IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Knuffeltopic! [relatietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-07-2012 3:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2012 19:40 schreef Hypnos het volgende:
Goed dan.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-07-2012 10:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 juli 2012 20:08 schreef Hypnos het volgende:
dat wel, alleen zijn er zo weinig die mega knap zijn en heel veel issues hebben


Bedoel je niet weinig issues?

Maar Bart, kump allemoal vast weer op d'n poot'n terechte keerl!


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-07-2012 10:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2012 20:08 schreef Hypnos het volgende:
dat wel, alleen zijn er zo weinig die mega knap zijn en heel veel issues hebben
Megaknap is hartstikke leuk, maar toch minder belangrijk dat het megaleuk hebben samen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-07-2012 10:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 juli 2012 10:36 schreef Silence het volgende:
Megaknap is hartstikke leuk, maar toch minder belangrijk dat het megaleuk hebben samen.


Megaknap is vaak megasaai helaasch.


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-07-2012 10:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 10:41 schreef MR. N het volgende:
Megaknap is vaak megasaai helaasch.

Kans is volgens mij net zo groot bij een lillik ding.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-07-2012 10:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 10:41 schreef MR. N het volgende:
Megaknap is vaak megasaai helaasch.





Saai is goed want minder gezeik en gedoe..........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-07-2012 11:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 juli 2012 10:45 schreef Silence het volgende:
Kans is volgens mij net zo groot bij een lillik ding.

Och.... geen ervaring mee.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2012 11:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 10:33 schreef MR. N het volgende:
Bedoel je niet weinig issues?

Maar Bart, kump allemoal vast weer op d'n poot'n terechte keerl!

nee, was ironisch bedoeld

danktje


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2012 11:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 10:36 schreef Silence het volgende:
Megaknap is hartstikke leuk, maar toch minder belangrijk dat het megaleuk hebben samen.


true,

ik wil gewoon iemand die gelukkig is met zichzelf (over het algemeen), zin heeft in het leven, vrij passioneel is, kan relativeren zo heel nu en dan en kan communiceren over haar binnenkant


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-07-2012 11:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat zou al een volledige verandering zijn


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2012 11:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

verademing ook


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-07-2012 11:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Geef haar nummer even aan G.I.R.L hij kon er wel wat mee volgens mij..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-07-2012 11:58 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 11:29 schreef Hypnos het volgende:
true,

ik wil gewoon iemand die gelukkig is met zichzelf (over het algemeen), zin heeft in het leven, vrij passioneel is, kan relativeren zo heel nu en dan en kan communiceren over haar binnenkant

Hmmm... Goedele Liekens is aan al bezet toch?


Subtiel kamerolifantje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2012 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 11:55 schreef Staalman het volgende:
Geef haar nummer even aan G.I.R.L hij kon er wel wat mee volgens mij..


die PMS-periodes kan ik moeilijk aan van GIRL


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2012 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 11:58 schreef stigma het volgende:
Hmmm... Goedele Liekens is aan al bezet toch?


ja, die binnenkant zal ik wel helpen exploreren


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 10:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2012 10:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 11:29 schreef Hypnos het volgende:
true,

ik wil gewoon iemand die gelukkig is met zichzelf (over het algemeen), zin heeft in het leven, vrij passioneel is, kan relativeren zo heel nu en dan en kan communiceren over haar binnenkant

Moet je dat niet eerst zelf leren?


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2012 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 10:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Moet je dat niet eerst zelf leren?
+1. En die link over seks zegt ook wel weer genoeg over hoe je over een relatie denkt.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-07-2012 10:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 10:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 10:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Moet je dat niet eerst zelf leren?


wat leren, over je eigen binnenkant? of over haar binnenkant?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 10:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 10:33 schreef Jenje het volgende:
+1. En die link over seks zegt ook wel weer genoeg over hoe je over een relatie denkt.


wat een prachtige benadering van het woord "meningen"


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-07-2012 11:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Eigenlijk te triest voor woorden als je je door een deskundige moet laten vertellen hoe je een gezond seksleven moet hebben.
Als je elkaar een beetje kent weet je toch zelf ook wel waar de behoeftes liggen en wat je partner lekker vindt?

Ik vind het net zoiets als relatietherapie.

Als je dat soort onzin denkt nodig te hebben kun je je beter, en vooral goedkoper, eens gaan afvragen of je wel bij elkaar past.

Edit:

[/mening]

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-07-2012 11:09]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2012 11:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 11:09 schreef XXL het volgende:
Eigenlijk te triest voor woorden als je je door een deskundige moet laten vertellen hoe je een gezond seksleven moet hebben.
Als je elkaar een beetje kent weet je toch zelf ook wel waar de behoeftes liggen en wat je partner lekker vindt?

Ik vind het net zoiets als relatietherapie.

Als je dat soort onzin denkt nodig te hebben kun je je beter, en vooral goedkoper, eens gaan afvragen of je wel bij elkaar past.

En als het net wel kan helpen is het goed, toch? Bijzonder waardevol, een externe frisse blik van iemand die je kan helpen over een blokkade heen te stappen

Dat gezegd hebbende: ik doe er niet aan mee
quote:
Op 11 juli 2012 10:58 schreef Hypnos het volgende:
wat leren, over je eigen binnenkant? of over haar binnenkant?

Dat eerste, maar de hele serie gaat op. Die dingen die jij zoekt is je partner-in-spe evengoed naar op zoek, en heb jij echt nog niet voor elkaar. Op z'n minst moet je beiden de drive hebben dat goed te doen, maar als jij je liever op de tekortkomingen van de ander focust gaat dat gewoon niet goed komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-07-2012 11:10]


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2012 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 11:09 schreef XXL het volgende:
Eigenlijk te triest voor woorden als je je door een deskundige moet laten vertellen hoe je een gezond seksleven moet hebben.
Als je elkaar een beetje kent weet je toch zelf ook wel waar de behoeftes liggen en wat je partner lekker vindt?

Ik vind het net zoiets als relatietherapie.

Als je dat soort onzin denkt nodig te hebben kun je je beter, en vooral goedkoper, eens gaan afvragen of je wel bij elkaar past.

Edit:

[/mening]
Kan wel een zwik tekst neerpletten, maar dit komt er erg mee overeen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2012 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 11:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En als het net wel kan helpen is het goed, toch? Bijzonder waardevol, een externe frisse blik van iemand die je kan helpen over een blokkade heen te stappen

Dat gezegd hebbende: ik doe er niet aan mee
Als je het gebruikt als "verder-dan-je-neus-kijken" dan is het idd goed, maar daar heb je geen therapie voor nodig, gewoon een gezonde interesse en bereidheid om buiten je comfortzone te gaan.

quote:
Dat eerste, maar de hele serie gaat op. Die dingen die jij zoekt is je partner-in-spe evengoed naar op zoek, en heb jij echt nog niet voor elkaar. Op z'n minst moet je beiden de drive hebben dat goed te doen, maar als jij je liever op de tekortkomingen van de ander focust gaat dat gewoon niet goed komen.

Yup, elk persoon heeft tekortkomingen, dat bouwt karakter en zorgt voor dynamiek in een relatie. Alleen maar goed.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen