IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Knuffeltopic! [relatietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 13:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 13:01 schreef M. het volgende:
Je bent gewoon een wijf!!


van jou kan ik dat hebben, omdat je een echte man bent


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-07-2012 13:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Maar sterkte verder. En niet zo zeuren!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 13:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

knopen doorhakken en niet zeuren is de clou wel idd


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-07-2012 13:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ga er eens op letten maar ik krijg de indruk dat je elke keer als je een nieuwe auto krijgt ook je partner inruilt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2012 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 13:31 schreef XXL het volgende:
Ik ga er eens op letten maar ik krijg de indruk dat je elke keer als je een nieuwe auto krijgt ook je partner inruilt.


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-07-2012 13:54 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 12:38 schreef Jenje het volgende:
En vaak komen/kwamen die vanuit je relatie. Kan me veel situaties herinneren dat je dingen niet kon doen ivm je vriendin. En dat kom je dan op ZM botvieren. Nou is dat voor ZM vermakelijk, maar voor jezelf en je relatie gewoon dom.
Is dat zo raar dan? Mensen delen vaak extremen (qua gevoelens, emoties, gedachten). Wat er tussen in zit ziet men vaak als saai of niet boeiend. Dus over relaties deel je dan toch ook makkelijker iets als het kut (of juist heel goed) gaat?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2012 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 13:54 schreef Silence het volgende:
Is dat zo raar dan? Mensen delen vaak extremen (qua gevoelens, emoties, gedachten). Wat er tussen in zit ziet men vaak als saai of niet boeiend. Dus over relaties deel je dan toch ook makkelijker iets als het kut (of juist heel goed) gaat?
Voor een bepaald deel wel, zekers. Maar Bartje zijn buien waren toch erg goed in te schatten, geef toe.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2012 14:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 13:54 schreef Silence het volgende:
Is dat zo raar dan? Mensen delen vaak extremen (qua gevoelens, emoties, gedachten). Wat er tussen in zit ziet men vaak als saai of niet boeiend. Dus over relaties deel je dan toch ook makkelijker iets als het kut (of juist heel goed) gaat?

Natuurlijk Wat dat betreft krijg je altijd een scheef beeld over de relaties die mensen hebben hier. En als blijkt dat mensen je daarom niet goed begrijpen leg je dat rustig uit (net als je in een relatie het beste kan doen, niet terugvechten als je commentaar krijgt maar tot meer wederzijds begrip proberen te komen ). Weet ook wel hoe wel altijd op Ralph zaten te zeuren dat hij dingen beter moest doen ivm verliefdheid/dating/relaties (en zeiken op Audrey ) e.d., dat kwam ook door het beperkte beeld wat wij hadden maar dat kon hij dan ook gewoon uitleggen. En die is nu volgens mij weer totaal goed bezig


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 14:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zucht

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 11:07]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 14:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 13:55 schreef Jenje het volgende:
Voor een bepaald deel wel, zekers. Maar Bartje zijn buien waren toch erg goed in te schatten, geef toe.


nounou,

je hebt me irl ook al meegemaakt, ik ben gewoon soms een erg hyper mannetje, soms ook heel erg zwart en soms ook gewoon super lief. Dat zwarte komt op ZM gewoon erg naar boven.

jij bent ook niet altijd zo nors toch?
En AG ook niet zo elementair (denk ik)

misschien wel op professioneel vlak, maar in relaties en onder maten toch niet? Toch


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-07-2012 14:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ach vrijwel iedereen kan een hopeloos labiel figuur lijken als hij een boekje open doet over gevoelens over een net ingestorte relatie.

Kleine irritaties die altijd maar een kleine rol speelden op de achtergrond krijgen opeens veel gewicht.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 14:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb jij wel eens een relatie?

edit: met iets anders dan dieren

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2012 14:42]


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2012 15:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 14:13 schreef Hypnos het volgende:
nounou,

je hebt me irl ook al meegemaakt, ik ben gewoon soms een erg hyper mannetje, soms ook heel erg zwart en soms ook gewoon super lief. Dat zwarte komt op ZM gewoon erg naar boven.

jij bent ook niet altijd zo nors toch?
En AG ook niet zo elementair (denk ik)

misschien wel op professioneel vlak, maar in relaties en onder maten toch niet? Toch
Ik ken je idd irl en daar ben je anders, vandaar verbaas ik me ook zo


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-07-2012 15:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik verbaas mij er iets minder over

quote:
Op 11 juli 2012 14:16 schreef ElitE het volgende:
Ach vrijwel iedereen kan een hopeloos labiel figuur lijken als hij een boekje open doet over gevoelens over een net ingestorte relatie.

Kleine irritaties die altijd maar een kleine rol speelden op de achtergrond krijgen opeens veel gewicht.

True. In mijn ogen is het zelfs goed om je na een net ingestorte relatie even heel labiel te gedragen. Dat lijkt mij de eerste stap om alles te verwerken. Een onbepaalde tijd later kun je jezelf dan herpakken en zit je in de tweede fase.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-07-2012 15:25]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 15:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 15:12 schreef Jenje het volgende:
Ik ken je idd irl en daar ben je anders, vandaar verbaas ik me ook zo


kan best inkomen hoor? Als ik kennissen laat raden wie ik ben op ZM dan geloven ze me echt nooooooit.




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 11:08]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-07-2012 15:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

In het echt ben je gewoon niet zo'n triestige neut als op ZM

En godver ja, dat chatten... Dat doe ik al tijden niet meer, tenzij het heel erg nodig is. Ik krijg liever sms'en, dan kan ik tenminste antwoorden als het mij uitkomt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2012 15:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 15:22 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik verbaas mij er iets minder over


True. In mijn ogen is het zelfs goed om je na een net ingestorte relatie even heel labiel te gedragen. Dat lijkt mij de eerste stap om alles te verwerken. Een onbepaalde tijd later kun je jezelf dan herpakken en zit je in de tweede fase.
Labiel, nee, verdriet hebben ja. zit wel groot verschil in.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-07-2012 15:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja idd, als je zo nuanceert. 'Labiel' hoeft niet zo letterlijk genomen te worden, maar ik laat mijzelf even goed in de put zitten vooraleer ik er mijzelf weer uithaal. Eerst jezelf eens goed slecht voelen zodat je jezelf kunt herpakken.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-07-2012 15:34]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2012 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tuurlijk, als je je direct goed en toppie voelt was het niet echt een relatie waar je wat aan had. En daaar ga ik bij de meeste wel van uit.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2012 15:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gewoon doen zoals ik het heb aangepakt. Zoeken naar de juiste persoon en vervolgens beetje geven en nemen. Veel communiceren. Negen jaar samen nu, september trouwen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 16:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 15:32 schreef Jenje het volgende:
Labiel, nee, verdriet hebben ja. zit wel groot verschil in.


tja, verdriet is een groot woord.

gemis voelen, ontreddering, spijt, schuldgevoel, nostalgie, eenzaamheid, jaloezie, tristesse, paniek, angst, pijn, leegte, ... niet meteen zaken waardoor je optimaal functioneert


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 16:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 15:51 schreef Mark het volgende:
Gewoon doen zoals ik het heb aangepakt. Zoeken naar de juiste persoon en vervolgens beetje geven en nemen. Veel communiceren. Negen jaar samen nu, september trouwen.


blijkbaar verdien je het wel


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-07-2012 16:30 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik blijf de komende 3 jaar vrijgezel. Ik heb een hoop lol nu

in dutch lol means fun.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2012 17:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2012 16:30 schreef Black Jew het volgende:
in dutch lol means fun.



djeezes kerel


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-07-2012 17:38 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

walked in had my swag on a hundred thou


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen