IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2010 23:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

"nee jij"



Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-07-2010 23:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Iemand begon hier keihard "We Are The Champions" te draaien.

Op zich vind ik dat wel humor. Maar, het verdriet overheerst. Geen frustratie, want Spanje was gewoon de betere ploeg. Al is het wel erg jammer dat Robben die bal er niet inschiet!!

Ik vond het een vet toernooi en heb me opperbest vermaakt; daar gaat het wat mij betreft als kijker toch om. Ook vanavond dik twee uur intens meegeleefd met zo'n wedstrijd, ik vond het mooi. Topvermaak. Bedankt Oranje voor een memorabele zomer!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-07-2010 23:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 juli 2010 23:38 schreef Forever After het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar of ze dat net als hier al 3 maanden van tevoren doen...


Ja.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2010 23:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:38 schreef Lainedil het volgende:
Nee, bij wielrennen gebeurt veeeel meeeeer! 4000km fietsen, en op het einde wint er iemand met 17 seconden verschil. En ga me niet vertellen dat het om de wisselende achtergrond gaat (ipv "hetzelfde veld"), want dan kijk je maar naar een natuurdocu.



vergeet de verhalen rond doping niet


signature


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 11-07-2010 23:47 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 11 juli 2010 23:40 schreef MMayo het volgende:
Nou sommige kerels zijn anders best aardig om naar te kijken

Nahh allemaal lillik. Toen ik net keek kwam er een spanjaard in beeld met van die fel blauwe ogen, dat ging dan op zich nog..toeval??


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 11-07-2010 23:47 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Spanje gewonnen


=)


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-07-2010 23:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:34 schreef attila_de_hun het volgende:

En in Spanje gaan ze niet collectief door het lint?

Natuurlijk wel, en dat vind ik net zo belachelijk als de toestanden in Nederland of Duitsland en al die andere deelnemende landen. Alleen is het nogal stupide om te gaan hopen dat al die andere landen verslagen worden om die reden - en eens temeer omdat ik daar niet woon en niet hoef te lijden onder het gedrag van de aldaar residerende voetbalfanaten.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 11-07-2010 23:50]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2010 23:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 21:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Al die overtredingen is een van de vele redenen waarom voetbal zo'n kneuzensport is.


Vind je normaliter best een geschikte gozer, maar deze opmerking is gewoon echt te triest. Heel jammer. Ik weet genoeg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2010 23:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 22:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Hebben we al verloren?


Oh wacht, bij deze opmerking was ik nog niet aanbeland. Ik hoop dat je een leuke avond gehad hebt, neem nog een biertje joh. Triest mannetje.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-07-2010 23:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Mark, doe het niet. Edit het weg. Don't feed the trolls. Hun mission is, zoals het er nu staat, accomplished .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-07-2010 23:53]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 11-07-2010 23:54 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 11 juli 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Oh wacht, bij deze opmerking was ik nog niet aanbeland. Ik hoop dat je een leuke avond gehad hebt, neem nog een biertje joh. Triest mannetje.



Joh, alsjeblieft zeg, laat jij je nu echt door zoiets opfokken?!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:50 schreef Mark het volgende:
Vind je normaliter best een geschikte gozer, maar deze opmerking is gewoon echt te triest. Heel jammer. Ik weet genoeg.


Gefeliciteerd.

Even kijken, wat las ik laatst ook weer? Urugay won omdat een van hun spelers een bal uit het doel hield met zijn handen. Daarvoor kreeg hij wel rood maar anders had de tegenstander gewonnen.

Zo'n sport kun je toch niet serieus nemen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Oh wacht, bij deze opmerking was ik nog niet aanbeland. Ik hoop dat je een leuke avond gehad hebt, neem nog een biertje joh. Triest mannetje.


Ah guttegut, je bent weer eens op je piemeltje getrapt? Wat zielug!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2010 23:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Oh wacht, bij deze opmerking was ik nog niet aanbeland. Ik hoop dat je een leuke avond gehad hebt, neem nog een biertje joh. Triest mannetje.


Mark, we zijn tweede geworden. Er is dus maar een land beter, en dat dan nog net met de hakken over de sloot(ik ben het niet eens met diegene die zeggen dat Spanje beter was, dan hadden ze wel meer gescoord).
(oja, Spanje scoorde terwijl "wij"eigenlijk een corner moesten nemen).
over vier jaar weer!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2010 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb hetzelfde met wielrennen, maar dan met doping.




signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-07-2010 23:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:54 schreef BerserkerWoman het volgende:

Joh, alsjeblieft zeg, laat jij je nu echt door zoiets opfokken?!


Dat heb je wel vaker met voetbalfans niet? Verliest hun clubje worden ze opgefokt en gaan ze bushokjes slopen of mensen die een 'verkeerde' kleur sjaal om hebben aftuigen. Schijnt vooral in Engeland erg populair te zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2010 23:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vraag mij oprecht af wat iemand die geen zier geeft om dit soort zaken het bezielt om opzettelijk te komen zieken in een topic waar ze gewoon buiten kunnen blijven als ze het niet willen lezen. vind je voetbal niet leuk, prima, kan ik begrijpen. Maar als je niet snapt dat voor sommige mensen dit gewoon een heel emotioneel iets is en dan opzettelijk gaat stoken in een topic waar je geen drol te zoeken hebt, dan verdien je gewoon een keiharde ban. Klaar.

Maar zoals de dingen gaan met internet-trollen zal het dadelijk wel weer een forummer met goed gedrag zijn die de ban krijgt omdat hij/zij uit de tent gelokt is.

En ik kan het nog best begrijpen van sommigen, maar als ik het van iemand niet verwacht had dan was het Onweerwolf, want die heb ik gewoonlijk best hoog zitten qwua posts. Tot vandaag dan. Intens triest, echt geen woorden voor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2010 23:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Ah guttegut, je bent weer eens op je piemeltje getrapt? Wat zielug!


Botmongool. Jij hebt het vanaf vandaag bij mij verprutst. Mental 2. Doei.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-07-2010 23:58]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-07-2010 23:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Mark, we zijn tweede geworden. Er is dus maar een land beter, en dat dan nog net met de hakken over de sloot(ik ben het niet eens met diegene die zeggen dat Spanje beter was, dan hadden ze wel meer gescoord).
(oja, Spanje scoorde terwijl "wij"eigenlijk een corner moesten nemen).
over vier jaar weer!!!

Ja, die corner was wel erg dubieus. Maar er was wel meer dubieus. Wij hadden ook al veel eerder rode kaarten kunnen krijgen. Sowieso vond ik dat we veel te veel kaarten kregen, in de zin van dat we teveel overtredingen nodig hadden. Ik vond ze namelijk bijna allemaal terecht.
Je argument over het aantal keren scoren vind ik niet helemaal steekhoudend: als Nederland namelijk even goed was, hadden ze toch zeker ook wel een goal gescoord .

Maar ja, jammer. Ik weet niet of ik over vier jaar weer zo mee zal leven, dit was gewoon een WK waar we heel kansrijk waren en waar bijna alles de juiste kant op viel. Over vier jaar is het in Brazilië, nou, ik geef het je te doen.

Ik vond dit een superleuk WK, leukste wat ik heb meegemaakt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 0:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:57 schreef Mark het volgende:
Ik vraag mij oprecht af wat iemand die geen zier geeft om dit soort zaken het bezielt om opzettelijk te komen zieken in een topic waar ze gewoon buiten kunnen blijven als ze het niet willen lezen. vind je voetbal niet leuk, prima, kan ik begrijpen. Maar als je niet snapt dat voor sommige mensen dit gewoon een heel emotioneel iets is en dan opzettelijk gaat stoken in een topic waar je geen drol te zoeken hebt, dan verdien je gewoon een keiharde ban. Klaar.

Maar zoals de dingen gaan met internet-trollen zal het dadelijk wel weer een forummer met goed gedrag zijn die de ban krijgt omdat hij/zij uit de tent gelokt is.

En ik kan het nog best begrijpen van sommigen, maar als ik het van iemand niet verwacht had dan was het Onweerwolf, want die heb ik gewoonlijk best hoog zitten qwua posts. Tot vandaag dan. Intens triest, echt geen woorden voor.


Beter lezen dude, normaal gesproken houdt ik mij ook verre van voetbaltopics en andere dingen waar ik niet in geïnteresseerd ben. Ik gun iedereen zijn hobbies, maar om dit spektakel kan ik dus niet heen. Iets met oranje troep overal in mijn straat, volwassen mannen die de godganse dag en nacht op toeters lopen te blazen, etc. etc. Dan ga je je een beetje afreageren ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 0:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 0:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Beter lezen dude, normaal gesproken houdt ik mij ook verre van voetbaltopics en andere dingen waar ik niet in geïnteresseerd ben. Ik gun iedereen zijn hobbies, maar om dit spektakel kan ik dus niet heen. Iets met oranje troep overal in mijn straat, volwassen mannen die de godganse dag en nacht op toeters lopen te blazen, etc. etc. Dan ga je je een beetje afreageren ja.


Te laat. Jammer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2010 0:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Op zich is voetbal een anachronisme dat mensen een soort van samenhorigheidsgevoel kan geven waardoor het individu zichzelf overstijgt, of kan overstijgen.

dat maakt vreemde krachten los in een mens. Dat heb je bij patriotisme of religie ook, maar ook in politiek, racisme, muziek enz enz

het spelletje waarover het gaat is dan niet meer alleen het spelletje

het spelletje op zich was niet echt de moeite op dit WK
hetgeen er rond heeft bij jullie wel meer losgemaakt

voor sommigen is het alleen zo dat zo of het spelletje of dat gevoel errond of allebei negatieve ervaringen zijn


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2010 0:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Als user kan ik de sentimenten van Mark goed begrijpen, zeker met het bestaan vd anti WK topics ed. Natrapwerk, erg onsportief.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 0:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:58 schreef Mark het volgende:
Botmongool. Jij hebt het vanaf vandaag bij mij verprutst. Mental 2. Doei.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 12-07-2010 0:04 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2010 23:57 schreef Mark het volgende:Maar als je niet snapt dat voor sommige mensen dit gewoon een heel emotioneel iets is en dan opzettelijk gaat stoken in een topic waar je geen drol te zoeken hebt, dan verdien je gewoon een keiharde ban. Klaar.


Kunnen we niet beter de zielige voetbalminnende boehoehoe-we-hebben-verloren jankers een ban geven?

Hoeven ze niet te lezen hoe sneu mensen ze vinden en blijft hun bloeddruk ook een stuk lager. Lijkt me wel zo goed voor hun gezondheid.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen