IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-07-2010 21:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 juli 2010 17:30 schreef NotYourBitch het volgende:
Godverdomme!!Stelletje malloten met die klote toeters!!
Naja dan kan ik me muziek weer harder zetten en de buren irriteren.


Stop die toeter de volgende keer dan maar en die onverzadigbare fluit van je!

Ontopic!

De moed zakte me in de schoenen de eerste helft, zeker toen ik hoorde dat Ooijer er in kwam, maar de tweede helft! Wat een vakwerk, en zeker hulde voor Ooijer! Ik ben een gelukkig man!!!


Against God and Government


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-07-2010 21:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Maar wel errrug spannend, zeker na die 2-1 toen 'we' nog zo'n 20 minuten moesten. Gelukkig viel die 3-1 maar niet, zo bleef het nagelbijten


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-07-2010 21:59 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com





Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2010 22:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 21:33 schreef KHPLF het volgende:
Fantastische wedstrijd WTF hoezo

Eerste helft snel maar pover "tackle-voetbal", erg onzeker ook, erg zoekend en tegelijkertijd agressief, beetje jammer.
Tweede helft lag het tempo stuk lager, en hoewel het technisch beter was was het spel ook vrij saai.
Meh





Fuck off. HOLLAND!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een onmeunig stelletje negatieve zeikerds hier zeg. En straks wel de polonaise lopen als we het winnen, hypocrisie ten top.

We hebben zojuist de internationale gedoodverfde kampioen uit het toernooi geflikkerd, een beetje positivisme en applaus past echt wel. En alle negatieve eikels en eikelinnen hier mogen mijn kont kussen, vermoeiend kinderachtig gemiep. Halve finale Wereld Beker, zo!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2010 22:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 21:33 schreef KHPLF het volgende:
Fantastische wedstrijd WTF hoezo

Eerste helft snel maar pover "tackle-voetbal", erg onzeker ook, erg zoekend en tegelijkertijd agressief, beetje jammer.
Tweede helft lag het tempo stuk lager, en hoewel het technisch beter was was het spel ook vrij saai.
Meh







Jij hebt geen vrienden, ik hoor het al.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2010 22:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hij kan het beter....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-07-2010 22:24 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

NOunou

doe eens lief


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-07-2010 22:29 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 juli 2010 22:24 schreef KHPLF het volgende:
NOunou

doe eens lief


Ja als je geen verstand hebt van voetbal, praat er dan ook niet over


Against God and Government


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-07-2010 22:34 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Okay sorry dat ik zo bot overkwam
Tekst aangepast



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-07-2010 22:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juli 2010 22:29 schreef Rotzak het volgende:
Ja als je geen verstand hebt van voetbal, praat er dan ook niet over


Voetbal, voetbal, voetbal.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-07-2010 22:39 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik heb voor de verandering ook eens gekeken en ik weet meteen weer waarom ik dat dus zelden of nooit doe.

Ik zal niet zeggen dat Nederland onterecht gewonnen heeft, want dat was wel degelijk terecht.
Maar om het nou meesterlijk spel te noemen...


 


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2010 22:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En wat is meesterlijk spel? Al gaan ze op handen en voeten het veld over, als ze maar winnen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2010 22:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Het was spannend. NL heeft ook het geluk mee. Leuk om eens te zien dat de domme rode kaart naar de tegenstander gaat. Meestal is die voor een nederlander. Zou het dan toch een keer gaan gebeuren dat we de cup pakken?


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2010 23:01 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Gelukkig is de NOS-commentator niet overduidelijk voor Ghana


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 23:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2010 23:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heftig (bijna) einde nu...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 23:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

FAAAAAAAAAAAAAAAAAIL!


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2010 23:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ongelofelijk!

Wel respect voor de actie van Suarez (zeg ik niet vaak) - beste keuze die hij kon maken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 23:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een slapstick


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2010 23:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 23:06 schreef WhiteRider het volgende:
Ongelofelijk!

Wel respect voor de actie van Suarez (zeg ik niet vaak) - beste keuze die hij kon maken.


Idd, want nu gaan we dinsdag over hun heen zo zonder Suarez!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2010 23:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Afrika blijft toch een losercontinent


en geen Suarez tegen Nederland


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-07-2010 23:19 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Jammer voor Ghana, ik vond het de mooiste ploeg om te zien vandaag. De rest was zo saai zakelijk.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2010 23:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 22:39 schreef Forever After het volgende:
Maar om het nou meesterlijk spel te noemen...


Wie noemt het meesterlijk spel dan? Het was zeker geen geweldige wedstrijd en Brazilie was de eerste helft veruit de betere ploeg, maar Nederland staat dus wel mooi in de halve finale. En dan nog krijg je hier een stel uitgedroogde teelballen zonder een greintje voetbal-interesse die van man- of vrouw-lief een keertje het kolenhok uit mogen om een voetbalwedstrijd op TV te zien en die gaan lopen huilen dat het allemaal zo tegenvallend en saai is. Ga dan watertrappelen of fierljeppen, en laat de voetballiefhebbers lekker genieten van deze unieke overwinning. Kansloze zaaddruipers.

Zo, en nou een biertje, en proost aan diegenen hier die een beetje Hollands succes -wel- kunnen waarderen, hoe het ook behaald wordt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2010 23:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2010 23:47 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht



Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen