IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Knuffeltopic! [relatietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-07-2010 15:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Interessante materie. Ik denk dat uiterlijk wel belangrijk is in de partnerselectie. Al mijn partners waren toch behoorlijk lekkere dingen, althans dat vind ik dan. Uiterlijk zal toch wel onbewust een rol spelen. Ikzelf b.v. heb nog nooit een vrouw onder de cup D gehad. Blijkbaar zijn grote tieten dan toch een soort van selectiecriterium voor mij. En dikke billen natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2010 15:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 15:00 schreef bastianus het volgende:
Ikzelf b.v. heb nog nooit een vrouw onder de cup D gehad. Blijkbaar zijn grote tieten dan toch een soort van selectiecriterium voor mij. En dikke billen natuurlijk.

Schijnbaar wil ik geen kinderen, of dat de vrouw er veel moeite mee krijgt ze uit te persen, want alles voor mij zit daar (ruim) onder


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-07-2010 15:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 15:08 schreef ZelThoR het volgende:
Schijnbaar wil ik geen kinderen, of dat de vrouw er veel moeite mee krijgt ze uit te persen, want alles voor mij zit daar (ruim) onder
Mooi, dan verdelen we ze. Jij de vrouwen die geen kinderen willen, ik de rest. Of jij de vrouwen met kleine tieten en billen en ik de rest. Ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-07-2010 15:42]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2010 15:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Deal!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 19-07-2010 16:03 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Hm... als het zo verdeeld gaat worden...


*sluipt op ZelThoR af met opgeheven gummiknuppel*


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2010 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 15:42 schreef bastianus het volgende:
Mooi, dan verdelen we ze. Jij de vrouwen die geen kinderen willen, ik de rest. Of jij de vrouwen met kleine tieten en billen en ik de rest. Ofzo.
Euhm ik wil de middengevalletjes wel. Ferme kont, stevige boezem, maar overdrijven kan ook.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2010 16:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 16:03 schreef Yirroth het volgende:
Hm... als het zo verdeeld gaat worden...


*sluipt op ZelThoR af met opgeheven gummiknuppel*

Hmmm, als die middencategorie nou naar Jenje gaat, ben ik dan nog de zak?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 19-07-2010 16:39 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Yup... misschien hij ook...


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-07-2010 18:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 juli 2010 13:30 schreef bastianus het volgende:
Dit is wel wat je hoort van evolutiebiologen. Maar ik heb onlangs in Psychologie Magazine ook de resultaten van een onderzoek gezien waaruit bleek dat vrouwen op latere leeftijd vooral kijken naar een geschikte vader voor hun kinderen. Dat is dan weer niet die knappe macho, maar die sulachtige goedzak die zo betrouwbaar overkomt.


ook evolutionair gezien valt de gemiddelde vrouw misschien niet op een macho. Daarnaast zijn macho's vooral belangrijk voor outpair breeding. Zodra een vrouw een band heeft gemaakt met zo'n goed sulletje kan ze op haar meest vruchtbare momenten nog wel eens een stapje buiten de deur gaan. Dit komt misschien niet zo heel veel voor maar als een vrouw het doet is ze meestal wel op haar vruchtbaarst.

Er spelen dus veel verschillende strategien een rol. en zo'n 4% van de vaders voed een kind op wat niet van hemzelf is terwijl hij dat wel denkt. 1 kind in je klas was vroeger van de melkboer, is Nederland nu groot geworden door de hoeveelheid melk die we dronken of de man die het bracht?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 19-07-2010 21:10 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 15:00 schreef bastianus het volgende:
Ikzelf b.v. heb nog nooit een vrouw onder de cup D gehad. Blijkbaar zijn grote tieten dan toch een soort van selectiecriterium voor mij. En dikke billen natuurlijk.


Bastianus, wat voor jou?
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto/2010/07/blote_borsten_in_heilig_water.html


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2010 15:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die linkse van de laatste foto



[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-07-2010 15:00]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2010 15:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Jij houdt wel van lege melkpakken ja?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-07-2010 15:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ah voedselhulp lijkt er niet echt nodig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2010 15:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2010 15:14 schreef Forever After het volgende:
Jij houdt wel van lege melkpakken ja?


Die flapperen lekker wild rond ja. Rawtch!

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-07-2010 15:26]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-07-2010 9:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 21:10 schreef Yirroth het volgende:
Bastianus, wat voor jou?
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto/2010/07/blote_borsten_in_heilig_water.html
Ja, ik zou een hoop van die vrouwen goed kunnen doen. Alleen die met die hangers ben ik niet zo kapot van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-07-2010 9:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 16:08 schreef Jenje het volgende:
Euhm ik wil de middengevalletjes wel. Ferme kont, stevige boezem, maar overdrijven kan ook.
Op mijn vrouw na ok.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-07-2010 9:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 12:54 schreef Silence het volgende:
Nee, dat ook niet. Behalve dan de traditionele rolverdeling.
Met traditionele rolverdeling is ook niet zo veel mis mee in principe. In huize Løseth-Hake is dat eigenlijk vrij automatisch gegaan. Ik kook, hij doet de afwasmachine, hij is meer van het klussen en ik van het inrichten, hij tilt de boodschappen mand.. ik flikker de dingen erin, hij betaald en draagt de boodschappen, ik zorg dat het op de plek komt te staan waar het hoort en zorg dat het uiteindelijk op de tafel staat. Ook met schoonmaken. Meeste mannen hebben er nu eenmaal totaal geen gevoel voor dus kan je het maar beter zelf doen. Het verschil is alleen dat mijn vent er geen hekel aan heeft en het totaal geen probleem vind om me te helpen ook al moet je vrij autistische instructies geven. Maar jah.. dat is bij mij zo met klussen en de auto fixen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-07-2010 9:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2010 9:20 schreef Cadaveria het volgende:
Met traditionele rolverdeling is ook niet zo veel mis mee in principe. In huize Løseth-Hake is dat eigenlijk vrij automatisch gegaan. Ik kook, hij doet de afwasmachine, hij is meer van het klussen en ik van het inrichten, hij tilt de boodschappen mand.. ik flikker de dingen erin, hij betaald en draagt de boodschappen, ik zorg dat het op de plek komt te staan waar het hoort en zorg dat het uiteindelijk op de tafel staat. Ook met schoonmaken. Meeste mannen hebben er nu eenmaal totaal geen gevoel voor dus kan je het maar beter zelf doen. Het verschil is alleen dat mijn vent er geen hekel aan heeft en het totaal geen probleem vind om me te helpen ook al moet je vrij autistische instructies geven. Maar jah.. dat is bij mij zo met klussen en de auto fixen
Bij mij thuis is de rolverdeling sinds de komst van de kinderen juist wel andersom. Omdat mijn vrouw hoofdkostverdiener is. De was waag ik mij niet aan vanwege mijn kleurenblindheid, maar verder doe ik alle huishoudelijke taken. Gaat toch ook best goed. Je moet alleen duidelijke afspraken maken.
Vrouwen zijn veel gedetailleerder en puntje precies. Mannen zijn meer van de hoofdlijnen. Gewoon allebei wat water bij de wijn doen en ergens in het midden uitkomen. Zolang het maar hygiënisch is. En dat ben ik wel, in de zorg waar ik werk moet ook alles volgens de HACCP, dus dat gebeurt thuis ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-07-2010 9:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dat zijn wel relexte dingen. Ik denk ALS wij kinderen gaan krijgen dat hij zich ook meer die rol op zich gaat nemen. Hij werkt 1 week in de nacht en 1 week vrij. Hij is de kinderfreak onder ons dus dan mag hij daar ook wat mee gaan doen Ik ben gek op koken en mijn werk dus houd ik me daar wel mee bezig
Daarnaast heeft hij nog nooit samengewoond en nooit 1 ene flikker aan huishouden gedaan dus vind ik het wel knap dat hij dingen uitzichzelf doet ook vooral omdat het met mijn astma echt stofvrij in huis moet zijn.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-07-2010 9:46 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Toevallig dit topic, ik sta op het punt om mijn relatie te verbreken


Against God and Government


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-07-2010 9:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2010 9:46 schreef Rotzak het volgende:
Toevallig dit topic, ik sta op het punt om mijn relatie te verbreken
oi nooit leuk. Sterkte!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 21-07-2010 10:13 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Wel fijn dat je het eerst aan internet vertelt...

Maar het blijft kut, dat soort dingen. Sterkte.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2010 22:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 24-07-2010 18:32 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 12:22 schreef bazzio het volgende:
Hmmz, maar je weet wat ze zeggen over grote voeten hé...sapperdeflap!


Jij moet zeker grote schoenen kopen?


Why doesn't my music get me all the chicks?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-07-2010 22:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 juli 2010 9:46 schreef Rotzak het volgende:
Toevallig dit topic, ik sta op het punt om mijn relatie te verbreken


Mooi kut ja. Ben sinds vrijdag ook weer single. Yay for freedom.


Je moeder.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen