IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Loopmuziek Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2010 22:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2010 13:56 schreef powertieke het volgende:
Ook loopmuziek


Buikloop ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-06-2010 22:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 20-06-2010 18:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Geen metal, maar Bob Marley - No woman no cry vind ik altijd een heerlijk loopnummertje


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 21-06-2010 16:02 by FullMetalFloris Wijzig reactieProfiel van FullMetalFlorisQuote dit bericht

Bedankt voor de tip M.! Volgens mij is de Sennheiser PMX 80 niet meer te koop dus ik heb nu de PMX 680 gekocht. Deze is in samenwerking met Adidas ontwikkeld (of Adidas heeft alleen het logo ter beschikking gesteld, dat kan ook).



Bevalt prima. Qua hardloopmuziek maakt het me verder niet zo veel uit, als het maar technische death metal is. Blotted Science kan ik in ieder geval van harte aanbevelen en op 'Of what's to come' van Deeds of Flesh loop ik ook prima.


Sli-Sla-Slayer!


Soulboulder
Meh?
Usericon van Soulboulder
Posted 30-06-2010 21:08 by Soulboulder Wijzig reactieProfiel van SoulboulderQuote dit bericht

Brain Drill - Apocalyptic Feasting


[Dit bericht is gewijzigd door Soulboulder op 30-06-2010 21:09]


Nee.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen