IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knuffeltopic! [gekocht topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2010 16:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Olijfboom, 25 jaar


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-08-2010 16:43 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Haha, niet eens een nieuwe...


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2010 16:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

die vonden we niet


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-08-2010 17:02 by Forever After Profiel van Forever After

30 liter Euro95


 


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 10-08-2010 17:24 by Svartekunst Profiel van Svartekunst





En een rode flightbag. Geen zin om er na een vlucht achter te komen dat er een gespje kapot is.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-08-2010 11:29 by M. Profiel van M.

Telfort internet abbo.

En Ziggo TV+internet opgezegd! Ga er het eerste halfjaar 37 euro per maand op vooruit, daarna 22 euro per maand. Ik doe het ervoor.

Overigens geen klachten over Ziggo, maar ik heb geen TV meer en aangezien het signaal bij mijn kastje gesplit wordt kan ik geen TV opzeggen en kabelinternet houden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-08-2010 11:41 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2010 11:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 augustus 2010 11:29 schreef M. het volgende:
Telfort internet abbo.

En Ziggo TV+internet opgezegd! Ga er het eerste halfjaar 37 euro per maand op vooruit, daarna 22 euro per maand. Ik doe het ervoor.

Overigens geen klachten over Ziggo, maar ik heb geen TV meer en aangezien het signaal bij mijn kastje gesplit wordt kan ik geen TV opzeggen en kabelinternet houden.
Je kijkt helemaal geen tv?
Ben zelf overgestapt naar digitenne omdat ik zelf weinig tv kijk. Kost maar 8,50 pm.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-08-2010 11:51 by XXL Profiel van XXL

@ Rotzak:

Doen die dingen het voor die meerprijs nou echt zoveel beter dan die brilen van de markt of zijn het, het als iPod's, meer status verhogende gadgets?

Ik bedoel dat als het puntje bij het paaltje komt het toch allemaal gewoon stukjes plastic met een getint venstertje zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-08-2010 11:52]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 11-08-2010 12:11 by ErikS Profiel van ErikS

Een paar nieuwe plantjes voor het aquarium. En de Cybermen box is zojuist met de post gekomen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-08-2010 12:20 by M. Profiel van M.

quote:
Op 11 augustus 2010 11:50 schreef Jenje het volgende:
Je kijkt helemaal geen tv?
Ben zelf overgestapt naar digitenne omdat ik zelf weinig tv kijk. Kost maar 8,50 pm.

Ik keek wel TV, maar niet veel. Enige wat ik structureel keek was voetbal (vooral Champions League/interlands), Holland Sport en af en toe tijdens het koken/eten stond De Wereld Draait Door aan.

Maar ja, mijn oude TV is nu de deur uit. Ik ben niet anti-TV, maar ben wel anti-"tegen een TV in de huiskamer aan kijken". Ik vind het gewoon niet prettig, zo'n scherm pontificaal in de woonkamer. Mijn TV stond altijd in een kast achter gesloten deuren, en die kast is weg. Dus dan gaat de TV weg. Kan wel een platte kopen en daar een elegante oplossing (in de kast etc.) voor verzinnen, maar ik ben dan weer te beroerd om honderden euro's uit te geven aan TV, want ik keek:
- voetbal, wat geen primaire levensbehoefte is
- DWDD, wat steek ik daar nu eigenlijk werkelijk van op
- Holland Sport, kan op uitzendinggemist.nl

Als ik het echt ga missen merk ik het vanzelf en kan ik altijd nog de portemonnee trekken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-08-2010 12:30 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Enige wat ik ga missen straks zonder televisie-abonnement is Formule 1, en dat kan op internet ook wel.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-08-2010 12:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 augustus 2010 12:30 schreef Ralph het volgende:
Enige wat ik ga missen straks zonder televisie-abonnement is Formule 1, en dat kan op internet ook wel.


Inderdaad, daar kan je het ook missen.


Boeiender


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-08-2010 12:35 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Daarom. Niets aan de hand dus.

En ik verwacht on topic vanmiddag ook een stapeltje Doctor Who als ik thuis kom.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-08-2010 12:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 augustus 2010 12:35 schreef Ralph het volgende:
Daarom. Niets aan de hand dus.

En ik verwacht on topic vanmiddag ook een stapeltje Doctor Who als ik thuis kom.


Hehehe.

Hmmzzz, ben aan het rondkijken voor een nieuwe tv, wordt een plasma denk ik...


Boeiender


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-08-2010 12:50 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 augustus 2010 11:51 schreef XXL het volgende:
@ Rotzak:

Doen die dingen het voor die meerprijs nou echt zoveel beter dan die brilen van de markt of zijn het, het als iPod's, meer status verhogende gadgets?

Ik bedoel dat als het puntje bij het paaltje komt het toch allemaal gewoon stukjes plastic met een getint venstertje zijn.


Geen idee, dit montuurtje stond mij het best, en hij was dacht ik 30 euro duurder dan de huis modellen vandaar. En over die Ipod was maar een grapke hoor, zolang ik maar muziek kan luisteren vind ik het best

Edit: Dit is een gewone bril he, ik heb laatste tijd last van hoofdpijn etc. Dus ik heb mijn ogen op laten meten en het blijkt dat ik een bril nodig heb, vandaar

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-08-2010 12:50]


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-08-2010 13:07 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

'n Wies brillegien keerl.


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-08-2010 13:20 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 11 augustus 2010 12:36 schreef MR. N het volgende:
Hehehe.

Hmmzzz, ben aan het rondkijken voor een nieuwe tv, wordt een plasma denk ik...


Ik kijk alleen films/series van DVD of computer. Dus ook geen kabelabonnement meer. Maar net als Maarten hou ik niet van een tv in de woonkamer op het moment dat 'ie niet gebruikt wordt. Zo'n zwart gat waar alle meubels zich naartoe wenden, en waar je hele huishouding omheen is opgebouwd? Nee dank je. Bij mij wordt het een LED televisie, met als belangrijkste argument dat die het dunste zijn. 3 CM dik, 5 cm als je de ophangbeugel meerekent. Daar komt dan een 1cm dieper kastje omheen of iets dergelijks, zodat ik er niet tegenaan hoef te kijken. Hoeveel design ook, het blijven lelijke stukken plastic met een glazen plaatje eromheen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2010 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En LED gebruikt minder stroom.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-08-2010 13:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 augustus 2010 13:20 schreef Valorian het volgende:
Ik kijk alleen films/series van DVD of computer. Dus ook geen kabelabonnement meer. Maar net als Maarten hou ik niet van een tv in de woonkamer op het moment dat 'ie niet gebruikt wordt. Zo'n zwart gat waar alle meubels zich naartoe wenden, en waar je hele huishouding omheen is opgebouwd? Nee dank je. Bij mij wordt het een LED televisie, met als belangrijkste argument dat die het dunste zijn. 3 CM dik, 5 cm als je de ophangbeugel meerekent. Daar komt dan een 1cm dieper kastje omheen of iets dergelijks, zodat ik er niet tegenaan hoef te kijken. Hoeveel design ook, het blijven lelijke stukken plastic met een glazen plaatje eromheen.
Ik heb de tv in een houten kast in de muur weggewerkt. Goeie oplossing wel, al zeg ik het zelf. Staan ook de cd-speler, dvd-speler en het glasvezel-kastje in.
Ben wel bang dat hij het binnenkort begeeft. Hij maakt hetzelfde geluid wat de vorige maakte ongeveer een maand voor de beeldbuis op zwart ging. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit een tv gekocht. Altijd gekregen of ergens bij het groot vuil weggehaald. Niet te geloven wat mensen allemaal aan de straat zetten om het nieuwste snufje op tv-gebied te hebben. De volgende wordt er w.s. één die kennissen weg doen omdat ze de kamer opnieuw willen inrichten. Is geloof ik amper twee jaar oud.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-08-2010 13:27 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 11 augustus 2010 12:50 schreef Rotzak het volgende:
Edit: Dit is een gewone bril he, ik heb laatste tijd last van hoofdpijn etc. Dus ik heb mijn ogen op laten meten en het blijkt dat ik een bril nodig heb, vandaar


Ah, ik dacht een zonnebril. Ik zoek nog één voor in de auto maar wil er geen kapitalen aan uitgeven omdat ik die krengen met grote regelmaat kwijt raak.
Een beetje onvertekend beeld is dan echter wel gewenst. Kleur van het beeld wat ik zie boeit me dan weer minder.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-08-2010 13:41 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 11 augustus 2010 13:25 schreef bastianus het volgende:
Ik heb de tv in een houten kast in de muur weggewerkt. Goeie oplossing wel, al zeg ik het zelf. Staan ook de cd-speler, dvd-speler en het glasvezel-kastje in.
Ben wel bang dat hij het binnenkort begeeft. Hij maakt hetzelfde geluid wat de vorige maakte ongeveer een maand voor de beeldbuis op zwart ging. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit een tv gekocht. Altijd gekregen of ergens bij het groot vuil weggehaald. Niet te geloven wat mensen allemaal aan de straat zetten om het nieuwste snufje op tv-gebied te hebben. De volgende wordt er w.s. één die kennissen weg doen omdat ze de kamer opnieuw willen inrichten. Is geloof ik amper twee jaar oud.


Tsja.. keuzes. Mijn huiskamer is niet zo groot, en ik wil het strak en 'leeg' houden, dan past zo'n oude CRT bak er absoluut niet in. Een LCD past al beter, maar voor een paar honderd euro extra heb ik een LED. In mijn hele leven heb ik één keer een tv gekocht, een Deawoo 51 cm bak van zo'n 150 euro geloof ik. Wat ik nu op het oog heb kost minimaal het vier- of vijfvoudige maar dan heb ik wel een 94 cm LED televisie. Die komt dan voor de schouw, in een kastje van nog geen 7 cm diep, of misschien achter gordijntjes ipv een kastje.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2010 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LCD's zijn nu retegoedkoop omdat ze daar vanaf willen. Geef dan iets meer uit en koop een LE. Ik vind het beeld strakker en verbruik is lager.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-08-2010 14:20 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 augustus 2010 13:45 schreef Jenje het volgende:
LCD's zijn nu retegoedkoop omdat ze daar vanaf willen. Geef dan iets meer uit en koop een LE. Ik vind het beeld strakker en verbruik is lager.


Hmmmz, even gekeken, maar een Samsung plasma is op zijn kleinst 42", godsamme wat een joekel zeg.

Ik vind de plasma's veel mooier beeld hebben overigens. En met de huidige technieken gaat de energioevlieger niet meer op.

O.T.

Scheermesjes gekocht, wat zijn die krengen toch ongeloofelijk duur eigenlijk.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2010 14:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 augustus 2010 14:20 schreef MR. N het volgende:
Ik vind de plasma's veel mooier beeld hebben overigens. En met de huidige technieken gaat de energioevlieger niet meer op.

Leg uit? of een tv nu 150 watt verbruikt of 27 watt .. bij elke techniek is 1 watt 1 watt


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen