IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Het anti WK voetbaltopic Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-06-2010 12:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Woon jij erg buiten af of heb je gewoon geluk. Voor mij hoeft al dat versier gedoe ook niet.


Bazzio Attacks!!!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-06-2010 12:07 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik vind het geweldig, al die idioten die het WK gebruiken voor hun gedrag. Ik heb er geen last van, ik vermaak me er kostelijk mee, en van mij mag dit elk jaar wel


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-06-2010 12:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

+ 1!

geniaal!

jammer dta onze straat neit zo mooi versierd is, maargoed.. je kan neit alles hebben..zelf doe ik er trouwens niet aan, maar geniaal om dat volksfeest na elke wedstrijd weer los te zien basrten!

vanavond emt wins tno ff de sta din denk ik, haha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 28-06-2010 12:20 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 12:06 schreef bazzio het volgende:
Woon jij erg buiten af of heb je gewoon geluk. Voor mij hoeft al dat versier gedoe ook niet.

Ik heb gewoon geluk. Woon blijkbaar in een goed deel van Groningen-Zuid. Op een nationale vlag na vallen er weinig voetbaluitingen te bespeuren.


Verrassend triviaal


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-06-2010 12:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, hier in Grunn noord is er weinig versiering... op een enkele fanatiekeling na!

jammer!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-06-2010 12:26 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik heb wel een vlag hangen maar dat is omdat mijn dochter geslaagd is.


Bazzio Attacks!!!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 28-06-2010 12:27 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 12:24 schreef irritante klootzak het volgende:
ja, hier in Grunn noord is er weinig versiering... op een enkele fanatiekeling na!

jammer!

Dan woon je vast niet in De Hoogte.

@ Bazzio: Gefeliciteerd!

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 28-06-2010 12:27]


Verrassend triviaal


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-06-2010 12:27 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik was in london en daar zag ik overal vlaggetjes op de auto. Blijkt dat ze daar hadden gevraagd om niet teveel vlaggetjes en versiering op te hangen omdat dat geen goede boodschap zou zijn richting de buitenlanders in engeland.. wtf!

Met als tegenreactie dat veeeeeel meer mensen in engeland hun huizen en autos hadden versierd met de engelse vlag, en veel buitenlanders hadden ook de engelse vlag en de vlag van hun oorspronkelijke nationaliteit opgehangen. Win


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 28-06-2010 12:28 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Hier in Wageningen is het best prima met al die internationale studenten. Halverwege de middag kun je niet door de binnenstad lopen zonder te struikelen over dronken Brazilianen of Ghanezen. Tof in de kroegen ook.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-06-2010 12:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 12:27 schreef Ohneschwanz het volgende:
Dan woon je vast niet in De Hoogte.

@ Bazzio: Gefeliciteerd!


jazeker, ik woon in de hoogte: onze straat is compleet voetbalprullaria vrij! jammer!

de stratebn er om heen zijn wel in volle glorie@1


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 28-06-2010 12:42 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Haha, dan heb je echt een toevalstreffer.


Verrassend triviaal


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-06-2010 12:43 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 28 juni 2010 12:28 schreef Panzerke het volgende:
Hier in Wageningen is het best prima met al die internationale studenten. Halverwege de middag kun je niet door de binnenstad lopen zonder te struikelen over dronken Brazilianen of Ghanezen. Tof in de kroegen ook.


Haha, Maastricht een beetje hetzelfde. Alleen wordt iedereen niet zo dronken aangezien het hier toets week is :S . Slecht geregeld! Twee jaar geleden was ook wel mooi. Ik woon namelijk naast een Spaanse tapas bar



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-06-2010 12:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 12:42 schreef Ohneschwanz het volgende:
Haha, dan heb je echt een toevalstreffer.


ja, wellicht wel.... aan de ander ekant vin ik eht wel jammer: ben geen voetbal liefhebber, maar het is wel gezellig!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-06-2010 12:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voordeel is wel dat de mensen tijdens dit soort spelletjes hun geld niet zo oppotten. Zodra je ergens Oranje, EK of WK bij op de verpakking zet moet iedereen het opeens hebben. Ook dingen die je anders amper verkoopt.

De economie vaart er dus wel bij.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-06-2010 13:21 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

De Parijse worteltjes heetten bij de Jumbo nu ook Oranje bolletjes



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-06-2010 13:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 12:56 schreef XXL het volgende:
Voordeel is wel dat de mensen tijdens dit soort spelletjes hun geld niet zo oppotten. Zodra je ergens Oranje, EK of WK bij op de verpakking zet moet iedereen het opeens hebben. Ook dingen die je anders amper verkoopt.

De economie vaart er dus wel bij.



http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1394526.ece/Wedstrijd_Oranje_kost_economie_130_miljoen_euro


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2010 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 13:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1394526.ece/Wedstrijd_Oranje_kost_economie_130_miljoen_euro
Ze geven aan dat het met name komt omdat mensen dan niet werken, maar mensen nemen daar verlof voor op, wat ze n.a.w. anders wel op andere momenten opgenomen zouden hebben. Oftewel: de schrijver is zelf een anti-wk-er

Daarnaast; er vanuit gaan dat mensen over ene dag altijd 100% productief zijn is niet echt realistisch

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-06-2010 13:33]


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-06-2010 13:32 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik denk niet dat daar rekening is gehouden met alle inkomsten die het WK juist genereert.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-06-2010 13:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als die 11 miljoen coaches allemaal tussen de 10 en 15 euro besteden aan prullaria hebben we het grootste deel al terug verdiend.

Of doe als mijn baas. Geen onnodig gesnipper voor voetbal. Volgens hem is een radio op een zender die verslag doet is meer dan genoeg.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-06-2010 13:35]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-06-2010 13:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 13:35 schreef XXL het volgende:
Als die 11 miljoen coaches allemaal tussen de 10 en 15 euro besteden aan prullaria hebben we het grootste deel al terug verdiend.

Of doe als mijn baas. Geen onnodig gesnipper voor voetbal. Volgens hem is een radio op een zender die verslag doet is meer dan genoeg.




Bij mij is tv als zowel radio verboden door management vwb het WK. Die tv snap ik maar we hebben al meer dan 20 jaar 24 uur per dag de radio aan staan in de controle kamer.


Bazzio Attacks!!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-06-2010 16:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 13:35 schreef XXL het volgende:
Als die 11 miljoen coaches allemaal tussen de 10 en 15 euro besteden aan prullaria hebben we het grootste deel al terug verdiend.

Nee, want dat geld is niet 'extra', daar gaat onze economie an sich niet echt mee vooruit. Als NL gewoon lekker een tijdje blijft winnen en iedereen een beetje blij wordt, beter gaat werken, meer vertrouwen in economie krijgt; dán hebben we er echt wat aan. Of als nu toevallig een goed moment is dat mensen geld uitgeven aan prullaria (ipv dat ze dat geld een maand later aan iets anders uitgeven).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-06-2010 16:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 16:31 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, want dat geld is niet 'extra', daar gaat onze economie an sich niet echt mee vooruit. Als NL gewoon lekker een tijdje blijft winnen en iedereen een beetje blij wordt, beter gaat werken, meer vertrouwen in economie krijgt; dán hebben we er echt wat aan. Of als nu toevallig een goed moment is dat mensen geld uitgeven aan prullaria (ipv dat ze dat geld een maand later aan iets anders uitgeven).


Pfffff.....



Bareuh...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-06-2010 22:03 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 28 juni 2010 1:11 schreef ErikS het volgende:
Voetbal? Bah! Humbug!


+1


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-07-2010 0:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Heb me nog lang in kunnen houden, maarreh wat is volk in het algemeen toch ontzettend stom en irritant. Boel schreeuwerij, getoeter, rond racen op brommers/scooters, dronken kneusjes in de binnenstad. De wedstrijd is allang voorbij.. optiefen maar weer, een voetbalwedstrijd is geen reden om dingen te slopen en mensen lastig te vallen! Had gehoopt dat NL er spectaculair uit zou vliegen vandaag, jammer hoor.

En niet zeur'n dat het allemaal mooi is, dit is het anti WK voetbaltopic, daar mag dit negatieve gezeur in!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2010 1:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2010 0:51 schreef MMayo het volgende:
Had gehoopt dat NL er spectaculair uit zou vliegen vandaag, jammer hoor.



Schrale troost:

Voor de über-fans wordt de teleurstelling alleen maar groter als we er op de valreep alsnog uit vliegen.

Daar kan ik dan weer plezier aan beleven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen