IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2010 16:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha, mja waar is Robben mee bezig?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-07-2010 16:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik zeg; egotrippers Robben, Sneyder en van Persie eruit en mensen erin die wel een bal durven af te geven.


spelfout weggehaald...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-07-2010 16:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik had niet gedacht dat het krachtsverschil zó groot zou zijn zeg... Onthutsend. Brazilië is echt veeeel beter en lijken ook veel "gefocuster", als we dat gebazel van Frank de Boer weer even aanhalen...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-07-2010 16:54 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Mag ik?



I told you so, I told you so, I told you so, I told you so...

Kom op, wie dacht er nou dat wij echt gingen winnen? Ja, dat we van ploegen wonnen die lager staan dan de 20ste plek op de FIFA ranglijst moet ook wel met zulke namen, maar Brazilië? Kom op.

Oh en kan het niet laten:

quote:
Op 2 juli 2010 13:45 schreef rotor het volgende:
Als we onnodig balverlies weten te voorkomen en de gaatjes weet te vinden maken we zeker een kans!




En ja dit zei ik ook al voor dit duel en ja ik ben een asociaal pubertje. Problemen, iemand?

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 02-07-2010 16:58]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2010 16:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Geukkig is Robben weer de oude... Hij valt als hij een bal ziet en hij verdomd het om een bal af te geven. We worden echt weggespeed gewoon. Jammer!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 16:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht


Nederland verdedigt niet


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-07-2010 17:01 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

haha, komt ook iemand achter. Maar komop, dit had je toch zo aan kunnen zien komen? Als je tegen ploegen als Kameroen, Slowakije, Japan... al zulke steken laat vallen in je verdediging... Maakt niet uit hoe vaak of met welke gevolgen. Die steekjes liggen d'r.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 17:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 17:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2010 17:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

HAHAHAAAAAAAAA! GENIAAAAAAAAL!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2010 17:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Even quoten voor de goeie orde;

quote:
Op 2 juli 2010 16:54 schreef ColdheartMinor het volgende:
Mag ik?



I told you so, I told you so, I told you so, I told you so...

Kom op, wie dacht er nou dat wij echt gingen winnen? Ja, dat we van ploegen wonnen die lager staan dan de 20ste plek op de FIFA ranglijst moet ook wel met zulke namen, maar Brazilië? Kom op.

Oh en kan het niet laten:





En ja dit zei ik ook al voor dit duel en ja ik ben een asociaal pubertje. Problemen, iemand?


*zwaai*


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2010 17:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Varanus, hang die vlaggetjes maar weer terug


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-07-2010 17:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

WTF


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 02-07-2010 17:30 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Godverdomme!!Stelletje malloten met die klote toeters!!
Naja dan kan ik me muziek weer harder zetten en de buren irriteren.


=)


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2010 17:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 17:30 schreef NotYourBitch het volgende:
Godverdomme!!Stelletje malloten met die klote toeters!!
Naja dan kan ik me muziek weer harder zetten en de buren irriteren.


TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 17:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-07-2010 17:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

GODVERDOMME JAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH


spelfout weggehaald...


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2010 17:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Geniaaaaaaaaal!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-07-2010 17:52 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Whuhuhu, was dat eens even onverwachts. Epic!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2010 17:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2010 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bewondering voor Oranje, laatste haleft erg sterk gespeeld


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 17:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bokaj krijft een cd van me


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2010 17:54 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Bizarre wedstrijd! Heb me kapot zitten ergeren tijdens de eerste helft, maar de tweede was gelukkig een stuk beter! Laten we Van Persie in het vervolg maar niet meer opstellen trouwens, was wederom kansloos bezig.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 02-07-2010 17:54 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

+1


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2010 17:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 17:54 schreef Blueprint het volgende:
Bizarre wedstrijd! Heb me kapot zitten ergeren tijdens de eerste helft, maar de tweede was gelukkig een stuk beter! Laten we Van Persie in het vervolg maar niet meer opstellen trouwens, was wederom kansloos bezig.
+1 qua van Persie, wat een prutser, Huntelaar is ook kut trouwens.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen