IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : pedofilie keihard aangepakt... Vorige pagina | Volgende pagina
Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 2:12 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 1:48 schreef Heiden het volgende:
Doe eens een beetje normaal
Niet mijn schuld, zij was begonnen.


Tum podem extulit horridulum...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-06-2002 2:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Jij moet niet zo dom uit je nek lullen in een forum over pedofilie! Het liefst sloeg ik je een half uurtje op je gezicht!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 3:32 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 2:21 schreef Heiden het volgende:
Jij moet niet zo dom uit je nek lullen in een forum over pedofilie! Het liefst sloeg ik je een half uurtje op je gezicht!

Je mag altijd proberen, vriend.


Tum podem extulit horridulum...


Fire
Usericon van Fire
Posted 07-06-2002 4:08 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Niet flamen SVP, dan krijgen wij moderators het ff druk..



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-06-2002 4:10 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

wat zijn we toch weer eens vriendelijk voor mekaar , maar het moet gezegt, het is een serieus onderwerp, dus reageer er ook serieus op, pedofelie is niet om mee te lachen, hoe zou je zelf zijn wanneer je dochtertje van rond tien jaar misbruikt werd door een ziekerd als een pedofiel


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-06-2002 4:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 4:10 schreef beli mawr het volgende:
wat zijn we toch weer eens vriendelijk voor mekaar , maar het moet gezegt, het is een serieus onderwerp, dus reageer er ook serieus op, pedofelie is niet om mee te lachen, hoe zou je zelf zijn wanneer je dochtertje van rond tien jaar misbruikt werd door een ziekerd als een pedofiel

Dit bedoel ik dus, ga stom lullen in een onzin-topic, ik kan niet tegen dit soort grapjes in dit topic.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-06-2002 5:46 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Inderdaad. Zeer smakeloos.


Dead things grow from deep inside...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 11:47 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 4:10 schreef beli mawr het volgende:
wat zijn we toch weer eens vriendelijk voor mekaar , maar het moet gezegt, het is een serieus onderwerp, dus reageer er ook serieus op, pedofelie is niet om mee te lachen, hoe zou je zelf zijn wanneer je dochtertje van rond tien jaar misbruikt werd door een ziekerd als een pedofiel

Ik zou het niet op dit forum posten, zoveel is zeker.


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 11:47 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 4:12 schreef Heiden het volgende:
Dit bedoel ik dus, ga stom lullen in een onzin-topic, ik kan niet tegen dit soort grapjes in dit topic.

Ga dan toch gewoon terug naar die wortels...


Tum podem extulit horridulum...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 07-06-2002 11:58 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 11:47 schreef Nihil het volgende:
Ik zou het niet op dit forum posten, zoveel is zeker.


Dus serieuze topics mogen niet gepost worden, omdat er mensen zijn die niet seriuees (grapjes) er over gaan maken
Ik denk eerder als ze er niet seriuees op kunnen antwoorden dan moeten niks posten.



[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 07-06-2002 12:00]


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-06-2002 12:04 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Precies. Serieus reageren of bek houden a.u.b.



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 12:04 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 11:58 schreef Witchking het volgende:
Dus serieuze topics mogen niet gepost worden, omdat mannetjes zoals jij er dan stomme grapjes over gaan maken?

Ik denk eerder als je er niet seriuees op kunt antwoorden post dan niet.




Dat niet, maar ik vind dat dit forum als het op "serieuze" topics aankomt een nogal derderangs Amerikaanse talk-show kwaliteit heeft.


Tum podem extulit horridulum...


Fire
Usericon van Fire
Posted 07-06-2002 12:05 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Kunnen we weer serieus on-topic



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-06-2002 12:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

gister ben ik naar een tbs kliniek geweest. Ik zag daar een heel oude mannetje van een jaar of 80, super mager en krakkemikkig. Hij had 3 man bewaking om hem heen. Het bleek dus dat hij een pedofiel was, en ook nooit meer zal vrij komen. Ik vond het heel raar om het een keer echt te zien wat ze met dat soort mensen doen, en hoe die pedofielen er uit zien. De meeste blijken enorme lulletjes te zijn. Ik vond het aan de andere kant heeel erg eng. Vooral als diegene je recht in je ogen aan keek, en je had gehoord dat die al 20 verkrachtingen op zijn naam had.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 12:13 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Maar goed, even serieus dus...


Pedofilie is een fysische afwijking, net zoals homosexualiteit dat is. Met dien verstande uiteraard, dat we bij pedofiele praktijken niet te maken hebben met twee instemmende, volwassen partijen.

Sexueel misbruik -niet enkel bij kinderen- is natuurlijk ten strengste te veroordelen en mag ook absoluut niet worden getolereerd.
Het huidig beleid is dan ook volkomen ontoereikend, aangezien het de nadruk legt op het helpen van de dader in plaats van het slachtoffer. De dader moet dan wel psychologische begeleinding krijgen -je kan niet iedereen levenlang gaan vasthouden-, maar mag niet behandeld worden als zijnde in wezen ontschuldig en zelf slachtoffer van zijn "ziekte".

We kunnen ons -als het niet om gedwongen sexuele handelingen gaat- de vraag stellen wanneer een kind rijp is om te beslissen over zijn of haar sexualiteit... De grens hier is behoorlijk vaag, aangezien de lichamelijke en emotionele ontwikkeling van kinderen geen homogeen gegeven is. Doch lijkt 14 jaar een aanvaardbare leeftijd te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 07-06-2002 12:14]


Tum podem extulit horridulum...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-06-2002 12:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik denk dat je fysiologisch afwijking bedoeld ?

Ik denk toch dat 14 jaar erg jong is.



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 12:24 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 12:19 schreef Azagthoth het volgende:
ik denk dat je afwijking bedoeld ?

Ik denk toch dat 14 jaar erg jong is.


Fysiologisch inderdaad. Mijn fout.


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 12:28 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

14 jaar is inderdaad jong, maar of het te jong is, durf ik niet te beweren. In sommige gevallen heel zeker wel, maar vanaf iemand geslachtsrijp is en er emotioneel klaar voor, spelen jaren niet echt zo een rol volgens mij.

Sex is in onze moderne samenleving iets verwrongen geworden. Het is deels slachtoffer geworden van mythe-vorming en deels ten onder gegaan aan vulgarisering.
Sex is in essentie gewoon voortplating, die aangenaam aanvoelt. Ik denk dat vele mensen met sexuele problemen de oorzaak dan ook moeten gaan zoeken in overkoepelende en opdringerige maatschappelijke visies aangaande het onderwerp.


Tum podem extulit horridulum...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 13:18 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Er zijn genoeg 14 jarigen die verliefd worden op een jongen die een paar jaar ouder is en met sex gaan experimenteren. Het is pas pedofilie als die vent echt een stuk ouder is en de gevoelens niet wederzijds zijn, en hij het meisje dwingt/overhaalt dingen te doen die zij niet wil. Het is zo klote dat zulke kerels het kind ook vaak een schuldgevoel aanpraten, dus zo'n meisje denkt dat ze het zelf uitgelokt heeft i.p.v. andersom, en er dus meestal geen aangifte wordt gedaan. Soms komen de ouders er bij toeval achter dat er iets gebeurt is. Het ergste is dat het vaak om een kennis van het gezin gaat, iemand die de ouders en het meisje vertrouwden.
Als ik over dit soort dingen lees wordt ik echt vreselijk boos en is mijn eerst reaktie ook CASTREREN! Mijn tweede reaktie is trouwens CASTREREN en OPSLUITEN!


Bla


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 13:22 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Je vraagt je inderdaad af hoe een vader zijn kind kan misbruiken... Maar dat is de mens voor je...


Tum podem extulit horridulum...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 13:27 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Nee, dat heet anders, je bedoelt incest.


Bla


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 13:35 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 13:27 schreef MischiefMira het volgende:
Nee, dat heet anders, je bedoelt incest.

Neen, incest is niet noodzakelijk misbruik en ook niet noodzakelijk met kinderen. Incest kan ook tussen volwassen broer en zus zijn.


Tum podem extulit horridulum...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-06-2002 13:40 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Jah, maar Nihil had 't over een vader die het met zijn kind deed. Dan hebben we het toch over incest i.p.v. pedofilie. Als een broer het met zijn zus doet heet het ook incest ja.


Bla


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 15:41 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 13:40 schreef MischiefMira het volgende:
Jah, maar Nihil had 't over een vader die het met zijn kind deed. Dan hebben we het toch over incest i.p.v. pedofilie. Als een broer het met zijn zus doet heet het ook incest ja.


Misverstandje blijkbaar, ik zei "Je vraagt je inderdaad af hoe een vader zijn kind kan misbruiken."


Tum podem extulit horridulum...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 17:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 0:59 schreef Heiden het volgende:
Voor dit soort "mensen" moeten ze de doodstraf weer invoeren. Wij belastingbetalers betalen ook nog eens het Hotel-verblijf van dit scum. En daarna worden ze gewoon weer leraar ofzo, wat een prachtig land hebben we toch. Gewoon publieke terechtstellingen weer invoeren!


Ik ben eigenlijk tgen de doodstraf omdat

1. de daders niet echt lijden

2. het risico bestaat dat onschuldigen gestraft worden.

nee, wat wel weer moet ingevoerd worden is gewoon publieke vernedering. dus daders, indien het echt zeker is dat ze het hebben gedaan, gewoon met foto en naam in de krant bijv. geen privacy geblaat.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-06-2002 17:51]


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen