IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekregen topic, omdat kopen en krijgen niet hetzelfde is. Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 30-08-2010 6:13 by watery black Profiel van watery black

gisteren vond ik een doos met o.a. een hele grote zak dubbelzoute drop in de brievenbus van mijn schoonouders

en verder een heerlijke dag @ de locale dayspa, daar ook lekker gelunched. 's avonds lekker gedineerd @ Olive Garden (ik verwachtte er niet veel van maar t was erg lekker ) en toen ook nog als kadootje Stephen King's Under the dome. Allemaal van mijn lieve ventje

en van de huiseigenaars (zij is kapster) een nieuw kapsel. ( was dringend nodig!! )

en als het goed is krijg ik morgen van mijn colega versgebakken brownies met vanille ijs


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-08-2010 10:03 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 30 augustus 2010 6:13 schreef watery black het volgende:
gisteren vond ik een doos met o.a. een hele grote zak dubbelzoute drop in de brievenbus van mijn schoonouders


Waarom kijk jij in de brievenbus van je schoonouders?

Gekregen: een racefiets.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 10:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 augustus 2010 13:37 schreef ElitE het volgende:
hehe dat is waarom ik het ook niet graag koop.

Maar de lachkicks zijn soms niet te doen. je moet met een groepje gewoon plotseling dat potje tevoorschijn toveren en dan iedereen zo snel mogelijk een teug, dan lig je 5 minuten op de grond te stuiteren van het lachen. langer effect zou ik niet eens durven hehe. en dan moet je het gewoon lange tijd niet doen. Na een uur heb je vooral last van de lichamelijke werking zoals hart bonken in je kop, maar de psychoactieve effecten zijn niet meer zo sterk.

Heeft het überhaupt wel psychoactieve effecten? Nou ja, die heeft het sowieso wel, maar volgens mij alleen als gevolg van de hogere bloedsomloop.

Overigens werkt het ook voor niet-homo's prima op seksueel vlak


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-08-2010 10:45 by spectre Profiel van spectre

Ik voelde me al gediscrimineerd idd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-08-2010 10:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat doen ze, hè, die homo's.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-09-2010 3:43 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 augustus 2010 10:03 schreef Tenderstrike het volgende:
Waarom kijk jij in de brievenbus van je schoonouders?

Gekregen: een racefiets.



ja, een beetje verkeerd geformuleerd. maar je weet wat ik bedoel


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 02-09-2010 20:34 by LEchappee Profiel van LEchappeehttp://www.last.fm/user/LEchappee

Ampere tshirt.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-09-2010 21:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 augustus 2010 10:40 schreef ZelThoR het volgende:
Heeft het überhaupt wel psychoactieve effecten? Nou ja, die heeft het sowieso wel, maar volgens mij alleen als gevolg van de hogere bloedsomloop.

Overigens werkt het ook voor niet-homo's prima op seksueel vlak


Nouja maakt het zoveel uit op welke manier het aangrijpt?(natuurlijk wel wat want een hamer is anders ook hartstikke psychoactief)

Maar het grijpt aan op de plaatsen waar lachgas ook aangrijpt. En dat is een neurotransmitter.

Al lijkt het me dat poppers ongeveer net zo schadelijk is als oplosmiddelen, terwijl lachgas relatief onschuldig is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 03-09-2010 10:49 by intothevoid Profiel van intothevoid

Een Perfect Draft, schijnbaar.


You have time. You are doing fine.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-09-2010 12:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Handig, in Nepal?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2010 12:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 september 2010 21:40 schreef ElitE het volgende:
Nouja maakt het zoveel uit op welke manier het aangrijpt?(natuurlijk wel wat want een hamer is anders ook hartstikke psychoactief)

Ja, in principe is alles wat iets met je geest doet psychoactief en heb je dus sowieso gelijk; het ging mij er meer om hóe psychoactief is. En meestal wordt die term toch meer gebruikt voor zwaardere eventueel hallucinogene middelen?
quote:
Maar het grijpt aan op de plaatsen waar lachgas ook aangrijpt. En dat is een neurotransmitter.

Welke plaatsen dan? Je suggereert nu dat poppers ook een neurotransmitter zijn/in zich hebben, maar dat haal ik nog niet uit je redenering.
quote:
Al lijkt het me dat poppers ongeveer net zo schadelijk is als oplosmiddelen, terwijl lachgas relatief onschuldig is.

Poppers worden ook wel verkocht onder het mom van videoschoonmaakspul of iets dergelijks Maar inderdaad, in principe grote rotzooi, voorzichtig mee zijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 03-09-2010 13:00 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Lachgas weet men niet precies van hoe het werkt (net zoals paracetamol btw), maar men weet wel dat een van de bijwerkingen is dat het de neuronenverbindingen kan aantasten, wat suggereert dat lachgas met je neurotransmitters knoeit.

Poppers zijn een heel scala aan nitrieten en werken vasodilatatief

Niet hetzelfde dus


Black seeds of bunny!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2010 13:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat dacht ik ook, maar misschien heeft ElitE ergens wat anders gevonden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-09-2010 13:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 september 2010 12:52 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, in principe is alles wat iets met je geest doet psychoactief en heb je dus sowieso gelijk; het ging mij er meer om hóe psychoactief is. En meestal wordt die term toch meer gebruikt voor zwaardere eventueel hallucinogene middelen?


Mwa over zwaarte moet je het niet gaan hebben. Poppers werkt maar kort, maar het is wel erg zwaar dan.

Psychoactief wordt doorgaans wat meer gebruikt voor hallucinogene middelen, maar het hoort gewoon bij alle drugs natuurlijk.


quote:
Welke plaatsen dan? Je suggereert nu dat poppers ook een neurotransmitter zijn/in zich hebben, maar dat haal ik nog niet uit je redenering.


Oh wacht ik had een foutje gemaakt lachgas is geen neurotransmitter in het lichaam maar NO is dat. Poppers zijn voor het lichaam ongeveer net zo iets als NO. Maar NO heeft veel meer signaal functies dan alleen als neurotransmitter, ik weet niet of poppers ook daar aangrijpt.

quote:
Amyl nitrite, in common with other alkyl nitrites,[3] is a potent vasodilator, i.e., it expands blood vessels, resulting in lowering of the blood pressure. Alkyl nitrites function as a source of nitric oxide, which signals for relaxation of the involuntary muscles. Physical effects include decrease in blood pressure, headache, flushing of the face, increased heart rate, dizziness, and relaxation of involuntary muscles, especially the blood vessel walls and the anal sphincter.


NO speelt vooral een grote rol in de rest van het lichaam, maar het is ook belangrijk in de hersenen vooral bij de aanmaak van herinneringen.(volgens mij is dat zo belangrijk bij verdovende effecten)


quote:
Poppers worden ook wel verkocht onder het mom van videoschoonmaakspul of iets dergelijks Maar inderdaad, in principe grote rotzooi, voorzichtig mee zijn


Hmm dat wist ik niet, maar je koopt het gemakkelijk bij de seqzshop.

GBL wordt ook als schoonmaakmiddel verkocht(wel een beetje duur om er mee schoon te maken...)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-09-2010 13:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 september 2010 13:00 schreef Nyghtslave het volgende:
Lachgas weet men niet precies van hoe het werkt (net zoals paracetamol btw), maar men weet wel dat een van de bijwerkingen is dat het de neuronenverbindingen kan aantasten, wat suggereert dat lachgas met je neurotransmitters knoeit.

Poppers zijn een heel scala aan nitrieten en werken vasodilatatief

Niet hetzelfde dus


Net zoals vrijwel alle medicijnen en drugs

Ik had net een foutje gemaakt door te stellen dat er lachgasreceptoren waren, maar ik bedoelde NO (nitric oxide en lachgas is nitrous oxide.

Lachgas werkt op heel veel verschillende receptoren maar bij de meeste maar een beetje. Lachgas kan waarschijnlijk ook de functie van NO imiteren.

Zeker niet hetzelfde, maar zeker wel wat overeenkomsten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 03-09-2010 13:34 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

2 broeken
Colbertje
Koraalrood hemdje
Grijs shirt met printje
Zwart truitje

Mijn moedersch heerscht den pan uit


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-09-2010 13:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Goeie deksel kopen dus.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-09-2010 13:35 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

@mottighaerd omg

ik met terugwerkende kracht een externe HDD van Verbatim 1TB en een tiet gelden al een tafelmodel koelkast

oudersch zijn tof

EDIT:

bij jouw Koraalrode crap moest ik gelijk hieraan denken:




[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-09-2010 13:41]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-09-2010 5:52 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Op 3 september 2010 12:34 schreef ElitE het volgende:
Handig, in Nepal?

Hehe, nee, staat thuis op me te wachten.


You have time. You are doing fine.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-09-2010 10:39 by Helvete Profiel van Helvete

Bier.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 07-09-2010 15:31 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Heimdalls Wacht split cd gekregen.

Alsof ik dáár geld aan uit ga geven..


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-09-2010 2:19 by bokaj Profiel van bokaj

Striborg - Trepidation
Unholy Cult - Armoured Apocalypse War



Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 15-09-2010 13:29 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Strapping Young Lad shirt van het vriendinnetje


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 15-09-2010 14:54 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Gekregen: trouwring om de vinger. Ook gegeven, trouwens!


Ja hoor...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2010 14:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Gefeliciteerd!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen