een hotelkamer die hij zelf geboekt heeft.


Ja vandaar dat hij gelijk daarna naar Chili gevlucht is zal ook wel een reden hebben.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 06-06-2010 17:44 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

’˙uǝpop ǝpuǝʌǝʃ uɾız ʇǝH ˙ƃǝʍ ʞɾıʃɹǝʇʇǝʃ uooʍǝƃ ɹɐɐp uǝʇʇoɹ ǝZ‘ ˙uoz ǝpuǝpuɐɹq ǝp uı 'uǝʇʇız uoʇǝq ʇǝɥ do uǝƃɐp ǝʃǝɥ sʇɹıɥs-ʇ ǝpɹnǝɥɔsǝƃ uı uǝuǝƃuɐʌǝƃ ǝp ɾıɥ ƃɐz ʞǝozǝq uɾız suǝpɾı⊥ ’˙sıuǝƃuɐʌǝƃ u’oz uı ʞɐʍz ǝɾ uǝq uɐp 'uǝız uǝʇɐʃ ʇǝıu ɹɐɐp ǝɾ unʞ ʇɐ◖ ˙ʇǝıu ǝz uǝpǝp uǝʃınɥ ɹɐɐW‘ ˙uǝƃɐz ɯǝɥ ǝz uǝoʇ 'ʃǝǝuoıʇoɯǝ sɹǝpuɐʃɹǝpǝᴎ ǝp uǝɹɐʍ ʃɐpuǝɯǝoʃ

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 06-06-2010 17:45]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-06-2010 17:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juni 2010 17:41 schreef XXL het volgende:
Joran wordt er in geluisd.

Zoals ik die knul inschat is hij niet ZO dom dat hij een moord pleegt in een hotelkamer die hij zelf geboekt heeft.


Zou me niets verbazen, nee.

Na de afpersing zou Joran van Aruba naar Colombia zijn gevlogen, om via dat land naar Peru door te reizen, meldt Fox News. Ondanks dat de FBI de afpersing op video heeft vastgelegd, werd Joran niet opgepakt en kon hij Aruba zonder problemen verlaten. Fox News meldt niet te weten waarom Joran toen niet is opgepakt. Er zou volgens de zender voldoende bewijs zijn geweest tegen de Nederlander om hem te arresteren, wat op het vliegveld goed mogelijk was geweest.

Afgelopen week werd pas bekend dat Van Der Sloot door justitie in de Verenigde Staten in staat van beschuldiging is gesteld wegens de afpersing. De beschuldiging werd door justitie echter pas naar buiten gebracht nadat Van der Sloot ook verdacht werd van de moord op de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/6869423/___FBI_liet_Joran_lopen_op_Aruba___.html


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2010 17:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 17:41 schreef XXL het volgende:
Joran wordt er in geluisd.

Zoals ik die knul inschat is hij niet ZO dom dat hij een moord pleegt in een hotelkamer die hij zelf geboekt heeft.
Volgens de camerabeelden is er verder niemand in- of uitgegaan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-06-2010 17:54 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 6 juni 2010 17:41 schreef XXL het volgende:
Joran wordt er in geluisd.

Zoals ik die knul inschat is hij niet ZO dom dat hij een moord pleegt in een hotelkamer die hij zelf geboekt heeft.




http://nos.nl/video/162377-bewakingsbeelden-hotel-joran.html

Die beelden laten zien dat hij als enige in de kamer is geweest. Het is gewoon een psychopatisch mannetje die geen "nee" kan accepteren en zijn agressie niet onder controle heeft. Hij liep vroeger bij een psycholoog omdat hij zijn broertje mishandelde. Later is hij opgepakt omdat hij een zwerver van een brug af had gegooid. Ik hoop voor hem dat ie zijn bilspieren wat beter onder controle heeft.



[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 06-06-2010 17:55]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2010 17:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

5 jaar na de "verdwijing" (op de dag nauwkeurig schijnt) is ook een leuke manier om een jubileum te vieren.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-06-2010 18:08 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 6 juni 2010 17:56 schreef Greycloak het volgende:
5 jaar na de "verdwijing" (op de dag nauwkeurig schijnt) is ook een leuke manier om een jubileum te vieren.


Het schijnt dat ze er daar op tv wat aandacht hebben besteed omdat het 5 jaar geleden was. Waarschijnlijk zag zij dat ook en toen heeft ie haar nekje maar gebroken

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 06-06-2010 18:09]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2010 18:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die kerel is te vaak te toevallig te nadrukkelijk aanwezig ..

Nekschot, case closed


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2010 18:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 17:54 schreef flebbie het volgende:
http://nos.nl/video/162377-bewakingsbeelden-hotel-joran.html

Die beelden laten zien dat hij als enige in de kamer is geweest.



Jullie hebben allemaal gelijk.






[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2010 19:21]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2010 18:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 18:29 schreef XXL het volgende:
Die stukjes die in de geknipte versie getoond zijn wekken inderdaad die indruk.

Ik zou persoonlijk de uncut versie moeten zien om dat zeker te weten.

Denk dat zijn advocaat die wel te zien gaat krijgen hoor, je kan weer gerust slapen vannacht.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2010 19:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zijn al die delictplegers maten van elkaar of zo? Het lijkt me toch zo klaar als een klontje dat ie het gedaan heeft?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2010 19:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 19:03 schreef spectre het volgende:
zijn al die delictplegers maten van elkaar of zo? Het lijkt me toch zo klaar als een klontje dat ie het gedaan heeft?
Ouch.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2010 19:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 19:04 schreef Greycloak het volgende:
Ouch.


Never mind.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2010 19:21]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-06-2010 19:10 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

:')

Je reageert er anders wel altijd lekker heftig op.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 06-06-2010 19:10]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2010 19:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik wou graag de groeten doen aan de moeders van Spectre, Greycloak en Gemene Lepel.




[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2010 19:22]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2010 19:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

groetjes terug


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-06-2010 20:17 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

RAPE TIME!!!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2010 20:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, geen rape, gewoon netjes neuken en van een rots af flikkeren ..


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-06-2010 20:28 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 6 juni 2010 20:28 schreef Jenje het volgende:
Nee, geen rape, gewoon netjes neuken en van een rots af flikkeren ..



ff normaal doen tegen xxl


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-06-2010 20:31 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 17:54 schreef flebbie het volgende:

Hij liep vroeger bij een psycholoog omdat hij zijn broertje mishandelde. Later is hij opgepakt omdat hij een zwerver van een brug af had gegooid.


He? Hoe kom jij aan deze informatie? Bekende van de knul?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-06-2010 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 06-06-2010 21:16 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 6 juni 2010 19:22 schreef XXL het volgende:
Ik wou graag de groeten doen aan de moeders van Spectre, Greycloak en Gemene Lepel.



Eerlijk gezegd zijn zowat alleen jouw posts gewijzigd en de posts van personen waar jij je aan ergert niet. Toch zie ik niet echt in waarom je je ze ergert aan die posts? En de opmerking dat afwijkende mening niet toegestaan is, kan ik ook niet plaatsen. Ik zie De Tegenpartij ook zeggen dat hij het wat vreemd vindt hoe weinig moeite Joran nu gedaan lijkt te hebben om e.e.a. te verhullen..

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 06-06-2010 21:16]



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen