IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : After The Burial
Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 25-06-2010 21:11 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Technische metalcore, met veel geniaal toegepaste breakdowns.
Meshuggah meets Despised Icon zeg maar.

post hier je mening




"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 25-06-2010 22:25 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

KUT DIT
Echt
Powermetal onder de technische Deathmetalcore.





BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2010 17:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jij hebt gewoon een kutsmaak

Geniale band (vooral live!), alleen ken ik enkel het debuut. Nog geen zin gehad om de opvolger te luisteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-11-2010 14:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jezus, ''In Dreams'' verslaat Suffokate en The Contortionist op het gebied van beste deathcore album van het jaar, wat een geweldige muziek!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-11-2010 14:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eensch. Op het internet zijn er her en der negatieve reacties te vinden, maar ik vind het een beestige plaat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-11-2010 17:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Waarschijnlijk omdat hij iets minder technisch in dan zijn voorgangers, maar de vocals zijn echt meesterlijk! Gevarieerd album met hier en daar een thrashy riffje en lekkere breakdowns zoals het hoort. Alleen dat hij maar acht nummers telt


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-11-2010 22:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Meer zou het niet mogen worden, ik haat albums die langer duren dan veertig minuten Maar inderdaad, erg gevarieerd album.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 25-11-2010 22:40 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

Ik vond dat tweede nummer wel nice, ik ga ze eens opzoeken op youtube.


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-11-2010 22:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

BUY OR DIE!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 25-11-2010 22:54 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht



Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-06-2017 12:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Lekkah



When your people matter, menstrual health matters


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen