IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 0:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Argentinie had ook zo zijn momenten. Maar inderdaad, de neutrale liefhebbers zijn niet verwend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 12-07-2010 0:55 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Japan - Denemarken was wat mij betreft de leukste pot.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-07-2010 0:56 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Vooral de topspelers vielen tegen, misschien moet de opzet van het WK/andere competities op de schop zodat er meer voorbereidingstijd is voor de teams.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-07-2010 1:00 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Fakking buitenspel


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2010 1:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tweemaal duidelijk geen buitenspel bij het Spaanse doelpunt. Wél een duidelijke corner de fase ervoor voor Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 12-07-2010 1:04]


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 1:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, als Robben gewoon gescoord zou hebben dan hadden we nu allemaal staan feesten (enkele droeftoeters daar gelaten, al hadden die ongetwijfeld net zo hard staan meehossen...). C'est la vie. EK 2012 wordt van ons, met Elia en Affelay als smaakmakers.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-07-2010 1:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2010 1:00 schreef VodeVilicious het volgende:
Fakking buitenspel



Het was GEEN buitenspel.
kijk maar eens terug in de herhaling. Zowel Iniesta niet als de pass ervoor die uiteindlijk vandaar naar naar Iniesta ging niet (stonden op één lijn)


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-07-2010 1:11 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2010 1:04 schreef cataclysm child het volgende:
Tweemaal duidelijk geen buitenspel bij het Spaanse doelpunt. Wél een duidelijke corner de fase ervoor voor Nederland.


Tweemaal buitnspel nog wel. Dan mag je toch eens de stront uit je ogen wrijven Eerste instantie leek de eerste pass buitenspel te zijn, maar de tweede sowieso niet. Maar in de herhaling is te zien dat het niet zo is.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2010 1:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Daarom zegt-ie ook -geen-, he


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-07-2010 1:24 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2010 1:13 schreef Mark het volgende:
Daarom zegt-ie ook -geen-, he


Shit mijn excuses. Ik kan weer eens niet lezen lijkt het hahahaha


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-07-2010 1:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godverdomme niet te doen dit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-07-2010 1:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wat een drama.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2010 2:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juli 2010 1:38 schreef Schaep het volgende:
Wat een drama.


Inderdaad, Nederland had geschiedenis kunnen schrijven, maar nu rest slechts de sportieve prestatie..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 12-07-2010 2:47 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 2:41 schreef Mutilator het volgende:
maar nu rest slechts de sportieve prestatie..


Die van 11 tegen 11 tag team fighting?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2010 2:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het behalen van de finale dus.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-07-2010 4:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Zo zag het eruit;



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-07-2010 4:37]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-07-2010 8:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 1:07 schreef Mark het volgende:

EK 2012 wordt van ons, met Elia en Affelay als smaakmakers.

*proest*

Sorry hoor Mark, niet om je nog verder te kwetsen, maar zinnen van het kaliber "de volgende keer gaan we winnen" zijn dus echt de meest kansloze uitspraken die je als voetballiefhebber kunt doen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-07-2010 8:54 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

EK? Who gives a fuck? Het enige wat telt is de wereldtitel, ek is een sneu troostprijsje voor landen als griekenland, denemarken en wij dus...


Dear dirty delightful old drunken old days


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-07-2010 8:58 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Wat een afknapper was dit zeg, en die scheids is een kut.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-07-2010 11:08 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat verschrikkelijk jammer dit


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-07-2010 11:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het wordt tijd dat het scheidsrechterswerk ook eens flink gemoderniseerd wordt. Ik heb het er nog steeds moeilijk mee(bij wijze van spreke dan) dat Spanje scoorde terwijl Nederland op dat moment een corner had moeten nemen. Fouten zijn mensenlijk maar nu heb ik het gevoel dat dit Nederland een tegendoelpunt heeft gekost en op een groot internationaal toernooi mogen zulke fouten niet voorkomen.(nee, ik ben geen slechte verliezer)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-07-2010 11:15]


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 11:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 8:54 schreef Schaffelaer het volgende:
EK? Who gives a fuck? Het enige wat telt is de wereldtitel, ek is een sneu troostprijsje voor landen als griekenland, denemarken en wij dus...


Volgens mij niet, als je ziet dat de top 3 europese landen zijn denk ik dat een EK niet veel zwaarder is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-07-2010 11:30 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 11:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Het wordt tijd dat het scheidsrechterswerk ook eens flink gemoderniseerd wordt. Ik heb het er nog steeds moeilijk mee(bij wijze van spreke dan) dat Spanje scoorde terwijl Nederland op dat moment een corner had moeten nemen. Fouten zijn mensenlijk maar nu heb ik het gevoel dat dit Nederland een tegendoelpunt heeft gekost en op een groot internationaal toernooi mogen zulke fouten niet voorkomen.(nee, ik ben geen slechte verliezer)


Ik zou het ook graag anders zien, en niet alleen door deze wedstrijd, ook die overduidelijke goal een aantal wedstrijden geleden.

Het mag dan wel de charme van het spelletje zijn blijkbaar, maar om zo te verliezen is gewoon te jammer.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-07-2010 11:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, jammer. Gisteren effe goed de pest in, de hele kroeg overigens. Maar ja, het leven gaat door zullen we maar zeggen. En Howard Webb heeft spaans bloed in z'n aderen...


spelfout weggehaald...


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 11:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik hoop dat die pool dit keer wel de juiste Webb te pakken neemt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen