IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Black Breath Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2012 0:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jommie zeg, wat beukt die nieuwe ferm


signature


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-07-2012 22:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ha! Sentenced to life is inderdaad een geweldig plaat geworden. Sinds Dismember heb ik niet meer zo genoten van Zweedse death metal. Bloed agressief omdat ze punk en thrash door hun death metal mixen maar ook voorzien van genoeg melodie. Iets dat, in mijn ogen, alleen Dismember echt goed deed. Voor mij een van de verrassingen van 2012.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-07-2012 23:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik denk dat ik hem ook nog eens in de repeat ga knallen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-07-2012 23:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Fakking vet, ja!

In september met Nasum in Utrecht


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-07-2012 23:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wtf.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-07-2012 23:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-07-2012 23:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2012 23:42 schreef BenKnuckles het volgende:
Wtf.


Inderdaad. Toen ik dat zag, poepte ik bakstenen. Te episch.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Buried
Usericon van Buried
Posted 24-07-2013 22:51 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Bump, wat een geniale band blijft dit toch!




[Dit bericht is gewijzigd door Buried op 24-07-2013 22:52]



Northward
Usericon van Northward
Posted 06-08-2015 15:07 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-08-2015 18:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-09-2015 12:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Northward
Usericon van Northward
Posted 24-09-2015 17:55 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Niet slecht, maar wat te lange nummers dit keer, gemiddeld dik 6 minuten. De vorige plaat roste lekker door met zijn 32 minuten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2017 20:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ah, de ZM-er kent dit al, terecht.

Het automutilerende broertje van Entombed. Erg fijn. Mokerhard ook. Getverdemme.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen