IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Nederland 2 - Duitsland 0 WKtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-07-2010 23:53 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2010 0:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-07-2010 0:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Hahaha, godverdomme, die laatste penalty.

WAT een kloten heeft die vent!


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-07-2010 0:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een gave avond ben wel door een emotionele achtbaan gegaan tijdens de wedstrijd, pfoe. Maar hier ga ik nog lang van nagenieten dinsdag Uruguay, moet lukken!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-07-2010 1:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik kijk dus echt nooit voetbal en heb er dan verder ook weinig mee, maar ik moet zeggen dat ik bijna mijn teennagels er ook heb doorgejaagd aan het einde van de wedstrijd, het oranje bloed begint dan toch wel te kruipen. Ik vind het spannend! Volgende keer maar weer in de kroeg kijken. Heeft toch iets speciaals om hier met een groep Hollanders de wedstrijden te volgen (met een getapt grolschje HEMELSCH)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-07-2010 1:27 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik vond het geweldig, toen Nederland eindelijik een beetje begon te draaien mochten die Brazilianen nog blij zijn dat het slechts 2-1 is geworden




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-07-2010 1:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Brazilië in die tweede helft... wat een aanfluiting.

Uruguay - Ghana was wel genieten


Faustian Spirit of the Earth


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2010 1:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Een en ander is groots gevierd.
Zelfs met vuurwerk erbij.



Nederlanders in Brazilië bestookt met vuurwerk
Uitgegeven: 2 juli 2010 21:14

RIO DE JANEIRO - Feestende Nederlanders die in Rio de Janeiro de overwinning bij het WK voetbal vierden, zijn met vuurwerk bestookt. De Nederlandse consul in de Braziliaanse stad is daarbij lichtgewond geraakt.


Dit meldden Braziliaanse media vrijdag. Tientallen Nederlanders waren aan het feesten op het terras van het Hotel Golden Tulip Continental in het zuiden van Rio.

Toen werd vuurwerk geworpen van het dak van een aanpalend gebouw. Consul Paul Comenencia raakte lichtgewond aan zijn rechterhand. Een Braziliaan die het feestje bijwoonde, raakte gewond aan zijn linkerbeen.

Gehoor

Sommige aanwezigen hadden enige tijd problemen met hun gehoor door de harde knallen van het zware vuurwerk.

Om nieuwe agressie te voorkomen, trokken de Nederlanders hun oranje shirts uit voordat zij het hotel verlieten. De Braziliaanse politie onderzoekt het incident. Een van de Nederlanders verklaarde dat hij een groep jongens met vuurwerk had gezien die Braziliaanse shirts droegen.
© ANP



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2010 3:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Was mooi feestje in Maarssen, zo'n beetje half Maarssen sprong de gracht in en zelfs de wouten waren mee aan het feesten

Top!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-07-2010 5:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Leuke wedstrijd man. Vette entertainment value.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-07-2010 7:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 23:37 schreef Mark het volgende:
Wie noemt het meesterlijk spel dan?

Niemand mag ik hopen.

quote:
Het was zeker geen geweldige wedstrijd en Brazilie was de eerste helft veruit de betere ploeg...

Juust'm

quote:
... maar Nederland staat dus wel mooi in de halve finale.

Da's mooi vooi de liefhebbers.

quote:

En dan nog krijg je hier een stel uitgedroogde teelballen zonder een greintje voetbal-interesse die van man- of vrouw-lief een keertje het kolenhok uit mogen om een voetbalwedstrijd op TV te zien en die gaan lopen huilen dat het allemaal zo tegenvallend en saai is. Ga dan watertrappelen of fierljeppen, en laat de voetballiefhebbers lekker genieten van deze unieke overwinning. Kansloze zaaddruipers.


Hooligan
quote:

Zo, en nou een biertje, en proost aan diegenen hier die een beetje Hollands succes -wel- kunnen waarderen, hoe het ook behaald wordt

Op jouw plezier over de uitslag van een niet meesterlijke wedstrijd.


 


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2010 8:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zeursnor, als je zo terug kan komen speel je enorm goed en ben je een team.

ik heb vannacht de eerste helft nog eens terug gezien zonder spanning en dan zie je dat zelfs toen, ondanks de goal, oranje helemaal niet slecht speelt.

Lol trouwens, de reacties op de eerste pagina van dit topic tijdens de rust


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-07-2010 10:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Auw, m'n hoofd

Wat een geniale dag gisteren. Helemaal uit m'n plaat gegaan en helemaal kapot gegaan de laatste 20 minuten. Sleutels kwijt geraakt tijdens het juichen, zonnebril kapot, pffff.

Mooiste moment was nog toen een maat van mij een smsje van z'n vriendin kreeg:

Sorry, je hebt gelijk, ik heb geen verstand van voetbal, ik zal er niet meer over praten.



valfar
Usericon van valfar
Posted 03-07-2010 10:29 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Jack is ook weer legendarich!

http://nos.nl/wk2010/audio/169199-radioverslag-21-nedbra.html

Hij is 22 cm groot, maar hij kopt hem erin



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-07-2010 10:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

"Ik had 'm toch niet ingepakt hoor, voor de mazzel..."


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-07-2010 11:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-07-2010 11:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-07-2010 11:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2010 11:00 schreef valfar het volgende:
Deze ook geniaal:

http://nos.nl/wk2010/video/169277-amsterdams-cafe-vol-ontgoochelde-brazilianen.html


jankeeeeen


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2010 11:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Emo's


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-07-2010 11:36 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 19:28 schreef attematic het volgende:
De Uri Geller-award is voor Graaf Staal!


Mijn dank is enorm


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-07-2010 11:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2010 11:04 schreef Slechtheid het volgende:



signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-07-2010 12:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Eerste helft; Nederland mazzel dat de Brazilianen wat kansen lieten liggen en dat Robben nog leefde, Brazilië mazzel dat de scheidsrechter wat kaarten liet liggen. Overwegend vond ik het vrij gelijk opgaan, zo goed deed Brazilië het helemaal niet namelijk. Maar Nederland was wel duidelijk bang en stond (denk ik) op punt van breken. Tweede helft; gelukkig heeft van Marwijk (denk ik) gezegd dat ze niet meer zo bang moesten zijn, waarom zou je ook, zelfde met de verlammende angst van de eerste helft heeft Nederland maar één tegendoelpunt geïncasseerd. Dus, Nederland eindelijk een beetje fel erop en de rest van de wedstrijd gewoon prima uitgespeeld (met telkens toenemende felheid en swing). De scheidsrechterlijke dwaligen vielen nu wat gelijker aan beide kanten, dat scheelt ook.

Ik verbaasde me in beide helften zeer over Robben, die bleef maar proberen zelf langs verdedigers te rommelen en liep vrijwel elke keer vast. Begrijp niet zo goed waar daar achter zit.

Over alles hebben we dit gewoon modderfokking goed gedaan! We hebben Brazilië gewoon klop gegeven! De arrogantie en zelfverheerlijking van de koddige kanaries gebroken, de counters vrijwel voortdurend stuk laten lopen en laten zien dat er dan dus gewoon niets overblijft behalve vuil spelende aggresievelingen! Ik vind het echt heel knap, dat de wedstrijd er niet zo spectaculair uitzag heeft er volgens mij alleen mee te maken dat Nederland overmatig bezig was om succesvolle counters te voorkomen. Dus, strak maar beheerst verdedigen, rustig uitbouwen, geen gekke dingen doen en als het niet lukt vooraan heel vaak gewoon terugleggen. Daardoor lieten ze de hele tijd Brazilianen met de bal lopen en grepen pas op het uiterste moment in en waren er eigenlijk bijzonder weinig schoten op doel. Uitermate zenuwslopend omdat wij dan gaan denken dat het niet goed gaat, maar het werkt dus gewoon! Daaaaahaaaag Brazilië


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-07-2010 12:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 19:28 schreef attematic het volgende:
De Uri Geller-award is voor Graaf Staal!

valfar had hem ook goed, in het vorige topic deed hij zijn voorspelling


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 03-07-2010 12:56 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Belgen bekeurd voor tonen wedstrijd

Een Vlaamse moeder in het plaatsje Werchter is gisteren door de politie op de bon geslingerd omdat ze Nederlanders in haar tuin naar de wedstrijd tegen Brazilië lieten kijken. Hilde Dekeyser riskeert door deze actie een mogelijke boete van dik 20.000 euro, en er komt mogelijk nog een aanslag bovenop van de auteursrechtenorganisatie Sabam.

Het huis van de vrouw staat vlakbij het terrein van Rock Werchter. De zoontjes van de vrouw hadden voor de wedstrijd de televisie vanwege de temperaturen even in de tuin gezet. Vervolgens liepen er een paar Nederlanders langs die vroegen of ze mee mochten kijken. U raad het al, binnen no-time was de tuin een oranje waas met meer dan honderd Nederlanders.

Een dankbare Nederlander ging aan het eind van de wedstrijd met de pet rond en haalde enkele tientallen euro's op voor de gastvrouw. Op dat moment liepen er twee agenten in burger voorbij die de vrouw meteen op de bon slingerden. Dit meldt HLN.

(SN)

Belgen...


Wil je muilperen?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-07-2010 13:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik raaddtt het meteen ja.


Anyway, triest bericht weer.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen